Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

kaks likkakaveria oli viihteellä. niiden pöytään oli sit tullu joku outo miesporukka jotka oli jostain tosi kaukaa. likat tietty kohteliaina kysy et mitäs te täällä (siis et mitä ne teki ylipäänsä koko paikkakunnalla),niin ukot siihen et ollaan jahdissa. likathan alko sit et juujuu,onks käyny flaksi? onks ollu hyvännäkösii naisii? jnejnejne. miehet oli sit menny vähän hiljaseks et öö.. ei... likat vaan jatko et kyl tääl meil päin aika helposti pääsee treffeille tai jotai,niin ne miehet sit vaan et juujuu,ollaan tosiaan PEURAJAHDIN takia näillä nurkilla... :whistle:
että likat sit luuli et ne on emäntiä itelleen jahtaamassa :LOL:

Oltiin kerran koko perheen kanssa vaatekaupassa. Menin sitten alusvaateosastolle, mutta en kauaa viihtynyt kun poika rupesi kärryissä osottelemaan ja huutamaan kovaan ääneen että KIVAT TISSIT, KIVAT TISSIT, KIVAT TISSIT...!

Oon tän täälä joskus ennenkin kertonut,mut vielä toistamiseen.. :D

Pikkusisko oli joskus sukulaisten mukana kattomassa meidän enoa vankilassa,meidän mummi oli ollut matkassa myös.Mummi on nyt 86v ja aina välillä vähän hassu..Olivat päässeet sisälle vankilaan ja vuorotellen,mummi viimeisenä,kulkeneet metallinpaljastusporttien läpi.No mummillahan oli kävelykeppinsä ansiosta alkaneet laitteet piippaamaan.Mummi oli hölmönä jäänyt porttien väliin seisomaan.Vartija käveli hänen luokseen ja kehotti tulemaan pois porttien välistä,mummi siihen:-Mutta mikä täälä oikein pirisee,onko se sun puhelin joka noin pirajaa?Eikä mummi ollut ymmärtänyt yhtään mistä oli kyse,niimpä vartija oli taluttanut hänet porttien välistä pois.Edelleen mummi oli höpöttänyt:-Teidän puhelin taisi soida äsken..Vartija oli vaan hymyillyt ja sanonut siskolleni ja muille että olipas rautanen mummu..Noo,olivat sitten kotiinpaluu matkalla naureskelleet tapahtuneelle ja pikkusisko vielä toistanut :-olipas rautanen mummu..Niin meidän mummi siihen ihan vakavissaan:-Mistähän se senkin tiesi..

:LOL: Tajuskohan kukaan tästä mitään tai kuulostiko edes hauskalta?Meitä tää juttu naurattaa edelleenkin.. :D

Pari juttua tulee äkkisältään mieleen.. tän kirjoitinkin tonne toisaalle, mutta liitän tähänkin..

Oltiin tuossa yhtenä iltana ukon kanssa kylppärin peilin äärellä yhtäaikaa. Minä harjasin hampaita ja hän ajoi partaansa höylällä. Kuului ihmeellistä surinaa ja jäin kuuntelemaan. Kallistin vähän korvaani hänen höyläänsä päin ja kysyin, että "Kuuletko surinaa? Suriseeko sun höylä?" Mies siihen, että "En mä mitään kuule" Sitten kysyin, että "Etkö oikeesti kuule mitään? Ihan niinkun tuo sun höylä surisisi" Johon mies totesi, että ei se höylä surise, kun se ei ole mikään sähköinen parranajokone. Mies oli ajanut partansa, otin höylän käteeni ja pistin sen korvani juureen. Ei kuulunut mitään. Jäin mietteliääksi ja sanoinkin, että kuulenko mä todellakin harhoja.

Lähdin kävelemään makkariin ja mies meni keittiöön, hekotteli nauruaan pidätellen ja mutisi "Suriseva partahöylä.." Se nauru oli sellasta hekottelua, että arvasin, että nyt se jujuttaa mua jotenkin. Sitten se tuli viereen sänkyyn ja hekotteli vieläkin, aloin tivata että mitä oikein naurat, kerropas nyt. Sitten se alkoi selittää, että siinä höylässä on patteri ja se surisi. Sanoi, että käy vaikka katsomassa. Johon vastasin, että en varmasti käy katsomassa, kun huijaat mua kuitenkin. Ja nauroi, että "Luulitko oikeasti kuulevasi harhoja?" ..no, kävin ystävällisesti hakemassa sille vettä ja hiippailin kylppäriin, otin höylän käteeni ja löysin kuin löysinkin siitä napin, josta se alkaa surista Mies nauroi vielä lisää, että kylläpä hän sai makoisat naurut :xmas:

Ja sitten sellanen perinteinen pierujuttu.. en tiedä mitä olin syönyt tahi vaikuttiko raskaus (seliseli) mutta oltiin tuttava pariskunnan kanssa pitemmällä ajomatkalla, pari tuntia suuntaansa. He istuivat takana ja multa tuli ihan väkisin hiljaisia paukkuja.. ja kauhea sitä hajua.. arvasin, että mies haistaa ja huvitti, kun se ajeli vaan ihan pokkana (normaalisti se olis sanonut, että HYI, pierasit, avannut ikkunaa huitonut :D ). Sitten ajeltiin takasin määränpäästämme ja vieläkin paukutti.. yritin kyllä pidätellä.. ... Tovi tämän pierumatkan jälkeen miehen kaveri kysyi ukoltani, että piereskelikö hän autossa. Mies oli vain vastannut, että ei. Mitä todennäköisemmin kaveri oli kysynyt myös naiseltansa asiaa, joten syyllinen tuskin jäi epäselväksi :ashamed: ..raukat varmaan meinanneet tukehtua takapenkille.. :ashamed:

Miä kerran tupelsin jotenkin käsisuihkun kanssa (olin juuri alkamassa hygieniahommiin), vahingossa painoin sitä painiketta ja suihku oli semmoisessa asennossa että se ruikkasi alhaalta ylös kattoon kastellen siinä välissä miun yläkroppani ja naamani. Vähänkös rupesi naurattamaan. :D Onneksi olin kotona. :whistle:
*aah ihanaa* :D :D <br><br>

baarimikko
Olen ravintolassa töissä.
Asiakas tuli tiskille ja kysyi: Saako tanssia?
Vastasin: Juu ei saa tanssia, tämä kun ei ole tanssiravintola.
Asiakas: Eikun, saako saksia?
Minä: Mihin hittoon sä ny saksia tarviit?
Johon asiakas: Eikun saako TAKSIA?
Minä hieman nolona lupasin soittaan taksin.. tais hieman olla meikäläisellä kuulossa vikaa!! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 14:09 puolukkainen kirjoitti:
meille sattu ku oltiin minä ja mieheni mun vanhempien kans ruottisa ja jotka ei tajua ruotsia yhtään nii tilattiin ruokaa jostain ja sit saatiin tilattua ja se myyjä sano et ruotsiksi et odottakaa kolme minuuttia olkaa hyvä ja äitini tajus sen kolmen vaa nii se siihen kauheesti et eiku neljä :LOL: :LOL: luul et kolme annosta vaa tulossa
:LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:05 Aurinkokunta kirjoitti:
Tää ei oo yhtä hauska kun nää muut, mutta:
Mein tytön nimi on Milja.
Kerran yks vieras nainen kysyi multa tytön nimeä, tyttö oli silloin ihan pieni.
Mie sanoin, jotta Milja.
Tää nainen hymyili ja kysyi uudestaan: "Anteeksi mikä hän on?"
Mie siihen, että: "Hän on Milja"
Tämä nainen: "Vai Mirja, sepä onkin hauska nimi."
Mie siihen: "Ei kun Milja AuRora" kovasti tuota ärrää korostaen :whistle:
Apua :LOL: :D osaan kuvitella mielessäni tuon kyllä :LOL:

Olimme(minä ja muutama kaverini)päässeet talouskouluun opiskelemaan ja menimme sinne sit tutustumaan.No Opettaja oli siinä aulassa sit vastassa ja ekanameni kaverini sanomaan käsipäivää ja esitteli itsensä..no mä menin hänen jälkeensä sanomaan päivää ja jotenkin olin niin jännittynyt että tolvana sanoin sen edellisen kaverini nimen..siinä sit kesti hetken ennen kuin tajusin mitä olin sanonut ja tyylikkäästi sit korjasin että "eiku xxx xxxxx xxxx"(sanoin siis koko nimeni,myös toisen nimeni.. :whistle: :ashamed: ) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:10 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:06 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 22:59 enga kirjoitti:
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
Mun sisäluku taidossa taitaa olla vikaa mut mä en saa tästämitään tolkkua :\|
pikkuveljeni sukunimi on sama kuin esim. tanska...

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...
äiti laittoi tämän lapun alimmaksi pinoo jota soitti läpi (paperinippu)

Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu ??
:D

Mäkään en oikein käsitä missä se hauskuus tässä pilee... :/ :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 23:35 mie vielä kirjoitti:
pojan olessa n. 3v. syksyllä, kun ilmat viileni eikä poika halunnut hanskoja sanoin aina et pannaan ne sit ulkona kun tulee kylmä. Kerran sitten poika sanoi lähtiessä: "äiti, ei panna hanskoja. Eikä paneta ulkonakaan" :LOL:

mikähän tos muutes on ku meillä tyttöt (3v ja 2v) sanoo kans paneta kun pitäis sanoa panna tai laittaa???

vakkari
\
\
Mun veljellä on sukunimi joka on myös maa...no mun äiti oli puhelin myyjänä ja lista jota hän soitteli läpi tuli eteen nimi sanotaan nyt vaikka raija ruotsi mun äidillä ei pokka pitänyt ja hää laittoi sen lapun alimmaksi siihen pinoo jota soitteli :whistle:
No en saa minäkään... :/

Nää on kyllä hulvattomia :LOL:

Mulla oli joskus opiskeluaikoina rahat usein vähissä ja kävin ainakin kerran kuussa pankissa nostamassa viimeiset rahat tililtä (tyyliin 30 mk) kun ei automaatista saanut. Siinä noston yhteydessä kysytään aina paperit ja pyydetään kuittaus... Kerran mulla oli laukussa oman passini lisäksi yhden kaverin passi, se oli edelliseltä baarireissulta jäänyt mun laukkuuni ja olin sitä kiikuttamassa kaverille takas. Ojensin ne kamun paperit sitten pankin tädille, huomasin saman tien erehdykseni ja tempaisin passin tädin käsistä huudahtaen: "EIKU EI SITÄ, NE ONKIN VÄÄRÄT PAPERIT!!" Virkailija katseli mua ihmeissään. Kaivelin sitten oman passini esiin ja kun kuittauksen aika tuli, olin juuri ajatellut pikkusiskoani ja epähuomiossa kirjoitin hänen nimensä kuittiin. Ja sitten tuumasin tädille, että "hei nyt mä kirjoitin väärän nimen tähän, saisko uuden kuitin".

Minähän se virkailija mua mahtoi pitää :LOL: Kyllä tosi vinoon katseli...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 06:58 Vieras kirjoitti:
\
\
\

Äitini oli puhelinmyyjä joka soitti ihmisille ja myi lehteä, tuli eteen nimi raija ruotsi...äidillä meinasi pokka pettää...

??? Minäkään en ymmärrä missä kohti pitäs nauraa??? :eek:

Siis niin ku tarkoittaako tuo sitä että kun minäkin aikoinaan jouduin pari kuukautta puhelinmyyntiä tekemään niin mun ois pitänyt aina revetä kun tuli joku tuttu sukunimi vastaan, jos siis minun serkku ois vaikka Virtanen ja olisi papereissa seuraava soitettava ollut Veera Virtanen niin mun ois pitänyt laittaa lappu pinon alimmaiséksi ja nauraa yksinäni????

Jrpuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 09:57 vieras kirjoitti:
\
\
\
\

Siis niin ku tarkoittaako tuo sitä että kun minäkin aikoinaan jouduin pari kuukautta puhelinmyyntiä tekemään niin mun ois pitänyt aina revetä kun tuli joku tuttu sukunimi vastaan, jos siis minun serkku ois vaikka Virtanen ja olisi papereissa seuraava soitettava ollut Veera Virtanen niin mun ois pitänyt laittaa lappu pinon alimmaiséksi ja nauraa yksinäni????
Ei kyllä nyt aukene tää juttu mullekkaan :eek:
Vai onko sukunimessä Ruotsi jotain koomista? Mä en kyllä keksi, sorry :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:04 Jrpuu kirjoitti:
\
\
\
\
\

no ei pitäis olla vaikee ymmärtää mutta kun en viitis ihan oikeeta nimee kertoo ..

Tilanne on vähän sen tapanen kun toinen esittelis itsensä jussi pulkka ja toinen liisa liukuri ... :whistle:

Vuosien takaa..
Meillä oli vessanpytyssä kansi joka aina ryttyili..kun nostit sitä se saatto tipahtaa ennen kun pyllys sait alas..raivostuttava!! Kerran sitten tulin tosi humalassa kotiin..olin pidätelly pissaa tuntikausia ja juoksin vessaan..nooh...eipä kansi auennu tälläkään kertaa vaan tärähti alas just ku istuin..sen ku tajusin niin pissa alko jo tulla..repesin nauraa,sitten rakko tyhjeni ihan total!!! Siinäpä sitte hepuloin,nauraa rätkätin niin että valuin alas pöntöltä ja pissaa ympäriinsä. Niin humalassa olin että en pystyny lopettaa :LOL: :LOL: :LOL:
Aamulla ei niin naurattanu.. :ashamed:

Tou
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:24 enga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 10:04 Jrpuu kirjoitti:
\
\
\
\
\

no ei pitäis olla vaikee ymmärtää mutta kun en viitis ihan oikeeta nimee kertoo ..

Tilanne on vähän sen tapanen kun toinen esittelis itsensä jussi pulkka ja toinen liisa liukuri ... :whistle:
JOO, KYLLÄ SEN YMMÄRSIN...Niinkuin varmaan muutkin... Mutta MITÄ HAUSKAA siinä on?

Äitini asunnon vieres on pelto jossa fasaanit viihtyy. Veljeni oli parvekkeella tupakilla ja kuuli fasaanin äänen. Päätti sitten rääkäistä samanlaisen huudon. Jatkoi sitten tupakoimista kun tuli sellainen outo tunne että alhaalla on joku. Kurkkasi sitten alas ja huomasi että siellä joku vanha ukko ja pari naista katsoivat häneen päin. tunsi kuulemma punan nousevan kasvoilleen :D

lapsena olin äidin kanssa laivalla ja eräs työntekijä näytti meille hyttimme. Ohimennessä taputti minua päähän ja sanoi mitäs pimatsu (ikävä kyllä en ihan tarkkaan muista miksi hän minua kutsui mutta se ei ole tässä tärkeetä)minä siihen isoon ääneen tokasin, EN MÄÄ MIKKÄÄN LEHEMÄ OO. Oli mies kuulemma kattonu hieman ihmeessään. (meil oli siihen aikaan kotona just samanniminen lehmä kuin miksi tämä mies minua kutsui:)<br><br>

Yhteistyössä