¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Jonskis Ok, ei sitte enää kuitenkaan mitään monen tunnin maratoneja, hyvä niin. =) Tekee kyllä ihmeitä, kun saa nukkua edes yhen tommosen neljän tunnin pätkän putkeen yöllä. Toivottavasti itkeskely alkais kuitenkin jo pian helpottamaan.

Pilkkis
 
Ihania uutisia Luminkasta, onneksi olkoon! :flower:

Huh Pilkkis millaisia unimääriä teillä nukutaan! Eipä sillä, sinä jos kuka nyt varmaan lepoa kaipaatkin kun on niitä murheita ja huono olokin jatkuu aina vaan :( Tsemppiä ja lepäile hyvällä omalla tunnolla aina kun saat! :heart:

Täällä mun yksinhuoltajaviikkoni alkaa kohta häämöttä lopuillaan, mies tulee sunnuntaina kotiin, ihanaa! Alkuviikon kuume meni ihan ok ohi mutta silti tuo tyttö valvotti mua vielä pari yötä sen jälkeenkin ilman mitään näkyvää syytä. Ei vaan suostunut nukkumaan. Huusi kuin hinaaja kun unille yritin laittaa. Ykskin yö nukahti klo.20 ja heräsi klo.1.00. Seuraavan kerran nukahdettiin vasta 4.30... :eek: Se on aika kiva fiilis tossa aamuyöstä kun yksinään istut olkkarin sohvalla selkäsärkyinesi ja tyttö on pirtee kun pippuri :eek: Täytyy myöntää että itku tuli kun oltiin jo alkuviikkokin valvottu sen kuumeen takia. Nyt viime yön tyttö nukkui heräämättä ja sitä tässä kovasti toivon tällekin yölle d =) b

Tos ilkeetä vihlontaa tuntunut emättimessä parin päivän ajan, mut muistelin tunteneeni samanmoisia viime kerrallakin loppuraskaudessa. Eiköhän nuo sitten kuulu asiaan mutta kyllä se vaan sattuu, aih!

Mukavaa viikonloppua kaikille toivottaa,

Torey 31+0
 
Torey :heart: On juu ihan hulluja unimääriä, mut eiköhän tuo tosta kohta tosiaan palaudu.. Vaikka kyllähän tuo jäpikkä muutenkin on ihan täysunelma unenlahjoinensa, isän poika selkeesti. Hienoa, et siellä kohta loppuu yksinhuoltajuus, rankka viikko sulla kyllä takana. :hug: En yhtään ihmettele, et itku tirahti. Väsyneenä tulee suru puseroon pienemmästäkin, saatikka sitte kipuisena ja valvoneena. Enää 2 yötä, toivottavasti ne menee hyvin!! :heart: Auttaako niihin vihlontoihin mikään? Kylmä tai joku särkylääke?

Pilkkis
 
Torey kurjia vihlontoja sulla mutta lienee tosiaan ihan asiaankuuluvia jos kerran muistat edellisellä kerrallkin tollasia olleen. Toivottavasti loppuvat! Ja kiva kun sun mies palailee pian kotiin! Mulla on jo näissä miehen iltavuoroissa kestämistä, saati sitte et olis mies yötkii pois pidempään, huh! On sitä tässä siunatussa tilassa rihnasempi kaikkine vaivoineen ni ei taho yksin jaksaa.



Pilkkis sulla on niin kurja se äitisi juttu että jos saat hyvin nukuttua niin sen kyllä sinulle suo ilomielin, auttaa jaksamaan sitte edes jollain tasolla. Kyllä säki sit murroiässä saat valvoa kun lapsukaista kotiin odottelee disko-reissuilta :D

Musta olis ihana jos olis joku vetoketju jonka kautta voi kurkata masuun, et minkä näkönen tyyppi siellä asustaa, onko se nyt tosissaan tyttö ja että minkä kokonen neiti sieltä on tulossa, sitte vois vielä pari viikkoa malttaa odotella. :LOL:

Oltii mun vanhemmilla pojan kanssa iltapäivää viettämässä ja mun äiti lähti läheiseen puistoon poitsun kans ja mä jäin lukemaan lehtiä, tai niin oli trkoitus mutta nukahdin ja vetäsin sellaset kahden tunnin päikkärit. Ensin nukuin pojan kans päikyt, sit olin pari tuntia hereillä ja sit noi toiset. Eli nelisen tuntia oon vedelly sikeitä nyt päivällä... Mitenköhän sitä saa unenäästä kiinni BB:n jälkeen kun sänkyyn suuntaa... Kaiken järjen mukaan pitäis saada, ei tätä univelkaa ihan neljällä tunnilla kuitata mutta hyvää teki!

Alunperin oli tarkotus lähteä parin kaverin kanssa Yön keikalle tänään illalla, mun äiti olis tullu tänne pojan unta vartioimaan siks aikaa. Soittelin kuitenki aamupävällä neuvolaan ja olivat sitä mieltä ettei kannata sellaseen kovaan meteliin enää lähteä, vauva kun kuulee puheäänenkin masuun ja vaikkei kuuloa vaurioittaiskaan mitenkään niin on kova stressi tilanne vauvalle olla kovassa melussa parikin tuntia Jäi sitte keikka väliin, täytyy toivoa että ko bändi heittelis täälläpäin keikkaa sitte joskus tossa keväällä taas ni ottaisin vahingon takasin.

Mites aktiivista porukkaa täällä on, ootteko jo käyny äänestämässä/aiotteko edes mennä? Mulla on yks ehdokas mitävois äänestää, tosin puolue vähä tökkii, muuten hyvä tyyppi, kolmen pienen lapsen äiti ja samalla alalla kun minä eli samoja arvoja kannatetaan...

Nyt pikasuihkuun ja sit se BB!

Hyvät viikonloput!

Jonskis
 
Onneksi olkoon pikku nyytin saaneille! =) :flower:

Oon tipahtanu ihan kokonaan kärryiltä kun en ole taas vähään aikaan täällä käynyt. Energia ei vaan riitä ku pitää pojan perässä juosta ja sitten tämä raskaus stressaa.
Viime maanantaina oli neuvola ja vasta-ainearvot oli noussu kolmestatoista kolmeenkymmeneen. Kyseessä on joku ihmeen anti-K vasta-aine.
Eilen sitten soitettiin Oulusta ja sinne pitäis ens viikon torstaina mennä lapsivesipunktioon. Jos siinä on sit jotain häikkää niin sitten mulla pitää juosta Oulussa parin viikon välein.

Viime yönä sain ekan kerran nukuttua kunnolla tälle viikolle. Ruokakaan ei maistu mutta painoa tuntuu silti tulevan. Vatsaakin kipristelee välillä, johtuen varmaan tästä stressistä.

Taas tuli pelkästään omaa napaa. Toivottavasti tää nyt ei kovin häiritse.

emmma rv 19+4 (oi, kohta puolessa välissä mennään =) )
 
en ole saanut tänne aikaiseksi ilmoitella, mutta oottte näköjään jo käyneet kurkkimassa marraskuun pinoa :D Eli pikkuinen tyttöhän sieltä tuli. Alun hitaudesta kun selvittiin, vauhtia riitti, paikat aukesi 2cm:stä kymmeneen noin neljässä tunnissa. Oksitosiinilla saivat käyntiin, eikä tarvinnut paljoa edes laittaa. Epiduraalia sain parikin kertaa, kivut oli ihan hirveet. Ei siis kokonaan lähteneet vaikka kunnon puuduksissa olin, oli tytöllä jo niin kiire tulla. Pari nirhaumaa vaan "sain", eikä vessareissut ole tuntuneet eilisen jälkeen pahoilta. Eli olo melkein kuin mitään ei ois tapahtunut :saint:

Huomenna päästään kotiin jos ei tarkistuksessa mitään ole. Tänään jäi nimittäin neljästä tunnista vaille että olisi lääkäri voinut ottaa! Vähän kyllä ketuttaa, ois iltapäivällä käynyt vasta tekee tarkistukset. No, otetaan vielä yksi "lomapäivä", valmis ruoka, suihkun ajaksi aina hoitaja, saa nukkua silloin kun vauvakin nukkuu (tosin ei tässä kovin nukuta kun pikku torkkuja kuitenkin ottanut päivälläkin)...

Semmosta tänne. Jakselkaa masujenne kanssa =)
 


Voi että Luminka, en ole aiemmin päässyt lukemaan näitä uutisia, onneksi olkoon ihan mielettömästi!! :heart: :flower: :) Mitkäs oli teidän pikku rinsessan strategiset mitat? Kiva kuulla, että kaikki meni hyvin! :flower: Mites teidän ensimmäiset vuorokaudet on sujuneet siellä sairaalassa? :) Toivottavasti pääsette huomenna sitten kotiin =)
 
Nyt vihdoinkin siis kommentoimaan myös muita juttuja. =)

Ihanaa iitukka, että teidän Helmi potkiskelee jo kunnon potkuja siellä masussa =) Mulla on kans sama juttu noiden mammahousujen kanssa, ne tuntuu kyllä ihanilta päällä mulla lököttää ihan armottomasti. :/ Mutta mitä sitä ei mukavuuden eteen tekisi. :D

Torey mulla on ollut ihan samanlaisia filosofisia pohdiskeluja kuin sulla tästä raskaudesta B) Samoin havahduin kanssa tässä yksi päivä, ettei tosiaan ole mitään takuita, että pikkukakkosen synnytys menisi samalla lailla tai jopa helpommin (kuten olin vähän ajatellut :whistle: ) kuin pikkuykkösen kanssa. Mutta toisaalta, eipä siinä auta muuta kuin elää tilanteen mukaan. :)

Emppu80 ihana kuulla että siellä kaikki hyvin :heart:

bad virgin voih, jaksamisia sulle sen pahoinvoinnin kanssa :hug:

daydreams ihana kuva teidän pojista!! :heart: ei voi kyllä muuta kuin nostaa hattua sulle edelleen, että kouluakin käyt d :) b Kauanko sulla on opintoja jäljellä?
Toi kantopussi kuulosti kätevältä kun vähän surffailin, kiitti vinkistä!

Pilkkis Ikävä kuulla, että teidän äidillä on kipuja :/ Oonkin paljon miettinyt, että miten hän mahtaa jaksaa. Varmasti on tosi piristävää hänelle, kun on sinusta ja teidän pojusta seuraa :) :heart: Lähditkös seuraneidiksi mökille sitten? =) Jaksamista sullekin sen pahoinvoinnin kanssa :hug:

Jonskis toivottavasti teillä on poitsu jo parantunut!

Torey noista kivuista vielä, en tiedä oliko ihan samanlaisia mutta esikoisen odotusaikana mulla tuntui jossain kohdunsuulla päin sellaisia "sukkapuikkokipuja", ne oli aika ikäviä. Kiva että sun yksäriviikko lähestyy loppuaan ja saat miehen kotiin :heart:

Äänestämään aikoo Kesis lähteä, täytyy vaan löytää se hyvä ehdokas vielä.

).) Täällä pullistellaan taas uudella viikolla! Ihanaa kun ruoka on maistunut paremmin tällä viikolla. Tosin oksuakin on lennellyt spontaanisti pari kertaa vielä viime päivinä, mutta eiköhän se tästä pian. :)

Kesis ja pikkuinen 15+1
 
Luminkalle ja perheelle kovasti onnea!!! :flower: :flower: Niin se vaan kävi, että melkein samanikäiset tytöt meille tuli :heart:

Me ollaan täällä tyttöjen kesken kotona. Mies lähti naapuriin tupareihin. Otti mukaan kaksi olutta ja lupasi niillä pärjätä. Hienosti meillä on kyllä mennyt ei siinä mitään, mutta ihan en vielä yksin pärjää kotona kun koirakin olisi vietävä ulos ja vauvaa ei oikein aamutuimaan viitsi ulos viedä kun on ollut tosi kylmiä aamuja... Neukkutäti kyllä oikeestaan vielä kielsi ulkoilut kun ei ole kolmea kiloa täynnä, mutta ollaan me silti vähän ulkoiltu...Eilen käytiin jätskiautollakin kun esikoinen oli sitä niin odottanut :LOL:

Tässä teille kuva meidän papusesta muutaman tunnin ikäisenä...


Ja tässä siskokset


Nyt pitää joutua pehkuihin :wave:

Emppu & tytöt
 
Emppu Ihanat tytöt teillä!! :heart: :heart:

Kesis En nyt sitte lähteny seuraleidiks mökille, kun äiti suuntaa sieltä jo maanantaina kotia kohti. Ens viikolla alotetaan sytostaattihoidot, vihdoin. On ollu kyllä melkonen kitukuukausi, kun ei tavallaan oo hoito yhtään edistyny. Äiti onneks alko pari viikkoa sitten syömään ahkerammin kipulääkkeitä, eli nyt ei tarvi pahemmin kipuja kestää. Siihen asti oli sitkitelly vaan yhellä särkylääkkellä per päivä, ihan vaan että sais edes pari tuntia unta öisin. :eek: Se on semmonen sissi, ettei kovin herkästi lääkkeisiin turvaudu.. Onneks kuitenkin nyt anto periks. On tosiaan ollu kiva huomata, et meistä on iloa siellä. :heart: Mä oon aika pitkälti pakottanu äitin olemaan aloillaan ja ite hoitanu sitte taloutta siellä ollessani, yleensä kun äiti passaa meitä niin mielellään. Kivuista ja väsymyksestä huolimatta äiti on onneks hyvällä mielellä ja uskoo vahvasti paranemiseen. :heart:

Kiitokset kaikille ajatuksista, niin äitini kuin oman pahoinvointinikin suhteen. :hug: :heart: Ootte kyllä ihania!

Innostuin tossa sitten iltapäivän ratoksi hakkaamaan halkoja ihan tosissani.. :D Meillä on jonkun aikaa seissyt pihassa kasa puuta odottamassa isännän tehoiskua, mut sillä reppanalla on hommaa muutenkin ihan kamalasti täs kotosalla ja selkäkin vähän kipeenä. Aattelin sitte olla vähän avuks kun olokin oli ihan hyvä.. Liekö se energinen keskiraskaus iskenyt vai mikä.. :LOL: Hakkasin sitte koko kasan ja heittelin puut suoraan kellarin varastoonkin. Vähänkö oli reipas olo! :D Nyt alkaa sitte tuo hulluus viedä verojaan, selkä ihan juntturassa!! Mut eiköhän se tuosta unten mailla aukea ja luulis nyt ainakin nukuttavan tänä yönä.. :LOL:

Ei kai tän pidempiä.. :whistle: ..tarinoita tällä kertaa.. Hyvää yötä!!


Pilkkis 21+6
 
Täällähän rynnätään heti synnyttämään kun selkänsä
kääntää.. :D
Onnea Luminka pienestä prinsessasta :hug:
Kiva kun kaikki sujui hienosti.

Emppu kuinka suloiset tytöt teillä onkaan. :heart:

iitukka ja helmi 22+0 :wave:
 
Huomenta!

Olipa hassua, meille tuli eilen vieraita, joita ei oo nakynyt piitkiin aikoihin. Kiva nahda, mutta nyt aamulla vasyttaa... =)

Emmaaa- :hug: Ikava juttu. Kaikkea hyvaa sinulle sinne lapsivesipunktioon

Jonskis- jos tuo vetoketjujuttu onnistuis, mulla olis se varmaan auki kaikenaikaa!
:LOL:

Emppu- Ihanat tytot! :heart:

Latte- yli 18 vkoa!! :wave:
 
Ihanat prinsessaiset siula Emppu! :heart:

Täällä on takana jotenkin TOSI huonosti nukuttu yö, vähän väliä heräilin johonkin eikä uni enää tullutkaan niin helposti. Alkaa vissiin hormoonit tehä tehtäviään.

Kiva kuulla siustakin Emmaaa pitkästä aikaa! Ikävää et joudut siihen lapsivesipunktioon, mutta hyvähän se on että tutkivat :hug: Onnea reissulle, hyvin se menee! :hug:

Pilkkis, täysi kunnioitus äidillesi kun kestää kivut ja jaksaa olla noin urheana! Jotenkin miula on sellainen kuva että syövästäkin selvitään myös osaksi kovalla tahdolla!=) :hug: Jaksamisia koko perheelle!
Ja siepäs olitkin pistänyt tuulemaan kotona:D Ai mistä tuollaista energiaa saapi? Lähettele miulekin:D:D

Jonskis ja Kesis olitte äänestämisestä puhuneet, miekin kävin äänestämässä! Ihan sattumalta olin Prismassa sillon ekana ennakkoäänestyspäivänä, ja kopit huomattuani aattelin et jos en nyt mene niin en saa kyllä muulloinkaan aikaiseksi:) Nais-ehdokasta oli pakko äänestää;)

Mites Jonksis muuten jakselet näin viimesillä viikoilla? Itteäni kauhistuttaa tää ajan kulku! Vasta ajattelin et vielä on 8vk ja nyt onkin enää vajaa 6vk.. ja kohtahan sitä huomaa ettei oo kun muutama päivä! :eek: Toisaalta hyvä, mutta ois vielä niiiin paljon tehtävää.

mamina 34+2
 
Luminkalle Oikein paljon Onnea :heart:
. Täältä me muut pikku hiljaa perästä tullaan. Mä muistan ku sä plussasit ku en ehtinyt kauaa olla sun kanssa pikku kakkosissa vauvakuume puolella. Aika menee kyllä äkkiä..
 
Emppu Ihanat kuvat tytöistä! Esikoinen niin nätisti pitää pikkusiskoa sylissä!

Pilkkis Hyvä että äitisi jaksaa luottaa paranemiseen, positiivinen asenne tekee ihmeitä! Ja onneks on nykyään särkylääkerepertuaarit niin valtavat että uskotaan että pitävät kivut poissa! Mikäköhän siinä on kun usein meitä vanhemmat sukupolvet sinnittelee viimeiseen asti ilman lääkkeitä ja mä itte ainakin otan särkyläkkeen heti kun vähänkin päätä särkee... No, teijän äitillä oli se, että sais sitte ees yöt nukuttua.

mamina emmää oikein enää jaksaiskaan näitä viimesiä viikkoja... Oon NIIN turvoksissa ja sitte ku yöt on niin rikkonaisia, kun esikon itkut saa talttumaan ni sitte on pissahätä ja jano ja sitte pyörii vaan sängyssä jne jne vali vali. Ja en meinais jaksaa enää ton touhottimen perässä juoksennella, tunnen oloni maailman tylsimmäks äidiks kun istuisin vaan olkkarissa ja rakentelisin legoja, no arvatkaa vaan kauan poika jaksaa siinä paikallaan olla. Uloslähtökin on jotenki jo hankalaa. Eli mulle alkaa kyllä jo tää odotusaika riittää... Mä kauhistelen täällä et jos yliaikaseks menee niin vielä "pahimmassa" tapauksessa yli 5 viikkoa jäljellä! On sitä ihminen kiittämätön, ensin pelottaa et syntyy ennen aikojaan ja sit valittaa kun ei synny jo! No, mutta odotellaan rauhaksiin.

Emmaa tsemppiä punktioon, toivotaan hyviä tuloksia :hug:

Jonskis ja pikkuiitu 36+4, ens viikonloppuna voisin olla synnyttämssä, sovitaanko niin?? :wave:
 
Luminka Onnittelut Pikku Kakkosesta! :heart: :flower:

Emppu: Ihania kuvia ja niin pieni söpö paketti siellä! :heart:

Pilkkis Kiva, että äitisi on hyvillä mielin. Jaksuja sine! :hug:

emmaa Toivotaan, että punktio menee hyvin ja mitään hälyyttävää ei löydy. :hug:

äänestämään olen ajatellut mennä. Varsinkin nyt näin lapsiperheenä on mielestäni tärkeää, että kunnassa hoidetaan lapsien asioita hyvin ja äänestämällähän siihen pystyy vaikuttamaan minkälaiset ihmiset lapsien asioista päättää. Eli varmasti joku perheellinen nainen saa ääneni. Vielä en ole kuitenkaan ehdokasta päättänyt.

Minä olin perjantaina HorseShowssa Helsingissä ja Joona oli sillä aikaa mummilassa. Eilen treffattiin vielä vanha lapsuuden kaverini ja hänen lapsensa. Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa ja pojatkin viihtyivät keskenään. Hänellä on vähän reilu parivuotias poika ja nyt 4,5 kk ikäinen vauva. Häneltä sain vähän esimakua, minkälaista se sitten on kahden kanssa. Ei aina kyllä kuullostanut kovin helpolta.. Eilen iltapäivästä tultiin kotiin ja sitten ollaan vähän laitettu tavaroita kasaan muuttoa varten. Kahden viikon päästä onkin jo muutto. Saa nähdä miten sen jaksan kun pakkaaminenkin on vähän työlästä. Masu vetää aika-ajoin ihan kovaksi ja supistelee. No onneksi mun vanhemmat on ainakin luvanneet tulla muuttoavuksi.

maarunen ja Vili rv 26+0
 
Kiitokset jälleen onnitteluistanne :heart:
Täällä minä vielä sairaalassa olen, vauvalla bilirubiiniarvot sen verran korkealla että päättivät vielä illalla ja aamulla ottaa verikokeet. Itse oisin ollut jo eilen valmis kotiin. Mutta pakko pienen takia vielä ainakin yksi yö jaksaa täällä.
 
Emppu ihanat työt sulla!

Luminka suuret onnittelut!hyvä että synnytys nyt sujui hyvin ja selvisit nirhaumilla.Itsellä repeämät oli aika kipeet ja vasta nyt on alapää taas suht normaali, mutta tais johtua siitä nopean nopeasta synnytyksestä(5h).Tsemppiä arjen opetteluun kahden kanssa!

kiitokset kaikille vaan tsemppauksista ja "kehuista", olo ei kyllä kovin ahkeralta tunnu kun nytkin pitäs kokeisiin lukee ja tässä vaan kökin... :D mutta sallittakoon kun viikonlopun olin poikien kaa kolmisin kun ukko oli reissussa.

Kesis ollos hyvä vaan!meillä oli myös tolla isommalla toi hippychick kantovyö ja siitäkin tykkäsin vaikka herättää ristiriitasia tunteita...mun pitäis valmistua keväällä 2010 joten on tässä vielä reilu vuosi jäljellä...sit jos saadaan vaihdettua paikkakuntaa niin alotan heti perään uudet opinnot.saa nähä jaksaako sit vielä päntätä..

äänestämisestä sen verran että mulla ainakin on helppo valita ehdokas kun oma isä on ehdolla lähes joka vuosi, tietää ainakin tarkkaan mitä arvoja oma ehdokas kannattaa ja onneks isä onkin kovasti lapsiperheiden asialla.

tsemppaukset taas masuille, koittakaa jaksaa ja levätkää aina kun vaan voitte!mullakin onneks hyvä tuuri siinä että pojat nukkuu usein päikkärit samaan aikaan, terkan mukaan se auttoi kun jo masussa vauva tottui siihen että lepäsin samaan aikaan kun esikoinenkin..tiiä sitten onko perää mutta joskus kyllä menee koko aamupäivä siihen kun odottelee koska pääsee päikkäreille :LOL:

d. ja pikkuveli (jonka nimi päätetään tänään)6vko
 
Emppu ja Luminka Paljon Onnea teille ja perheillenne pikku prinsessoista :heart: :flower:

Meidän prinsessa on reilun 2 kk ja painoa on jo 6850g ja pituutta 59 cm. Esikko oli tämän kokoinen 5 kk iässä. On se niin kiva ,kun lapsoset on niin omia itsejään :heart: . Hyvin täällä sujuu edelleen tyttösten kanssa. Esikolla perus 2 vee uhmaa , mutta vauva on puolestaa alkanut viihtymään lelujen kanssa lattialla jo hetkiä yksin. Vauva taisikin nyt tähän syliin viimein nukahtaa, joten paras mennä itsekin nukkumaan. Yöt välillä rankkoja ,kun molemmat heräilee vuorotellen.

Jaksuja kaikille odotukseen !!!
-Poni ja tytöt 2v ja 2kk
 
Ihanat rinsessat sulla Emppu80! :heart: :)

Pilkkis hienoa, että teidän äidin hoidot alkaa nyt todenteolla :hug: Kovasti voimia koko teidän perheelle hoitoihin :heart: :heart:
Sulla on nyt vissiin todenteolla se energinen keskiraskaus iskenyt kun oot kirveen kanssa antanut kyytiä pölkyille :D

mamina mulla oli kans esikoisen loppuraskaudessa vaikeuksia nukkua öisin, en tiedä painoiko masu sen verran vai mistä oli kyse. Olikin tosi taivaallista, sitten kun pääsi äitiyslomalle ja sai nukkua mihin aikaan tahansa vuorokaudesta. Nyt on tietty toisin kun on noi pikkuykköset heiluttelemassa tahtipuikkoja. ;)

Luminkainen toivottavasti pääsette tänään vaavelin kanssa kotiin :heart: :)

daydreams jee, nimipäätöksiä! Oliko helppo päätös? :)

Poni06 kiva kuulla teidän kuulumisia :heart: Hienosti on teillä pikkukakkonen kasvanut :flower:

).) Tällä viikolla pääsen taas (toivottavasti!) kuulemaan sydänääniä :heart: Esikoisella on neuvola ja voidaan siinä samalla kuulemma doppleroida masua :D Muutamia hipaisuja on ollut olevinaan viimeisen viikon aikana, mutta kun ne on niin epäsäännöllisiä, niin tuntuu, ettei niiden voi luottaa olevan oikeasti kuitenkaan liikkeitä. Välillä on alkanut iskemään taas epäluulo, että onko siellä masussa vielä elämää. :| :ashamed: Mutta sitten, kun kuuntelen viime neuvolakäynnilläni nauhoittamaa sydämen jumpsutusta kännykällä, niin uskon taas, että kaikki on hyvin :D

Kesis ja pikkuinen 15+3
 

Yhteistyössä