N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Aurinko paistaa ja kesä tulee B) ja tavoitteeseen vielä matkaa uijui :/

Liikuntapäiväkirjaa

Ma:Lenkki 60min. Kuntosali 60 min.

Ti:Lenkki 50min.

Päätin nyt että pitää käydä joka arkipäivä lenkillä, tai ainaki niinä päivinä ku en käy salilla. Ja plussaa tieten on ku käy viikonloppunaki. Oon kyllä ylpee itestäni että oon tuolla lenkillä jaksanu nyt käydä. Vielä joskus ku vois juostakikki ni avot. Mut tuskin vielä toviin.. Mää en jotenki ees uskalla koittaa ku tuntuu että heti rupeaa veri maistuun suussa ja jalat täriseen ja sitten hävettää :ashamed: :LOL: No kunhan tässä nyt kävellen käy ni sit vaikka kesällä vois yrittää uskaltaa =)

Miten muilla menee??? Eikö kellään oo aikaa enää käydä täällä kirjottelemassa?? Ootako työ kaikki liikkumassa :D

No joo, eipä mullakaan oo enää mitään järkevää sanottavaa (onkohan mulla ees koskaan ollu :whistle: ) joten heippatirallaa :wave:
 
Moikka!

miten mulla on nyt tullut tällänen syömishimo, eilenkin tein korvapuusteja:/ Ei kyllä mennyt kalorit yli, mutta epäterveellistähän tuo on.. ja se terveellisyys on mulle pääasia.

Liikuntapäiväkirja:

Maanantai ei mittään

Tiistai vaivaiset 20min kotikuntosalilla painojen nostelua

Keskiviikko (EI JÄÄ TYhjäksi).

Jos perlos asuu vantaalla ni tuu hakee mut täältä pölyyntymästä lenkille ;) Tai joku muu :wave:

Nyt meen antamaan pojulle puuroa ja sitten ulos.

Tulkaas kertomaan kuulumisia :attn:
 
|O |O

Kirjoitin tänne maanantaina pitkät pakinat ja eilen en saanut tätä sivustoa toimimaan, mutta näköjään on kirjoitukset hävinnyt jonnekin! :headwall:

Mutta siis kävin ma puntarissa ja n.500g oli lähtenyt ainakin. Tosin lauantaina olin viihteellä kun siskoni tuli Poriin eli turvotuksia varmaan oli vielä. Sunnuntaina herkuttelin kaikennäköistä synttäreillä ja illalla söin vielä mahani täyteen, että kai sekin aamun tulokseen vaikutti (seli seli :D ).
Mutta perjantaina punnaan siis viimeisen painon ennen reissuun lähtöä ja koitan sen tännekin ilmoittaa.

Mä en nyt taas muista yhtään mitä tänne silloin kirjoittelin... Hyötyliikuntaa on ainakin tullut harrastettua tässä muutaman päivän sisällä n.3h kun olen haravoinut. Ja kyllä tuntuukin lihaksissa, että jotain on tehty :whistle:
Ai niin, mä sain hyvän vinkin millä saa lantion alueen kuntoon ja jenkkakahvat veks: HULAVANNE :D Aattelimpa ostaa etelän reissun jälkeen ja alkaa treenailemaan :) Kyllähän se kuulosta ihan järkeenkäyvältä kun tuntuu vaikuttavan vatsa- ja lantion alueen lihaksiin...

hassulle :hug: ja voimia, tulehan kertomaan vielä kuulumisistasi jos jaksat ja ehdit vaikka et enää laihistelisikaan =)

ina hyvä homma toi päivitysjuttu, mulla näköjään jääny viime viikkokin päivittämättä, mutta yritän perjantaina ilmoittaa tulokseni niin saa tuonne ajan tasalla olevat mitat :)

Kaikennnäkösiä tarinoita mulla siinä viestissä oli, mutta eipä ne nyt tietty tuu enää mieleen :headwall:

Hyvää viikon jatkoa kaikille! :wave:
 
Mä sain askelmittarin, uskon että siitä tulee hyvä piiskuri. nyt on 2796askelta, mutta sain tän siis vasta ton aamusen lenkin jälkeen. Tietääkö kukaan mikä määrä askelia ois hyvä? Olet mitä syöt ohjelmassahan aina sanotaan että 10000 askelta/pv, mutta onko se minimi vai optimi?
 
ina 10 000 askelta/päivä pitäis tulla jotta siitä olisi laihdutuksellista hyötyä. Ja siinä pitää olla osa sellaista jatkuvaa liikkumista, että ei mitään yksi sinne ja toinen tänne-askelia :)

Mulla oli mittari n.1kk kun laihdutuksen alotin ja sitten vaan jätin sen pois...
 
Huomenta!

Eilen ja tänään meni aamulenkit ihan höpöksi (eli en käynyt) ku poika heräs jo kuudelta joten meni eka unille tuossa kahdeksan aikaan.. Ni en kehtaa lähtä vaunuja lykkimään näin aikasin, kyllä kai ne ihmisetki ajattelee että miks sitä vauvaa ulos raahaa tähän aikaan.. Yhdeksältä jo viittis mutta ei ihan kasilta.
Eilen kävin sit kaupungilla iltapäivästä että siihen se mun liikunta eilen jäi. Tänään ois tarkotus lähtä salille ja jos vaan ehdin niin sit vielä illasta lenkki ku kerta nyt aamusta ei päässyt.. Ja eilen söin puoli litraa jäätelöä :ashamed: joten tänään on PAKKO liikkua.

ina: Jos mää täältä oulusta sua lähtisin lenkille hakemaan ni en ois siellä ennen joulua :LOL: Mutta näin virtuaalisesti potkin sua persauksille :D

Saa nähä miten tuo viikonloppu nyt sitten menee ku lähtään anoppilaan ja siellä ei oikein onnistu tuo piste lasku. Tai siis onnistuu mut sit voisin ehkä syödä pelkkää pottua, mieluiten raakana :LOL: Siis kun siellä tehdään kaikki voihin ja kermaan ja suolaa käytetään oikein olan takaa. Kaikki juutot yms leivän päälle jutut on rasvasia ja margariinikin on reilusti suolattua. Eli jos leivän syön jossa on margariinia ja juustoo ni menee jo puolet päivän pisteistä |O Ärsyttää. Ja salaattia tuskin on tarjolla.. No onneksi ollaan vaan yks kokonainen päivä..

mut palataan taas :wave:
 
Päivää!

Perlos: Kiitti, potkut tuntu jo ja olin tunnin lenkillä! :D Jos juoksu kuntoon halajat niin hyvä toimiva keino on niin että eka käyt vähän aikaa väh.30-60 minsan reippailla kävelylenkeillä/ väh 3 kertaa viikossa. Sitten rupeet niillä lenkeillä juoksemaan alamäet, sitten alamäet ja vähän piedemmällekin, sitten esimerkiksi tälläisen ohjeen mukaan : http://www.verkkoklinikka.fi/kuntoverkko/artikkelit/vanhat/artikkeli1.html
Tai jos sulla on jo nyt suht hyvä perus kunto niin voit alottaa suoraan tolla ohjelmalla. Parissa kuukaudessa kunto kasvaa niin että pystyy hölkkäämään jo tunnin lenkkejä.. (Periaatteessa, ellei tuu kipeeksi yms.) Itse teen ton ohjelman mukaan ja oon nyt viikolla 2, eli takana n vasta yksi 5min hölkkä..ja huh oli rankkaa :D

Jauhis: Kiitos vastauksesta.

Mulla on nyt 7800askelta ja kello on vasta puol yksi, nyt kyllä rupeskin jostain syystä väsyttämään, ja vaan istuskelen ja kudon uusia villiksiä.. Siitä tulikin mieleen että oliko se MYY joka oli kanssa jääny kutomiseen koukkuun? Miten sulla menee? Gabomistakaan ei oo kuulunu vähään aikaan??

Liikuntapäiväkirja:

Maanantai ei mittään

Tiistai vaivaiset 20min kotikuntosalilla painojen nostelua

Keskiviikko kävely 50min

Torstai kävely 60min

Kuulemisiin :wave:
 
KIITOS INA!! Kyllä kai mulla on ihan ok peruskunto ku kuitenkin salilla käyn ja ihan helposti tunnin kävelen reippaasti. Tossa on vaan vähän se hankala ku yleensä, tai siis aina käyn vaunujen kans lenkillä.. Mut ei kai se haittais jos nuo kävely päivät kävisin vaunujen kans ja sit rupeais yksin käymään nuo joissa on juoksupätkät.. Tarkotan siis sitä että onhan se kävely nyt yhtä tehokasta vaikkei ne kädet heilu sivulla ku kuitenki vaunuja työntää? Osaatko vastata?
Oispahan ainaki jotain rojektin tynkää kesälle... Saa nähä, innostunko nyt vaan ajatuksesta ja en tuu koskaan toteuttamaan mut hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :LOL: tai jotain...
 
no niin.... täällä taas minäkin.
Pisteet mennyt plörinäksi, mutta 78Kg näytti tänä aamunakin vaaka, että onneksi ei nousuun ole lähtenyt.

Liikunta
Maanatai: tontilla käyskentelyä :LOL:
Tiistai: vaunuilua n. 1,5h (ei mitään lenkkeilyä kyllä)
Keskiviikko: ei mitään
Torstai: 70minuuttia vaunulenkkiä, siis ihan lenkkiä :D

Ihana ilma, voisin lähteä vaikka kahville johonkin terassille... ;)

 
Liikuntapäiväkirja:

Maanantai: ei mittään

Tiistai: vaivaiset 20min kotikuntosalilla painojen nostelua

Keskiviikko: kävely 50min

Torstai: kävely 60min + 40min astanga joogaa (11 473 askelta)

Perlos: Mä käyn noita "juoksu lenkkejä" (Eli siis vasta se yksi 5minsan pätkä) vaunujen kanssa, ja mulla on ihan perus briosetti, ei siis mitään juoksurattaita, ja ei ne ainakaan tossa haittaa. Tietysti vois olla ihanampaa fiilistellä joskus ilman vaunuja, sitten kun jaksaa juosta vähän pidempäänkin.. Mutta kokeile säkin vaunujen kanssa!
Käsien heilutuksesta en tiä mitään, mutta kyllä ne vaunut toisaalta tuo myös lisävastusta ainakin ylämäissä :)

Enni: Kiva kun oot takasin!

Jauholakki: Tuu äkkiä kertomaan painos, kun eikö sun tänään pitänyt punnailla? Ja oikein ihanaa ja rentouttavaa matkaa :heart: :heart: :) Onko teillä muuten tyttö mukana?

Mulla oli paino taas tänä aamuna sen 64,1 jota se oli jo viime perjantai aamunakin, kunnes sitten mässäilin viikonloppuna sen taas ylöspäin. Nyt ois siis haasteena pitää pisteet myös viikonloppuna jotta maanantaina ei tarvis olla taas "alotuspisteessä". Se on kyllä hyvä puoli että paino näyttäs nyt pysyvän näissä lukemissa suht helposti, vaikka on ollut noita päiviä joilloin en oo kaloreita laskenutkaan..Eli vissiin jonkun laista kohtuutta oon syömisessä oppinut.

Urheilurikasta päivää!
 
:wave:
menin sitten ostamaan jättilakupussin :headwall:
ja illalla amarilloon syömään :ashamed:
viikonloppuna on pakko lenkeillä ja kevennellä ja pitää tiukkaakin tiukemmat pisteet.
mä oon vaa huomannut, että maidontuotanto on selvästi vähentynyt, se tosin johtuu varmaan myös siitä etten enää juo niin tietoisesti tuota vettä kun alkuimetyksessä, pitääpä tarkkaill.

Jauhis: kerropas nyt ne mitat niin tiedetään mihin matkan jälkeen sua sitten taas tsemppaillaan. :D Hyvää matkaa!!!!

Ina: voi, joku jaksaa juoksennellakin... hienoa!!!
Perlos: herkuttele anoppilassa, mutta lenkkeile ne sitten pois (eiks oo hieno vinkki
;) )

missäs muut luuraa???? lenkillä vissiin ;)

Enni

p.s. voi mun vauva on tänään JO 5kk
 


Liikuntapäiväkirjaa

Ma:Lenkki 60min. Kuntosali 60 min.

Ti:Lenkki 50min.

Ke: ei mitään muuta ku kaupungilla tsäppäilyä

To: Kuntosali 95min. Lenkki 50min

Pe: Ei tuu muuta ku kaupungilla tsäppäilyä mutta yksin joten vauhtikin on vähän lujempi ku pojan kans :) Ja ainiin, siivous!

Tänään siis en ehdi sen kummemmin liikuntaa harrastuu ku pitää lähtä kaupunkiin asioille ja sit lähtään ajamaan sinne anoppilaan. Ja nyt pitäs ruveta siivoomaan, tuo auringonpaiste on siitä inhottava ku näkyy kaikki pölyhiukkaset ja niitä on PALJON |O

ina:Ois tieten voinu omiakin aivoja käyttää tuon lenkkeilyn suhteen. Että kai sitä nyt voi vaunujen kans mennä jos haluaa.. :whistle: Noh, ei aina halua ajatella ja päättää yksin :LOL: Mut joo pitää ens viikolla alottaa. Hoksasin että en ehdi tehä sitä ihan kokonaan ennen ku lähetään sinne reissuun ja siellä ei varmaan tuu lenkkeiltyä sanan varsinaisessa merkityksessä. Mut ei tuo haittaa, en mää nyt tota ihan vakavasti ota, oon vaan joskus aatellu että ois kiva ku jaksais juosta ees jonkin verran. Ei vaan oo tullu kokeiltua koskaan. Mut jospa tuo "ohjelma" auttas tarttumaan tuumasta toimeen.

Eilen syötiin paljon porkkanoita :p Pitäs ihan kunnolla ruveta niitäki syömään ni muuttas vähän tää iho väriään.. Ja josko se aurinko sitten vähän paremmin tarttus. Ei oo nimittäin tää valkonen liha mitenkään hohdokas :$

No mutta palataan taas! En nyt viikonloppuna pääse koneelle mut viimestään maanantaina sitten...

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!! :wave:
 
Enni: Eikö oo hirveetä miten tuo aika menee vauhdilla!! Meidän ukko on kohta 8kk ja tuntuu että vasta sitä synnyttämään lähti.
Tuli tuosta maidon vähenemisestä mieleen.. Joko teillä syödään kiinteitä? Meinaan että mulla rupes maito väheneen heti ku poika rupes kiinteitä syömään ja jätti yösyönnit pois. Mut kyllä sitä riitti ihan tarpeeksi. Mut ku poika vähensi tissittelyä ni se maitoki alko vähentyyn, varmaan ihan luonnon omaa säätelyä. Ei tämmösen järkevän laihduttamisen pitäs kovin paljoo siihen määrään vaikuttaa. Mutta kaiken varalta nautiskele amarillossa ja sit viikonloppuna lenkkeile!! ;)
 
Liikuntapäiväkirja:

Maanantai: ei mittään

Tiistai: vaivaiset 20min kotikuntosalilla painojen nostelua

Keskiviikko: kävely 50min

Torstai: kävely 60min + 40min astanga joogaa (11 473 askelta)

Perjantai: 30min kotikuntosalilla ja 40min astangajoogaa (5 500 askelta)

No Eilen tuli sitten suunnitelmien mukaan herkuteltua, söin kyllä vain tosi pienen palan jätskiä (mun standardeissa pieni, n.1/5 litrasta) Ja vähän irtokarkkeja. Jauhis ei tainnu ehtiä matkapakkauksilta kertomaan mittoja, kiristetään ne siltä sitten kun palaa...:)

Enni: En nyt vielä onnittelis juoksemisesta kun se rajottuu siihen yhteen 5 minuutin pätkään :LOL: Katotaan tän päivän jälkeen kun tiedossa ois se 10 minuutin pätkä..jos sen jaksan ni sitten voi jo ähän hehkuttaa :D
Maidosta sen verran että meijän 10kk ei juuri muuta syö, ja silti on riittänyt vaikka laihtuista on vähitellen tapahtnutkin.. Mutta ei tissit sillälailla pullota kuin alkuvaiheessa, maitoa kuitenkin tulee. Sitten on se fakta että jos kuukautiset on alkaneet niin niiden aikaan on oikeasti maito tiukassa..palautuu sitten kuukautisten loppuessa. Jatka vaan "sitkeesti" imetystä ja käy lukemassa imetyksen tukisivuja jos alkaa epäilyttämään maidon riittävyys.. Mulla on ollut monia (n.5) sellasta ajanjaksoa jolloin on tuntunut että maito alkaa loppua, tissit ihan tyhjän oloset jne..mutta sitten taas parin päivän päästä virtaa entisen lailla..kaikki läheisyys vauvan kanssa (kantoliinailu/vierekkäin nukkuminen yms.) lisää ainakin mulla maidon tuloa.

Perlos: Mä syön ihan liikaa porkkanoita (monta päivässä, ne on niin hyviä...ja halpoja), mummokin sano että sähän oot ihan orannsi :D

Nyt viikonlopusta nauttimaan :wave:
 
Perlos: juu, onhan noita kiinteitä aloiteltu... huomasin kyllä taas, että kun on pari päivää oikein keskittynyt, että juoda lipittää tuota vettä, niin kyllä sitä maitoakin on taas suihkuamalla...
Taas kaivettiin pistekortti esille ja tiukennetaan linjaa, nyt on nimittäin viikko menty taas huithapelina, toivottavasti ei huomenna vaaka näytä 8 alkavaa :kieh: :eek:
tänään vielä piti mennä vaunuilemaan, mutta siivoamiseksi tämä on mennyt.. no herkutellut en ole, vaikka kaapissa on avonainen suklaalevy.. hyvä minä!!! :D

jep, mutta jos pistäs pyykit, kun sai tuon yhen kitisijän tonne partsille, ihme kitinä ollut eilisillasta asti... yökin oli katkonainen ja itkuinen :/ joo, aika menee tooosi nopsaan. poika kasvaa ja just eilen katottiin miehen kanssa valokuvia vastasyntyneestä ja ai että oli pikkanen ja ruttunen kaveri :heart:
 
Punnituspäiväää!!!!
Enni1980 kirjotti:
no herkutellut en ole, vaikka kaapissa on avonainen suklaalevy.. hyvä minä!!!

Huh mitä tahdonvoimaa

Nyt on käyty vaa'alla ja näytti sen 64,1kg mihin oon jo montakertaa to/pe päässyt mutta aina viikonlopun jälkeen on noussut siitä, eli hyvä hyvä nyt sitten alle 64kg ens viikoksi. Viikko pudotus siis -400g ja kokonaispudotus tasan 5kg. Aika rauhakseltaanhan tuo paino alun jälkeen on nyt tippunut, mutta hyvä että on tippunut...

VIIKON 17 TULOKSIA:

Enni1980

Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 78,1Kg
Pudoitettu: -4,1Kg

Arjaana alias jauhis jauholakki
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 15 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 85,5 Kg
Paino nyt: 72,0 kg
Pudoitettu: - 13,5Kg

Myy-80
Laihdutus alkoi 14. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10-15 Kg
Välitavoite 31.3.-08: -5kg
Välitavoite 15.6.-08: -10kg (lähtöpainosta)
Pituus: 156 cm
Pudotettu: - 4.5 Kg

hassu (Tauolla)
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 160 cm
Pudoitettu: -5,0Kg

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 64,1 Kg
Pudoitettu: -5Kg

perlos

Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 73,5kg
Pudoitettu:-5,0 kg

gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 76kg
Pudoitettu: -1,5kg

:flower: :flower: :flower: :flower: Tavotteeseen päässeet :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:Onneksi olkoon!!!!

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,3 Kg
Pudoitettu: -9,0 Kg

 
huomenta täältäkin! hienoa ina, että laitoit noi päivitykset!!

Täällä tulos on +100g :ashamed:
eli paino 78,1Kg
no oon tohon kyllä tosi tyytyväinen, koska syöty on kaikkee ja liikuttu nolla. no taas alkoi temppausviikko täällä... voi vappu, ku osuu tälle viikolle... no pitää yrittää kovasti.
mut oon siis tyytyväinen, kun oon vaan sen yhen viikon ollu tiukalla pisteellä ja sillon tippu tohon 78, ja on siis siinä kuitenkin pysynyt. nyt olis tavote toi 75Kg, jospa sen saisin toukokuun aikana eli tavote siis 1.6.08 olis 75 Kg!
Kaikki muuten on saavuttanut melki ton 5 kg pudotuksen ja sekin on paljon se. sitä vaan jotenkin sokeutuu tässä touhussa noihin kiloihin...

Mutta mukavaa viikkoa kaikille. Minä lähden pojan kanssa tampereen suuntaan katselemaan tontille nousevia perustuksia :hug: palataan vappua viettämään!!!!

Enni
 
Heipä hei pitkästä aikaa. anteeksi kun en oo ehtiny käymään.. kaiken laista ollu tässä.

Mutta minun tulos;
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 76kg
Pudoitettu: -1,5kg

eli vähän tullu alaspäin :) pikkuhiljaa..

hienosti on teillä menny tää homma.
 
mites tosiaan vapusta meinaatte "selvitä"? =)

minä koitan pitää sen ihan normaalina päivänä, eli ei herkkuja. maksimissaan yksi munkkirinkilä kahvin kanssa. sit viikonloppuna meinasin ostaa ehkä karkkia. oon pitäny karkkilakkoo tässä,kun sitä alko kulumaan ihan tolkuttomasti. himpun tekisi mieli yhtä uutta karkkipussia, mutta toisaalta olis hyvä pitää karkitonta linjaa. se karkkipussi ei olis kyllä kovin iso, että siitä ei jäis ainakaan seuraavalle päivälle, niin pysyisi siinä yksi herkkupäivä/viikko.
 
Mulla meni kuin menikin tuo viikonloppu ihan harakoille. En ees viittiny eilen käydä painoa kirjottamassa. Mää uskon vakaasti että se tuore rieska jota söin valtavat määrät, on turvottanu mua ja siksi lukema oli hurja :whistle: Tuun huomenna kertomaan sitten mitä se vaaka näyttää..

Eilen en ehtinyt mitään urheilua urheilla ku piti tehdä asuntokauppoja =) Nyt sitten vaan ootellaan että asunto valmistuis ja päästäis muuttamaan... Viimestään elokuun lopussa ja aikahan menee hurjaa vauhtia... Toivotaan...

Tänään oon lenkillä käyny ja salille ois tarkoitus mennä..

Ma:ei mitään...

Ti: 45 min. lenkki
 
Minäkin täältä kommenttia heitän... :)

Meillä kotona näyttäs kevät aiheuttavan niin kiireistä elämää, ettei ehdi enää nettiinkään. No, painoa olen tarkkaillut ja merkannut paperille tuonne pyykkikaapin oveen. Käyn nykyisin vaa'alla päivittäin ja opettelen tuntemaan painonmuutoksen aiheuttajat. Ihan uskomattomia heittoja saattaa olla kahden vuorokauden sisällä aamupainossa! :eek: Kaksi kiloa kevyempi näytin olevan tänä aamuna eiliseen verrattuna.

Ihan mukavia lukemia se vaaka on kuitenkin yleensä näyttänyt, kunhan muistaa syödä kohtuudella... :whistle:

Mä taidankin tästä jättäytyä seurastanne ja jatkaa tätä painontarkkailua yssikseni. Kiitos teille seurasta ja tsemppiä kaikille keveämpään elämään! Ja hyvää vappua! :flower:
 
Moikka!

Mulla on karkkihammasta kututtanut viimepäivät, onneksi on kuitenkin liikkunut jonkun verran, tai en arsinaisia lenkkejä ole tälläviikolla ehtinyt mutta aselia on tullut mukavasti hyötyliikunnasta.

MA: 19 000 askelta

TI: n. 12 500 askelta, ja 40min astangajoogaa.

Limeoline: Onneksi olkoon vielä kun saavutit tavotteesi ja oot siinä pysynyt!! :flower: :flower: Ja onnea elämääsi :heart:

Perlos: Onneksi olkoon talokaupoista! Mahtaa olla jännittävää..

Gabom: Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia! Me tultiin siipan kanssa juuri siihen tulokseen että tehään omatekosia pizzoja (mä teen sellasen pienen itelleni) vappuaattona ja varmaan jotain pientä makeeaa jälkkäriksi, ja sitten vappupäivänä paljon liikuntaa ulkona. viikonloppuna varmaan normi kaavan mukaan kaksi herkkupäivää :p Eli ei voi hirveesti haaveilla pudotuksesta tälläviiikolla, koitan pitää liikunnalla kuitenkin painon lisääntymisen kurissa.

Enni: Teilläkin on varmaan jännittävää aikaa talon rakennus puuhissa.. miten sellaseen projektiin uskaltaa lähteä? =) Kyllä toi sun 75kg tavote on musta reaalistinen jos vaan jaksat pitää pisteet kurissa ja lenkkarit jalassa ;) Mulla on se vielä -2kg 1.6 mennessä eli ton pitäs ainakin olla mahollista kun ois vaan se -500g/vk. Koitetaan ottaa nyt toukokuu tosissaan!!

Hyviä iltoja kaikille! :wave:
 


Ma:ei mitään...

Ti: 45 min. lenkki, 65 min. kuntosali

Ke: 50 min lenkki

tuosta tämän päivän lenkistä nyt sitten juoksin niitä alamäkiä. Ei kait siinä mitään, ihan hyvin jakso ja silleen MUTTA tuntu ihan hirveeltä tuo läskien hyllyminen.... En kykene vielä... voin vaan kuvitella minkä näkönen olin :ashamed: Ei kai sitä nuin sais aatella mutta oli kyllä niin epämukava olo että saa jäädä mulla vielä ainaki hetkeksi. Jatkan reippailla kävelylenkeillä toistaiseksi.

Joo ja siitä mitä se vaaka näytti tänä aamuna, 74,5!!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Ei saa päivittää tuota lukua ina. En taho enää suurempaa lukua, lupaan että ens viikolla on pienempi ku viimekerralla ja sitten saa taas päivittää... Epätoivoisesti edelleen itselleni uskottelen että turvotusta se vaan on :whistle:
Joo, ei sais ylittää yhtenäkään päivänä pisteitä, muuten tulee samantien kaikki takasi jotka on kahen viikon aikana pudottanu, masentavaa...
Pakko kai tosta vapustaki on vaan selvittävä... :x Onneksi on tuo pikku-ukko ni ei tarvi lähtä rellestään ja sit viettää monta krapula päivää :LOL: Eli täällä mennään ainaki ihan normi ruualla, ulkona ois kiva käydä syömässä joku päivä mut katellaan...

Hauskaa vappua kaikille!!!!
 

Yhteistyössä