Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

nutrista
täällä yksi nutraaja lisää :)
maanantaina aloitin syön 2pss suklaapirtelöä,1pss tomaattisoppaa ja patukan päivässä ja
salaatin illalla.
tänään puntari näytti -2kg vähemmän viälä 11kg ainakin pitäs saada pois..
patukat on hyviä ja täyttäviä pitää nälän pois pitempään.
 
nutrista
meillä päin nutriletit on halvempia vapaa valinnassa tai lidlissä,ostin suklaapirtelö paketin 25pss hinta 20€ ja 4kpl karamelli-toffee 5€..
easydiet maksaa enemmän olikos 15pss 40€ mutta niitä syödään vain 3pss päivä.
 
"pötkylä"
No niin, ekka päivä takana! Hitto että oli se juustopasta keitto pahaa! Oli pakko näkkäriä syödä sen kans että sain alas :D
Joo, ihan hyvin meni, mehua join 3 lasillista, pirtelön jätin ottamatta, söin vain yhden patukan, piimää join yhden lasin ja 2 palaa ruisleipää.
Menikö huonosti????
 
Mä tilasin netistä, siksi kun piti saada heti hankittua ne paketit ja sain kätevästi laskulle. Lasku toki hoidetaan heti loppukuusta pois. Tää päivä on ollut yllättävän helppo, näläntunne on poissa. Syömättä olis vielä yksi jälkkäri ja 2 kasvislientä, vetäsen ne kyllä vielä, vaikkei nälkää kovasti olekaan ja kyytipojaksi paljon vettä=)
 
[QUOTE="pötkylä";23753778]No niin, ekka päivä takana! Hitto että oli se juustopasta keitto pahaa! Oli pakko näkkäriä syödä sen kans että sain alas :D
Joo, ihan hyvin meni, mehua join 3 lasillista, pirtelön jätin ottamatta, söin vain yhden patukan, piimää join yhden lasin ja 2 palaa ruisleipää.
Menikö huonosti????[/QUOTE]

Joitko yhtään vettä?
 
Huh kun mulla särkee pää...
Tänään oon syöny Naturdietin pirtelön, puolikkaan kanakeiton jossa oli joukossa keittojuureksia, purjoa, sipulia ja raejuustoa, yhden patukan ja kohta juon iltateetä. Arvatkaas kuinka paljon tekis mieli ottaa keksiä sen kanssa :D
 
Huomenna olisi taas aamulla vuorossa viikkopunnitus, olen täällä mitäs nytin puolella myös läskin sulattajissa, jossa aina pe aamuisin ilmoitetaan sen hetkinen paino. Viime viikon pe näytti 95kg (kääk! ) ja nutriletilla olen ollut vasta 2pv, joten katsotaan mitä puntari näyttää...
Tervetuloa muutkin mukaan läskin sulattajiin!
 
Huh kun mulla särkee pää...
Tänään oon syöny Naturdietin pirtelön, puolikkaan kanakeiton jossa oli joukossa keittojuureksia, purjoa, sipulia ja raejuustoa, yhden patukan ja kohta juon iltateetä. Arvatkaas kuinka paljon tekis mieli ottaa keksiä sen kanssa :D
Aika vähän oot syönyt, pari pss kasvislientäkin olis hyvä ottaa, että saat niitä suoloja.
 
Hei ystäväiset, kannattaa sitten tarkkailla noita Nutriletin hintoja, nimittäin niissä on liike kohtaisesti järkkyjä eroja. Tässä on Oulusta havainnot Nutrilett Quik Start paketti: Stockmann 35.90 Citymarket 29.90 Halpa-Halli 24.90! Jäätäviä eroja.
 
Niin enpä tainnu esitellä itteäni :) Haaveilen 3vk Nurtaamisesta kunhan isäntä antaa luvan ostaa ruoat, kuulemma kallista :) Oon yhden 5pv setin syöny ja silloin tippu 2,5kg mut ne oli pääosin nesteitä. Mulla on tällähetkellä paino 60,5/159 eli indexin mukaan normaali, mut liian lihava olen vyötärön seudulta, jäänyt 3:lta lapselta joista nuorimmainen nyt 9kk. 2005 vuonna käytyäni armeijan painoin 52kg ja se ois tavote.
 
"ilona"
mun täytyy kyllä nostaa hattua teille. mulla on parin vuoden takainen muisto mansikkapirtelöistä=X pidin nenästä kiinni ja join parilla huikalla. puolen minuutin päästä maku oli vielä suussa ja yrjöthän siitä tuli.
Onneks sain kilot sitten muilla keinoin pois...
 
viiras
Joo muokkaa vaan painot ja muut tohon ekalle sivulle, mä olen mukana, vaikken vielä nutraakaan, toivottavasti maanantaiksi on tullut paketti. Mikä laitetaan punnituspäiväksi?
 
[QUOTE="pötkylä";23754166]juu hyvä idea! kunhan saisin rekisteröityä.... mutta kuiten, pötkylä on 150cm pitkä ja painoa 72kg. Norm ihanne paino olisi 50kg mutta ikionnellinen olen jos pääsen 55kg![/QUOTE]

Lisäilen sut listalle=)
 

Yhteistyössä