Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Mulla on ikävä sinua.
Minusta olisi ihanaa tehdä ruokaa kanssasi. Aivan liian ihanaa olisi.
Aamusin kun vierestäsi heräisi jäisin hetkeksi katselemaan nukkuvaa sinua ja herättäisin sinut haleihin ja suukkoihin.
Et muuten ole nähnyt mun suunnittelemia juttuja ollenkaan. Tämän hetkistä esinettä työstän koulussa. Mitähän lie tuumaisit niistä. Mun pitäisi vähintään syödä 330g hiilareita päivässä ja se olisi yli 2kg perunaa päivässä. Mä en mitenkään jaksa syödä noin paljoa. Gluteeniton ruokavalio on välillä ihan pyllystä kun ei voi kunnolla kasvattaa lihasmassaa normaalisti syömällä.
Rakkaudella M.K.K
🥰🦊🐰💕

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Mulla on ikävä sinua.
Minusta olisi ihanaa tehdä ruokaa kanssasi. Aivan liian ihanaa olisi.
Aamusin kun vierestäsi heräisi jäisin hetkeksi katselemaan nukkuvaa sinua ja herättäisin sinut haleihin ja suukkoihin.
Et muuten ole nähnyt mun suunnittelemia juttuja ollenkaan. Tämän hetkistä esinettä työstän koulussa. Mitähän lie tuumaisit niistä. Mun pitäisi vähintään syödä 330g hiilareita päivässä ja se olisi yli 2kg perunaa päivässä. Mä en mitenkään jaksa syödä noin paljoa. Gluteeniton ruokavalio on välillä ihan pyllystä kun ei voi kunnolla kasvattaa lihasmassaa normaalisti syömällä.
Rakkaudella M.K.K
Hiilarien syöminen ei olisi minulle mikään ongelma. Tai muutenkaan liian vähäinen syöminen! 🙂

vierailija
Sama Eetä transuksi, juopoksi, narkiksi ja riipputissiksi ja ties miksi nimitellyt vanhanoita kirjoitti tämän tietenkin? Minä en ole mikään hännystelijä, minä olen aivan tuikitavallinen palstan vakiolukija ja perheen äiti.
En taaskaan tiedä mistä vaahtoat , nämä riipputissijutut yms. Se on vähän niin kuin se pointti, kun näkyy vaan tämä teidän ihme mesoaminen. Olette aivan sekaisin ja teidän sekoilu pitäisi bannata joka paikassa.

vierailija
En taaskaan tiedä mistä vaahtoat , nämä riipputissijutut yms. Se on vähän niin kuin se pointti, kun näkyy vaan tämä teidän ihme mesoaminen. Olette aivan sekaisin ja teidän sekoilu pitäisi bannata joka paikassa.
Samaa mieltä, nämä kiusaajat pöhöttävät ketjut seuraamiskelvottomiksi. En tiedä ovatko toimitusten omia työntekijöitä vaiko aitoja sekoja suljetuilla osastoilla. Surullista / noloa tapauksesta riippuen.

vierailija
Joka kirjoittaa tänne tuohon tyyliin jollekin tuntemattomalle ihmiselle hirvittäviä solvaavia ulkonäköherjoja, todellakin pitäisi bannata. Ehdottomasti.

Olen nimittäin nähnyt nuo todella sairaat kirjoitukset tuolle erittäin viehättävälle paikkakuntani naiselle. Silti tämä nainen on aina käytös sivistynyttä ja arvokasta, ei hän milloinkaan ole alentunut samalle white trash-tasolle nimittelemään takaisin tai millään tavalla riitelemään täällä teksteissään kateellisille. Ei voi kuin ihmetellä ja hattua nostaa mikä aristokratia ja arvokkuus on naisessa.

vierailija
Minua ei mikään enää lohduta. Hukun synkkyyteen,enkä pelastusrengasta saanut mistään tarpeeksi toimivaa. Yksin itken, kuten niin monta kertaa. Ikävä ei lopu sekään , vaikka on niin turhaa.

vierailija
Samaa mieltä, nämä kiusaajat pöhöttävät ketjut seuraamiskelvottomiksi. En tiedä ovatko toimitusten omia työntekijöitä vaiko aitoja sekoja suljetuilla osastoilla. Surullista / noloa tapauksesta riippuen.
Noloahan tuo on vaikkei toista osapuolta tunne. Ihan hyvä vain anonyymiys niin ei nolota sitten jälkeenpäin. Teknomummoa ei oikein jaksa "kuunnella". Eikä hän ole mode. Varma tieto.

vierailija
Minä olen kyllä pullantuoksuinen kotiäiti, joka ei halua lukea enää riviäkään teidän vainoharhoistanne
Laita viesti suoraan psykoottiselle naiselle siihen ketjuviestiin, jolla yhtäkkiä tunki palstalle riidan väkisin aloittamaan hurjilla syytöksillä. Ei tosiaan ole tuo E-tyyppi ollut koskaan muulla kuin rauhan ja rakkauden asialla, se kuka hänen kirjoituksensa läpi selaa sen heti näkee.

Yhteistyössä