Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

VLCD
Jospa täältä sais vertaistukea.. Aloitin täysnutrauksen eilen. Pituus 170 ja lähtöpaino 97. Viime keväänä tiputin 18kg nutraamalla, joten tiedän tämän toimivan ja että pystyn siihen, mutta alku on aina yhtä hankalaa. Harmittaa, etten ole saanut itseäni niskasta kiinni jo aiemmin keväällä, kun alkaa aika loppua ennen kesää, jolloin olisi kivempi olla jo vähän kevyempi.
 
VLCD
No on joo hiljaista.. Tänään eka päivä, kun ei enää nälkä ja paha olo, joten pahin takana. Paino nyt 94,0kg joten -3kg viidessä päivässä. Katsotaan nyt kuinka tää tahti jatkuu. Aion olla ainakin 4 viikkoa nyt Nutreilla.
 
AnnC
Mulla paiva 18. menossa. :) Ihan hyva olo ollut, pidin pari vapaapaivaakin dieetista tossa, mutta ei suurempaa vahinkoa tullut, hetken jumitti vaan paino mutta nyt on taas laskussa, 5,6 kg tossa 18 paivassa on mulle ihan sopiva tahti, ja kun on viela ainakin se 3-4 viikkoa edessa niin ei jaksa stressata kunhan suunta on alaspain :)
 
"elviiraelli"
nutrilet 3 päivän paketti - minua huijattiin!



Hups, nostetaanpa, kun tämän löysin. Kaikkia muita Nutri-ketjuja löytyi, mutta tätä en löytänyt. Eli kysyisin teiltä kanssasisaret:

Ostin kaksi kertaa apteekista tuollaisen kolmen päivän satsin. Paketin kappalehinta 39 euroa. Menin ostamaan kolmatta, mutta paketit olivat loppu. Menon sitten 100 metrin päähän toiseen apteekkiin. Just sama paketti maksoi 22 euroa! Marssin siihen edelliseen apteekkiin ja jätin kirjallisen palautteen pyytäen yhteydenottoa. No joo, hullu ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Paljonko nämä paketit muualla maksaa?
 
"elviiraelli"
Tuolta toisesta ketjusta jo selvisikin, että paketti voi vähimmillään maksaa noin 20 euroa. VArmaankin riippuu paikakunnastakin eli kysynnästä. Isommilla paikkakunnilla tuotteet varmasti liikkuvat nopeammin ja hintakin on huokeampi. Olisikin kiva kuulla, millaisin hinnoin olette tuotteita ostaneet? MInä koin tulleeni huijatuksi (täytyy nyt yrittää muotoilla tämä paremmin kuin tuossa toisessa ketjussa, josta asiasta kysyin), kun hölmö maksoin kolmen päivän paketista 39 euroa, kun sama tuote oli noin 100 metrin päässä myynnissä 22 eurolla. Meillä ei ole lähellä isoja prismoja yms, josta tuotetta myös saa, joten joudun ostamaan sen apteekista. Miten te muut?
 
annC
Mulla oli kanssa vapaa viikonloppu ja soin ihan kunnolla, nyt taas ollut ruodussa ihan hyvin. Nyt lahtenyt 7 kg talla rutistuksella ja viel ois tarkotus ainakin pari viikkoa jatkaa.
 
AnnC
Taalla on niin hiljasta etta. Meikalainen vaan jatkaa sinnilla, nyt on yli 8 kg jo lahtenyt ja viel pitais kymmenisen paivaa jatkaa tata laatua. Valilla motivaatio on nolla kun ei joka paiva tule hienoja tuloksia, mutta oon vaan purrut hammasta ja jatkanut.
 
Nutrilett-Sanni
Aloitin All in One paketilla tänään ja hyvin on maistunu ainakin nämä suklaapirtelö, kasvisliemi ja crispy chocolate. Ihanaa, kun ei tarvitse miettiä mitä voi syödä, kun on paketit jo valmiina :)

Jos täällä vielä joku kirjoittelee, niin mistä te olette hankkineet niitä pirtelö "sheikkereitä"?
 
"noona"
Tänään alkoi täysnutraaminen. Lähtöpaino 78,1kg ja pituutta 174cm. En oikein vielä ole tehnyt mitään päätöstä siihen, että kuinka kauan näillä jatkan. Varmaan katsoo vähän sen mukaan, miten paino lähtee tippumaan... Reilun kuukauden päästä on lähtö Thaimaahan ja siihen mennessä olisi kiva saada jokunen kilo tippumaan. :) Nyt on pussit valmiina noin kahdeksi viikoksi. Muita nutraajia tällä hetkellä? :)
 
aurora..
Junnu, aloititko nutrailun? Itse aloitin eilen, ensimmäistä kertaa koskaan. Päivällä mulla oli jo kauhea nälkä mut illalla ei onneksi enää ollu.

Parasta on se kun on kaikki ateriat valmiina.
 

Yhteistyössä