Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Mä tilasin siis sen viiden päivän tehokuurin, tuli tänään :) Ja mukana tuli myös paketillinen sitä hot&cold mocca shakea, osaako kukaan neuvoa että voinko ottaa pussillisen tota mocca shakea noiden viiden aterian päälle vai korvaanko tolla moccalla jonkun noista viidestä ateriasta...? en tahdo ryssiä tätä hommaa nyt millään. Paitsi maitokahvista en voi luopua :D
minä en kans ole luopunut maitokahvista :D sitä on kyllä pakko saada! parissa päivässä maha tottuu siihen että syö noin vähän ja nälän tunnetta ei enää ole :)
 
mites muuten onko sillä väliä et kuinka noita nyt sit syö? jos 2-3 pirtelöö, 2 kasvislientä ja patukka päivässä? ku toi pasta EI uppoo ja tota jälkiruokaa en oo ees uskaltanu maistaa, enkä tomaattijuttuja nii onko sillä väliä kuin noita vetelee, ku ohjees on erilailla kuitenki.
 
Moikka. Täällä yks nutraaja :) Meitä on muuten 10kpl ketjullinen tuolla laihdutus osiossa, osallistutaan testiryhmään ja siellä jutellaan (vlcd nosto-otsikossa) aiheesta. Sielläkin saa jutustella jos tahtoo lisää nutrauskavereita. Me vedetään 3 viikon hardcore-kuuri, eli vain vlcd tuotteita koko ajan, 550kcal päivässä. Pirtelöitä ja keittoja!

Mulla ennen tätä takana noilla 5pv laatikon tuotteilla jo yli 3 viikkoa, paino putosi yli 6kg jo siitä jes!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23791413:
Maistuuko muuten tuo kasviskeitto samalle kuin se liemi? Se liemi on niiiiin hyvää :p
Mun mielestä se kasviskeitto (creamy vegetable) on aivan huippuhyvää, ai että! Itse sekoitan noin ½dl mikrossa lämmitettyjä pakastevihanneksia sekaan, niin on pureskeltavaakin. Se kasvisliemi on myös hyvää, muttei kuulu nyt tässä tiukassa kuurissa listalle :p
 
kerro lisää, siis nutrilettiäkö? vai mikä toi vlcd on? :)
Joo nutrilettia. vlcd = very low calory diet. 5 pussia päivässä keittoa tai pirtelöä (tehdään veteen). Ja muutama annos kasviksia päälle, ei hedelmiä. Lisäksi vettä ja kalorittomia juomia vähintään 1,5l päivässä.

Mun blogistakin voi muuten seurata (siellä kuva noista paketeista joita käytössä) kilonkarkotus.blogspot.com

Onhan tää aika rupeama, mutta minulle ainakin tulee reilusti energiaa ja paino tosiaan TIPPUU niin että läskienlätinä kuuluu :D

Nutrilett - Nutrilett VLCD
 
Joo nutrilettia. vlcd = very low calory diet. 5 pussia päivässä keittoa tai pirtelöä (tehdään veteen). Ja muutama annos kasviksia päälle, ei hedelmiä. Lisäksi vettä ja kalorittomia juomia vähintään 1,5l päivässä.

Mun blogistakin voi muuten seurata (siellä kuva noista paketeista joita käytössä) kilonkarkotus.blogspot.com

Onhan tää aika rupeama, mutta minulle ainakin tulee reilusti energiaa ja paino tosiaan TIPPUU niin että läskienlätinä kuuluu :D

Nutrilett - Nutrilett VLCD
hmmm. ku mulla ei noi pastat uppoo. onko tolla keitolla ja liemellä sit kauheestikki eroo? hitsi kun en viittis ostaa tota keittoo, ku en tiä tykkäänkö ja toi liemi ny olis ainaki sellanen mikä menis..
 
"bulla"
Joo nutrilettia. vlcd = very low calory diet. 5 pussia päivässä keittoa tai pirtelöä (tehdään veteen). Ja muutama annos kasviksia päälle, ei hedelmiä. Lisäksi vettä ja kalorittomia juomia vähintään 1,5l päivässä.

Mun blogistakin voi muuten seurata (siellä kuva noista paketeista joita käytössä) kilonkarkotus.blogspot.com

Onhan tää aika rupeama, mutta minulle ainakin tulee reilusti energiaa ja paino tosiaan TIPPUU niin että läskienlätinä kuuluu :D

Nutrilett - Nutrilett VLCD
Onnea :)
Paljon sulla on lähtöpaino?
 
hmmm. ku mulla ei noi pastat uppoo. onko tolla keitolla ja liemellä sit kauheestikki eroo? hitsi kun en viittis ostaa tota keittoo, ku en tiä tykkäänkö ja toi liemi ny olis ainaki sellanen mikä menis..
Liemessä on 16kcal annoksessa eikä vitamiineja jne juurikaan. Keitot taas on ihan ruokaa, 110kcal annoksessa + ravintoaineet. Mä totuin pastoihinkin kyllä. Mut ne keitot on kyllä tosi hyviä!

Kun aloitin 18.4. painoa oli 111,5. Nyt noin 105, virallinen tulos selviää maanantaina :)
 
Kysäsen
Moikka! Mä käytän noita välillä ateriankorvikkeina muunlaisen laihdutuksen seassa ja haluisin kysyä tosta Mocasta, että miltä se maistuu? Ihan kahvilta vai suklaiselta, onko kitkerää, makeaa vai millaista? Laittakaa sellainen moniadjektiivinen lista tulemaan :D Kiitos!
 
Liemessä on 16kcal annoksessa eikä vitamiineja jne juurikaan. Keitot taas on ihan ruokaa, 110kcal annoksessa + ravintoaineet. Mä totuin pastoihinkin kyllä. Mut ne keitot on kyllä tosi hyviä!

Kun aloitin 18.4. painoa oli 111,5. Nyt noin 105, virallinen tulos selviää maanantaina :)
kävin just blogissasi ja WAU! Mahtavasti oot painoa pudottanut! Hattua nostan ja kumarran tosi syvään :flower: mulla on nyt 7 päivä menossa, ainoastaan näkkäriä olen 2kpl ottanut kerran päivässä keiton kanssa.

tuo kanakeitto on kyllä tosi hyvää ja just katselen mistä tilaisin tuota kasviskeittoa kun sitä tietty ois kiva vaihdella väliin. patukoita menee hyvin mulla, nuo pirtelöt on niin ja näin, suklaapirtelöä on pakka kaapissa. Mulla on tavoite nyt olla kuukausi näillä, hyvin on mennyt tämä viikko kyllä! Helppoa, sanoo muoriska joka on aina sortunut viimeistään 2:n päivän jälkeen muilla dieeteillä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23791905:
kävin just blogissasi ja WAU! Mahtavasti oot painoa pudottanut! Hattua nostan ja kumarran tosi syvään :flower: mulla on nyt 7 päivä menossa, ainoastaan näkkäriä olen 2kpl ottanut kerran päivässä keiton kanssa.

tuo kanakeitto on kyllä tosi hyvää ja just katselen mistä tilaisin tuota kasviskeittoa kun sitä tietty ois kiva vaihdella väliin. patukoita menee hyvin mulla, nuo pirtelöt on niin ja näin, suklaapirtelöä on pakka kaapissa. Mulla on tavoite nyt olla kuukausi näillä, hyvin on mennyt tämä viikko kyllä! Helppoa, sanoo muoriska joka on aina sortunut viimeistään 2:n päivän jälkeen muilla dieeteillä :)
Kiitos :heart: Olen ekaa kertaa saanut oikein hyperdraivin päälle, tuntuu uskomattoman helpolta koko homma vaikka takana muutamaa päivää lukuunottamatta kohta 5 viikkoa alle 800kcal/pv. Ja nyt se 550 päivässä! Huomaan päivä päivältä, miten energisempi olo on ja liikkuminen helpottaa kun ei ole maha ähkytäysi ja olo suolasta turvonnu! Tietty tiedän, että elämäntapamuutostahan tää tarkoittaa loppuelämäksi, mutta ihanaa kun saa pahimmat 15-20kg nopeesti pois ja sitten hiljalleen muuttaa koko ruokailutavan!
 
mulla on nyt lähtenyt 2kg pois, eilen kävin vaa'alla ja seuraavan kerran huomisaamuna, jolloin tosiaan se viikko on sitten mennyt.

mulla vaan pitää tuota suolaa napsia lisäksi... :( mut kunhan saan migreenin pidettyä pois, se pääasia :) Tsemppiä kaikille :heart:
 
Hei!
Kysyisin teiltä, kun teillä varmasti tietoa enemmän :) Laihduttelen tässä ja tarkoitus silloin tällöin kiireessä korvata lounas nutrilettpatukalla. Pitääkö näiden patukoiden kanssa juoda vettä? Kun Cambridgessä piti juoda 0,5l, niin miten on nutrileteissa?

Kiitos jo näin etukäteen teille =)
 

Yhteistyössä