Ootko mistään nettikaupasta katsonut, löytyiskö sieltä? Mä tilasin noi mun nutrilett paketit netistäJos joku tekee pk-seudun kaupoissa näköhavaintoja nutrilettin mocca-suklaa pirtelöstä niin infotkaa, tuntuu olevan loppu joka paikasta ja se on niin hyvää etten muita makuja oikein huolikaan.
En ajatellutkaan että netistä voisi tilata, kiitos vinkistä.Ootko mistään nettikaupasta katsonut, löytyiskö sieltä? Mä tilasin noi mun nutrilett paketit netistä
Lisään vielä, että pelkillä pirtelöillä aineenvaihduntani sanoi seis, eikä painoa lähtenyt grammaakaan vajaan viikon aikana. Nuilla tehokuurien aineksilla jo yli 20kg pudotettu-EI saa unohtaa juoda vettä!!!
-Tomaattipasta on hirveää
-Nuudelisoppa hyvää
-Juustopasta menettelee
-Pirtelöt ok VETEEN tehtynä, maitoon tehtynä hirveitä
-Liemet ok
-Osa patukoista hyviä osa todella pahoja
JA TÄRKEIN nuiden ruokien makuun tottuu hyvin nopeasti (paitsi tomaattipastaan)! Kun väkisin saa niitä alas pari päivää, niin alkavat mennä mukisematta alas
Parhaan tuloksen saa, kun muistaa myös nuo liemet, mitkä on kyllä helppo unohtaa.
TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!!!
Kauas sä tiputtelit painoa, kun olit saanut 20kg veke? Ja totta, noi liemetkin on syytä muistaa syödä, että kroppa saa suoloja tarpeeksi.Lisään vielä, että pelkillä pirtelöillä aineenvaihduntani sanoi seis, eikä painoa lähtenyt grammaakaan vajaan viikon aikana. Nuilla tehokuurien aineksilla jo yli 20kg pudotettu
3kk Ja on pysyneet poissa jo yli puoli vuotta.Kauas sä tiputtelit painoa, kun olit saanut 20kg veke? Ja totta, noi liemetkin on syytä muistaa syödä, että kroppa saa suoloja tarpeeksi.
WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O3kk Ja on pysyneet poissa jo yli puoli vuotta.
Kyllä se onnistuu, kun ottaa itseään tiukasti niskasta kiinni, eikä päästä irti! Mutta jos vedenjuonti unohtuu, niin minulla ainakin painonlasku stoppasi.WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
Kunpa mäki pystyisin pudottamaan noin paljon
Vastaan osaltani, että olen jatkanut vedenjuontia ja muuten sama ruokavalio herkkupäivineen, mutta annoskokoja olen pienentänyt huomattavasti. Syön salaattilautaselta.Hieno suoritus Nutraaja!
Millaisella ruokavaliolla aiotte jatkaa nutrauksen jälkeen? Itse odotan kauhulla että nouseeko paino takaisin ja miten saan sen pidettyä laskussa. Yhden herkkupäivän pidän viikossa, siitä en luovu.
UskonKyllä se onnistuu, kun ottaa itseään tiukasti niskasta kiinni, eikä päästä irti! Mutta jos vedenjuonti unohtuu, niin minulla ainakin painonlasku stoppasi.
Oli melkoisen hieno tunne tyhjentää vaatekaappi pahvilaatikkoon kun kaikki jäi armottoman isoiksi!!!
Mä tykkään siitä karamelli-suklaapatukastaAlkuperäinen kirjoittaja Kysyn teiltä;23750768:Olen keventänyt päivän ruokia, syön nyt noin 1300kcal-1700kcal/vrk ja paino on laskussa =) Välillä meinaa vain kiirus tulla ja ei ehdi ruokaa tekemään, niin voisinko korvata jonku ruoan päivästä nutriletin patukoilla? Pitääkö ne nälkää yhtä hyvin kuin esim. salaattia puoli lautasta ja lisäksi kalaa/lihaa noin 200g.
Mikä maku ois parasta niissä patukoissa? Pähkinälle olen allerginen.
Miten ilmenee?Kokeilisin tuota nutrilettia mutta tuntuu olevan niin allergisoivia minulle että haaveeksi jää...