Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

DinaZena
Heeiii!! Mä olen myös kiinnostunut tästä! Kertokaas, mulla ei ole mitään kokemuksia tästä, n. 10-15 kg haluaisin painoa pois, paino siis 68kg ja pituutta 163. :) Eli mistä noita saa ja kauanko niitä voi yhtäjaksoisesti syödä huoletta (ettei siis tuu mitn terveyshaittoja tms)? Olen kamppaillu monta vuotta tän painon kanssa, joten oon valmis mihin vaan, vaikka sitten syömään sitä hirveän makusta keittoo :D
Eli mitä niitä on, keittoja, pirtelöitä, patukoita? Saako ihan S-marketista? :) Nälättääkö kokoajan ja paljonko pystyisi laihtumaan esim. tuossa 5 viikossa?
 
Heeiii!! Mä olen myös kiinnostunut tästä! Kertokaas, mulla ei ole mitään kokemuksia tästä, n. 10-15 kg haluaisin painoa pois, paino siis 68kg ja pituutta 163. :) Eli mistä noita saa ja kauanko niitä voi yhtäjaksoisesti syödä huoletta (ettei siis tuu mitn terveyshaittoja tms)? Olen kamppaillu monta vuotta tän painon kanssa, joten oon valmis mihin vaan, vaikka sitten syömään sitä hirveän makusta keittoo :D
Eli mitä niitä on, keittoja, pirtelöitä, patukoita? Saako ihan S-marketista? :) Nälättääkö kokoajan ja paljonko pystyisi laihtumaan esim. tuossa 5 viikossa?
Kyllä ainakin meidän S-marketista saa jotain noista, ainakin noita patukoita on ollut paria erilaista :)
Mut mä ostan omani joko ihan Prismasta tai sitten jos jossain on jotain supertarjouksia niin sitten sieltä :)
Näitä on siis se starttipaketti, keittoja, pirtelöitä ja patukoita :) Starttipaketti pitää sisällään keittojen, patukoiden ja pirtelöiden lisäks liemiä, juustopastaa ja jälkiruokavanukkaita. Olikohan siinä viel muuta..?
Mä en tiedä et kauanko näillä saa itsekseen laihdutella mut mä aion ainakin vetää sen 5 viikkoa :)


*muoks* Niin ja mulla on ainakin aikaisemmin ollut niin et ekan kolmen-neljän päivän päästä se nälkä ja päänsärky on alkanut helpottamaan, mut kauempaa et sitten olekaan näitä pystynyt syömään :D Mut nykyään nää maistuu paljon paremmilta kuin mitä muutama vuosi sitten :D
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin mihin tää perustuu? Onko niissä laskettu kalorit sitte tosi tarkkaan ja pienelle vai miten? :) Pysyyköhän paino poissa.... hmm.
Joo eli jos sä korvaat noilla kaikki päivän ateriat niin sä syöt Nutrilettia 5 annosta, jotka korvaa ilmeisesti sit kaikki vitamiinit, hivenaineet yms. Ja kaloreita tais tulla päivän aikana se 500-600 kcal, jollet sä siis syö muuta kuin noita. Itelleni tulee kyllä paljon enemmän kaloreita täyteen päivän aikana, esim yritän korvata energiajuomia kahvilla :D Ja koska kahvi on pahaa niin sokeria ja maitoa kuluu :D Mut mä liikunkin sitten niin ylimääräisten kalorien edestä :)
 
DinaZena
Okei. melkeen kaiken pystyn jättämään pois tuon dieetin ajaksi, mutta kahvi on täälläkin sellanen, mitä kuluu päivässä.Meneeköhän kalorit pieleen jos juon pannullisen kahvia päivässä (maidolla, rasvattomalla)? Toinen on sitte cocacola ligh (missä nyt ei tosiaan paljoa kaloreita ole), sitä menee päivässä myös LIIKAA :(
 
Okei. melkeen kaiken pystyn jättämään pois tuon dieetin ajaksi, mutta kahvi on täälläkin sellanen, mitä kuluu päivässä.Meneeköhän kalorit pieleen jos juon pannullisen kahvia päivässä (maidolla, rasvattomalla)? Toinen on sitte cocacola ligh (missä nyt ei tosiaan paljoa kaloreita ole), sitä menee päivässä myös LIIKAA :(
No eihän kahvissa eikä cokislightissakaan ole paljoa kaloreita, tietty maidossa sitten taas on olkoot kuinka rasvatonta. Mut kannattaa laskea niitä kaloreita mitä noista tulee ja yritä kuluttaa ne liikunnalla :) Mä veikkaan et jos sä löydät vaikkapa 30 min liikkumiselle päivässä niin se kattais ainakin osan noista sun ylimääräisistä kaloreista :)
Itse liikun n. 1,5 h päivässä, mutta mulla meneekin kahvikupillisen seuraks sokeria n. 20g ja maitoa 100g :LOL: Ja joskus jopa sorrun syömään keksin tai kaks :D
 
Mulla oli äsken niin nälkä että oli pakko ottaa TOINEN patukka tälle päivää! ei voi mitään :D
Pyrin kuiten siihen että muun ruuan jätän syömättä. Kahvia menee mulla kyllä nyt aivan jumalattomasti, sitten juon pari lasillista NATUR mehua päivässä. Maito on norm sinistä maitoa, rasvatonta ei ole tullut ostettua. Luulis kuiten kilojen etes jotenkin karisevan kun tälläkin kuurilla kalorit on tosi paljon vähempänä kuin norm?
Mulla on siis toinen päivä vasta menossa, tomaattiliemen join tänään, eilen kasvis, ihan hyviä olivat mutta en pystynyt ihan kokonaan niitä juomaan, se suolaisuus alkoi lopussa tökkiä :x
Mansikkapirtelön aamulla nappasin naamaan ja oli tekeminen että sain sen alas....toivottavasti suklainen on parempaa!
Maanantaihin asti riittää toi starttipaketti, toivottavasti eilisiltainen tilaukseni tulee maanantaina postissa....
 
Niin sen olen nyt huomannut jo tässä ajassa, että kun on näillä eväillä, ei haluta napostella keksejä, makkaraa tms niinkuin normaalisti? Olen yrittänyt painoa pois vähentämällä syömistä yms mutta sitten kun yrittää olla vähemmällä syönnillä siihen iskee ihan himo...yleensä en ole pystynyt kuin yhden päivän olemaan "laihiksella" mutta nyt on hyvin jo toinen päivä näin pitkällä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23757869:
Mulla oli äsken niin nälkä että oli pakko ottaa TOINEN patukka tälle päivää! ei voi mitään :D
Pyrin kuiten siihen että muun ruuan jätän syömättä. Kahvia menee mulla kyllä nyt aivan jumalattomasti, sitten juon pari lasillista NATUR mehua päivässä. Maito on norm sinistä maitoa, rasvatonta ei ole tullut ostettua. Luulis kuiten kilojen etes jotenkin karisevan kun tälläkin kuurilla kalorit on tosi paljon vähempänä kuin norm?
Mulla on siis toinen päivä vasta menossa, tomaattiliemen join tänään, eilen kasvis, ihan hyviä olivat mutta en pystynyt ihan kokonaan niitä juomaan, se suolaisuus alkoi lopussa tökkiä :x
Mansikkapirtelön aamulla nappasin naamaan ja oli tekeminen että sain sen alas....toivottavasti suklainen on parempaa!
Maanantaihin asti riittää toi starttipaketti, toivottavasti eilisiltainen tilaukseni tulee maanantaina postissa....
Ohoh, mä oon syöny tänään vasta yhden patukan, kaks kuppia kahvia jäätävällä määrällä maitoa ja sokeria ja yhden lasillisen Vitaplexin Energy-vitamiinilisää :D
 
yksLäski
mä oon nyt ollu VIIKON tällä dietillä mikä on mun henkilökohtanen ennätys millään dietillä. en oo kirjotellu tänne mutta seurailen kyllä muiden laihdutuksia=) Lähtö mitat on 158cm/65kg ja nyt viikon dietin jälkeen painan 62kg eli nesteet on lähteny. Tavoite on 55kg mitä olin kaks vuotta sit ennen synnytystä eli 7kg tiputus vielä edessä, jatkan niin kauan että oon tavotepainossani ja sillä sipuli.
Ekat kaks päivää korvasin ateriat suklaapirtelöllä ja söin normaalisti leipää banaania mehua jugurttia. Kahden päivän päästä korvasin välipalat patukoilla. Vitaline mehua juon pari lasia edelleen, se on päivän kohokohta=) Kovin juttu tässä on se että en oo syöny enää suklaata mitä oon nyt kohta kolme vuotta syöny yhden suklaalevyn illassa niin kauheelta ku se kuulostaakin. Toivon että pääsin siitä nyt lopullisesti eroon niin paino saattais pysyä lopullisesti kurissa.
 
yksLäski
se täytyy vielä sanoa että starttasin tän kuurin sillä et maistoin kaverin mansikkapirtelöä mistä melkein nous yrjö kurkkuun. Jostain syystä uskalsin kuitenki ostaa vielä sen suklaapirtelöpaketin joka jääpalojen kanssa on jopa... ihan syötävää.
 
Mä ängen tähän mukaan ;) Kävin ostamassa kanasoppaa ja juomia ja patukoita sen verran että pärjään viikon :)
Mä lisään "rääkkiin" sen , että fillarilla kuljetaan töihin ja muuallekin jos illalla vielä pitää lähistöllä liikkua.
Mulla lähtö on 60kg ja digivaaka on kaupassa :) eli tavis vaalalla mennään. Lisään pituuden.. 162cm

Mun olis mahduttava kesävermeisiin jossain välissä ja yhteen mekkoon hiukan myöhemmin kesällä...... Kivasti silleen on tavotetta mulla:rolleyes:

Ja aloitan huomenna :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
"Pipsa Possu"
Mä voisin yritellä aloittaa maanantaina ihan tosissaan. Palaan siis asiaan maanantaina, mustana Pipsa Possuna, jos muistan salasanat ja kerron tarvittavat lukemat.

Suklaapirtelöstä tulee muuten hyvää, kun laittaa desin jääkylmää vettä + desin kylmää mustaa kahvia ja antaa turvota viitisen minuuttia :)
 
Täällä meneillään herkkupäivä, huomenna jatkuu laihari, en vain tiedä vielä millä tyylillä. Eilen maiston tuota Act Easy Diet (?) - jauhelihan makuista keittoa, oli ihan hyvää verrattuna Nutriletteihin. Maksoi yksi pussi 2,95, eli aika kallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en löytänyt vastausta;23762527:
Mihin nutrilett perustuu?
Tuo toinen kuuri perustuu siihen et hiilarit jää puhtaalla kuurilla pois kokonaan.
Eikös se perustu ihan siihen kalorimäärään joka on tosi alhainen. En nyt muista paljonko, mutta reilusti alle tuhat.
 
"ninni"
jos on reilusti alle tuhat kaloria niin paljonko on ihmisen yleinen "kaloritarve" päivässä? En oo ikinä laskeskellut ku ei paino ongelmaa oo mutta kiinnostaa. ja kunhan tää maha asukas muuttaa pois niin voihan olla että nutrileteille olis tarvetta joskaan ei oo tullu ku pari raskauskiloa
 
"PUNAPOSKI"
Tänään aloittanut , kolme hot suklaa jauhetta syötynä + kurkkua, tomaattia ja vihreää teetä.
Illalla otan vielä puuroa ja luonnonjugurttia sekä yhden nutriletin.

Tuttu tuote, ennen lapsen saamista laihduttanut -12kg n. 3kk, jonka aikana korvasin osan aterioista nutriletillä-----
, jonka sain myös pysymään pitkän aikaa,
Nyt viimeisimmän raskauden myötä tuli lihottua ja nyt olisi taas tarkoitus karistaa ylimääräsiä.

Pituus 162cm
Paino 81.5kg

Tarkoitus siis startata tällä ja siirtyä pikkuhiljaa kevyempään ruokavalioon =)
 

Yhteistyössä