Pari juttua tulee äkkisältään mieleen.. tän kirjoitinkin tonne toisaalle, mutta liitän tähänkin..
Oltiin tuossa yhtenä iltana ukon kanssa kylppärin peilin äärellä yhtäaikaa. Minä harjasin hampaita ja hän ajoi partaansa höylällä. Kuului ihmeellistä surinaa ja jäin kuuntelemaan. Kallistin vähän korvaani hänen höyläänsä päin ja kysyin, että "Kuuletko surinaa? Suriseeko sun höylä?" Mies siihen, että "En mä mitään kuule" Sitten kysyin, että "Etkö oikeesti kuule mitään? Ihan niinkun tuo sun höylä surisisi" Johon mies totesi, että ei se höylä surise, kun se ei ole mikään sähköinen parranajokone. Mies oli ajanut partansa, otin höylän käteeni ja pistin sen korvani juureen. Ei kuulunut mitään. Jäin mietteliääksi ja sanoinkin, että kuulenko mä todellakin harhoja.
Lähdin kävelemään makkariin ja mies meni keittiöön, hekotteli nauruaan pidätellen ja mutisi "Suriseva partahöylä.." Se nauru oli sellasta hekottelua, että arvasin, että nyt se jujuttaa mua jotenkin. Sitten se tuli viereen sänkyyn ja hekotteli vieläkin, aloin tivata että mitä oikein naurat, kerropas nyt. Sitten se alkoi selittää, että siinä höylässä on patteri ja se surisi. Sanoi, että käy vaikka katsomassa. Johon vastasin, että en varmasti käy katsomassa, kun huijaat mua kuitenkin. Ja nauroi, että "Luulitko oikeasti kuulevasi harhoja?" ..no, kävin ystävällisesti hakemassa sille vettä ja hiippailin kylppäriin, otin höylän käteeni ja löysin kuin löysinkin siitä napin, josta se alkaa surista Mies nauroi vielä lisää, että kylläpä hän sai makoisat naurut :xmas:
Ja sitten sellanen perinteinen pierujuttu.. en tiedä mitä olin syönyt tahi vaikuttiko raskaus (seliseli) mutta oltiin tuttava pariskunnan kanssa pitemmällä ajomatkalla, pari tuntia suuntaansa. He istuivat takana ja multa tuli ihan väkisin hiljaisia paukkuja.. ja kauhea sitä hajua.. arvasin, että mies haistaa ja huvitti, kun se ajeli vaan ihan pokkana (normaalisti se olis sanonut, että HYI, pierasit, avannut ikkunaa huitonut
). Sitten ajeltiin takasin määränpäästämme ja vieläkin paukutti.. yritin kyllä pidätellä.. ... Tovi tämän pierumatkan jälkeen miehen kaveri kysyi ukoltani, että piereskelikö hän autossa. Mies oli vain vastannut, että ei. Mitä todennäköisemmin kaveri oli kysynyt myös naiseltansa asiaa, joten syyllinen tuskin jäi epäselväksi :ashamed: ..raukat varmaan meinanneet tukehtua takapenkille.. :ashamed: