**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 15**
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!



*************** Perjantai 31.7.2009 ****************


MUKANA:

Soippa.................poika 08/07...............kp 12/?*yk ?
Zeetah...................poika 12/07.............kp 32/28-? *yk 6
mamiliini-85..........tyttö 04/09................kp 2/?*yk2
Ina21....................esikoinen 06/07.......kp 6/28-32 *yk7
Minotchkin.............poika 01/05.................kp 14/23-25 *yk2
KS09.....................esikoinen 03/09............kp 4/33-36*yk 2
Donu....................tyttö 11/07...............kp 38/36-41 yk5
angel08.................tyttö 08...................kp 39/33 *yk6
Lumikuningatar.....tyttö 12/04...............kp 15/30-36 *yk18
aurinkoinen äityli.......tyttö 02/07..........kp 19/27-33 *yk 11
Äiskä80..................poika 02/05............kp 6/28 *yk3
nessu84................tyttö 07/07............ kp 16/34 *yk 2
Mininalle...............tyttö 09/07...............kp 18/26 *yk9
Tandem.............poika 06/04.................kp 27/26-34 *yk4
Himputti..............tyttö 04/07................kp 27/29-30 *yk25
Elokuisen äiti........tyttö 08/08.............kp 33/30-40 *yk 2
manteli76...........tyttö 01/08.................kp 31/28-30 yk 9
mmiilia.............. poika 11/07...............kp ?/31 *yk1
antilo.....................esikoinen ................kp ?/? *yk19
t 77.......................esikoinen 07............kp 9/28-33 *yk14
Cristiina................tyttö 08....................kp ?/28-30 *yk 1
Greddy..............poika 08.......................kp 30/24-29 *yk5
London calling........tyttö 05/08..............kp ?/30 *yk4
mimmeli..................enkeli 06/08............kp ?/? *yk 9
jiinas....................poika 01/07................ kp 23/30-32 *yk 1
Suhveli.................esikoinen................
Mammuliinos.........esikoinen...............
Nana87..................esikoinen 3/09.....
Emmy83...................................................kp 6/30*yk 2
Anzzu1984...........esikoinen....................
Elinah84................esikoinen...............

TAUSTAILEMASSA:

sanka86.................tyttö 05/08
Toivotaan...............tyttö 11/07
emmy83.........esikoinen 01/09
Nalatus.............poika 08/06
Zalmiakki...........poika 02/07
HupuLupu..........poika 05/08
Heinätyttö-07.....tyttö 07/05
iituskainen.........tyttö 07/05
riinastiina...........poika 07/08
love87..................
Shenda81.............tyttö 10/07
Tähtilapsi.................tyttö 06/08
Madeia....................poika 08/07
kristallilapsi04..........poika 09/04
tiitu31......................esikoinen 8 v.
pyrola......................esikoinen 08/06
mmiilia......................poika 11/07
Kiin...........................esikoinen 12/07
LittleKitten................tyttö10/06
Peppipop..................tyttö 09/05
(km 06/08 ja km 09/08)
tinkku82...................esikoinen08/02
cristina......................tyttö /02
kuu-mami...................poika 09/04




HAAMUJENGI :


PLUSSANNEET 2009:

Heinäkuu: Siiruli (yk1),Nemu (yk 18),kirsikka88,Tinkerbelle (yk 14),Myh (yk 5)
floora (yk2),kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1),Huisi (yk 1),maaliskuu,Bassets (yk 3),
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


PLUSSANNEET 2008:

Joulukuu: Äippis80 (yk4) zuku (yk7), mama84, Piiperö07 (yk3), Hemppu81 (yk5)
Marraskuu: Mammastiina, Veera- (yk1), jouvauva, pikkumuksis (yk2), melluli, sunnuntailapsi (yk 17)
Lokakuu: omppunen (yk2), Elwi (yk4), LumiPyry73 (yk3), cassy (yk4), piku81 (yk1)
Syyskuu: Nasu21, Blondie (yk8), Mamax (yk3), Belladonna
Elokuu: Allusmamma (yk3), Murmeli78, Rusty, JoannaH (yk1), Mami87poika04 (yk), äitikompleksi, Tinjamin (yk1), Joie
Heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2), PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1), emmie
Kesäkuu: Laa, mantana (yk22), peppipop (yk8), marijasu (yk5), iitukka, pilkkis (yk9)
Toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
Huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
Maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
Helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
Tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80


Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1346126
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287162
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1216497
 
No niin mä sitten tein helmari08n ohjeen mukaan ja aloitin uuden pinon,vol 15:sta. Yritän ajan salliessa -ja myöskin tyttäreni- käydä päivittämässä tietoja.Joten kärsivällisyytä jos on muutaman päivän viive.Lomiakin täs on jot olkaa rauhas jos heti ei tapahdu mitään! =) Pääsasia et saa kirjoitella omia tuntemuksia vai mitä? =) mut katsokaa itse jot onko tein tiedot on ajantasalla ja muuta oleellista.
 
Meillä on huhtikuussa syntynyt tyttövauva ja nyt jo hirveä hinku saada toinen tuloilleen. Aloitin pillerit ja söin niitä kuukauden, lopetin ne kun menkat alkoi 5 päivää sitten..Toivon että jo tästä kierrosta tärppäis, oviksen pitäis olla joskus 9-14 päivä..
Vähän mietityttää että miten kahden niin pienen kanssa sitten jaksaa, lähteminen ei ainakaan tule olemaan helppoa! Meillä tämä eka ollut niin loistava, tosi kiltti, ei oikeastaan itke, kertoo juttelemalla jos jokin vikana sitten vasta jos ei reagoi niin saattaa itkeä. Nukkuukin suht hyvin herää kahdesti yössä, syö ja nukahtaa uudelleen.
Onnea kaikille =)
 
Huomenta kaikille!
Sankalle tiedoksi esikoinen poika on 1/05 kun päivität seuraavan kerran.
Kp 8/25 eikä vielä mitään ovikseen viittaavaa. Tänään ois pöydän siivous ennen lomaa.
Paljon + tuulia meille kaikille!
 
mamiliini-85 : Sulle kävi sitten samoin kuin mulle, lapsi on kertakaikkiaan niin ihana, että haluaa toisen heti perään :) Mulla on maaliskuussa syntynyt poika ja uutta pikkuista on yritetty heti perään. Harmi vaan ettei ole vielä tärpännyt :(

Parempaa tuuria sinulle :heart:
 
Heippa pitkästä aikaa!!! Mut voi ottaa listalta pois sillä nyt mennään pikkuisen kanssa 6+5 viikkoja.. :heart: Ultrassa on jo käyty ja pieni sydän siellä sykki. Toivon et tä menis nyt loppuun saakka hyvin.

plussatuulia kaikille!! :)
 
Onnea Nemu!!
Bassets, imetätkö vielä?? Tsemppiä teillekin!
Meillä tärppäs toi eka jo tokasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen, joten on kovat odotukset että tääkin tärppäis nopeesti. Eipä saa liikaa toivoa niin ei tule sitten niin kovaa pettymystä jos ei heti onnistukkaan..
Onko täällä joku jolle on ekassa tehty sektio? Mulle on ja mietin vaan muiden kokemuksia! :flower:

Kivaa päivää kaikille haavelijoille!!
 
heipsan... minulla taitaa tuolla listalla olla päivä viive.. kun äkkiä kalenteristani laskin nii nyt olisi 18/27-33 yk 10

meille ei mitää erityistä, yritetty kyllä peittoja heilutella mutten tiedä onko onni suonut. viime yönäki heiluteltii peittoja, mies sitte sano "haluaisin vauvan ja pojan" mun sydäntä särki kun meillä on vaan yks lapsi, kohta vuosi täysi... mut mä olen luopunut toivosta aikoja sitten, miehestä en tiedä. PItää nyt ruveta ruuan tekoon ja mies aiko korjailla yhtä autoo, laittaa uusia osia jotta saa katastettua.
mulla paineet jo elokuusta hieman. mut oon koittanut olla miettimättä sitä, miettinyt vaan omia juhlia ym..

 
Nemulle onnea! Pitkä odotuksen odotus tuotti tulosta :heart:

Sankalle tuhannesti kiitoksia. Vielä viikko sitten oli ihan ok päivittää palstaa, mutta oloni tuli kerta kaikkiaan ihan mahdottomaksi, ettei enää jaksaisi. Pelastit päiväni kun aloitit uuden pinon! :flower:

Minä poistun tuonne odottajien puolelle ja toivottasti sieltä vauvautuneisiin helmikuussa sitten =) Plussatuulia kaikille, odottelen teitä pian myös sankoin joukoin tuonne odottajiin. Ihanaa kesänjatkoa kaikille!! :heart: :heart:
 
tuli mieleen vielä sellanen asia et onko kellään taaksepäin kallistunut kohtu? se kuulemma vaikuttaisi raskauden yrittämiseen et vaikeammpin ne simpat pääsee joten pitäisi laittaa jalat kattoa kohti jotta ne uisivat paremmin sinne minne pitääkin.

Nimittäin mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, onko muita? Olen mä nyt muistanut jalat kattoon laittaa, aina en oo muistanut :( oisko sillä sit ollu vaikutusta ettei oo tärppi käynytkään.. HUOH...
 
mamiliini-85: en imetä enää. Poika ei huolinut tissiä kun sai pullosta. 1,5 kk taistelin asian kanssa ja sitten luovutin. Otti tosi koville, mutta oli meille paras ratkaisu.

aurinkoinen äityli : mulla on kanssa taksepäin kallistunut kohtu. Gyne sanoi, että vaikeuttaa hieman raskautumista, muttei ole minkäänlainen este.
 
Aurinkoinen äityli: minullakin taaksepäin kallistunut, mutta ei kyllä ekan kanssa vaikeuttanut, koska tärppäsi ekalla. Saa nyt sitten nähdä tämän tokan kanssa... Perjantaina testasin negan, mutta sama tilanne oli esikoisen kanssa eli en vielä heitä pyyhettä kehään tästä kuusta... Olen kyllä hieman menettänyt toivon, kun ei noita peiton heiluttelutilanteita niin montaa ollut tässä kierrossa. No ensi viikolla se selviää. Ei kyllä kauheasti oireita mihinkään suuntaan :(
 
Hurjasti onnea taas uusille plussanneille!!!! =) :flower:

Nallen kierto on ihan sekaisin taas...
Epäilen että ovis on/oli vasta nyt näin myöhäisessä vaiheessa kiertoa.
Kp 16 alkoi nimittäin kunnon ovislima-oireet ja kp 18 eteenpäin pingottunut ja aristava tunne alavatsalla, ajoittaista kipuilua.
Kp 21 ovisliman määrä oli valtava ja ihan kirkasta ja vetistä (joo ällöä kuvailla näin tarkasti ).
Oli melkein raivostuttava olo kun kuvitteli jo tehneensä tän kuun "työt" raskautumisen eteen ja odotusmielellä mentiin ja sitten hyökkäsikin uudet ovisoireet!
Ei kun heiluttelut peliin taas. No, ei niin että se mitenkään vastenmielistä olisi, mutta kyllä kieltämättä alkaa jo tuntua enemmän että laskelmoivasti harrastelee, kuin spontaanisti halujen mukaan...
Ja parin viime viikon aikana olen saanut ainakin viidesti kierrellä / vastailla kysymykseen että eikös ole jo tulossa tai suunnitteilla toista pikkuista... :|
 
Kiitos uudesta pinosta!

Taalla roikutaan sit varmaan taas ens kuussa kun ei tullut peittoa heiluteltua nyt ovis aikaan, kuuma saa ja tyokiireet aiheutti aikaisia iltoja talle mammalle :ashamed: , paitsi tietty jos ovis onkin nyt myohassa =) .

Taaksepain kallistunut kohtu ei varmaankaan vaikuta, eikohan ne siittiot osaa uida vaiston varaisesti oikeeseen suuntaan :heart: Aurinkoinen aityli me yritettiin 4 vuotta ja mulla kans taitaa olla taaksepain kallistunut kohtu, mutta se ei vaikuttanut raskaaksi tuloon vaan geneettiset tekijat, joten nyt suru puserosta pois ja yrittamaan :heart:

Ai niin uusille tervetuloa ja kaikille plussa tuulia, plussasko kukaan viimepinon lopussa? Mulla jai ny ohitse ihan kokonaan :ashamed:
 
no ku voisin olla surematta jne. mut tuntuu nii mahdottoman kaukaiselta se ajatus et meille se kakkonen joskus tulisi. on vaa kauhee kade niille joilla tärppää tuosta noin vaan.. |O on tääki kesä jollain tapaa pilalla ku sitä tärppiä ei vaan ala tulla :( mut enpä oo jaksanut enää ajatella vauvapuuhia niinkään.. mut joutunut nyt keskittyy muihin asioihin. mutta oisin iki onnellinen kun se plussa tulisi joku kaunis päivä!!
 
Heips taas kaikille!
Nyt on taas palattu kotiin ja lista päivitetty! tein juur äsken ovis-testin ja tuli juuri ja juuri näkyvä haamu eli siis mulla taitaa tosiaan olla ovis vasta muutaman päivän päästä,niin kuin kierron mukaan onkin.Oon jotenki aina luullu et se on mul näillä kpäivillä 14-15 mut ei tod. taida olla vaan vast tos kp 18 tienoilla.Olipa hyvä ku testasin jo nyt,muuten olis luult. tullu kyl huti täski kierros ihan varmasti.vaik eipä sitä tiedä vaik tulis nytkin.. :ashamed: Mutta kun yleensä oon vähä jo luovuttanut (=lue, ei olla joka päivä tai joka toinen päivä sit enää "touhuiltu") noiden kp 14-15 jälkeen.kun oon ajatellu et se oli siinä sit niin ei tarvi olla niin hätänen sit enää.mut kylläpä nyt on helpottunut olo suorastaan et olisko nyt paremmat mahdollisuudet kun tuli tarkistettua tuon oviksen aika,ettei se ole tänään eikä viel kai huomennakaan. toivottvast joku nyt ymmärsi mitä yritin kertoa.
Mut nyt kutsuu kotityöt ku tytär nukkuu.mukavaa viikon loppua ja uuden alkua!! =)
 
Kiitos sanka kun otit hommat hyvin haltuun! =)

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!

Olen tässä uuden kierron alkaessa miettynyt, milloinhan se ovis sitten tapahtuisi. Kun tuo edellinen kierto venähti niin hirmuisesti.. eikä mulla oikeen ole ovismetsästelyä aiemmin ollut. Esikoinen oli iloinen yllätys :)

Laitanpa tähän uuteen pinoon gallupin omaisen kysymykseni, jonka kysyin edellisen pinon lopulla:
Oletteko kertoneet siviilissä pikkukakkostoiveesta/mitä olette sanoneet jos on kyselty toisen lapsen hankinnasta?

Odottelen viikonpäästä alkavaa(?) petipuuhaspurttia ;)
 
myh
Heippa pitkästä aikaa
Kiitos sanka86 uudesta pinosta. Kaikille uusille tervetuloa mukaan :wave:
Onnittelut plussanneille :flower:

Häpeillen kerron teille, että olen huomannut olevani kateellinen ihmisille kenellä tärppää heti. Jotenkin on ollut niin suutuspäissään tämän oman plussaamattomuuteni takia, että aina menkkojen alkaessa ottaa päähän todella rankasti :kieh: Mutta onneksi sitten kuitenkin jaksaa uudesta yrityksestä innostua, mutta nyt on pakko myöntää, että alkaa olla toivo aika vähissä. Imetän vielä muutaman kerran päivässä ja taidan imetyksen lopetukseen asti olla uskomatta liikoja.
noh... olisi niin ihanaa saada se pikku kakkonen alulle. Vaikkakin olen kyllä tuosta ykkösestä ikionnellinen...
ja jos nyt tästä jotain hyvää voisi sanoa, niin on kyllä aika kivaa tämä yrittäminenkin :whistle: tai on piristänyt meidän suhdetta kummasti

 
myh
ainiin Greddy
olen siviilissä kertonut yhdelle ihmiselle kakkosen yrittämisestä. Hänellä on saman ikäinen lapsi kuin meillä ja muutenkin sopivan läheinen, mutta kuitenkin riittävän "etäinen" ystävä.

Joudun kyllä usein valehtemaan ihmisille, että ei ole tarkoitusta ihan heti toista yrittää.
 
lääkekuuri on lopuillaan ja toivotaan et tuo lääke vei mennessään tuon viisauden hampaat tulehdukset ja säryt. Tympeetä ku harmaa ja kylmä keli. ei oikee oo kesäfiilistä enää :( lyhyt kesä tais olla.
pitää ruveta pyykkii laittaa ja tiskit koneeseen ja hieman siivoilla paikkoja ja etsii yks laturi joka on kadonnut mystisesti.

mut on meillä miehen kanssa ollut viime päivät olleet aika paljon peittojen heiluttelua ja viime viikollakin.. mutta enpä tiedä sitten olikohan apua tähän kiertoon. jalat katossa ollu joka kerta muistaakseni :D
 
Tää ei ymmärrä mikä tätä kiertoa nyt vaivaa... Edelliskierron perusteella olin ihan varma, että ovis oli viikko sitten pe-la (samanlaiset kivut yms. oli edellisessä kierrossa ja kaksi viikkoa siitä alkoi menkat). No, menkat alkoivat kuitenkin sitten lauantaina, eli viikko näistä kuvittelemistani ovis-tuntemuksista. Positiivista sinänsä, että kierto lyheni 40->30 päivään, mutta olin ihan varma että ovis oli silloin viikko sitten ja odottelin menkkoja (tai plussaa) vasta viikon päästä... Mulla oli jotenkin sellainen tunne, että oisin voinut ollakin raskaana - perjantaina en pystynyt miehen nähden lukemaan vauva-lehteä, kun alkoi kokoajan itkettää kun luin tarinaa kaksossynnytyksestä. Tää herkkyys ei ole mulle mitenkään tavallista, mutta sama juttu oli silloin kun aloin odottamaan esikoista. No, tilasin nyt paketin ovistestejä, jotta saan alkavassa kierrossa toivottavasti vähän selvyyttä kroppani toimintaan.

Galluppiin, mä olen muutamalle maininnut, että kakkonen saa tulla kun on tullakseen. Mutta suurin osa ei tiedä, että kakkonen on toiveissa.

Tsemppiä kaikille, toivottavasti plussia alkaa ropisemaan! :)
 
Hei kaikille!
Täällä saatiin justiin tytär päikkäreille ja alkaa hetki omaa aikaa siivoustöiden parissa.. kauhea kun äsken säikähdin kun tyttö löi päänsä sohvan kulmaan ja kauhea mustelmapatti nousi heti.Melkein olin lähdös jo lääkäriin mut kun tyttö oli ihan normaali oma ittensä hetken päästä,kovan itkun jälkeen,niin totesin että ei käynyt onneksi pahemmin.mutta kyllä sydän kävi kurkussa asti ja tuli äidille itku myös.. :'(
mutta ei tänne ihmeempiä,ovista edelleen odotellessa.. ja muuten,me ei olla kerrottu muille kun parhaalle kaverilleni et yritetään toista,kukaan muu ei tiedä sitä.En halua et siitä nousee kova haloo..jos rupeekin taas kestää et saa pienen alulle..
mut sitten tuosta listasta,katsoisitko Elokuisen äiti et onko sun tiedot oikein? =)
 

Yhteistyössä