N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Liikuntakalenteri

MA: 19 000 askelta.

TI: n. 12 500 askelta, ja 40min astangajoogaa.

KE: 18 500 askelta, 70min lenkki ja 40min astangajoogaa.

TO: 12-14 000 askelta, 40min lenkki.

Mulla onnistu eilen pysymään kalorit ihan sen -500kcal rajoissa mutta tänään en oo ees laskenu :headwall: .. Liikkunut oon kuitenkin.

Perlos: Ää vielä luovuta, se tuntu mullakin silloin 3vk sitten ihan tuskalta se juokseminen, ts. tosi hidas hölkkä. Lantiossa, polvissa, nilkoissa ihan jokapaikassa tuntu siltä että paikat hajoaa käsiin..mutta aika nopeasti se siitä on keventynyt.. vaikka ei siis vieläkään mitään huimaa edistyst mutta oon mä nyt sitä ohjelmaa noudattanut sen 2vk eli yksi 5minsan hölkkä ja yksi 8minsan hölkkä on suht onnistuneesti takana.. Eli anna vielä mahdollisuus..mieti sitä kuinka jossain vaiheessa liidät vahvasti kuin albatrossi ja kevyesti kuin perhonen pururataa pitkin ;)

Moikka, huomiseen! :wave:
 
äh, sanokaa mulle, että mun ei tarvii potee syylisyyttä syömisistäni.
vähän oon syöny herkkuu, mut vapun kunniaksi :ashamed: paino oli tänään 75kg, että alaspäin on tullu, tämä päivä vaan jotenki harmittaa ja tiiän ettei oo paino laskenu.
esim: tiistaina söin kahvin kanssa korvapuustin
Keskiviikkona söin kahvin kanssa munkin ja pienen palan kakkua(oli vieraita vappusimalla)
tänään siskon synttärit, söin kahvin kanssa kääretorttuoalan. päivälliseksi syötiin ranskalaisia ja makkaraa(kotona uunissa tehtyjä) ja ihan pienen palan pizzaa otin.
Ja mulla on hirveen huono olo, siis henkisesti, kun oon syöny kauheena... :x
Kai tää johtuu siitä, että mun on pAKKO saada 5kg pois kesäkuun puoleenväliin mennessä. vielä olis tän aamun ppainon mukaan 3kg pudotettavaa.. eli 72kg pitäs päästä..
 
jaahas... mun liikkumiset taas nollaa näyttää...
syömiset kai ihan suht ok, mitä nyt vappuaattona meni sipsejä yms..... mutta nyt taas ollu niitä syömättä vaikka kaappiin jäikin.
Mä yritän muistaa huomenna käydä aamulla vaa'alla, kun varmaan taas maanataina lähetään tontille, ni sillon ei kerkiä.

mutta tsemppiä kaikille j tavotteet pidetän mielessä!!!

Enni
 
plääh...
vaaka näytti 78,3Kg :|
no ei se nyt paljon ole noussut ja tässähän on vielä tää ja huominen päivä aikaa muuttaa lukemaa. Tosin maanatai aamuna lähetään jo aikasin taas reissuun, joten voi olla että ensi viikko on taas hiljasta mun osalta, mutta yritän kuitenki tulosta tehä ja tulla heti kertomaan, kunhan koneelle pääsen.
 
Liikuntakalenteri

MA: 19 000 askelta.

TI: n. 12 500 askelta, ja 40min astangajoogaa.

KE: 18 500 askelta, 70min lenkki ja 40min astangajoogaa.

TO: 12-14 000 askelta, 40min lenkki.

PE: n. 10 000 askelta plus 55 min tehocrossaus.

LA: Lepopäivä (Siivoilua)

Olin ensimmäisen perjantain ikuisuuksiin ilman makeaa herkkua!!! Wohoo!!!!!! Sovittiin kaverin kanssa karkkilakosta toukokuuksi ja hyvin ainakin alkanut! Haluaako joku mukaan remmiin?!? Hyvää ruokaa oon kyllä syönyt mutta muistanut annoskoot pitää pieninä yms. Pudotusta en silti maanantailta toivo sillä alkuviikko vappuineen meni niiiin mässäillen, mutta jos samassa ollaan kuin viime maanantai niin sitten oon tyytyväinen..(Salaa tietty toivon pudotustakin :headwall: )

Hyvää lauantai iltaa kaikille!

Enni: Kyl se siitä taas tippuu kun jatkaa vaan, ja jos ei varsinaisia lenkkejä tuukaan niin muista olla arkiaktiivinen..kyykkyjä ja vatsalihaksia aina välillä lasten kanssa tuhuilun välissä.
 
Terrrveisiä Epsanjasta! :D

Oli aivan ihana loma ja tyttö oli kuin pieni enkeli. Ainoastaan tulomatkalla linkkarissa tyttö kitisi kun oli niin rättiväsynyt eikä nukkunut koneessa kuin 15min. Tämä mamma taisi välillä vaan stressata hiukan liikaa :whistle: Mutta kyllä mä nauteinkin ja likka vielä enemmän :heart:

Mässättyä tuli melko lailla ja mahalaukkukin venynyt ties minkä kokoiseksi kun joka päivä syötiin ravintoloissa... Eilenkin vielä mässättiin miehen kanssa oikeen urakalla kun grillattiin kaikenlaisia herkkuja, mutta huomenna palaan ruotuun ja pisteiden laskuun :saint:

Silloin perjantaina en sitten päässytkään kertomaan tuloksia kun kone taas tökki niin pirusti :headwall: Mutta siis silloin oli paino 72kg eli pudotusta 13,5kg ja tuon voi ina sitten päivitellä :) Huomenna ei kyllä tekis mieli mennä vaakaan kun tietää, että se paino on varmasti noussut melko lailla |O :/ Mutta pakkohan se on niin tietää mistä sitten taas pungertaa ylöspäin... Se 15kg ois siis tarkoitus tiputtaa ja mieluiten tämän kuun aikana - saas nähdä miten käy.

Olipas tänne muuten tullut hirveen vähän kirjoituksia runsaan viikon aikana :eek:

Kerron matkasta ja kuulumisista lisää paremmalla ajalla, kyselkää ihmeessä jos haluatte =) Tsemppejä kaikille ensi viikkoon! :wave:
 
eilen oli tulos vaakassa 74,7kg! eli pudotusta yhteensä 2,3kg! hyvin menee siis. tänään vaaka näytti enemmän, kun eilen pidin herkkupäivää. söion pitkästä aikaa karkkiakin!
Tänään taas ruodussa! :D
 
VOIIIIIIIIIIIIIIIIII PERSSEEEEEEEEEEE en jaksa kirjottaa uudestaan, mun koko teksti katos....

Pääpointti: Jauhis tervetuloa takas!! :D Gabomille peukut, mahtavaa suoritusta sulla! Ja mulla tänään jo 2,5h liikuntaa..

Kohta ulos nauttimaan! :wave:
 
Te varmaan kohta ajattelette että mää oon ihan toivoton.. :ashamed: Vappu meni ihan plörinäksi. Ja niin on viime ajat muutenki menny. Motivaatio ihan hukassa :/ Eli pisteitä en oo laskenu ja syöny oon mitä sattuu, oon kyllä yrittäny salaattia tms. syödä paljon mut ei oo pahemmin auttanu. Tänään paino oli 74,8!!! Eli noussu on ja paljon :(
Mutta hitto! En nakkaa pyyhettä kehään vaan nyt on aloitettava loppu rutistus ennen reissua ( ja taas hän uhoaa ja lupaa ja aikoo jajaja..)
Liikkunut oon kyllä vapun aikana, paljon käytiin kävelemässä monta kertaa päivässä mutta ne ei ollu mitään hirveen tehokkaita. Mut saipahan raitista ilmaa. Nyt sataakin sitten vettä ni ei pahemmin huvita lenkille lähtä.. Onneksi pääsen salille tänään ja pitää nyt sitten olla alkuun crosserissa tai kuntopyörässä lenkin verran.

Jauhis: Minä haluan tietää kaiken mahdollisen miten meni pikkuisen kans reissu. Minkäikäinen hän nyt olikaan? Me lähdetään siis bulgariaan kesäkuussa ja ukko sillon reilu 9kk ni kaikki vinkit otan mielelläni vastaan...

gabom: No täällä on toinen joka on mussuttanu vapun aikana ja en jostain syystä edes kanna huonoa omaatuntoa siitä, joten ei sunkaan tarvi :D (mun kyllä pitäis)

ina: Kiitos kaikesta kannustuksesta, älä menetä vielä uskoa minuun, kyllä mie täältä vielä nousen... :kieh:

Mutta nyt aamupuurolle ku ukko vielä nukkuu (siis jo ekoja päiväunia, päivä on aloitettu klo 6 |O )
 
Viimeviikon Liikuntakalenteri (en ollu aiemmin sunnuntaita merkannu)

MA: 19 000 askelta.

TI: n. 12 500 askelta, ja 40min astangajoogaa.

KE: 18 500 askelta, 70min lenkki ja 40min astangajoogaa.

TO: 12-14 000 askelta, 40min lenkki.

PE: n. 10 000 askelta plus 55 min tehocrossaus.

LA: Lepopäivä (Siivoilua)

SU: Kävely 70min, crossing 55min, astangajooga 40min

Liikunta kalenteri

Ma: Kävely 45min


Jepjepjep, ei oo hurraamista täälläkään lukemista..+300g, eli nyt 64,4... ei vieläkään siiis päästy uudelle kiloluvulle eli 63:een. No uskon kuitenkin että ensi viikolla on pakko tulla pudotusta sillä toi plussa tuli oikeastaan vapun mässäilyjen takia..viikonloppuna sitten paino tippui niistä lukemista mitä vapun jälkeen perjantaina oli vähän. Eli siis kun jatkan ensiviikonlopunkin tälläistä karkki yms makea herkkulakkoa mutta syön silti kohtuullisesti hyvää ruokaa ja viikolla tietty tiukempi linja ruuankin suhteen niin eiköhän sen painon pitäs tippua!!
Nyt kaikki mukaan herkkulakkoon!!!! Aikasintaan viikonloppuna pidätte yhen herkkupäivän tai sitten ei ollenkaan..

Tää tuntuu tavallaan tosi vapauttavalta kun ei oo niin hitsin riippuvainen niistä kaikista karkeista ja suklaista ja jäätelöistä! Mutta nythän tätä lakkoa ei oo vielä jatkunut nimeskään, mutta kuitenkin..tuntuu niin helpolta ja just vapauttavalta elää ilman sitä pakottavaa tunnetta "nyt on pakko saada suklaata" :D

Laitan uuden päivityslistan sitten illalla kun maholisimman moni on käynyt ilmottamaan painonsa ;)

Perlos: Joo ei mulla oo epäilystäkään ettetkö sä sieltä nousis(Enkä ees ajattele että oisit mitenkään syvälle joutunutkaan :) kaikilla meillähän on niitä "repsahduksia" ja varsinkin vappuna)..ja tosi hyvä kun oot liikkunut kuitenkin!!
 
*muoks* Olin näköjään kopsannu koko viimeviikon tekstin viieviikon kuulumisienkin kanssa..

VIIKON 18 TULOKSIA:

Enni1980
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 78,1Kg
Pudoitettu: -4,1Kg

Arjaana alias jauhis jauholakki
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 15 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 85,5 Kg
Paino nyt: 72,0 kg
Pudoitettu: - 13,5Kg

Myy-80
Laihdutus alkoi 14. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10-15 Kg
Välitavoite 31.3.-08: -5kg
Välitavoite 15.6.-08: -10kg (lähtöpainosta)
Pituus: 156 cm
Pudotettu: - 4.5 Kg

hassu (Tauolla)
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 160 cm
Pudoitettu: -5,0Kg

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 64,4 Kg
Pudoitettu: -4,7Kg

perlos
Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 74,8kg
Pudoitettu:-3,7 kg

gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 74,7kg
Pudoitettu: -2,3kg

Tavotteeseen päässeet Onneksi olkoon!!!!

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,3 Kg
Pudoitettu: -9,0 Kg
 
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 74,7kg
Pudoitettu: -2,3kg

minun punnitus päivä oli lauantaina. silloin pidin herkkupäivää. eilenkin sit tuli retkahdettua illalla. söin leipää tuhottoman paljon.
tänään popsin salaattia :whistle:
 
Pitäskö alkaa pitämään sellasta toista päiityslistaa jossa ois jokaisen viikkotulos eli omalta osalta näin

Ina21

Vk 18 +300g

Siiä näkis sitten vähän historiaakin, että kuinka kauan n laihistellut ja mitä milloinkin on tippunut ja mitä milloinkin tullut lisää..Vois saada lisä motivaatiota jos näkyis siinä että oho neljä viikkoa tullu pelkkää plussaa tai jos tuntuu että on jumittanut niin siitä näkis sitten onko oikeasti jumittanut, ja siis tietysti tavotellaan pelkkiä miinus viikkoja?

Innostuisko kukaan?
 
Heipsan vaan kaikille!

Aurinko paistaa ja linnut laulaa ja mieli taas hyvänä eilisen pettymyksen jälkeen B)

Päätin nyt alkaa punnitteen itteni päivittäin että saa ittesä heti kasaan jos meinaa lipsua. Ei tästä muuten tuu mitään. Tuun tänne aina ilmottaan ni tuntuu ku ois tilivelvollinen ja se taas motivoi vähän lisää. Mut niitä ei tarvi ina päivittää, riittää se yks vaikka sillon maanantaina. Laskeskelin että päivässä pitäs keskimäärin saada 200 g pois, eli viikossa 1400g jonka pitäis olla ihan realistinen. Ja siis tätä tiukkaa linjaa menis sinne kesäkuun 9 päivää jollon reissu koittaa.. Katotaan miten käy.. Nyt oli eilisestä tippunu 400g eli 74,4kg oli paino..

Liikuntapäiväkirja

Ma: Kuntosali 105 min.

Ti: Lenkki 60 min.

Kävihän mulla ihan semmonenkin mielessä että oisko pitäny ihan uus ketju alottaa, jonka ina alottas niin sais ton listan ekasivulle.. Kun hassukaan ei enää tässä oo..? Oisko helpompi seurata ja päivittää.. Tuli vaan mieleen, mulle kyllä käy mikä vaan :D
 
Ainiin ja joo ina, olen mukana herkkulakossa. Viikonloppuna saa vähän herkutella, pisteitten rajoissa! Pitäs olla nyt koko toukokuu itseasiassa... :kieh: Voi voi, miten sitä on niin riippuvainen makeasta :headwall:
 
oi ja voi, nyt vasta hoksasin että hassu on vain tauolla.. Miten mulla on semmonen muistikuva että se poistui täältä jo! No mut anteeksi :ashamed: (siis viitaten tuohon aikasempaan kirjotukseen)

Missä muuten kaikki on???? Alatteko hyytymään???? Nyt likat hirveä välirutistus (mulla ei ainakaan vielä oo loppurutistus :whistle: ) ni voidaan olla ylpeitä itestämme kesällä!!!! B) :flower: :flower:
 
Liikunta kalenteri

Ma: Kävely 45min

Ti: kävelyä koko aamu kaupungilla, ei varsinaista lenkkiä. 60min astangajoogaa

Kiva päivä, jonkun verran liikuntaa, syönnit ok ja karkkilakko jatkuu! :saint:

Perlos: voi olla että olit ekassa viestissäs ihan oikeessa että hassu lopetti koko jutun mutta ainakin minä sain sen käsityksen että sitten kun tilanne hänellä kotona selviää niin saattaa tulla takaisinkin!?! Sen takia en viitsinyt hassua kokonaan poistaa, onhan hän koko pinon perustajakin :heart: Mutta siis en usko että hassua haittaa jos pinon uusisi ja laittaisin sitten siihen ekaan viestiin aina päivitettävät tiedot meidän onnistumisista..voihan hassu sitten alottaa kolannen pinon jos palaa mukaan.. Eli voisin joku päivä uuden alotuksen tehä..viimestään ensi maanantaina kun tulee uudet pudotukset..

Pitäskö mainostaa etusivulla että haluisko joku uusi tulla mukaan kun meitä alkaa olla niin vähän?? Monilla on kuitenkin on vielä pudotettavaa aika paljon, eli pysytään pinossa vielä tovi..mulla ainakin lopputavote päivämäärä on vasta ensi joulukuussa :xmas:

Meen nukkumaan, öitä :wave:
 
Vois mainostaa siinä etusivulla, mulla kans varmasti kestää ja kestää... Eilen keksin että oispa mukava painaa 59kg :headwall: :LOL: Jos nyt yrittäs alle tuon 70 kg ekka päästä ja sit vasta suunnitella muuta :whistle: Mut siis kesällä voi aika helposti repsahtaa joten ois vaan hyvä ku täällä ois porukkaa tsemppaamassa ni vois onnistua helpommin tiukkis linja =)

Liikuntapäiväkirja:

Ma: Kuntosali 105 min. Paino 74,8kg

Ti: Lenkki 60 min. Paino 74,4kg (-400g maanantaihin)

Ke: ei vielä mitään. Paino 74,5kg (-300g maanantaihin)

Mää rupean nyt tommosta pitämään ihan vaan itteeni varten.. Eilen söin ihan pisteitten mukaan, itseasiassa jäi vähän vajaaksi mutta illalla söin ruisleipää. Aika harvoin leipää syön ja ois varmaan parempi ku jättäs sen kokonaan pois..

Herkuista oon pysytelly erossa ja IHME, ei kyllä oo ees tehny mieli. Mies hokee kokee ajan kuinka sillä tekee pitsaa mieli. Sanoinki sille eilen että ois ihan sama ku alkoholistin vieressä hokis että viinaa viinaa viinaa... :kieh: Hän itsekki pitää tiukkaa linjaa nyt ennen reissua mut ei ota tätä läheskään niin vakavasti ku minä, ku ei oo tarvettakaan..

Täällä sataa vettä ja on mälsää.. Lenkille en siis viiti mennä mut iltapäivällä pääsen salille. Ja ajattelin solariumissakin käydä, josko tämä valkoinen liha ois muutaman kerran jälkeen vähän siedettävämmän näköinen :LOL:

No mutta, palaimisiin :wave:
 
Liikunta kalenteri

Ma: Kävely 45min

Ti: kävelyä koko aamu kaupungilla, ei varsinaista lenkkiä. 60min astangajoogaa

Ke: Pilates 60min, hyötykävelyäjonkun verran muttei varsinaista lenkkiä.

Perlos: Kävitkö salilla? Minkälainen saliohjelma sulla on? Mullakin on mies jonka tekee aina mieli jotain, mutta onneksi meillä ei oo samoja mielitekoja..se syö esim popcornia mistä mä en välitä..

Kaikki muut: MISSÄ TE OOTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wave: :wave: :wave: :attn: :attn:
 
eipä oo mua täällä näkynyt :ashamed: Oon jo monta päivää ollut ihan kauheassa räkätaudissa ja olo ihan vetämätön :/ Nyt alkaa pikku hiljaa helpottaa vaikka tukossa olen vieläkin. Mutta suurin syy tähän hiljaiseloon on tää mun kone :headwall: Tökkiitökkiitökkii, enkä osaa ite tehdä tälle mitään tai edes viedä mihinkään, mitähän ammattimiehet maksaa ?! :|

Mulla näytti ma aamulla, että reissusta ois tullut painoa lisää 1,9kg ja eilen aamulla 1,7kg - tiedä sitten. Aika tukevasti kyllä söin sunnuntaina vielä illallakin kun en vielä silloin pisteitä laskenut ja eilen tuli vedettyä hesen tuplajuusto-pekoniateria vaikka oisin ihan hyvin voinut vastustaakin sitä :headwall: Noh, ehkä annoin itelleni sen takia siihen luvan kun en enää pidä itseäni niin tiukilla kuin alussa koska se 10kg on sentään lähtenyt ja onhan se hyvä sekin. Perlos(?) tuolla tais kirjotella, että kävi alhaiset painoluvut mielessä ja itekin oon pyöritellyt ajatusta, että jos sais jossain vaiheessa pudotettua painon 65 kiloon... No, yritetään nyt ensin siihen 70kg vaikkei siihen kauheasti matkaa olekaan :)

Ennen reissua -15kg tän kuun aikana tuntui ihan realistiselta, mutta joku päivä kun vilkaisin kalenteria niin eipä tunnu enää :headwall: Tän ja ens kuun aikana on niin paljon kaikkia menoja ja meininkejä (alkoholipitoisia sekä herkkupitoisia ) että empä viitsi nyt unelmoida, että tän kuun aikana siihen tavoitteeseen pääsen. Enkä juhlissa oikein halua herkuttelematta/juomatta ollakaan kun alussa pidin itseäni niin tiukilla enkä edes juhlissa oikeastaan mitään lihottavaa ottanut...
Täytyypä laittaa tähän oikeen ylös kaikki menot ja meiningit niin saatte tekin kauhistella ja ite nään mitä tuleman pitää :eek: :headwall: :
10.pvä: Serkun synttärit (=herkkuja )
11.pvä: Äitienpäivä (=herkkuja )
15.pvä: Omat synttärit (=herkkuja)
17.pvä: Juhlimaan omia ja serkun synttäreitä (=alkoholia )
31.pvä: Juhlimaan siskon pippaloihin Turkuun (=alkoholia )
5.pvä: (Kummi )tädin synttärit (=herkkuja )
6.pvä: Tytön 1v. synttärit (=herkkuja )
7.pvä: Kaverin polttarit (=alkoholia )
11.pvä: Serkun synttärit (=herkkuja )

OH MY GOD!!!
:eek: :x
Eli nää kaks seuraavaa kuuta on ihan toivottomia :headwall: Alkomahooliakin näyttää menevän muutaman kerran pienen ajan sisällä, mutta sitten saakin rauhoittua ja olla menemättä kun ei pitäis enää mitään ihmeempiä tulla... Ja ennen kuin pidätte mua ihan kauheana äitinä niin tyttö on noista kaksi kertaa isin kanssa kotona ja vaan yhden kerran mummilassa yökylässä (mummi tosin on tällä hetkellä eniten IN :D )

Kirjoitan vielä toisen viestin ettei tapahdu mitään katoamisia...
 
No niin ja tässä tulee toinen viesti:

Tänään tuli käppäiltyä n.20min kun menin vanhempieni luo. Pienihän tuo aika on, mutta jotain kuitenkin :) Liikunta on nyt kyllä kieltämättä jäänyt... Jotenkin tuntuu olevan niin hirveästi ohjelmaa (joo kevät ja kesä tuo mulle aina hirveän pörräämiskauden :D ) tai sitten vaan laiskottaa... Tuo hulavanne mun pitäis tässä lähipäivinä ottaa tosissaa käyttöön jos vaikka vatsa kiinteytyisi ja pääsisin noista jenkkakahvoista edes vähän eroon. Nyt on ollut niin hienoja ilmojakin, että tossa ulkona terassilla vois olla kiva hulailla =) Onneks nuo puskat on kohta tädessä lehdessä niin en ainakaan ite nää naapureiden virnuiluja :LOL:

Niin siitä matkasta... Se meni kyllä tosi hienosti ja tyttö oli reissulla vajaat 11kk. Sellanen tulee mieleen perlos, että jos sulla on käytössäsi tai mahdollisuus lainata kantoliinaa, ergo-reppua tms. niin ota ihmeessä mukaan! Mutta älä pakkaa matkalaukkuun vaan ota lentokentälle, se on tosi kätevä apu kun usein rattaat/vaunut täytyy luovuttaa koneeseen niin aikaisin niin saa olla kädet vapaina (ja rasittumatta ) kun lapsi esim. liinassa. Meillä oli omat ruuat ja vaipat mukana joten sen puoleen ei kovasti sanomista... Se helpotti aika oleellisesti kyn tyttö yllättäen suostui syömään kylmää purkkiruokaa niin ei tarvinnut juosta mikron tai kuuman veden perässä =) Mutta kysykää vaan lisää jos tulee joku tietty juttu mieleen, ite en viitsi kaikkea sepustaa kun saisin sitten kirjoitella aamuun saakka :D

Mutta hei tsemppauksia kaikille! :wave: Näköjään kirjoitin melkoiset romaanit :whistle: , mutta ne toivottavasti korvaa tän muutaman päivän hiljaiselon ;) :saint: :D
 


Liikuntapäiväkirja:

Ma: Kuntosali 105 min. Paino 74,8kg

Ti: Lenkki 60 min. Paino 74,4kg (-400g maanantaihin)

Ke: Kuntosali 90min. Paino 74,5kg (-300g maanantaihin)

To: ei vielä mitään. Paino 74,7kg (-100g maanantaihin)

Eli en voi syödä mitää :$ Alle pisteiden on jääny päivän ruuat, mut ei siis "liikaa" vaan pari pistettä vajaaksi ja joka päivä oon liikkunu enkä oo niitä liikunta pisteitä syöny. Ni paskan marjat sanon minä :kieh: Minkä helkutin takia tuo paino ei tipu :headwall: Alkaa usko loppumaan kohta. Huhtikuun alussa oon saman verran painanu eli mitään en oo saanu aikaseksi yli kuukauteen :ashamed:

ina: Joo, pääsin eilen salille. Mulla on yhtenä päivänä jalat, toisena hauis, ojentaja ja selkä ja kolmantena rinta ja olkapäät. Ja joka päivä vatsaa ja nyt pitäs nuo kylet lisätä joka päivään, jalkapäivänä oon ennen tehny. Synnytyksen jälkeen mulla pitkään meni selkä lukkoon ku tein kylkiä mut nyt vähään aikaan ei oo menny. Oisko ollu sillon vielä nuo lihakset tuolla miten sattuu. Mut siis mun mies tekee mulle ohjelmat ja ne vaihtuu n. 6 viikon välein. Riippuu monta kertaa viikossa mää pääsen käymään. Oon kaks kertaa keskimäärin käyny mut nyt aattelin toukokuun ajan ainakin käydä kolme kertaa.
Oon aina ennen treeniä ollu kuntopyörässä n. 30 min. mut kai tota aerobista pitäs sitten lisätä että tuo rasva alkais kunnolla palamaan. Kohta oon syöny niitä cla:ta kuukauden, otan sitten mitat ni katotaan onko mitään tapahtunu. Ku sitä kiinteytymistä lupailevat. Tosin vasta 2kuukauden jälkeen. Ainakaan painolle ei oo tapahtunu YHTÄÄN mitään :kieh:

Ja joo.. laita ina maanantaina uus ketju jossa vähän tulis mainosta.. Jos kellään ei oo mitään sitä vastaan :attn: Alkaa olleen täällä vähän hiljasta :/

Ja herkuista oon pysyny erossa joten niitäkään ei voi nyt syyttää! Hyvä minä!!

:wave:
 
perlos musta tuntuu, että paino tippuu nopeammin jos ei harrasta liikuntaa :whistle: Mulla kun liikuntainto hiipui niin alkoi kilot karisemaan paljon nopeammin :eek: En tiedä sitten kerääkö lihakset niin paljon jotain nesteitä tms...

ina tee vaan uusi ketju, kivempikin kun päivitetyt tulokset on etusivulla :) Ja jotenkin tuntuu, että ketjun lataaminen on hitaampaakin kun on niin pitkä...

Täällä räkätaudissa edelleen, yritän pysyä pisteissä kun viikonloppu menee kuitenkin ihan plörinäksi :headwall:
 
täällähän minä :wave:
sunnuntaina tuli vedettyä tuhottomasti leipää :ashamed:
mutta nyt vaaka näyttää jo ihan kivoja lukemia. on menny tää viikko tuurauksia tehdessä. siis pääsääntöisesti olen kotona.
hitsi liikunta on mulla jääny ihan vaan hyötyliikuntaan,kun jumpat loppui jo. oon tehny ulkona kaikkee,kuten haravoinnu, ajanu multaa ja hiekkaa,kantanu halkoja ja muutenkin pojan kanssa kävelly. jääny crossari nurkkaan pölyttymään,mutta jos se taas talvella olis käytössä. ja liikunta nostaa mun painoo, mikä on minusta hassua. lääkärikin sanoi, että ensisijaisesti ruokavaliolla laihduttaa, että saan sen 5kg pois kesäkuun puoleen väliin. näin olen sit koittanu tehdä. toivon että onnistuu

tällä viikolla ajattelin herkutella sunnuntaina äitien päivänä. kakkua tulee syötyä aivan varmasti :D

Jauholakille pikaista paranemista räkiksestä :heart:

minunkin puolesta lisää porukkaa olis kiva. itse olen mukana,mutta vähän on tullu kirjoitettua. lupaan parantaa tapani, eli kuulumisia rustaiilen useemmin :saint:

Minuakin hirvittää tuleva kesä, ei niinkään siksi että olis kaikkia juhlia tms. vaan grillikausi silloin parhaimmillaan. mies kova grillaamaan, mutta jospa sais ittensä pidettyä kurissa.
 

Yhteistyössä