Nyt vihdoinkin siis kommentoimaan myös muita juttuja. =)
Ihanaa
iitukka, että teidän Helmi potkiskelee jo kunnon potkuja siellä masussa =) Mulla on kans sama juttu noiden mammahousujen kanssa, ne tuntuu kyllä ihanilta päällä mulla lököttää ihan armottomasti. :/ Mutta mitä sitä ei mukavuuden eteen tekisi.
Torey mulla on ollut ihan samanlaisia filosofisia pohdiskeluja kuin sulla tästä raskaudesta B) Samoin havahduin kanssa tässä yksi päivä, ettei tosiaan ole mitään takuita, että pikkukakkosen synnytys menisi samalla lailla tai jopa helpommin (kuten olin vähän ajatellut
) kuin pikkuykkösen kanssa. Mutta toisaalta, eipä siinä auta muuta kuin elää tilanteen mukaan.
Emppu80 ihana kuulla että siellä kaikki hyvin :heart:
bad virgin voih, jaksamisia sulle sen pahoinvoinnin kanssa :hug:
daydreams ihana kuva teidän pojista!! :heart: ei voi kyllä muuta kuin nostaa hattua sulle edelleen, että kouluakin käyt d
b Kauanko sulla on opintoja jäljellä?
Toi kantopussi kuulosti kätevältä kun vähän surffailin, kiitti vinkistä!
Pilkkis Ikävä kuulla, että teidän äidillä on kipuja :/ Oonkin paljon miettinyt, että miten hän mahtaa jaksaa. Varmasti on tosi piristävää hänelle, kun on sinusta ja teidän pojusta seuraa
:heart: Lähditkös seuraneidiksi mökille sitten? =) Jaksamista sullekin sen pahoinvoinnin kanssa :hug:
Jonskis toivottavasti teillä on poitsu jo parantunut!
Torey noista kivuista vielä, en tiedä oliko ihan samanlaisia mutta esikoisen odotusaikana mulla tuntui jossain kohdunsuulla päin sellaisia "sukkapuikkokipuja", ne oli aika ikäviä. Kiva että sun yksäriviikko lähestyy loppuaan ja saat miehen kotiin :heart:
Äänestämään aikoo Kesis lähteä, täytyy vaan löytää se hyvä ehdokas vielä.
).) Täällä pullistellaan taas uudella viikolla! Ihanaa kun ruoka on maistunut paremmin tällä viikolla. Tosin oksuakin on lennellyt spontaanisti pari kertaa vielä viime päivinä, mutta eiköhän se tästä pian.
Kesis ja pikkuinen 15+1