**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

hei vain, vloppu vierähti ja täällä KP 1/ 27-33 yk 11 |O

mäkin syön foolihappoa eikä niist tunnu olevan apua!!otan multitabs raskaus tabletit käyttöön et jos niistä ois apua ku siinähän on todella montaa vitamiinia. ku ei tiedä millä vitamiinilla se puute/apu loppujen lopuks on.

tuumailen et soitanko jo gynelle aikaa et miks ei tärppää et pitäiskö tutkii jne. iha tosissaa jo mietityttää et missä mättää.
 
heippa kaikille.Loma lusittu ja töissä ollaan.
Ovis hyödynnetty ja kp huitelee kait 17/25 eli piinaviikot ovat alkaneet. Jos sitä selviäis kyttäämättä itteään liikaa..liian vaikea yhtälö?:saint:
Multitabsia minäkin popsin tosin viime viikon lomareissulla tabut jäi kotio :ashamed:
Lapsi viety uuteen kesähoitopaikkaan ja voi miten toinen jäi reippaana sinne! :heart:
 
Täällä menossa kp 32/? ja negaa näyti testi aamulla. Tissit on turvoksissa ja kipeät.
Toivottavasti menkat alkaisi pian tai plussa ilmestyisi testiin viikon aikana :headwall:
Kierto oli ennen kierukkaa 28-30 päivää, enkä todelläkään haluaisi että nyt venyisi kovin pitkäksi.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
 
mä täällä edelleen ihmettelen että koska se mun ovis oli.. eilenkin tuli tikkuun haamua tummempi viiva mut nyt ei muutamaan päivään kyllä pysty touhuilee kun on sukulaisia käymäs.joten toivottvasti ovis oli ja meni hyvin.. :snotty:
nyt vaan odotellaan menkkoja tai jotain muuta! =)
 
Mulla alkais nyt oikeastaan ensimmäinen yritys kierto (kerran kierukan poiston jälkeen äijä työkeikalla juuri oikeat päivät). Nyt ois sitten menossa 5/30-32. Saa nähä millaseksi kierto nyt asettuu, kun tosiaan ekat menkat vielä päällänsä kierukan poiston jälkeen..
 
Onnea kirsikka!!! :flower: :)

Täällä kp 32 ja nega rfsu:n testillä, hetken mielijohteesta taas ostin kun kaupassa näin ja sit oli tietenkin pakko heti testata.
Oireita ei ole suuntaan tai toiseen...
Onkohan mitään mahkuja vielä jos se ovis tosiaan oli silloin kp 22-23...? :/
 
päätin että elokuun lopulla tai syyskuun ekalla viikolla otan lääkäriin yhteyden eli vielä katotaan tilannetta et tuoko tulosta! seurailen et millonkohan se ovis on ja jos mahkuja olisi.
koitetaan mennä jotenki päivä kerrallaan!nukkumaanki taitaa joutua tästä jotta huomenna jaksaa pihahommia tehä.

Onnea kirsikalle! :) :)
 
Heips! Ollaan lomailtu täysin nettipimennossa, siksi mun kp:t huitelee tuolla 40:ssä. Tänään 12/28-30.

Onnea kaikille plussanneille!

Aloitin eilen ovistikuttelun ja mielestäni siinä haalea viiva näkyy. Toivottavasti ovis olis vasta viikonlopulla kun ollaan miehen kanssa nyt viikolla eri paikkakunnilla. Tahtoisi niin kovasti pienen kevätkääryleen ensi keväänä!
 
Onnea plussanneille!!

Voi kun itellä alkais menkat viimein, niin tietäis millon ovis on jne... ahdistaa! :/ Sit ku synnytyksestä on puol vuotta niin pitäis käydä papassa, jos sit siihe mennes ei oo mitää tapahtun niin kysyn kyl gyneltä, et mikä vikana. Imetyksen lopetin ihan vähän yli kk sitten. Ehkä oon hiukkasen malttamaton, kun ei täs mikään kiire sillee oo ja tyttö kun tosiaan on vasta sen 4 kk.... B) Tämä vaan ahdistaa ku ei niitä menkkoja kuulu.
 
Onnea kirsikka :flower: =)
Täällä edelleen tissit kipeät ja eilen illalla oli alaselkä ihan tulessa :| Entelisi menkkoja...
Aamulla tuli aavistus tuhrua pyyhkiessä, mut sen jälkeen ei mitään... Toivon niin et menkat alkais jos kerta tulossa on, tai ymmärtäis pysyä kokonaan pois piiiitkän aikaa :kieh:
 
Täällä on jo ennätetty kehitellä "oireita" vaikka ei niitä vielä edes voisi olla. Olisihan se pitänyt tietää ettei sitä voi olla kyttäämättä itteän ja jokaista tissin sekä alamasun vihlausta. :ashamed: Kyllä ne rinnat vaan raskaille tuntuu ja niitä kipristää mutta ihan hyvin voi kyse olla pms oireista, eikö? Kp on kun laskin kalenterista 19/25. Yäk piinaviikko on syvältä! :x

Onnea kirsikka! :flower:
 
Onnea Kirsikalle ja muillekin plussanneille!! :) Ja te joilla on epämääräisiä oireita ja testi silti näyttää negaa - toivotaan muuttuvan plussaksi !!
Oma napa: ovulaatiota odottelen. Tosin eka yrityskerta vasta, joten ihan rennoin fiiliksin vielä mennään. Mies onneks lomalla (kuten itsekin) joten aikaa oviksen hyödyntämiseen on hyvin :).
 
onnea plussanneille! :flower:
täällä mennään varmaan jo kierron loppua kohti,toivottavasti.kierron pituudesta en oo ihan varma kun vast toista normaalikiertoa menos..toivottavasti tääkin on kohtuupituinen tai jos menee pitkäks niin et se tarkoittais raskautta... =)
mulla on edelleen väsy melkoinen ja nälkä on kokoajan ja ruokahalu on kyl kasvanu huomattavasti!onneks ei viel suuremmin näy vaakas... :whistle:
:attn: :attn: te,joilla kp:t huitelee tuolla reilusti yli 40,katotteko onko kp:t ja muut oikein,eli onko jäänyt päivittämättä tiedot! :attn:

niin muuten viel noist oireist niin mulla kyllä vihloo välil alavatsasta,varsinki aivastaes ja rykiessä.mut joo kp vast 23 ja jos kierto on sen 32-34 niin saapa nähdä onko nääkin vaan valeraskaus oireita..mut nyt pitää pian mennä likan kans ulos leikkimään,ja viel kauppaan tänään..ruokaan menee kyl hirveesti rahaa..ihan vain sivuhuomautuksena...eikä kotihoidontuki kyl päätä huimaa.. :|
 
Onnea kirsikka :flower:

Nana niin tiedän tunteen kun imetyksen lopettamisen jälkeen odottaa kuukautisia. Itse lopetin tammikuun alussa ja menin gynelle maaliskuun alussa. Sanoi, että luonto kyllä hoitaa ajallaan, mutta kirjoitti Terolut'n 3 kuuksi. Alkoi sitten maaliskuun lopussa ensimmäiset kuukautiset. Nyt on toinen kierto ilman teroluteja.

Mä tossa jo miehelle sanoi, että tänään touhutaan, koska ei ole pariin päivään touhuttu ;)

sanka Mulla joo venähti edellinen kierto, mutta ajattelin että nuo kiertopäivät on ihan ok, jotka listassa on, jos tuo edellinen megakierto oli ainoa.
 
myh
Onnea Kirsikka :heart:

Täällä menkkoja odotellaan. toisaalta olo on sellainen, että on saattanut vaikka tärpätä, mutta on ollut kyllä aikaisemminkin, eli ei mitään turhia toiveita ole. Muutama päivä sitten alkoi selkeät menkkakivut ja sitten pari päivää mennyt ilman mitään kipuja, outoa.

Huomenna testaan jos ei nyt sit aloitella uutta kiertoa

mites äiskä80, joko olet testannut?

plussiaplussia kaikille ;)
 
Onnea kirsikalle!

Mulla tuli tänään haamu ovistestiin. Jännää vähän, että vahvistuuko kunnon viivaksi. Ennen ekaa raskautta (tai siis kolmatta jos km lasketaan) en onnistunut saamaan tummaa viivaa kertaakaan.

Kait sitä sitten on nyt yliherkkä kaikille omille tuntemuksille. Mulla meinaan on ollut pahoinvointia jo muutama päivä ja rinnat, ja varsinkin nännit, on ollut tosi arat jo toista viikkoa. Nyt uutena juttuna on tullut käsittämätön palelu. Poika-ressukka joutuu hikoilemaan liian paksuissa vaatteissa kun mammaa paleltaa ;)
Aina kun tulee joku normaalista poikkeva juttu niin aina sitä miettii, että voisiko tämä nyt merkitä sitä tai tätä vaikka kyse on ainakin omalla kohdallani usein jostain ihan muusta kuin kiertoon tai jopa mahdolliseen raskauteen liittyvää. Raskautta en silti nyt tällä hetkellä epäile. Nyt kp 15.
 
kylläpäs nää päivät menee hitaasti eteenpäin..nyt vasta kp 24 ja vielä ikusuus siihen että olis kp 34 et vois testaillan tai odottaa viimeistään menkkoja...eikä ole nyt mitään ihmeellistä suunnitelmissa että menis aika nopeammin..no,täytyy kai yrittää keksiä jotakin tekemistä pikkulikan kanssa.mut hyvää keskiviikkoa! =)
 
Sanka: Totta töriset :p Tuntuu todella, että päivät matelee ja ikuisuus ennen kun saa ruveta tosissaan piinaamaan.
Kp huitelee 20/25 ja "oireita" olen jo kehitelly vaikka kuinka.. :ashamed: Tänään on etonnut koko päivän, ei väliä onko syönyt tai ei.Tasainen etoaminen.Armoton väsymys, ei simmut tahdo pysyä auki lainkaan.Eilen simahdin kesken pikkukakkosen. Yhtäänhän tällä ei oo tekemistä kesäflunssan kanssa joka yrittää pukata päälle :whistle: :saint: Vielä pitäis malttaa reilu viikko ennen kun testaa... :x
 
Sanokaapa muuta,plaah..
Missään vaiheessa kiertoa ei ole hyvä meille kuumeilijoille =) Ensin odotetaan ovista, sitten ovisaikaan ei tiedetä onko sitä vai ei, sitten ovis on mennyt ja odotellaan, odotellaan.. sitten menee vielä kierto pitkäksi ja menee hermot! Ja odotellaan taas :headwall: Heh :D

Mulla siis menossa se oviksen odottelu.. Kp 14, eli se voisi kohta olla(???)

Niille jotka tuntevat oviksen: miltä se tuntuu?

pitkiä hermoja kaikille! Yritetään nauttia taas lämpöisistä kesäpäivistä! B)
 
Hei kaikki pikkukakkoslaiset, muutama täällä vielä muistaakin minut yhtenä ketjun pitkänmatkalaisena.. :wave:

Tänä aamuna olen saanut kahteen eri testiin PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En mitenkään voi uskoa tätä näin pitkän yrityksen jälkeen - yk 14 ja täysin luomuna :D :D :D

Plussa on vielä haalea, joten kovasti toivon sen vahvistumista ja sitä että salamatkustaja pysyisi mukana =)

Kaunista kesää kaikille!
:flower:
 
hei taasen!ja onnea tinkerbellelle!!! :flower: poistan sinut pian listasta!! =)
katsoin äsken tuon ruotsalaisen kätilöt-sarjan ja kyllä tuli tippa linssiin kun muistui oma synnytys mieleen ja tuli niin kaiho saada kokea se kaikki uudelleen!!
toivottavasti niin kävisi pian!!
edelleen mulla on melkoinen nälkä ja väsymys,samoin vatsa on ollut hiukan erikoisen oloinen.rintoja pistelee välillä,mutta ei niin että voisin olettaa sen merkitsevän mitään.ja toki jos nyt olisinkin raskaana niin eihän oireita vielä olisi juurikaan..joten malttia malttia... :kieh:
 

Yhteistyössä