N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

|O |O

Tää ei oo todellista: ensin melkein viikko kauheeta räkätautia ja väsymystä ja nyt sitten (VASTA ) kuume päälle! |O Ja mieskin on kipeänä niin kiva koittaa hoitaa tota likkaa :headwall:

Mulla mennyt vähän pisteet niin ja näin. Lasken kyllä kaikki syömiset päivän mittaan, mutta eipä siitä kovemmin hyötyä ole kun ne on nyt menneet kuitenkin yli :whistle: Kai mä annan kipeänä itseni sitten vähän löysäillä... Tekosyy tai ei, mutta kipeyden vuoksi avaan kohta tuon Julia-rasian mikä on joulusta asti odottanut syöjäänsä ja töllään telkkaria... Ehkä ensi viikolla sitten paremmin voimin JOS vaan joskus tulisin terveeksi :headwall:
 
Liikunta kalenteri

Ma: Kävely 45min

Ti: kävelyä koko aamu kaupungilla, ei varsinaista lenkkiä. 60min astangajoogaa

Ke: Pilates 60min, hyötykävelyäjonkun verran muttei varsinaista lenkkiä.

To: 45min kuntotesti rankkaa hikoilua :) , 95min kävelylenkki

JeshJesh uudet pohjat paino lukemissa 63,7kg, maanantaina oli jotakin yli 64kg :) Kyllä se siitä lähtee...Varsinkin jos vaan nyt onnistun olemaan toisenkin viikonlopun ilman makeita herkkuja. Kun mun ongelma on ollu se että viikolla laihdun kivasti mutta viikonloppuna herkuttelen sen takasin. Nyt on kuitenkin ihan hyvä olo enkä usko että makeaa herkkua söisin!! Varsinkin kun kaverin kanssa ollaan karkkilakosta sovittu ja en ikinä kehtais kertoa sille jos jotain söisin =)

Eilen kuntosalin kuntotestissä painoin niiden vaa'alla vaatteet päällä 63kg, eli meijän vaaka näyttää varmaan 1,5kg liikaa..joku muukin on joskus sanonut että näyttää liikaa. Ei sen sinäänsä ole kyllä väliä kun painoa on kuitenkin liikaa, niin ei se oo niin kilon päälle. Ts. En oo tyytyväinen johonkin kilolukuun, vaan sitten kun olo tuntuu terveeltä ja peilikuva miellyttää.

Jauhis: Voi toista :heart: :heart: Koita parantua siellä.

Perlos: mä allekirjotan kans ton että paino ei laske nopeasti varsinkaan kuntosali liikunnan kanssa ja siksi se mittailu on hyvä. Kun ihan varmaan kroppa näyttää paremmalta ja olo on parempi jos liikuntaa harrastaa. Hyvältä kuulosti sun ohjelma, itellä kanssa samantyylistä silloin kun salilla käyn, nyt mulla on astangajooga kausi meneillä eikä sen kanssa oikein sovi salilla painon nosto.

Gabom: Oon kyllä niin onnellinen etten koskaan oo oppinut syömään grilliruokia (ehk 5 makkaraa oon syöny elämässäni), mutta eikös niitä oo kaikkea maissia yms mitä vois grillata. Tai jotakin lohta foliossa ja uuniperuna tyyppisiä juttuja?

Nyt tuo pikkumies vaatii luokseen, nähhään :wave:

 

Liikuntapäiväkirja:

Ma: Kuntosali 105 min. Paino 74,8kg

Ti: Lenkki 60 min. Paino 74,4kg (-400g maanantaihin)

Ke: Kuntosali 90min. Paino 74,5kg (-300g maanantaihin)

To: Reipasta kävelyä 2x20 min. Paino 74,7kg (-100g maanantaihin)

Pe:ei vielä mitään. Paino 74,0kg (-800g maanantaihin)

Huomenta huomenta!
Eilen en käyny ku kaverin luona kävellen mutta kuitenkin jotain. Ja ku ei hulluna huhkinu ni painoki tippu :D Ja söin salaattia ja vähän makaronilaatikkoa joten sen salaatin ansiota kai toi oli..

Joo, tiiän että jos vain olis "syömättä" ni paino tippus nopeempaa mut mää haluan lihaksia enkä mitään löysää.. Ja sitä löysää jäis tosi paljon jos en kävis kuntosalilla ku nytki tuntuu kaikki hyllyvän. Eilen tosin huomasin että ojentaja lihas jo näkyy aika selvästi ni voi että tuli hyvä mieli =) Mulla ku on tuo melkein 12kg puntti täällä kotona joka ei kontaakkaan vielä joten käsilihakset kyllä koko ajan on koetuksella..
Ja käsittääkseni lihas itessään polttaa rasvaa siitä ympäriltä, ni eikö sillon ihan maalaisjärellä aateltuna pysy helpommin sit siinä painossa eikä liho takasi ku lopulta pääsee siihen tavoite painoonsa?? Toki siis pitää kattoo mitä syö ja edelleen liikkua mut siis.. no kai te tajusitte..

Tänään ois salipäivä ja oon keskiviikosta vielä ihan kipee! Mulla just vaihtu ohjelma ni tuntuu että joka ikinen lihas kropassa on kipiä, mutta tietääpähän tehneensä jotain =)

Sunnuntaina on mun ensimmäinen äitienpäivä ja jos (ja kun) mies tekee aamiasen vuoteeseen ni syön kyllä huoletta sitä mitä on tarjolla. Ei yks aamianen tähän enää hirveesti vaikuta. ehkä... :whistle:

Paranemisia jauholakille, paljon energiaa ja voimaa :flower:

gabom: Grillaus on ihanaa :p Mutta siis tarkemmin ku ajattelee niin oikeestaan vaan se makkara on pahis. Kana pihvejä tai possupihvejä tai mitä tahansa liha pihvejä (kunhan ei oo jauhelihaa) ku grillaa ni eihän niissä oo juurikaan rasvaa, ja siinä grillauksessahan se ylimääränen rasva tippuu pois. Siihen sitten salaattia ni oikein hyvä.Jättää ne makkarat ja majoneesi jutut ja kermakastikkeet pois ni voi huoletta grillata vaikka koko kesän. B)
 
heips täältäkin :wave:
hävettää taas :ashamed:
siis en oo kyllä yhtään miettinyt pisteitä tai mitä suuhuni laitan. :( :eek:
siis kun häseeräsin viikon taas isäni luona kun meillä se rakennus nousee siihen vierreen, niin tulle syötyä suklaata ja keksiä jne., kun niitä niille tontilla työtätekeville miehille kannan päiväkahvien seurassa, niin pitääähän sitä maistell itekkin... :eek:
no kunnon ruokaa onkin sitten tullut syötyä väehmmän, päiväisin en oikeen kerkeä, mutta illalla kyllä vedän kunnon satsit sitten sitä mitä onkin... :kieh:
mä taidan käydä sunnuntain vaaäalla, kun maanataina taas aamust avarmaan lähetään tonne tontille. pitäs kyllä viikollakin yrittää päästä nettiin, niin ei unohtas tätä laihdutus urakkaa ja porukkaa.

alottakaa vaan uus ketju, mutta niin että mäki tajuan, että se se on. Mä ainkain roikun mukana vielä piiiiitkään. en anna periksi vaikka kauan kestääkin tää touhu taas :whistle:
niin ja olutta on tullut lipitettyä paaaljon :headwall:
no jospa mä täsät yritän parantaa tapani ja toivon, että kunhan talon rakennuksessa ois mullekin jotain tehtävää, niin kalorit kuluis.....

Hienosti te liikutte ja painot vaan tippuu... olen niiiiiin kateellinen.
mutta kyllä minäkin taas rykäsen jossain vaiheessa muutaman kilon alemmas. mulla kun on näköjään tyylinärykästä ja sitten seilailla siinä taas vähäna aikaa. no kunhan ei pääse kilot taas karkaamaan ylin80 kg

mutta nyt olis varmaan järkevintä painua untenmaille, ku tuo poikakin kohta heräilee tissistä haaveilmaan.

Enni
 

Liikuntapäiväkirja:

Ma: Kuntosali 105 min. Paino 74,8kg

Ti: Lenkki 60 min. Paino 74,4kg (-400g maanantaihin)

Ke: Kuntosali 90min. Paino 74,5kg (-300g maanantaihin)

To: Reipasta kävelyä 2x20 min. Paino 74,7kg (-100g maanantaihin)

Pe:Kuntosali 90min.( 10min. kuntopyörä, 45min. lihakset, 35min. stepperi) Paino 74,0kg (-800g maanantaihin)

La: ei vielä mitään ja tuskin tuleekaan. Paino 72,9kg (-1,9kg maanantaihin)

WOHOOOOOO!!!! :D HAPPYHAPPY JOYJOY!!!!

ei muuta... :LOL:

Paitsi että keksittäiskö joku kiva nimi sille meidän ketjulle? Onko ihan tyhmä ajatus?? Mie en kyllä mittään keksi mutta jos joku keksis...
 
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 74,0kg
Pudoitettu: -3kg

hyvin on paino tippunu, jee. enää 2kg ekaan tavoitteeseen, joka pitäis olla saavutettu kesäkuun alun aikoihin. onnistuukohan..

liikunta, mikä seon?? :D
 
Liikunta kalenteri

Ma: Kävely 45min

Ti: kävelyä koko aamu kaupungilla, ei varsinaista lenkkiä. 60min astangajoogaa

Ke: Pilates 60min, hyötykävelyäjonkun verran muttei varsinaista lenkkiä.

To: 45min kuntotesti rankkaa hikoilua , 95min kävelylenkki

Pe:
30min kävely, 60min astangajooga

La: Kokopäivä kävelyä kaupungilla yms. Ei varsinaista urheilua...

JESH!!!PerlosJEEEESSSH. No ni nyt saatiin todistusta sen puolelle että ei se liikunta ainakaan lopullisesti sitä painon pudotusta haittaa, päinvastoin..

Karkkilakko on pitänyt =)

Gabom: Laitan ton hienon saavutuksen maanantaiseen päivitykseen mutta tuu ihmeessä ilmottamaan jos vielä pienempiä lukemia maanantaiksi saat aikaan :D

Enni: Vaikka laihdutuksen kannalta haasteellista toi talonrakennus homma varmasti on niin varmaan uuten ihanan jännittävää! Onko sun mies ammatiltaan jotakin rakentamiseen liittyvää tai sä? Vai aloitteko ihan noviiseina taloa pukkaamaan?

Nyt pizzan tekoon, hyvää iltaa :wave:
 
ina: ei olla kummatkaan rakennusalan immeisiä, mut mun isä on kunnan rakennusmestari, niin hänellä on sitten suuri vastuu tässä projektissa. onneksi asuu siellä tontin naapurissa, niin on aina paikalla :D

äitienpäivä mennyt mässäillessä hampparia, keksejä, kakkua, karkkia, jädeä :ashamed: mutta eka äitienpäivä, niin saahan sitä....
huomenna alkaa uus viikko ja uudet kujeet.

mulla paino nyt 78,1Kg, eli samassa pysyypi. ja ens viikon oon taas reissussa, vaikka pääsen mä sielläkin nettiin, mutta aina ei ehi ja vaakakin isukiltä löytyy, jotta täytyypä aktivoitua, jos sais sitten viikollakin tsempattua tätä laihdutustouhua teidän avullanne.

Enni
 
Helou!

Mun täytyy myöntää, että en ole ollenkaan laskenut pisteitä eilen enkä tänään. MUTTA en siitä myöskään onneksi tunne huonoa omaa tuntoa :) Nyt on kyllä aivan hirveen paha ja ähky olo kun koko päivä kierrelty mummuloita ja syönyt olen mitä sattuu ja kahviakin mennyt liikaa ja sitten vielä miehen kanssa tehtiin tässä illalla valkosipulipatongit vaikka ei yhtään ollut nälkä :x

Ja positiivisin mielin olen siitäkin kun joku päivä tällä viikolla paino näytti alimmillaan 72,5kg eli aika kivasti tipahdellut se mikä tuli etelässä :) Huomenna aamulla tulos todennäköisesti kamala kun nyt olen niin ääriäni myöten täynnä kaikennäköistä :x

Nyt ei jaksa keskittyä kirjottamaan, haluun vaan tän pahan olon pois - no, itteäni saan syyttää :headwall: :|

Mites teillä muilla mennyt viikonloppu ja minkälaisia lukemia odotettavissa? =)
 
Tulin vaan äkkiä ilmottamaan omat lukemat eli 63,8 kg, pudotusta viimeviikosta -600g. Olis voinu tulla enemmän mutta viimeyönä en juurikaan nukkunut (nukkuminen aina laihuttaa mua:))Kun poika on kipeä ja siksi en nyt kerkee täällä tän enempää kirjottelemaankaan... Tuun sitte paremmalla ajalla päivittelemään (varmaan illalla...)

Moi :wave: Ja liikkukaa te munkin puolesta koska oon itekkin tulossa kipeeksi, kurkku on tulessa...
 
vielä vähän oli tippunu;
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 73,7kg
Pudoitettu: -3,3kg

Ina21:minulla sama homma, että jos nukun huonosti=poika valvottaa, paino ei laske yhtä hyvin, kun olisin nukkunut hyvin. Nukkuminen on muutenkin tosi tärkee juttu, että ei ihme jos laihtumiseen vaikuttaa. ei tuu lepoa tarpeeksi. Pikaista paranemista teille!

hienoja tiputuksia kaikilla :flower:

eilinen meni ihan mässätessä. söin marsin het aamulla. en jaksanu kuin puolet siitä tavallisen kokoisesta, tuli ähky ja öklö olo. kertoo jo siitä että ruokailutottumukset muuttunu huimasti. sit päivän aikana ties kuinka monet kakkukahvit, illalla kermaperunoita ja pihviä.. ja lisää kermaperunoita.. :ashamed:
noh kerrankos tuota, uskon että saan silti ensi viikon tulokseksi 73,5, eli -200g tavoite.

täällä on kauhea tuuli. hirveen kylmä ilma, ei huvita ulkona olla.
tällä viikolla aloitan harjoittelut opiskelujeni tiimoilta, ihan kiva :)
 
Helou!

Mulla oli paino 72,6kg eli pudotusta ois 1,3kg etelän reissun jälkeen... Ihan positiivin mielin kyllä olen =) Päivityksiä ei mun kohdalta tarvii tehä ennen kuin rikon sen 72kg, tavoitteena nyt vaan saada pois nuo etelästä tulleet... Saattaa tosiaan olla, että paino ois näyttänyt vähemmänkin jos en ois eilen illalla vetänyt itseäni ähkyyn, taidan vilkaista vielä huomenna aamulla vaakaan.

Nyt ei kirjoituskäsi oikein kuki, mutta tsemppejä kaikille ja ilmotelkaahan tuloksistanne, niin ja onnea pudottaneille! :flower: =)
 
ina: Toivottavasti pikkunen toipuu äkkiä, nuo on niin kurjia tommoset taudit. Ja toivottavasti sulle ei mee pahemmaksi, muista juoda kuumaa ja laita villasukat jalkaan :hug:

Mulla siis oli kivasti tippunut paino vaikka eilen tuli sitten herkuteltuakkin ja pisteet paukku yli. Onneksi oli tienattuja liikuntapisteitä niin paljon ettei näytä pahalta =) Eli kannattaa liikkua!!!
Viikonloppuna tuli käveltyä "rentoja" lenkkejä joten en niitä viitsi edes liikuntapäiväkirjaan laittaa.
Tänään pitäs salille mennä ja kerään kaiken energiani että sinne pääsen. Eilen nimittäin alko menkat ja olo on kuvottava ja maha kipeä. Synnytyksen jälkeen mulla alko melkein heti menkat mut sit ku alotin pillereiden syönnin ni ne jäi pois. Ja nyt sitten puolenvuoden tauon jälkeen ne tuli :kieh: Ärsyttää tässä nyt kaikista eniten se että jos menee nyt säännöllisesti ni ne sattuu just reissuun. Ja jos ei mee säännöllisesti ni saattaa silti osua reissulle :kieh: Ja enää en ehdi vaihtaa sellasiin pillereihin että vois siirtää. Minäkun olin ajatellut että pysyvät pois niin kauan ku syön noita pilsuja ku alku näytti niin hyvältä.. Vaa ei maha mittään!

Kävin äsken hierojalla ja sinä aikana meidän poika oppi konttaamaan :heart: Tietenkin just sillon ku mää en oo näkemässä.. :headwall: Vaan ehti tuo näyttää taitonsa vielä ennen unia. Yli kuukauden on konttausasennossa tuumaillut ja tänään sitten päätti että on harkinnut tarpeeksi ja aika siirtyä tekoihin =)

Hienoja tiputuksia muillakin :flower: Minäkin alan vihdoin uskomaan että pääsen alle 70kg ennen reissua! B)
 

VIIKON 19 TULOKSIA:


Enni1980
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 78,1Kg
Pudoitettu: -4,1Kg

Arjaana alias jauhis jauholakki

Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 15 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 85,5 Kg
Paino nyt: 72,0 kg
Pudoitettu: - 13,5Kg

Myy-80
Laihdutus alkoi 14. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10-15 Kg
Välitavoite 31.3.-08: -5kg
Välitavoite 15.6.-08: -10kg (lähtöpainosta)
Pituus: 156 cm
Pudotettu: - 4.5 Kg

hassu (Tauolla)

Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 160 cm
Pudoitettu: -5,0Kg

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 63,8 Kg
Pudoitettu: -5,3Kg

perlos

Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 73,0 kg
Pudoitettu:-5,3 kg

gabom

Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 73,7kg
Pudoitettu: -3,3kg

Tavotteeseen päässeet Onneksi olkoon!!!!

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,3 Kg
Pudoitettu: -9,0 Kg
[/quote]

Pudotukset viikkotasolla:

Jauholakki:


Vk 19 tavallaan -1,3kg ;) ( laihdutus urakasn keskelle osuneen etelän loman kiloja)

Ina:

Vk 19 - 600g


Perlos:


vk 19 -1,8kg
Gabom:


Vk 19 -1kg





Kiitos paljon paranemis toivotuksista, ei oo ainakaan huonompaan suuntaan mennyt, lapsukainenkin on jaksanut nukkua ihan nyvät päiväunet ja kohtahan se mieskin sieltä töistä tulee kotiin auttelemaan...

Laitan tässä jokupäivä sen uuden alotuksen, mutta laitoin tän päivityksen vielä tällälailla tähän jos mulla nyt tän flunssan takia kestää..

Siitä että pitäskö keksiä joku hyvä nimi meijän ketjulle...hyvä idea mun mielestä! Oisko joku "Hassujen laihduttajien pino" "hassut tytöt" tms.. kun hassuhan tän pinon alotti, ni osaa sitten takas jos joskus tulee... Mulle käy kyllä ihan mikä vaan, tuli vaan tollanen mieleen...
 
Kyllä se sunnuntai-iltainen syöpöttely näköjään vaan vaikutti: paino tänä aamuna 71,9kg! :eek: :D Jesh. Elikkäs eteläkilot on lähtenyt ja vähän päällekin =)

Mulla näköjään tää tiistai ois järkevämpi punnituspäivä kun sunnuntai-iltaisin tulee aina mässättyä :whistle:

Mites muilla? Kovin hiljaista on... :/ Ootteko kaikki liikkumassa vai pahan teossa? ;)
 
Liikuntapäivistä..

Ma: Kuntosali 80min. 73kg

Ti: Kävelyä n.50 min mut ei varsinaista lenkkiä. 74kg (+1kg maanantaihin)

Jahas, taas ku kävi salilla ni paino nousi, voisko sitten olla että sitä kerää nestettä sitten sen verran että se seuraavana aamuna näkyy?? No pitää kattoa taas huomen aamuna mikä tilanne ku tänään en salille pääse.

Jauhiksen nimiehdotus on hauska =) mut pitäskö se hassu siihen saada.. ja sit ku joidenki (ainaki mun) urakka jatkuu kesän jälkeenki nii...

hassun hauskat/hurjat hempukat/hölmöt, hassun hauskojen haaveet/huvitukset... saisko nuista mitään väänenttyä..
Mut loppujen lopuksi ihan sama kai se on mikä tän ketjun nimi on.. että turhaa ressaa =)

No mut palattaan taas! :wave:
 
Täällä yksi uusi tulokas, jos saan liittyä seuraan :wave:

Komiat mitat on 160 senttiä pituuttia ja 73,5 kiloo elämäniloo. Tyytyväinen olisin, jos saisin painon ensinnäkin alle 70 kilon, mutta tavoitteena siis jonnekin 65 hujakoille...

Heti ekaksi kysysin, että oisko siis antaa jotain hyviä neuvoja tän laihdutuksen suhteen? En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, että olisko jostain välistä sellasia löytynyt.

Monet sanoo, että kun jättää makeansyönnin pois niin jo sillä yksistään laihtuu jonkun verran. Mutta kun mä en syö karkkia, en suklaata. En juo limukkaa enkä mehua. Sipsejä/poppareita syön joskus viikonloppusin, mut en siis todellakaan joka viikko. Samoin joskus syön keksejä tai pullaa tms. mutta sekään ei oo jokapäiväistä.

Pumppi/jumppatunneilla käyn 3 kertaa viikossa. Liikuntaa vois tietty lisätä, mutta eipä se taida yksin auttaa...

Alkaa siis yksinkertaisesti ahdistaan tää uimarengas vyötäröllä :kieh:
 
huoh, taas katos kirjotukset mut nyt ei ollu mun syytä :headwall: mut siis...

Syöksy sekaan vaan Adelina!!! Uutta verta täällä kaivataankin.
Jos et syö makeaa tms. niin sitten luultavasti syöt liikaa ruokaa, leipää? Leipä on monesti kompastuskivi. Mää söin ennen aamupalaksi leipää mut nykyään syön aina kaurapuuron ja luulen että se on auttanut. Kaikki ruuat vaihdat kevyisiin: juustot, margariini, leikkeleet, lihat, ruokakermat tms. Ja annos koot pienemmiksi ja lisää kasviksia ja marjoja.
Kuulostaapa helpolta ku kirjottaa, pystyispä itekki toteuttaan neuvonsa :LOL: Mut mulla on kyllä suurin ongelma tuo makea..
Ite lasken painonvartijoiden pisteitä ja ne on kyllä mua auttanu hurjasti tajuamaan ruokien lihottavuuden yms.
Ja joo, liikunta ei yksin auta. Määkin luulin pitkään että ku liikkuu paljon ni voi syödä mitä tahansa.. Vaan ei niin paljoo pysty liikkumaan :LOL:

Mut tsempataan toisiamme, kyllä me vielä näistä kiloista eroon päästään!!
 
adelina tervetuloa!!!
Meillä on talos nyt seinät jee...
mun liikkuminen on nykyään tuolla raksalla seisomista ja kahvikeksejä mutustelemista... hitto tätä mun kielioppiani, mutta en nyt jaksa korjailla.
Eipä muuten paljon ehdi tontilla mitään tekeen, kn on toi pikkujäbä... olisi niin kiva päästä vähän fyysestikin huhkimaan, mutta onhan tässä kesää jäljellä. =)

Vaakakin täältä siis löytyy... tähän aikaan päivästä näyttää 80 kg :ashamed: , mut yritän saada aamupainoa, vaikkasta huomenna tai miten muistan...

Enni
p.s. te taas hienosti pudotatte vaan kilojanne ja mua hävettää tää mun "laihdutus"
 
Liikuntapäivistä..

Ma: Kuntosali 80min. 73kg

Ti: Kävelyä n.50 min mut ei varsinaista lenkkiä. 74kg (+1kg maanantaihin)

Ke: Ei vielä mitään. 72,8kg (-200g maanantaihin)

No niin, nyt on taas suunta oikeaan =)
Tänään ois taas sali päivä.

Enni: Älä masennu, tuommosta se on ku on rakennuksilla tai ois remppaa tai vastaavaa. Tulee syötyä mitä ehtii millon ehtii. Yritä pysyä liikkeessä koko ajan ni ehkä se vähän autta =) Onko teillä millon tarkotus se asunto valmistua? Me päästään muuttaan näillä näkymin heinäkuun loppuun mennessä mut meidänhän ei tarvi muuta ku odotella..



 
Moikka!

Sori kun oon ollu pimennossa, kävin eilen kirjottamassa mutta sitten netti katkesi ja kirjotus hävisi, enkä sitten jaksanut kirjottaa uudestaan.. ¨
Mitäköhän mä siihen kirjottelin... en nyt jaksa muistaa niin kerron vaan omasta isosta navastani:) Eli uudet pohjat tuli taas tänään 62,7 eli vauhilla mentiin koko 63kg suoraan 62kg.. Tosta 62,7kg en usko painon enää tippuvan ensi maanantaihin, mutta eipä se hattaakaan tekisi :D Karkkilakko on edelleen pitänyt, mistä oon niiiiiiin ylpeä, aivan ennen kuulumatonta mulle!

Enni: Onko sulla mitään kantoliinaa/Yamoa/ergoa tms. mihin voisit pikkuses laittaa ja sitten yhdessä puuhailla raksalla...lapsonenkin varmaan viihtys mukana ihmettelemässä..Ja kaloria kuluis :)

Adelina: Tervetuloa!! Mun ihan ykkösjuttu tässä laihdutuksessa on ollut kalorien lasku, ja apuna oon käyttänyt kalorilaskuri.fi sivustoa. Ja just niinkuin perlos sanoi, se auttaa annoskokojen pitämisessä oikean kokoisena, napostelun vähentämisessä, herkkujen vähentämisessä.. Niin ja nyt oon ollut kohta 2vk herkkulakossa..kaikki makea herkku pannassa, mutta ns. herkkuruokaa kuten omatekosta pizzaa oon syöny n.2/..

Nyt iltapalalle :wave:
 

Yhteistyössä