Mulla on mennyt kalorit puhki ja poikki ja pinoon, mutta elättelen silti toiveita pudotuksesta huomiseksi..hullu
Flunssa ei sitten ole ainakaan vielä iskenyt kunnolla, mutta oonkin ollut aika rauhassa liikunta viikko näyttää tältä
Ma: Kävely 40min.
spinning 30min
Ti: (kävelyä kaupungilla)
Painojen nostelua kotona 15min (ylä- ja alaselkä, rinta ja hartiat)
Aerobikkia dvd:ltä 15min
Astangajoogaa 30min
Ke: Kävely (osa hölkkää 40min
crossailu raskas 35min
To: kipeänä
Pe: kipeänä, rankkaa siivousta kyllä koko päivä..
La: 60min lenkki
Su 40min lenkki
Perlos: Wohoo
Onneksi olkoon, kadehdittva suoritus..saisko vinkkejä miten onnistuit?
mimomamo: hienoa!! Onko sulla vielä paljon pudotettavaa, vai alatko olla jo tavotteissa?
Hannis: Jätitkö meijät jo?!? Tuu takas
Enni: Mä teen mun vähän jo vanhemmalle pojalle niin että laitan sen pelkässä t-paidassa tms ja pipossa, ohuen haalarin sisään( pienempänä en ees pujottnut käsiä ja jalkoja vaan laitoin vaan ison äitiyspakkauksen haalarin sisään), ja sitten kiedon villahuopaan, makuupussin sisään ja vielä yhteen villaviltiin. Niitä kerroksia on sitten helppo availla ja lisäillä sen mukaan näyttääkö poika kuumalta vai viileältä.. Pääsääntöisesti tollalaillla oon saanut tosi hyvin pidettyä sopivan lämpösenä, ei juuri koskaan pipo hikinen eikä koskaan varpaat kylmät. Tää keksintö synty ihan siitä pakosta että toi V_I_H_A_A pukemista
Tossa on myös se hyvä puoli että nukkumaan pukemiseen ei mee kuin 1/2 minuuttia, ja pienenä tuo nukku niin monet eri päivä unet että hulluksihan siinä ois tullu jos aina ois pukenu kauheet kamppeet..
Jauhis: Joo tottakai täällä tuetaan stten kun tuut takasin, mä ainakin usutan liikuntakärpäsen sun kimppuun!!
Mä voin ainakin tehä huomenna sen päivityksen huomisen uusilla tiedoilla, jos ei hassua näy.. huomiseen!!