***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Rakenne onnellisesti ohi :D . 10 päivän heitto pienempään suuntaan mutta laskettua ei kuitenkaan muutettu. Kaikki muuten ok. Meille näyttäs tyttö olevan tulossa, eihän se tietenkään varmaa oo.. :heart: .
 
Nyt on päivitelty lista ja jos jotain unohtui,niin mainitkaa siitä uudemman kerran.
Täällä on ihan ok olo,töihin iltavuoroon pitäisi vaan jaksaa mennä :snotty:
Rakenneultra mulla on tammikuun puolella,silloin mulla on 20+4 menossa =)

bad virgin ja hippu 11+5
 
Nla-kuulumisia:

Tänään oli siis neuvola. Edellisestä paria päivää vaille kuukausi.

Käynti numeroina ja merkkeinä =)

Paino 94.2kg (+217g/vko)
Paineet 122/68
Hemppa 149
Sf-mitta 16cm (pojasta muuten oli rv 20+5 jo 18cm :D)
Sykkeet + (pyöri siinä 150-155 tienoilla)
Liikkeet +

Ja ne pissat sun muut ok. Paineet eka kerran niin, et yläpaine yli 120 ja paino kuulema nousee hallitusti :) --- Kannattaa syödä mitä tahtoo :D Ja jostain syystä lisärauta ei oo tarpeen ;)
Paino itse asiassa noussu ekasta punnituksesta 1.4kg ja ns. lähtöpainosta 5.2kg.

Rakenneultra 20.11. ja seuraava neuvola 5.12. Rakenneultran yhteydessä kahtovat vielä erikseen kohdunkaulan ja -suun tilanteen eli normi kätilön lisäks erikseen vielä lekuri vilkasee. Hyvä niin, et varmistavat.

pietu- ja oikku 19+3
 
Heipat! :wave:

Suuret onnittelut rimata hienosti menneestä rakenneultrasta!! :flower: :heart: Hienoa, että kaikki oli hyvin :) Oliko sulla etukäteen mitään veikkauksia sukupuolen suhteen?

Emppu788 mä meinasin sulta kysyä, että mikäs se pallukka oikein on, mutta sitten huomasin, että olitkin samaa itse ihmetellyt. :) Nyt kun muut ovat sitä nyrkiksi veikanneet, niin se näyttääkin ihan selvältä nyrkiltä B)

Pilkkis mä luulen kans, et yv:tä laittaaksesi sun pitää kirjautua uudelleen sisään niin kuin mamina vinkkaskin :) Kiva kuitenkin kuulla, että äitee voi vähän paremmin :hug: :heart: Ruokaideoita ei valitettavasti oikein ole, pää lyö ihan tyhjää siltä(kin) osin :whistle: Joskus epätoivon hetkellä oon käynyt tutkimassa niitä Mitä tänään syötäisiin-reseptejä Pirkan sivuilla, jos en ole muuta keksinyt. :)

mamina hieno masu! :flower:

pietu- sullakin on sitten ensi viikolla rakenneultra, kivaa! Oliko niillä joku erityinen syy, miksi katsovat kohdunsuun tilanteenkin? Mulla huitelee kans hemppa hyvissä lukemissa ilman lisärautaa, terkka sanoi, että näkee siitä ja painosta, että syön monipuolisesti :D Little does she know :LOL: Tai siis joo, monipuolisesti syön herkkuja, ihan vaihtelee päivästä päivään :D :snotty:

Kesis ja pikkuinen 19+0
 
Mitenköhän toi neuvola homma oikein menee, kun ekasta raskaudesta tuntui että jatkuvasti sai siellä rampata?Nyt olin suurinpiirtein vkolla 11 ja nyt seuraava on vasta vkolla 20+3.

En millään jaksais oottaa enää ensi viikon perjantaihin kun on se rakenneultra... :|

Mulla on muuten paino noussut tässä raskaudessa vaan n.3 kg,jee!!!!!!!
Edellisessä oli tähän mennessä tullut jo 7 kg.

Tää pikaisesti, kun tarttee lähtee pakkaamaan ton Poitsun kassia kun on se mummolaan yökylään meno tänään,iiks!

Mukavaa viikonloppua mammoille.

Lis69 19+0
 
moi pitkästä aikaa.... oon kirjotellut tuolla marrasmassuissa mutta nyt suurin osa jo synnyttänyt, eikä kukaan enää kirjottele siellä kun ovat siirtyneet synnyttäneiden pinoon.... ni ajattelin sitten lukasta mitä täällä ihmisille kuuluu:) mulla tosiaan oli eilen laskettuaika ja mitään merkkejä ei oo että synnyttämään lähtisin.... tosin limatulppa irtos eilen.... mutta eipä esikoisestakaan ollut merkkejä ja sitten kun supparit alko ni se olikin jo menoa:D
esikoinen on 2,5 v tyttönen ja sekin jo oottelee vauvan tuloa...

kamalan pitkiä nää viimiset päivät!!!!

-äiti88 ja toukka 40+1-
 
Heippa!
oon jotenkin missannut tän palstan kokonaan vaikka huhtikuisten sivuilla pyörinyt heti alusta kun oon plussannut. =) huhtikuussa on laskettu aika 6.4 (poika tulossa ultran mukaan) ja esikoinen (poika) syntyi syyskuussa 07.tahtoo mukaan teijän juttuihin jos vain pääseepi :D muutama tuttu nikkikin näyttäsi olevan.
 
tervetuloa tutsa :wave: . Meillä on saman ikäiset esikoiset ja vieläpä samaa merkkiä :LOL: . Ootko kerhoillut syyskuisten vauvat 07:ssa? Mä oon täällä viihtynyt paremmin ku tuolla kuukausipinossa, ko mulla on la maaliskuussa loppu puolella mutta huhtikuisissa oon sitte pyörinyt ku tuntuu, että maaliskuisissa oli jo niiiin paljon porukkaa. Nii ja täällä on jotenkin rennompi meininki ku tuolla kuukausipinossa, ei tarvi täristä vanulappujen merkistä. Sori, jos joku vetää hernettä klyyväriin tästä kommentista mutta been there. Meillä on lasketut ajatki melko lähekkäin. Tänne siis terppatulemast!
 
tervetuloa mukaan tutsa! toivon vaan että pääsisin itse jo siirtymään vauvapuolelle pian, mutta hauska tutustua silti :D

äiti88, saat sie tonne marraskuun loppupuoliskon odottajiinkin tulla moikkailemaan jos tein pinossa on hiljasta:D toki toivon että pääsisit itsekin pian siirtymään sinne muiden kamujen joukkoon :hug: Jos haluut kertoo, niin miuta kiinnostaa et tuliko limatulppa sellasena isona klönttinä, vai...?

mamina 38+0
 
Huomenta pikkukakkosen odottajat!

Kyllapas on ihanaa, kun on viikonloppu! Jostain syysta on ollut taas tosi raskas viikko... Oma olo tuntuu hyvalta ja maha valtavalta! =) Kiva kuulla, etta muillakin paino on noussut samaan tahtiin... mua on hiukan huolettanut tama painonnousu, mutta ilmeisesti se on ihan normaalia! =)

Tervetuloa Tutsa! :wave: Ma myos viihdyn taalla paremmin, kuin tuolla kuukausipinossa, taalla on mukavia ihmisia ja rennot jutut... vaikka on tietysti siella kuukautisissakin ( :D ).

Mulla tuli Mamina ekana paivana iso limatulppa kerralla ja sit pienta maaraa jalkeenpain... mutta se oli kylla niin selva, etta ensikertalainenkin tiesi mista oli kyse!

Kesis- ma kanssa valilla kurvailen reseptisivustoja ideoiden takia... :D En ihan paivittain, mutta useita kertoja viikossa!

Lis69... Meilla on kanssa valilla tosi kummasti nuo neuvolat... Mulla sanottiin, etta tuo rakenneultra lasketaan yhdeksi kaynniksi ja sit kun seuraavaa aikaa antoi, se paiva ei mulle kaynyt (lapsen joulujuhla) ja ehdotin seuraavaa paivaa, tama nainen otti ilmeisesti herneet nenaansa ja sanoi, et sen kauemmaksi ei kylla voi sita sitten laittaa, menee liian pitkalle... :eek: Eli ensin olin tulossa liian aikaisin ja kun vaihdoin hanen ehdottamansa paivan seuraavaan, se olikin jo liian myohaan!!! |O Mulla ja tolla naisella ei siis kemiat pelaa!!! No, onneksi ei nahda usein!

Kiva neuvolakaynti sulla Pietu! Mina kanssa mietin, miksi katsovat sita kohdunkaulaa? Multa ei ole koskaan katottu...

Nyt taitaa tytto masussa kiittaa aamiaisesta, on sen verran eloisa! :heart: Mutta miksi pitaa jo nyt alkaa tokkia mun rakkoa?! :LOL:

Iltapaivaan! :wave:

Latte 22 viikoa!!!
 
Sen siitä saa kun äiti vapaapäivää viettää..
Kompastuin ja kaatua rämähin suoraan mahalleni! :eek:
Säikähdys oli valtava ja eikun äippäpolille itkua tuhertaen..
automatkalla ei mitään elonmerkkiä masussa...
No sykkeet löyty siellä heti ja sit tarkkailtiin reilu pari tuntia
ja lääkäri viel ultras. Luojan kiitos kaikki oli hyvin mutta
tukka on järkytyksestä pystyssä vieläkin.
Sitten kyllä huonojakin uutisia: istukka on edelleen täydellisesti
kohdunsuun päällä. Ja enneuste tässä vaiheessa on ettei se sieltä
pois nousekkaan joten leikkaus häämöttää.
Mutta tiiättekö, aivan sama, pääasia on että helmi on kunnossa.
Viis siitä millä tavoin se syntyy!
No, keskiviikkona nla-lääkäri ja torstaina vielä ä-polille
ultraan.
Tässäpä sitä lauantain dramatiikkaa kerrakseen.
Viikonloppuja :wave:

iitukka ja helmi 26+0
 
iitukka Hui mitä dramatiikkaa teillä! :hug: Onneksi kaikki oli hyvin ja Helmi kunnossa! :heart: Kurjaa, että leikkaus edessä, mutta hyvä asenne sulla on siihen. :heart:

Mä nukuin viime yön tosi huonosti, en ymmärrä miks. Heräsin suunnilleen kolme kertaa tunnissa, yhen puolentoista tunnin setin sain nukuttua onneks aamuyöllä putkeen. Tää päivä on menny ihan horroksessa ja päänsärkyä pakoillen. Toivottavasti ens yönä taas nukuttaa.. Mikä lie valvotti..

Kohta pakkasesta karjalanpiirakat uuniin, munavoi jo valmiina.. Slurps! :p

Pilkkis 25+6
 

Yhteistyössä