Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

[QUOTE="mää";23779368]Siis sulla on mielestäsi pahaa mansikanmakuista pirtelöjauhetta? No, tehosekoittimeen rasvatonta maitoa, luonnonjugua ja marjoja, just esim. mansikkaa jos on. Ja pussijauhe myös. Voila, tulee hyvä pirtelö jossa jauheen maku on sivuosassa.[/QUOTE]

Ei kun mulla on kanasoppa jota en saa nieltyä. Pirtelöt kyllä ;)
 
"mää"
Ei kun mulla on kanasoppa jota en saa nieltyä. Pirtelöt kyllä ;)
Ai sori ;) Ei siitä kyllä saa mansikkapirtelöä millään ilveellä :D

Saisko sitä makua sit muutettua jollain lihaliemellä tms...

Onneksi en ostanut sitä, paketti oli jo kädessä mutta otin vain suklaapirtelöä. Aattelin syödä sitä 2 päivässä, ja lisäksi vain salaattia raejuustolla tai uunikasviksia ja kalaa. mahtaako niin laihtua...??
 
[QUOTE="mää";23779561]Ai sori ;) Ei siitä kyllä saa mansikkapirtelöä millään ilveellä :D

Saisko sitä makua sit muutettua jollain lihaliemellä tms...

Onneksi en ostanut sitä, paketti oli jo kädessä mutta otin vain suklaapirtelöä. Aattelin syödä sitä 2 päivässä, ja lisäksi vain salaattia raejuustolla tai uunikasviksia ja kalaa. mahtaako niin laihtua...??[/QUOTE]

Haluatko sä mää tulla listalle mukaan? Saa tulla vaikkei nutraiskaan, kunhan vaan tavoite on yhteinen, eli paino tippuu:D
 
Mä tilasin siis sen viiden päivän tehokuurin, tuli tänään :) Ja mukana tuli myös paketillinen sitä hot&cold mocca shakea, osaako kukaan neuvoa että voinko ottaa pussillisen tota mocca shakea noiden viiden aterian päälle vai korvaanko tolla moccalla jonkun noista viidestä ateriasta...? en tahdo ryssiä tätä hommaa nyt millään. Paitsi maitokahvista en voi luopua :D
 
Mä tilasin siis sen viiden päivän tehokuurin, tuli tänään :) Ja mukana tuli myös paketillinen sitä hot&cold mocca shakea, osaako kukaan neuvoa että voinko ottaa pussillisen tota mocca shakea noiden viiden aterian päälle vai korvaanko tolla moccalla jonkun noista viidestä ateriasta...? en tahdo ryssiä tätä hommaa nyt millään. Paitsi maitokahvista en voi luopua :D
Kyllä sä mun puolesta voit yhden pussillisen päivässä ottaa muiden lisukkeiden kera=) Eli ei tarvitse sillä korvata mitään.
 
Huh, ihan hävettää miten mulla loppui itsekuri :ashamed:
Peliä kattellessa syötiin miehen kanssa sipsejä, mies osti kaksi pussia kun hän halus eri sipsejä kuin minä. No ei siinä mittään mut ne pussit sitten kulkeutu tonne kaappeihin kummittelemaan ja tänään oli sitten pakko ahmia ne pois :ashamed: Eli mä olen eilen ja tänään syöny yhteensä varmaan sen megapussillisen verran sipsejä :(

No onneks on kyllä tullut liikuttuakin...

1h/Tankotanssi/600 kcal (ks:145 bpm ms:178 bpm)
54min/Pelaamista Wiillä/259 kcal (ks:106 bpm ms:136 bpm)
58min-5 km/Koiran ulkoilutus/514 kcal (ks:139 bpm ms:174 bpm)

Voi kun olis joka päivä aikaa liikkua näin paljon :)
 
Moikka!

Ostin tänään ton alotuspakkauksen ja aamulla olis tarkotus aloittaa. Tai oikeastaan sit kun saan aikaseks haettua maitoa ;)

Mun aamupalani siis sattuu olemaan battery stripped (vaikka se on aika kamalaa) mut en osaa juoda enään kahvia ja jotenkin oon batteryyn tottunut aamuisin, kylmää ja saa päivän käyntiin. Mut nyt vaihdoin tuohon "laittiversioon".

Mun mitat.. hyh.. 160/92.9 (äsken punnittu, ei siis aamupaino)

Saa lisätä mut listaan.

Eli siis noi pirtelöt ja pastat tehtiin maitoon? (rasvaton???) ja muut veteen? Vai tehtiinkö ne vanukkaatkin? :D Tarvis mennä jostain hakeen sheikkeri kun tossa alotusboksissa ei sitä ollut.

Miten teillä on mennyt? Hyvinkö kaikki maistuu? Mua vähän hirvittää se kasviskeitto ja ne tomaattijutut, tomaatista kun en tykkää ja varsinkaan mistään tomaattikeitosta tai vastaavasta. No, kaippa ne.. On tässä MM-kisoja katsellessa tullut vedettyä pikkasen mässyä ja sipsiä että ihan itteeniki hirvittää :D

Mut joo, kaikille heippa vaan ja mukana ollaan!!
 
hyi hitto. mulla tulee oksennus jos syön, muutaman lusikallisen sain alas väkisin ja nyt oli jo pakko käydä loput sylkäseen suusta pois ku toi maku on jotain ihan hirveetä. tomaattipastan kans taitaa käydä samoin.

mitäs tilalle :ashamed:
 
Heips! Aamulla join suklaapirtelön. Ei mitään mieletöntä herkkua mutta kyllä se alas meni, lounaaksi toffeepatukka, yllättävän hyvää ja äsken join kasvisliemen NAM!!! Toi liemi oli mielettömän hyvää kyllä, toivottavasti tomaattiliemikin maistuu. Parin tunnin kuluttua syön vielä pastan ja jälkkärin että tulee kaikki 5 ateriaa syötyä. Ei ole nälkä ollut suuremmin eikä tehnyt töissä heikkoa kun muut ottivat kahvin kanssa pullaa :D
 
No nyt on syöty juustopastaakin, ei mitään mieletöntä herkkua mutta kyllä se alas meni ilman suurempaa nikottelua ja maha tuli oikeasti täyteen niinkin pienestä annoksesta. Mä haaveilen niin kovin kevyemmästä olosta, että tätä laihista ei voi pilata nyt yhtään mikää :)
 
Hei kiva kun löysin tällasen ryhmän! Mie alotin nutraamisen sunnuntaina.Eli kolme päivää vedetty pelkkää pussisapuskaa.

Aloituspaino mulla on 83,1kg. Mites usein te käytte vaa'alla? Ajattelin huomenna uteliaisuuttani käydä :)

Eilen, siis toisena päivänä oli ihan kamala nälkä! Tänään on ollut varsin virkeä olo eikä lainkaan nälkä, mutta on suoraan sanottuna vituttanut ankarasti. Ei ole paljon mulle passannut sanoa mitään poikkisanaa :D

Täytyy kyl sanoa että nää sapuskat on ihan kamalia!! Kanakeitto on ihan ok, kauheessa nälässä ihan hyvääkin, suklaapirtelö on ok, mut se metsämarja maistuu ihan järkyltä.Yökin ja söin!

Mie haen tällä semmosta alkutsemppiä.en oo kokeillut koskaan mitään tällasta. Ajattelin tämän kolmen viikon kuurin jälkeen ruveta karppaamaan...

Mut tsemppiä kaikille, mie alan nyt lukemaan tätä ketjua :)

Niin juu, ja pituutta 170cm.Pistäs listalle :)
 
Viimeksi muokattu:
mä ajattelin punnita kerran viikossa. jos vaikka sen perjantain kans ottais.

elikkä, mansikkapirtelö, patukka, battery stripped, 2 pientä kananfilettä ja suklaapirtelö on menny tänään. niin ja pari lusikallista sitä pastaa :x hyhyh :x

en oikein tiä tarttisko jotain muutaki?

*muoks* niin ja noi kananfileet söin ihan sen takia kun se pasta ei todellakaan menny alas.
 
Viimeksi muokattu:
noi aloituspaketit on ihan syvältä. mä nutraan vain patukoilla sekä mokan (kahvin) makuisella litkulla. mokka on ok.
joo toisaalta. mut jos ei oo näin nirso kun mä niin noi kaikki varmaan kyl menee. mä en oo uskaltanu maistaa viel sitä tomaattihässäkkää.


ostin herkkusieniä viipaleina ja aattelin niitä laittaa sinne kasvisliemen joukkoon. :p

aamupaino 91.1 vaikkei pitäny ku kerran viikossa punnita, mut jotenki sitä ajautu vaan vaa'alle aamulla :D perjantaina uus punnitus.
 

Yhteistyössä