Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Niin enpä tainnu esitellä itteäni :) Haaveilen 3vk Nurtaamisesta kunhan isäntä antaa luvan ostaa ruoat, kuulemma kallista :) Oon yhden 5pv setin syöny ja silloin tippu 2,5kg mut ne oli pääosin nesteitä. Mulla on tällähetkellä paino 60,5/159 eli indexin mukaan normaali, mut liian lihava olen vyötärön seudulta, jäänyt 3:lta lapselta joista nuorimmainen nyt 9kk. 2005 vuonna käytyäni armeijan painoin 52kg ja se ois tavote.
Haluatko tulla listoille mukaan?
Ja mun mielestä noi ruoat ei ole kalliita, kun vertaa mitä kauppalaskut on meillä normaalisti ollut:p
 
Sun pitää sit ostella erikseen sellasia makuja, mistä tykkäät. Mulle on kyllä helppoo toi valmis paketti, kun kaikki uppoo:p Ja kun kaikki on "valmiina" siinä, ei tartte miettiä, mitä sitä syö seuraavat pari viikkoa:popcorn:
Juu sen takia mä oon todennut noi kanakeitot ja karamelli-suklaapatukat oikein hyviks :D Pitää vaan löytää se sopiva pirtelö vielä :)
Nutrilettillä on hyvää se joku valmis juoma, oisko ollu joku marjanmakuinen.
Mut lempparia noista kaikista pirtelöistä yms on ehdottomasti Easybodyn mansikkapirtelö :D
 
[QUOTE="kop";23754206]Noi kuurit voivat sitten aiheuttaa maksavaurion, joten en suosittelisi kauhean pitkää niistä..[/QUOTE]

Jossain oli muutama viikko ilman lääkärin valvontaa ja miten ne voi vaurion aiheuttaa, mielenkiinnosta kyselen?
 
No niin kävinpäs tilaamassa lisää näitä terveysmarketista :)
Kaupat kun on sen verta kaukana ja muutenni tykkään netissä shoppailla. Oli vielä osa noista nutreista alennuksessa! Toivottavasti ovat paremman makuisia kuin juustopasta. Se vihannesliemi oli musta hyvää, pikkasen liika suolaista vaan.
Mut nyt untenmaille ja jatkukoon huomenna :) Onkin melkoinen koitos kun lapsilla on ylihuomenna karkkipäivä..... :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23754325:
No niin kävinpäs tilaamassa lisää näitä terveysmarketista :)
Kaupat kun on sen verta kaukana ja muutenni tykkään netissä shoppailla. Oli vielä osa noista nutreista alennuksessa! Toivottavasti ovat paremman makuisia kuin juustopasta. Se vihannesliemi oli musta hyvää, pikkasen liika suolaista vaan.
Mut nyt untenmaille ja jatkukoon huomenna :) Onkin melkoinen koitos kun lapsilla on ylihuomenna karkkipäivä..... :rolleyes:
Huomiseen!
 
"diu"
Jossain oli muutama viikko ilman lääkärin valvontaa ja miten ne voi vaurion aiheuttaa, mielenkiinnosta kyselen?
Aloin googlettamaan aihetta ihan mielenkiinnosta nyt, löysin juttua että jotkut Herbalife-ateriankorvikkeet on aiheuttaneet maksavaurioita mutta eihän ne ole sama asia kun Nutrilett...

Toisaalta ei nuo Nutriletitkään ihan terveyspommeja ole, tässä esim. metsämarjapirtelön sisältö

Soijaproteiini, fruktoosi, soijakuitu, emulgointiaine (lesitiini (soijaöljy, puhdistettu öljy, glukoosisiirappi, kaseinaatti, pentakaliumtrifosfaatti, trikalsiumfosfaatti)), kuivattu glukoosisiirappi, sakeutusaine (guarkumi, ksantaanikumi, arabikumi), aromit (metsämarja, vadelma), väriaineet (punajuurijauhe, rypäleenkuoriuute), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), happamuudensäätöaine (etikkahappo), maltodekstriini, maissitärkkelys, maissiöljy, glyseryyliasetaatti, propyleeniglykoli, rypäleenkuoriuute.
Sisältää maitoproteiinia.

Vitamiinit: Askorbiinihappo, nikotiiniamidi, alfatokoferoliasetaatti, retinyyliasetaatti, kalsiumpantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, kolekalsiferoli, tiamiinihydrokloridi, riboflaviini,foolihappo, biotiini, alfa-fyllokinoni, syanokobalamiini.

Trinatriumsitraatti, kaliumkloridi, magnesiumsitraatti, kalsiumsitraatti,trikalsiumfosfaatti, natriumkloridi, rautafumaraatti, sinkkisulfaatti, kupariglukonaatti,mangaanisulfaatti, natriummolybdaatti, kromikloridi, kaliumjodidi, natriumseleniitti.
---

Mutta eihän tuohon kuole kun käyttää noita sen aikaa kuin on suositeltu :)
 
[QUOTE="diu";23754383]Aloin googlettamaan aihetta ihan mielenkiinnosta nyt, löysin juttua että jotkut Herbalife-ateriankorvikkeet on aiheuttaneet maksavaurioita mutta eihän ne ole sama asia kun Nutrilett...

Toisaalta ei nuo Nutriletitkään ihan terveyspommeja ole, tässä esim. metsämarjapirtelön sisältö

Soijaproteiini, fruktoosi, soijakuitu, emulgointiaine (lesitiini (soijaöljy, puhdistettu öljy, glukoosisiirappi, kaseinaatti, pentakaliumtrifosfaatti, trikalsiumfosfaatti)), kuivattu glukoosisiirappi, sakeutusaine (guarkumi, ksantaanikumi, arabikumi), aromit (metsämarja, vadelma), väriaineet (punajuurijauhe, rypäleenkuoriuute), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), happamuudensäätöaine (etikkahappo), maltodekstriini, maissitärkkelys, maissiöljy, glyseryyliasetaatti, propyleeniglykoli, rypäleenkuoriuute.
Sisältää maitoproteiinia.

Vitamiinit: Askorbiinihappo, nikotiiniamidi, alfatokoferoliasetaatti, retinyyliasetaatti, kalsiumpantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, kolekalsiferoli, tiamiinihydrokloridi, riboflaviini,foolihappo, biotiini, alfa-fyllokinoni, syanokobalamiini.

Trinatriumsitraatti, kaliumkloridi, magnesiumsitraatti, kalsiumsitraatti,trikalsiumfosfaatti, natriumkloridi, rautafumaraatti, sinkkisulfaatti, kupariglukonaatti,mangaanisulfaatti, natriummolybdaatti, kromikloridi, kaliumjodidi, natriumseleniitti.
---

Mutta eihän tuohon kuole kun käyttää noita sen aikaa kuin on suositeltu :)[/QUOTE]

Jeps ja ihan normiruoassakin on helposti järkyt määrät kaikkia ainesosia, onneksi tulee kesä ja saa kaikkea tuoretta ruokaa liki ilmaiseksi=) Ja tämmönen ylipaino ku mulla, tuo ajan mittaan sairauksia, jos en tiputa painoa.
 
"kop"
Kaikissa VLCD-dieeteissä on rasvamaksan muodostumisen riski. Ei ne sinällään mitään myrkkyä ole, vaikkakaan ei mitään terveellistäkään. Kyse on lähinnä siitä, että on luonnotonta olla niin vähillä kaloreilla ja noin keinotekoisilla tuotteilla. Tosin onhan se ylipainokin terveysriski, enkä usko, että muutaman viikon kuurista on haittaa.
 
"diu"
Jeps ja ihan normiruoassakin on helposti järkyt määrät kaikkia ainesosia, onneksi tulee kesä ja saa kaikkea tuoretta ruokaa liki ilmaiseksi=) Ja tämmönen ylipaino ku mulla, tuo ajan mittaan sairauksia, jos en tiputa painoa.
Jeps, ja tosiaan löytyi se tieto että joo, tutkimattomat tuotteet ja väärinkäytetyt tuotteet voinevat aiheuttaa mm. maksavaurioita mutta esim. Nutrilett on tutkittu ja turvallinen. :)
 
Eipä ollu lainkaan turhaa odottaa aamuun ;) paino oli tasan 80kg! Maanantai aamuna oli kaiken herkuttelun jäljiltä niinkin hieno lukema kuin 83,5kg. Tämän viikon olen siis dietannut syömällä vähemmän kuin kulutan ja hmm... on se toiminut :D
 
nutrista
[QUOTE="kop";23754423]Kaikissa VLCD-dieeteissä on rasvamaksan muodostumisen riski. Ei ne sinällään mitään myrkkyä ole, vaikkakaan ei mitään terveellistäkään. Kyse on lähinnä siitä, että on luonnotonta olla niin vähillä kaloreilla ja noin keinotekoisilla tuotteilla. Tosin onhan se ylipainokin terveysriski, enkä usko, että muutaman viikon kuurista on haittaa.[/QUOTE]

tää olikin uutta mulle...äitini oli loppuvuodesta laihdutusleikkauksessa sitä ennen joutui kuukauden ene-dieetille eli söi nutrilettejä lääkärin määräyksestä.
koska ylipainoisella on yleensä rasvamaksa eneily pienentää maksan kokoa joten leikkaus on helpompi suorittaa
 
"Josa"
Mä oon noudattanut Jutta Gustafssonin ruokavaliota nyt kaksi kuukautta. Ensimmäisen kuukauden aikana normaalipainoisesta läks pois 6kg. Kiinteytymistä tapahtunut huomattavasti. Liikun 5-6 kertaa viikossa tunnin verran.
Suosittelen:)
 
¨Täällä lähtöpaino 89, paino tänä aamuna 85! :eek: Pituus 160.


Nuo pirtelöt on kyllä aika kamalia, tuntuu ettei mee alas. Eilen en syönyt päivällisruokaa ollenkaan, ei vaan pystynyt. Onpahan paino ainakin tippunut!
 
"maki"
[QUOTE="Josa";23755423]Mä oon noudattanut Jutta Gustafssonin ruokavaliota nyt kaksi kuukautta. Liikun 5-6 kertaa viikossa tunnin verran.
Suosittelen:)[/QUOTE]

liikunta on syvältä
 
Täällä aamupaino 75.7 kg eli 300g lähtenyt. Ei mitenkään hirveästi mut oon ihan tyytyväinen kun maanantaina paino oli 77.1 kg :) Ja tosiaan mä aloitin nutraamisen vasta eilen ja maanantaista asti olen lisännyt liikuntaa ja jättänyt herkut vähemmälle :)
 

Yhteistyössä