Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Mulla alkoi tänään 2vk kuuri, sen jälkeen on taas hyvä jatkaa normidieettiä:)


Painon pudottajat :


Anna......................162cm.......LP 83kg....paino nyt 80,5kg..-2,5kg

Aninka ..................166cm........LP 76kg....paino nyt 75,7kg.-300g

Bad Virgin- ....... 164cm....... LP 95kg....paino nyt 88,3kg..4,9kg

Bi-Mii.....................158cm.......LP 82kg.....paino nyt 80kg.....-2kg

HeviäPRKLE.......170cm.......LP 83,1kg..paino nyt 76,3kg....-500g

joka lyyli oma tyyli....158cm........LP 86,8kg.paino nyt 85,2kg..-1,6kg

jonna............173cm.......LP 113,7kg.paino nyt 110,7kg...-1.3kg

miimi81..................149cm.......LP 90kg......................UUSI

Moonbride..............160cm.......LP 89kg.....paino nyt 88kg.....+3kg

muffini......................?.............LP 90kg.....................UUSI

MuumiMamma.......163cm....LP 78,8kg..paino nyt 75,8kg..-3kg

OhLaLaa.................161cm.......LP 105,6kg.paino nyt 104,2kg.-1,4kg

PinkLily....................166cm......LP 75,6kg..paino nyt 74kg....-1,6kg

Pokula.....................160cm......LP 60kg....paino nyt 58kg.....-2kg

PUNAPOSKI.............162cm.......LP 81,5kg...................UUSI

Pytkylä ..............150cm.......LP 72kg... .paino nyt 68kg..-1kg

raspberry...........160cm.......LP 92.5kg.paino nyt 88,4kg.-2,3kg

Rontto....................162cm.......LP 60kg.....paino nyt 58,1kg..-1,9kg

Tervetuloa mukaan kaikki nutraajat, osanutraajat ja muut vastaavilla tuotteilla painoa tiputtavat! Virallinen punnituspäivä on perjantai.
Mukaan saa tulla kaikenkokoiset ja näköiset;)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä! :wave: Tänään alkoi viiden päivän kuuri. Mitä oot mieltä noista ruuista? Patukat ja liemet ihan ok, muu maistuu mielestäni aika järkylle :x


Tarkoitus kokeilla ensin tuo 5 päivää ja jos toimii niin jatkaa tai pitää taukoa ja jatkaa taas.
 
Mä meinasin et voisin kans aloittaa nutraamisen :D Tai siis osanutraamisen, ihan kokonaan en noilla elä edes viikkoa mut meinasin et voisin niillä korvata osan ruuista :)
Patukat on joo ihan ok, muista en tiedä :)
 
Hyi, juustopastaa :D Koitin tänään syödä mutta miehen suuhun se loppujen lopuksi meni. Samoin vaniljavanukas... :D Täytyy koittaa loput syödä ihan itse. Lähtöpainoa täälläkkin liikaa, en viitti sanoa paljonko :)
 
pytkylä
Apua, mihin oon pääni pistäny.... :D tilasin nimittäin sen 5päivän starttipaketin. Ajattelin et jos sillä saisin aloitettua laihduttamisen, 20kg pitäis pois saada...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23740912:
ne on ihan hyviä, tosin juon vaan niitä pirtelöitä. Itse olen ollut pisimmillään 8vkoa:)
Onko ne oikeesti hyviä? :D Tein joskus niitä veteen ja hyi olkoon :x Mut mulla olis 5 viikon päästä yks tapahtuma jossa pitäis olla mahdollisimman edustava, eli olisin valmis kokeilemaan uudelleen :D
 
No, mä olen 164cm ja paino nyt 95kg. 2vk tosissaan syön nyt pelkästään vain näitä, pakko meinaan mahtua kesäkuun alkupuolella yhteen mekkoon ja muutenkin en anna enää ikinä painon nousta, kun näistä kiloista eroon pääsen! :D

Tavoite olisi, että tämän kuurin jälkeen puntari näyttäisi painoksi 8:lla alkavaa lukua:)
 
Ainakin se mansikkapirtelö on ihan hirveetä :x Pari päivää mä kestin tuolla. Hattua nostan niille jotka pystyy kauan pelkillä noilla elämään. :)
Mun on ihan pakko vetää toi kuuri, muuten en ikinä saa mun painoa alas. Muutaman kilon sain jo nutriletin kanssa tiputettua ja ne on pysynyt poissa, nyt oli vaan kk tauko koko laihdutuksesta, kunnes sain taas itseäni niskasta kiinni=)
 
pytkylä
Mulla ois tarkoitus aloittaa siis tuolla, jos sen jälkeen saisin itseä niskasta kii ja pidettyä itseni laihiksella. Mulla on Painonvartijoiden piste kirja, joskus aiemmin sillä pudotin 10kg ja siitä tykkäsin! En vaan oo saanu kunnolla aloitettua, no aina aloitan mut sitten sorrun. 20kg pitäis siis pois saada....jestas, paljon se on, mutta tsempataan!
 
:D
Meilläkin on kesäkuussa kotona illan istujaiset ja tilasin kivan mekon, johon mahdun paremmin, kunhan edes pääsisi tuohon alle 90 kiloon sitä ennen:saint:
:D No mulla ei ole vielä hommattuna motivaatiovaatteita mut toiveissa olis et jos mahtuisin yksiin farkkuihin joita olen käyttäny viimeks ennen kuopuksen odotusta (silloin oli painoa n. 10 kg vähemmän) joihin saattaisin teoriassa ehkä mahtua 5 viikon nutraamisen jälkeen :D
 
[QUOTE="vieras";23741090]Muistakaa juoda vettä jos, ette sitä jo tee. Nestettäkin kertyy meinaan helposti jos nestetasapaino on huono.[/QUOTE]

Jep, vesi tärkein voitehista:)
Nyt kohta nukkumaan, palaillaan huomenna astialle:wave:
 

Yhteistyössä