Huomenta pikkukakkosen odottajat!
Kyllapas on ihanaa, kun on viikonloppu! Jostain syysta on ollut taas tosi raskas viikko... Oma olo tuntuu hyvalta ja maha valtavalta! =) Kiva kuulla, etta muillakin paino on noussut samaan tahtiin... mua on hiukan huolettanut tama painonnousu, mutta ilmeisesti se on ihan normaalia! =)
Tervetuloa
Tutsa! :wave: Ma myos viihdyn taalla paremmin, kuin tuolla kuukausipinossa, taalla on mukavia ihmisia ja rennot jutut... vaikka on tietysti siella kuukautisissakin (
).
Mulla tuli
Mamina ekana paivana iso limatulppa kerralla ja sit pienta maaraa jalkeenpain... mutta se oli kylla niin selva, etta ensikertalainenkin tiesi mista oli kyse!
Kesis- ma kanssa valilla kurvailen reseptisivustoja ideoiden takia...
En ihan paivittain, mutta useita kertoja viikossa!
Lis69... Meilla on kanssa valilla tosi kummasti nuo neuvolat... Mulla sanottiin, etta tuo rakenneultra lasketaan yhdeksi kaynniksi ja sit kun seuraavaa aikaa antoi, se paiva ei mulle kaynyt (lapsen joulujuhla) ja ehdotin seuraavaa paivaa, tama nainen otti ilmeisesti herneet nenaansa ja sanoi, et sen kauemmaksi ei kylla voi sita sitten laittaa, menee liian pitkalle...
Eli ensin olin tulossa liian aikaisin ja kun vaihdoin hanen ehdottamansa paivan seuraavaan, se olikin jo liian myohaan!!! |O Mulla ja tolla naisella ei siis kemiat pelaa!!! No, onneksi ei nahda usein!
Kiva neuvolakaynti sulla
Pietu! Mina kanssa mietin, miksi katsovat sita kohdunkaulaa? Multa ei ole koskaan katottu...
Nyt taitaa tytto masussa kiittaa aamiaisesta, on sen verran eloisa! :heart: Mutta miksi pitaa jo nyt alkaa tokkia mun rakkoa?!
Iltapaivaan! :wave:
Latte 22 viikoa!!!