¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Ai kun miekin pääsisin kylpylään!! Ois niin ihanaa! Hauskaa viikonloppua siis Iitukalle rentoutumisen merkeissä! Muillekin tietysti hyvän viikonlopun toivotukset!

Kuinkas pitkään muuten saa uimahallissa käydä (*m* siis raskaana ollessaan tietenkin, laitoinpa taas hassusti kysymykseni=) )??

mamina 31+6
 
Jonskikselle piti vastata, että miula on mahassa sellaisia kohtia joita vihloo (aika keskellä mahaa yleesä ), ja tuntuu että pitäisi niitä puristaa kasaan, mut luulen et miula niihin kohtiin on tulossa raskausarpia, eli jonkinlaisesta kudosten repeemisestä tulee kipua. Niin ainakin esikoisen aikaankin oli navan kohdalla, nyt sitä koristaakin tollanen isohko salama-arpi:)

Sit miula on nyt muutamana päivänä tullu tohon alavatsalle, oikeelle puolelle sellanen "puukotus-kipu" ( :LOL: --hyvä termi ) joka ei tosiaan oo kovinkaan mukavan tuntunen..! Polttavaa kipua, mikä tuntuu juuri siltä kun joku vetäs puukolla mahaa auki. Mistähän moinen vois johtua?? kohdun venymisestä??
 
Huomenta!

Taalla hyva aamu, vaikkean kunnolla saanutkaan nukuttua... Herasin jalleen huonoon oloon, joka meni syomalla. Onko taalla muita, jotka herailevat syomaan joka yo? Loppuuko tama pian???!

Mun tietakseni Mamina, siella uimahallissa saa kayda ihan loppuun asti, kunhan ei oo vedet menny... Se kohtu ja lapsi pitais olla hyvin suojattu! Laittakaan muut jos tiiatte enemman tai muuta!

Sahan oot sit vahan kuin H Potter Mamina! Ma tunnen kanssa, etta vatsanahka repeilee... Saa nahda mita tulee!

Latte melkein 16 vkoa! :wave:
 
Latte:D mie aloin heräilee esikoisen odotuksen aikaa just näillä viikoilla syömään öisin, ja sitä jatkui ihan loppuun asti:D oli pakko olla aina jugurttia tms pikkusta kaapissa jotta sain nälän pois ja pystyin jatkaa unia.. :LOL:
Miun mielitekoja on kaikki :saint: enempi ehkä suolaiset herkut, mut sit myös toisinaan tekee mieli salaatteja ja muuta raikasta!
 


Hellurei!

Hienoa kuulla Niisku-Rouva, että vauvalla on kaikki hyvin! :flower:

Lastenhoidosta ja kodinhoidosta oli täällä ollut puhetta, meillä menee mun mielestä aika tasapuolisesti ne hommat. Olen siis hoitovapaalla ja mies töissä. Pyörittelen pyykkikonetta ja tiskikonetta päivisin, mutta muuten molemmat ollaan yhtä laiskoja/ahkeria :D Lähinnä siivoa aiheuttaa esikoisen lelut & tavaroiden kuljettelu pitkin kotia, mutta ne lelut on onneksi nopea kerätä iltaisin pois laatikkoihinsa. Mä teen varmasti enemmän "aloitteita" suursiivouksen suhteen, mutta onneksi mies ymmärtää mikä on parhaakseen ja tulee mukaan siivouspuuhiin :LOL:
Lastenhoidosta, mies on ihana ja usein antaa mun olla pienessä horroksessani ennen kuin lähtee töihin, vaihtaa esikoisen vaipan ja yleensä antaa puurot. :heart: Sit miehen tultua töistä molemmat leikitään yhtä lailla esikoisen kanssa, tai mitä nyt sitten puuhaillaankin, ja rutiiniksi on muodostunut, että mies hoitaa esikon iltapesut, usein myös iltapuurot.

Blondie, kivaa kun ens viikolla pääsette jo sinne neuvolaan ja ultraan! Jos ne laitteet on yksityisen lääkäriaseman tasoa niin kyllä alkion sydämensykekin näkyy siellä jo silloin :)

Pilkkis taisi olla tänään kotiutumassa, toivottavasti oli mukava reissu, ja tervetuloa takaisin netin äärelle! :D :heart:

Myöhästyneet onnittelut rimatan pienelle miehelle :flower: :heart:

Rentouttavaa kylpyläreissua iitukalle :wave:

Mulla mieliteot vaihtelee aika paljon viikosta toiseen. =) Mitään makeaa, kuten leivoksia tai pullaa, ei ole tehnyt mieli pitkään aikaan, viimeksi ostamani viinirypäleetkin maistui jotenkin liian makeilta :eek:
Sen sijaan satsumat ovat olleet suuri hitti pari viikkoa. Ai juu ja yks uusi mieliteko on löytynyt, muistaako kukaan sellaista kuin Ilves-juusto? Sellaista helposti murenevaa ja mautonta :D Lapsena tykkäsin siitä kovasti, ja nyt miljoonan vuoden jälkeen löysin juustotiskiltä sitä nimellä munajuusto (Riitan herkun), ja voi jestas että se oli hyvää, tietysti yhdessä satsuman kanssa nautittuna :p
Mitään kunnon ruokaa ei vieläkään tee oikein mieli, mutta alas sentään jo menee... :)

Kesis ja pikkuinen 13+0
 
Niin mielelläni kertoisin vaan vauva uutisia, mutta ei... Neuvolasta kotiuduttu ihan yhtenä kappaleena..

Eli lyhyesti.. Kaikki ok. Sf mitta 33 eli sentti lisää vielä viime viikosta, vauva kuitenkin ehkä vähän alempana, mutta pää liikkuu vielä. Sykkeet 145 ja liikkuu hyvin. Paino arviota täti heitti 3,2kg :eek: . Esikoinen oli 2,9kg... Sanoipa vielä että olis hyvä että kohta syntyis ettei liian isoksi kasva... huoh... Mitähän tostakin taas miettis...

Huomenna olis tosi hyvä päivä synnyttää... Tänään en tee mitään ylimäärästä ja illaksi lämmitetään sauna ja syödään hyvin.. Joskos sitten pääsis tosi toimiin :D

Ihanaa viikonloppua kaikille! :wave:


Emppu & Papunen 39+6
 
Heipsan!

Latte:
Mulla on himoja vähän milloin mihinkin! Kaikki makea kyllä menee suolaisen edelle melkein aina :whistle: Sit tulee jotain ihan tavallisia juttuja jotka maistuvat tiettynä hetkenä ihan taivaalliselta! Esim. jälkiuunileipä :p Just tänään ostin taas sitä, siihen päälle kinkkua tai juustoa kera tomaatin, vie kielen mennessään =) Ja ompa ihan teveellistäkin vaihteeksi =)

Mukavat viikonloput iitukalle =)

mamina: Tuosta uimisesta taitaa olla monta eri suositusta. Mä olen taas kuullut et niin kauan voi uida kun kohdunsuu on kiinni eikä ole mitään vuotoja ym. Mene ja tiedä sitten mikä on se oikea vastaus! Itse en kyllä enää uskalla mennä, tuntuu et voipi olla jo auennut paikat kun on supistellut viime aikoina kiitettävästi.

Mahakivuista...
Mulla koskee yöllä mahaan kun herään hirmu pissihätään! Vaikeeta on ihan pelkkä ylösnouseminen, saatika kävely ja pöntöllä istuminen. Taas unohdin soittaa neuvolaan ja kysyä onko tuo nyt ihan ok. Mut sit kun pääsen takas sänkyyn, on vähän parempi olo. Seuraavan kerran kun herään, ei tunnu enää missään. Et liekö sitten rakko niin ahtaalla että ihan koskee? Muilla?

Emppu80
: Jospa pääsisit huomenna synnyttämään, oishan se tilastollinen ihme että syntyisi juuri LA:na :D Oliko se että noin 4% vaan syntyy LA:na..

Luminka ja neitonen 35+6, jees huomenna täydet 36 :heart:
 
(.) Tuli sitte vietettyä kaks yötä osastolla raskausmyrkytys epäilyn ja kohdunkaulakanavan lyhenemisen eli ennenaikaisen synnytyksen uhan vuoksi. Polilla verenpaineet oli 180/110 pahimmillaan ja proteiinia pissassa + ja sitte kerroin noista vatsakivuista ni lääkäri määräsi osastolle. Ultrassa vauvalla kaikki onneksi hyvin, kohdunsuu on kiinni mutta kaulakanava jo reilusti lyhentynyt mikä voi tarkoittaa lähestyvää synnytystä tai sitte voi olla tarkoittamatta mitään. Sain verenpainelääkettä ja sillä paineet laski ja proteiini taso pissassa ei noussu ni päästivät mut kotio verenpainemittarin ja pissatikkujen kanssa ja ma meen sit taas kontrolliin ton kaulakanavan lyhentymisen vuoksi.

Huh, olipa kuulkaa kammottava ikävä esikoista ku siel joutu makaamaan toimettomana!

Mutta ihan stabiili tilanne nyt varmaan, ei supistele niin en usko että synnytys tästä nyt vielä käynnistyy. Eikä mulla niissä tarkemmissa labroissa näkyny et olis raskausmyrkytys mut sitä nyt seurataan ettei kehity tästä eteenpäinkään.

Nyt tuli pelkkää omaa napaa, lueskelen huomenissa paremmin teidän juttuja! Nyt meen nukkumaan, tai hetkeks ehkä vaan tuijottamaan tuota nukkuvaa poikaa, tää päivä menny haliessa ja sylitellessä.

Jonskis ja "Iitu" 34+2
 
Ohoh, Jonskis!! Varmasti tuli ikävä!!! en epäile hetkeekään! :hug: Onneksi kaikki ainakin vielä hyvin siula ja vauvalla.. Ja onneks siula on viikkoja jo sen verran ettei nyt ihan kauheesti haittaa vaikka jo syntyisikin (?).. Tosin mie niin ootan mein vauvan syntyvän rv40, et jos syntyskin ennen sitä, niin saisi kyllä kaiken ihan sekasin..tuntuisi että aika loppuis yllättäen kesken, kun ei ois varautunut niin "aikaiseen synnytykseen". No toivotaan parasta kaikkien kohdalle et syntyisi vauvat mielummin lähellä laskettua aikaa kuin liian aikasin.
 
Heippa pitkästä aikaa. Käyn edelleen tätä pinoa tiiviisti lukemassa, kun täällä on niin kiva henki ja mukavaa porukkaa. Tässä yhdellä sormella naputtelen ,kun vauva on tisulla. Ihan samalla tavalla istuin näin koneella ,kuin silloin kun esikoinen oli vauva. Hän valvoi samaan tapaan myöhään kuin tämä pikkukakkonen. Nyt esikko menee jo klo 23 maissa nukkumaan :) .

Onnea kaikille uusille pikkukakkosen odottajille !!!
Ja "vanhemmille" odottajille jaksuja ja tsemppiä lähestyviin synnytyksiin !!

Meillä vauva jo pian 2 kk ja huomenna ristiäiset viimein. Esikoinen ei ole vieläkään osoittanut mitään mustasukkaisuuden merkkejä vauvaa kohtaan. On edelleen hyvin ihastunut vauvaan. Hän tahtoo pitää vauvaa sylissä, lukee kirjoja ja leikittää. Omia nukkeja imettää ja röyhtäyttää.

Tuplat on edelleen päivittäin käytössä pidemmillä lenkeillä. Liina on ollut myös joka päivä käytössä ja siitä varsinkin suuri apu ,kun leikitään ulkoleikkejä.
Nyt vauva taitaa nukkua ,joten siirrymme sänkyyn. Minä nukun perhepedissä tyttöjen kanssa ja mies oikeastaa olohuoneessa ,kun on vähän ahdasta nyt sängyssä :) .
-Poni, vauva pian 2 kk ja taapero 2v1kk
 
Voi ei Jonskis!! :hug: Onneksi kaikki kuitenkin sinulla ja vauvalla hyvin! Ja voi sun esikoista... Ihanaa varmaan tulla kotiin! Ota kuitenkin rauhallisesti ja lepaile paljon!

Mamina- Kylla mulla menis pakka myos ihan sekaisin, jon vauva tulisikin maailmaan paljon ennen laskettua aikaa... Toivon myos, samaa et meilla kaikilla vauvat olis mukana matkassa lahelle sita, eika hirvean ajoissa...

En osaa kylla noista mahakivuista sanoa Luminka- ehka se on joku rakkokramppi??! Voiko sellasta olla? Ei kai se hirveen vakavaa voi olla, jos pissaus helpottaa ja tulee vaan, kun heraa siihen, etta rakko on rajahtamaisillaan!

Siella se Iitukka ja perhe nauttii kylpylasta- oon vahan kade, meilla on viikonloppuna tulossa vieraita molempina paivina, mika on kivaa... Mutta kun niin vasyttaa!

En voi uskoa Poni, etta siita on meilkein 2 kk, kun sun vauva syntyi! :eek: Ihan kun se olis ollut viime viikkoa! Suloinen sun esikko! :heart: Jokos teilla suunnitellaan ristiaisia/ nimiaisia? Mikas liina sulla on kaytossa? Ihanaa kuulla positiivisia juttuja vauva- arjesta! Meilla oli esikoisen kanssa sellasta kolikkohuutoa ne ekat kuukaudet, etta pelottaa jos talla tulevallakin on samoja vaivoja... :|

Itsella on taas vaihteeksi huono olo... yritan vierottaa itseani tasta yosyomisesta... mutta ehka se on parempi vaan syoda yolla, jos olo on parempi sitten aamullakin...

Latte 16 vkoa!! :wave:
 
Voi etta mika tonttu ma oon! Siinahan se lukee selvalla suomella, etta Ponilla on juhlat tanaan! Kaiken luin ja siita mulle ne ne ristiaiset varmaan tuli mieleenkin kysya... :eek: :LOL: Huomenta Latte! Taidan ottaa kahvia! :wave: Ja odottaa niiden kahden harmaan aivosolun herailya!
 
Luminka mulla on kanssa tollasia koviakin kipuja just tohon vessa ätän liittyen ja nyt kun kerran siel sairaalassa olin ni kyselin lääkäriltä kierrolla kaiken mahdollisen vähänkään mieltä painavan. Hän sanoi, että kun rakossa on paljon virtsaa se "nostaa" kohtua ja kiinnikkeet/lihakset venyy jolloin saattaa tuntua kipua ja juust tollanen olo ettei voi selkäänsä suoristaa. Sitten kun rakko tyhjenee ja nousee seisomaan niin kiinnikkeet ja lihakset hakee hetkeen aina omaa paikkaansa jolloin voi myös olla kipua. Jokseenkin näin ymmärsin...

Poni kiva kuulla teistä! Ja hyviä ristiäisiä! Teillä on kyllä esikoinen suhtautunu tosi kivasti!

Latte muistelen niitä alkuraskauden pahoinvointeja nin kyllä sitä oli valmis tekemään mitä tahansa ettei paha olo iske päälle joten syö vaan öisin jos se auttaa aamuihin.

Emppu missäs meet :heart: Ei vaan, varmaan jo ärsyttää jos kaikki koko ajan kyselee että joko joko. Mutta kun täällä jännittää kans!

mamina kyllä sillai onneks on jo hyvät viikot ettei vauvalla ainakaan hengenhätää pitäisi olla, ultrassa näkyi kuinka hän teki hengitysliikkeitä mikä on kuulema merkki siitä, että keuhkot alkaa kypsyä kuntoon. Ja tytöillä kuulema keuhkot kypsyykin vähän poikia nopeammin. Mutta silti toivoisin että vauva pysyis sinne 37 viikolle masussa. Esikoinen kun syntyi ennen aikojaan niin oli niin kamalaa kun joutui olemaan hänestä erossa. Klo 11 jälkeen aamupäivisin vasta sai mennä häntä hoitelemaan osastolle jne. Se on niin luonnotonta että äiti joutuu olemaan vauvastaan erossa että. Katotaan vaan niin tää prinsessa viihtyy masussa vielä yliajallekin ja näyttää kaikille närhen ¤#"! :LOL:

Esikoinen päiväunilla ja mun tekee niin paljon mieli mokkapaloja että pakko alkaa leipomaan, se kun ei oo fyysisesti raskasta onneks. Ja sillä verukkeella että on sitte mitä pakastaa tulevia vieraita varten (tuskin niille mitään jää, mutta yritys hyvä kymmenen...)

Nyt on ollu kotioloissa nuo verenpaineet ihan ok tasoa ja se valkuainen vaan sillä yhdellä plussalla pissassa eli kaikki lienee ihan kunnossa. Turvotusta on mut aikeehan sitä on tietää mikä on asiaan kuuluvaa ja mikä ei.

Nyt siis hellan ääreen!

Jonskis 34+3
 
Jonskis: Hyvä että vielä vauva saa olla hetkisen masussa =) Ja kiitos pissihätäkipu-tiedosta :LOL: Varmaan on just tuota, kuitenkin kun on leikkaus takana, tekee sit kipeää rakon täyttyminen...

Kiva kuulla kuulumisia ponilta =)

Mulla mennyt koko aamupäivä leipoessa, siivotessa keittiötä sekä pyykkiä pestessä. Tätä menoa kohta oon änkäämässä vauvaa pihalle kun monta tuntia putkeen tulee rehkittyä :whistle: Herättiin 8 aikaan aamulla ja nyt vasta pääsin istumaan. Tein 40 pasteijaa (jauhis sekä kinkku) sit kinkkupiirakan sekä kääretortun. Tuon tortun oli tarkoitus mennä pakkaseen, mutta taitaa käydä niin ettei edes puolikastakaan sinne mee :snotty:

Nyt vois käydä ottaa pikku selänoikaisut sängyllä, typykkäkin nukkuu ja on tuossa tuo mun pikkusisko on toisella koneella joten et tarvii sitäkään "viihdyttää" :D Ihana kyllä kun koko aamun riehui neidin kanssa ja käytti tunnin ulkonakin =) Minä sain rauhassa tehdä hommia keittiössä ilman että pikkulikka ois ollut jaloissa kitisemässä :heart:

Luminka ja neitonen 36+0
 
Helkutin helkutti..! onko kukaan teistä huomannut kotonaan jotain ötököitä kaapeissa, tms? siis meillä tossa yhdessä kaapissa (missä pidän lasivuokia, eli eivät vissii ruoan perässä oo..) vilistää sokeritoukkia, ja välillä on jokunen muukin (taitaa olla riesakuoriainen tms..)
Luin et sokeritoukatkin on harmittomia, mut hitto että voi olla iljettäviä!! Kiva tos käyä sit leipomaankii jotain ku pitää kokoajan vartioida ettei vaa livahda taikinan, tms, sekaan mitään iljetyksiä!!
|O :kieh:
 
Suuri kunnianosoitukseni Luminkalle
!! Ai vitsi mikä tehopakkaus sie oot, miten jaksatkin tehdä noin paljon kaikkea!!
Kyllä saa miehesi olla ylpee siusta, hänellä on hyvät oltavat varmasti siun herkkupöydässä:)
Teetkö ihan alusta alkain pasteijatkin itse?
 
mamina: Pasteijat tein ihan pakastevoitaikinasta, mut piirakan pohjan itse tein.

Nyt en taida tehä enää mitään pakkaseen, alkaa olla niin paljon vieraille jo tarjottavaa :whistle:

Ei sit uni tullutkaan, mut piristi vähän edes käydä pitkällään pimeässä makkarissa =)
 
Heippa! :wave:
Miten teijän esikot suhtautuu teijän masuihin?
Meijän poitsu ain kysyttäes et missä vauva on,näyttää mun masua ja nostaa puseroa ylös!Sit hän halii ja pussaa masua! :heart: Nyt eilisestä lähtien hän on ruvennu suullaan pöristelemään massua! :heart: Ei hän mitään viel taid ymmärtää et mikäs se siel masus on,mutta on se niin herttaista!! :heart:

oot sä Luminka sit ahkera! =)

mamina: Meil on noita sokeritoukkia,ainaskin vessas!Ne on sit ällöjä! :kieh:

Nyt poitsu heräs.. :wave:

Tyypin äippä ja Einari 21+5
 
Luminka mä sain pellillisen mokkapaloja aherrettua ja olo on ku maratonin juosseella ja sä oot vääntäny siellä vaikka mitä! Tuu meillekin leipomaan herkkuja :p

tyypin äippä meillä on samanlailla, että poika näyttää/taputtaa mun massua kun kysytään että missä vauva on/asuu. Eipä hän(kään) vielä sillai ymmärrä mutta yks tosi hasu apaus sattu kun luettiin yks ilta satua ja poika oli mun sylissä sillai ku siinä nyt enää mahtuu olemaan ja vauva potkas oikein tuntuvasti esikoista selkään ja esikoinen katto hetken masua tuimasti ja läppäsi takaisin! Sitte hän oikein änki syliin, tyyliin; älä sä tule nyt mun iltasatua häiritsemään! :LOL:

mamina meillä kun on vanha talo niin ennen remonttia noita sokertoukkia(?) vilisi täälläkin mut nyt ei onneks oo näkyny mutta muurahaisia meillä menee keittiössä joka toinen kesä. Se on jännä miten edellinenkin asukas sanoi, että joka toinen kesä niitä näkyy ja joka toinen ei. Tää kesä oli nyt se kun niitä näkyi, mies niitä myrkytti mut ei se tahdo auttaa, sen pari kuukautta niitä tossa lattialla jokunen päivässä pyörii ja syksyn/kylmien ilmojen tullen sit onneks häviävät. Mut on neki inhottavia!

Mitähän sit tekis... Jos vaikka kauppalappua kirjoittais.
 
Täällä ollaan edelleen... :wave: Tänään olisi siis se päivä jota on odotettu jo pitkään, mutta eipä taida mitään tapahtua... tylsää... Vauva on vielä nyt kääntänyt ihan selvästi kylkeä, sillä eilen selkä oli vasemmalla ja nyt oikealla.. Eli katellaan parin viikon päästä...

Jonskis :hug: Varmaan todella hirveetä olla esikoisesta erossa. Niin sitä on vaan toisesta riippuvainen. Toivottavasti paineet pysyy kurissa!

Luminka - voisitko tulla meillekin leipomaan jotain? Tai kyllä mä tekisin, mutta kun en oikein tiedä mitä... Mokkapalat olis hyviä, mutta jostain syystä ei multa meinaa koskaan onnistua sen pohjan teko niin, että se pysyis kasassa :/ Ne on kyllä hyviä *haaveilee*....

Meilläkin esikoinen halailee ja pussailee masua. Ja on muuten tosi jännä juttu, että vauva rupee aina silloin potkimaan tosi kovasti. =)

Joskos nyt heittäis tohon miehen viereen soffalle maate... :wave:

Emppu & Papunen 40+0
 
Oon aina tykännyt leipoa, mut itse ei hirveesti kahvileipää normaalisti syödä (paitsi minä nyt oon vähän :whistle: ).
Nyt kiva kun tietää että on vieraita tulossa, niin on tarvetta on. Ja tykkään että on itse tehtyjä tarjolla, kaupasta kun saa kuka tahansa =) Vaikka eipä itte saa niin hyviä pullia kuin esim. Fazerin korvapuustit :p
Ai että mistä saan energiaa, yöunista :LOL: Aamusta täytyy kaikki tuollaiset tehdä. Jos iltapäivään jätän, väsyttää jo niin paljon että ei jaksa enää =) Paitsi tänään siivoilin vielä iltapäivälläkin. Pesin lisäks sähköhellan ja uunin sekä pellit ja ritilät. Nyt kun suurin osa leipomuksista paistettuna =) Joskus jaksaa tehä vaikka mitä, joskus taas ei...

Emppu80: Mulla on yks mokkapalaohje, ihan ok, vaikka vois olla vähän paksumpi pohja. Paitsi jos tekis 2x sen ohjeen! Voin laittaa jos haluut sen...

Meillä ei esikoinen tajua vauvasta mitään. Tuntuu et mitä enemmän jousun työntää pois mahan päältä, sitä enemmän se aina kiipeää takas :LOL: Monesti vauva potkii neitiä selkään ym. mut ei toinen hoksaa mistä on kyse =) Mut ehkä sitten eri asia "oikeassa elämässä" potkii :heart:

Luminka
 
Heipparallaa!

Ja hauskaa lokakuuta!

Täällä yhteistä arkea kahden lapsen kanssa takana pian 4 vkoa josta kaks vkoa mies ollut jo töissä.

Nytkin neiti on tässä sylissä ja esikko rakentaa jotain auto juttua tossa mun jaloissa.. =)

Eka viikko kolmisteen oli aika mielenkiintoinen kun oli miehen iltavuoroviikko ja mulle jäi heti kättelyssä kaikki ruoan laitot,iltapesut,iltasadut,nukkumaan viemiset ja välillä kun neiti känisi ja esikoinen vaati 110% huomioo ni kieltämättä miettii et tämmöstäkö tää on vaan...

Ja on välillä semmonen huono omatunto tuosta esikoisesta että jääkö se nyt ihan paitsioon

kun suuri osa mun ajasta menee tän neidin kanssa.Hän kun ei ainakaan toistaseks vaikuta ihan samanlaiselta kuin esikoinen vauvana eli enempi känisee ja ei välttämättä nukukkaan vaunuissa sitä 3 tuntii välillä heräämättä jne...

Mutta kaikkineen ihanaa on ku on tekemistä ja päivät menee nopeesti!

Ollaan kävelty pitkiä kävelylenkkejä kolmisteen ja ihmetelty syksyä ja maahan putoavia lehtiä... :D

Oon kyllä tyytyväinen ja iloinen ratkaisuuni ottaa poika pois päivähoidosta kokonaan.

Tää on niin pieni hetki elämässä ku lapset on pieniä!

Syysterkuin Jousikas&lapsukaiset :heart:
 

Yhteistyössä