Mä voin syödä neHuh, Kai se on munkin pakko aloittaa huomenna tuo 5min päivän kuuri kun täällä kerran muutkin Setti on jo haettu mutta juustopasta kummittelee vieläkin muistoissa viime vuodelta...yök.
Mä voin syödä neHuh, Kai se on munkin pakko aloittaa huomenna tuo 5min päivän kuuri kun täällä kerran muutkin Setti on jo haettu mutta juustopasta kummittelee vieläkin muistoissa viime vuodelta...yök.
Joo no mä ainakin oon pitämässä tätä ketjua hengissä ja valittamassa miten paljon mun tekee mieli kunnon ruokaa tai roskaruokamättöäJep, vesi tärkein voitehista
Nyt kohta nukkumaan, palaillaan huomenna astialle:wave:
Saahan niillä aterioita korvata.Saako nuita syödä jos on raskaana? siis esim. yks pussi per päivä?? Minulla pusseja kaapissa iso pino, mutta en ole niitä sen jälkeen syönyt kun positiivisen testin tein.
Maitoon?Joskus saanu ihan mukavasti jokusen kilon pois tolla starttipaketilla mut sittemmin havainnut että parhaiten alas menee suklaapirtelö (teen maitoon) ja Nutrifastin creamy chicken -kanakeitto, sekaan vähän raejuustoa.
Mut paino on jumissa, en saa juotua tarpeeksi vettä... kai se tästä lähtee. En ole nyt täysnurtilla vaan syön myös vihanneksia, rahkaa ja hedelmiä.
Eikös vain olekkin ihana tunneMulla on nyt kaikki kymmenen ylimääräistä kiloa tullut nutrattua pois, peilikuva näyttää kivalta ja tuntuu hyvältä mutta silti tekisi vielä mieli vähän laihdutella.
Tsemppiä kaikille muille
Sisältävät jo itsessäänkin kalsiumia. Nutrilett tuotteiden ravintosisältö on aikasta pitkä lista, siinä on otettu huomioon kaikki mieleen juolahtavat ravintoaineet.Pirtelö ja pastat tehdään nutriletissä maitoon ja hyvä niin, että saa edes jostain kalsiumia.
Eihän ne mitään herkkuruokia ole, mutta kyllä mulle ainakin uppoaa mikä vaan kun on nälkä. Kyllä mä sisulla vedän ton kuurin läpi, niin tiedän että sitten on paljon kevyempi olo taas.Mille nuo ruoat maistuu? Olen miettinyt jos kesällä aloittaisin nutrilettit ainakin 2-3 viikoksi. Jos joku osaisi kertoa noista ruoista. Millaisilta keitot ja pastat maistuvat esim. einespastoihin ja -keittoihin verrattuna?