N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Hannis tervetuloa vaan mukaan!!!! :wave:

Mä oon muuten pysynyt pisteissä, mutta tänään oltiin kaupungilla ja Rossossa syömässä eka sitten mäkin sunday jälkkäriksi :ashamed:
no onneksi vielä imetän niin noita pisteitä on.... kun en ole niitä imetyspisteitä nyt käyttänyt, mutta tänään kyllä menee nekin...

että näin täällä

Ina onnea enkasta... mä niiiiiin toivon että munlla olis jotain 78, jotain kun seuraavan kerran vaa'alle itteni saan.

ENni

Tervetuloa hannis75! Kerro vähän ittestäs, ni opitaan tuntemaan..

Minä lyhykäisesti: Kesällä 2007 esikoisen saanut 22v tyttö pääkaupunkiseudulta. Raskausaikana ei tullut ylimääräsiä kiloja, ja sairaalasta kotiuduttua kiloja oli vähemmän kun aikoihin.. noin puolessa vuodessa lapsen syntymän jälkeen olin ehtinyt kerätä kuitenkin n.8kiloa ja raskautta ennenkin oli jo muutama lisäkilo. (kilot tuli vaikka täysimetin ja osaimetän vieläkin, söin pullaa aika paljon :) ) Laihdutuskeinona mulla terveellisemmät ruokailutottumukset esim. ei herkkuja viikolla, pienemmät annoskoot, -500kcal päivä. Liikuntaa pysin harrastamaan päivittäin, lähinnä kävellen, crossaillen, astangajoogaillen ja kuntosalilla käyden. Ja nyt paino on tippunut yhteensä 4,5kg, vielä matkaa n.8kg. (Ei tää kovin lyhyesti ollutkaan :) )

Enni: Ihan varmaan on tippunut ainakin sen verran! Sunday ei ees oo paha kun siinä on maitoa= jos nauttii maiotuotteita säännöllisesti tulee ulosteen mukana kaksinkertainen määrä imeytymätöntä rasvaa verrattuna maidottomaan( vähä kalsiumiseen) ruokavalioon.. eli melkein laihdutusruokaa söit:)

Tehtäskö sillai että ruvettas ilmottamaan esim viestin lopussa mitä liikuntaa on tullut viikolla harrastettua? No minä ainakin alan :D

Ma: Kävely 40min.
spinning 30min

Ti: (kävelyä kaupungilla)
Painojen nostelua kotona 15min (ylä- ja alaselkä, rinta ja hartiat)
Aerobikkia dvd:ltä 15min
Astangajoogaa 30min

heips.

Tää kone n kylä etanaakin hitampi oten enkauheesti viitti käydä kijottelemassa kun aikaa menee niin pirusti ja näppäimistökin päin prinkkalaa :headwall:

Eilen tuli piteiden rajoissa syötyä pullaa ja vähän suklaata ja tänäänkin pari karkkia söin. Tänään oltiin kaupungilla ja tuntu niin upeelta kun mahtu "normaalien" ihmisten farkut jalkaan :D Vero Modassa olin ja siellä tunnetusti pientä kokoa ja nuorisovaatteita. Oli niin ihanaa kun ei tarvii enää miettiä mistä sais hyvän kokoisia ja muodikkaita vaatteita =)

Tervetuloa hannis! Mä olen painonvartijoiden pistedieetillä ollut n.tammikuun puolesta välistä asti,painoa tippunut 12,4kg ja 15kg ois tavoitteena, mutta saattaapi olla että pudotan vieläkin enemmän ;)
Mikäs on sun laihtumissuunnitelma?=)

ina mulla ei liikkumisista ole paljon kerrottavaa kun se on vähän jäänyt :whistle: :ashamed: Mutta pyrin mainitsemaan aina kun jotain on tullut tehtyä =)

Liikuntaa.... Hmmm... mitä se on?
No nyt on ollu niin p.askat ilmat, että tämä mamma ei ole vaunuilemaan jaksanut lähteä, mutta jospa sitä huomenna heräisi auringonpaisteeseen, niin sitten meen kyllä!!!!!!

vai sunday laihduttaa???? taitaapi se kinuskikastike siinä sitten tehdä osansa.... :LOL:
No ei vaan, oli kyllä hyvää ja sen jälkeen en olekaan mitään syönyt, että ihan hyvä. Jos nyt vaikka vähän jugurttia söis, ettei maha murisi koko yötä ja poikakin herää...

esittelyä, olen vielä 27 vuotias jyväskyläläinen ja esikoispoika syntyi marraskuussa. että tässä äitiyttä opiskelen ja uuden elämän alkua ihmettelen. Kiloja kertyi raskaudessa 16, joista melki kaikki lähtikin itestään, pari viimestä pitäs vielä karistaa ja sitten matkata tuonne alemmille kilolukemille muutenkin.

Nyt nukkumaan, jotta jaksaa taas laihduttaa....

Noh esittelyä. Olen 33 v. yh äippä. Kuusi lasta on tullut synnytettyä ja vuosien varrella kiloja mukavasti kerännyt. Yleensä just tulleet raskauden aikana eikä tippunu millään niiden välillä.
Painon vartijoissa tiputin kymmenen kiloa ennen kolme vuotiastani, mutta taas tuli lisää reilusti raskauksien aikana (2).
Eli aloitin tammikuun 17. päivä (80kg) pudottamaan painonvartijoiden pisteohjeilla. Siis niillä mitä oli kertynyt edelliseltä laihdutus kerralta, mutta aluksi putos paino tosi vauhdikkaasti kun jaksoin syödä pisteiden mukaan.
Nyt olen vähän vaan kattonu mitä suuhuni laitan enkä ole jaksanut pisteitä laskea. Taidan syödä liian vähän... ja satunnaisesti liikaa. siis ei hyvä.
Nyt täytyy koota itsensä, kun löysin teidät.
Eli painoa on pudonnut tähän mennessä 6kg. Vaakaan aina aamulla. voisin siis alkaa päivittämään huomen aamulla tilannettani. tai tänään... kello sujahti vähän myöhäisen puolelle... ups.
Tavoite on päästä 62 kiloon tai vaate kokoon 38. Viimeks olin tossa koos 69 kilossa...
Pituutta on vaan 162 cm.

Noniin, tämän päivän lukema oli 74,4kg eli -200g viime viikon maanantailta. Säälittävää. Näköjään se on niin että vaikka kuin pysyy tiukkana kaikkina muina päivinä ku yhtenä ni se ei riitä. Pakko kai se on jättää se ykskin herkkupäivä viikosta pois :'(
Alkaa ärsyttään tää jumittaminen :kieh: mut ei se auta...

Tervetuloa Hannis75!

Mää rupean kans laittaan noita liikkumis juttuja ni jospa se sais sit liikkeellekkin :)

Ma: Hiippailua kotona (eli ei mitään paitsi että kävin hammaslääkärissä joten ainaki pulssia tuli kohotettua)

Ti: Kuntosalilla 20min kuntopyörä, 45min rintaa ja olkapäitä

Ke: Lenkki 60min

Moikka!

Kivaa kun moni tuli mukaan liikunta "kalenterin" pitoon!

Mulla näyttää nyt tältä:

spinning 30min

Astangajoogaa 30min

Ke: Kävely (osa hölkkää) 40min
crossailu raskas 35min

En ostanut itselleni eilen mitään vaikka miehelle hainkin berliininmunkin (ennen kuulumatonta itsehillintää :D) ja tänään myös kalorit ovat ainakin vielä kohdillaan (iltapala vielä edessä..), nyt on taas hyvä laihdutus/kuntoilu vire päällä!!

Enni1980
: ai niin unohin sen suussasulavan kinuskikastikkeen :headwall: Vaikka ei se nyt muutenaan ehkä ihan laihduttavaa ole, se sunday :D
Oliko siellä päin hyvä ilma, pääsitkö tänään lenkille?

Jauholakki: :attn: Vatsalihaksia vatsalihaksia :attn: :) Voisit saada vielä pari senttiä vyötäröltä ennen matkaa ;)

Hannis:
Oot mun idoli, lapsikatraasi kanssa :heart: :heart: Mahtava alku sulla, nyt vaan uusi tsemppi päälle ja loput pois!

Hassu: Jos sua stressaa toi päivittäminen niin kyllä mä uskon että joku muukin voi ottaa sen homman hoitaakseen, Esim. mä ;)

Perlos: Tylsää, josko ainakin jokatoinen viikko pystysit herkutella?!? Ja mä teen sillä lailla viikonloppuna että syön esim. pitsaa mutta teen sellasen ihan pienen pitsan, ja katon tarkasti että juustoa on tarpeeksi mutta ei ylimäärästä..jälkiruuaksi pikkujätski esim. eskimo tms. ja jos päivällä syö keittoa niin jää illaksi mässäily varaa.

no niin nyt iltapalalle! :wave:

ei ollut hyv ilma ei.... :ashamed:
no huomenna jos sitten aurinko näyttäytisi... ja pakko mennä kun tänänkin mennyt vähän plörinäksi nää pisteet.... pakko saada ne patterit vaakaan, tai siis saankin perjantaina... toivottavasti se näyttäisi mulle sellasia lukuja että tseppi nousisi taas sataan....

mutta nyt nukkumaan, jospa se olisi hyvä yö ja saisi nukkua vaikka muutaman tunnin putkeenkin....

Enni

Ohoh :eek: Mikä yllätys olikaan vastassa kun oli monen monta kirjoitusta oottamassa lukijaansa! :D Hyvähyvä!

ina sä oot kyllä niin kiva kun jaksat aina mua painostaa niihin vatsalihaksiin, täytyis täällä kotona varmaan olla jokuniskaanhengittäjä että nitä kans tulis tehtyä :ashamed: :whistle:
Ja joo, ite ajattelin samaa, että jos hassu haluaa nyt hetkeksi vetäytyä tästä pinosta niin joku meistä varmaan voi ottaa sitten tuon päivittelyjutskan, ois ihan kiva nähdä kaikkien ajan tasalla olevat tulokset :)

Mä ajatti, että punnaan itseni vasta ensi viikon perjantaina niin näkis viimisen tuloksen sitten ennen etelään lähtöä. Kauhulla odotan kuinka paljon kiloja tai grammoja se viikko tuo tullessaan.... ja vielä enemmän pelkään sitä miten saan itseäni takaisin niskasta kiinni :| Noh, pitänee palata heti tähän ketjuun niin etteköhän te minua stten tarpeeksi painosta, joohan? :D

Tsemppejä taas vaan kaikille, kai mä menen vähänjotain mutustamaan...

PS. Ajateltiin miehen kanssa grillata tänään illalla tai huomenna, täällä on meinaan melkein han täysi kesä jo! :heart: Osettiin pihvejä, mutta itselleni teen vielä täytettyjä herkkusieniä ja paprikaa :p

no nyt mäkin voin laittaa

TO: Vaunulenkki 1h

Eli se aurinko tuli tänne Jyskäläänkin, jee jee!!!
Nyt vaan oon ihan :eek: että mitähän tolle pojalle millonkin pukis tonne vaunuihin.. no eiköhän tässä koko ajan opita tätä pukemisenkintaitoa...

Jauhis: Kyllä me sua tsempataan sitten loman jälkeen, älä huoli, muistat vaan nauttia siellä sitten!!!!!! Nyt vaan viikko vielä puristusta. Ihanalta kuulostaa teiän grilliherkut, mäkin tahon... no jos vkl, kun mieskin kotosalla, toivottavasti kelejä jatkuu...

Enni

Moikka!

Mä oon taas :headwall: tulossa kipeäksi, kurkku on sillälailla ärsyttävän karhee ja kutittava ja eilen oli tosi veltto olo lohaksissa ja silmiä särki... nyt pitäs sitten malttaa vähentää liikkumista :/

Tuli keskeytys, poika oli kehitellyt kakkakatastroofin..ei siit sen enempää
:D Mä tuun illalla höpöttää lisää..

Heippatirallaa!!

Mulla näyttää nyt tältä tää liikkuminen

Ma: Hiippailua kotona (eli ei mitään paitsi että kävin hammaslääkärissä joten ainaki pulssia tuli kohotettua)

Ti: Kuntosalilla 20min kuntopyörä, 45min rintaa ja olkapäitä

Ke: Lenkki 60min

To: Kuntosalille 40 min kuntopyörä, 35min selkää ja vatsaa

Pe: Lenkki 60min

Tää on hyvä juttu! Tänä aamunaki aattelin että pakko lähtä lenkille ettei tuu "tyhjää" päivää tänne =) Toivottavasti viikonloppunaki sais itteensä niskasta kiinni ja kävis ees jonkin moisilla lenkeillä. Täällä on kyllä nyt aivan ihana ilma, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Mullakin on vähän hankaluuksia tuon pojan pukemisen suhteen ku tohon meidän parvekkeelle paistaa aurinko ni siinä on tosi lämmin.. Eikä kuitenkaan viittis sisävaatteilla laittaa mut ku ohut puku on päällä ni tuntuu että on hiestä märkä.. oi ja voi, vaikeita asioita, heh ..

Pisteissä oon pysyny, onneksi. Tuplan kyllä söin tuossa greyn anatomiaa katsoessa mut ei ylittyny pisteet. En mää noista herkuista voi kokonaan luopua mutta näköjään ei voi enää pisteettömiä päiviä pitää jos haluaa päästä taas laskuun. Nyt pitäs yrittää sit ainaki tonne reissuun asti pysyä pisteissä ja sit siellä vois olla "vapaalla". Toivottavasti onnistuu.
Yritän itelle hokea että liikkumista vaan enemmän niin tulee pisteitäkin lisää ja saa sit välillä vaikka sen pizzanki syödä. Katotaan mihin tämä nyt etenee.
Tuntuu kuitenkin että on enemmän energiaa liikkumiseen ja ylipäätään olemiseen. En tiiä sit johtuuko auringosta vai tonalista mut hyvä näin. Yöt ei kuitenkaan oo vielä täysin rauhotettuja..

Kaikille taas ihan hullun hauskaa viikonloppua ja pysytään kohtuudessa

:x :hug:

Terrveee, mä en oo tänne kirjoittanu mitää ikuisuuksiin, mut on ilouutisia! :D Ku alotin ni painoin jotai 78kg ja nyt kun tänään ostin puntarin niin se näytti 73,2kg. Ja en oo kuntoillu viimeaikoina juuri ollenkaa. Kiitos mun työharjoittelun, sen ansiosta olen karistanut kiloja huomaamatta :) Jee!

jaahas, tämä mamma sai nyt patterit vaakaan...
eli tulos on 78Kg.... tosin tänään tuli sitten pitsa syötyä, mutta ei kyl sitten paljon muuta....

mä oon nyt muutaman pöäivän poissa, kun lähetään mittailemaan meiän tontille vähän jotain, ja rakennusta pitäs alkaa pukaamaan, ja siis rakennetaan 200km päähän jyskälästä, niin reissussa mnee... palaan keskviikko7torstaina, kertomaan, miten edistyn kevyemmällä tielläni.

olen kyllä tyytyväinen toho 78, jos se pitää paikkansa, pudotusta kuitenkin 2KG viimeseen mittaukseen.
eli
Enni1980
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 78Kg
Pudoitettu: -4,2Kg g

Mulla on mennyt kalorit puhki ja poikki ja pinoon, mutta elättelen silti toiveita pudotuksesta huomiseksi..hullu :D

Flunssa ei sitten ole ainakaan vielä iskenyt kunnolla, mutta oonkin ollut aika rauhassa liikunta viikko näyttää tältä

spinning 30min

Astangajoogaa 30min

Ke: Kävely (osa hölkkää 40min
crossailu raskas 35min

To: kipeänä

Pe: kipeänä, rankkaa siivousta kyllä koko päivä..

La: 60min lenkki

Su 40min lenkki

Perlos: Wohoo:) Onneksi olkoon, kadehdittva suoritus..saisko vinkkejä miten onnistuit?

mimomamo: hienoa!! Onko sulla vielä paljon pudotettavaa, vai alatko olla jo tavotteissa?

Hannis: Jätitkö meijät jo?!? Tuu takas ;)

Enni: Mä teen mun vähän jo vanhemmalle pojalle niin että laitan sen pelkässä t-paidassa tms ja pipossa, ohuen haalarin sisään( pienempänä en ees pujottnut käsiä ja jalkoja vaan laitoin vaan ison äitiyspakkauksen haalarin sisään), ja sitten kiedon villahuopaan, makuupussin sisään ja vielä yhteen villaviltiin. Niitä kerroksia on sitten helppo availla ja lisäillä sen mukaan näyttääkö poika kuumalta vai viileältä.. Pääsääntöisesti tollalaillla oon saanut tosi hyvin pidettyä sopivan lämpösenä, ei juuri koskaan pipo hikinen eikä koskaan varpaat kylmät. Tää keksintö synty ihan siitä pakosta että toi V_I_H_A_A pukemista :D Tossa on myös se hyvä puoli että nukkumaan pukemiseen ei mee kuin 1/2 minuuttia, ja pienenä tuo nukku niin monet eri päivä unet että hulluksihan siinä ois tullu jos aina ois pukenu kauheet kamppeet..

Jauhis: Joo tottakai täällä tuetaan stten kun tuut takasin, mä ainakin usutan liikuntakärpäsen sun kimppuun!!

Mä voin ainakin tehä huomenna sen päivityksen huomisen uusilla tiedoilla, jos ei hassua näy.. huomiseen!!

Juu olisin enemmän kuin iloinen ina21 jos haluaisit alkaa päivittelemään. Mä taidan siirtyä takavasemmalle ja vetäytyä tästä ringistä. Pojalla on rankat tutkimukset menossa ja energiaa ei löydy enää ylimääräiseen :| Mut kiva on ollut teidän kanssa pyöriä! Osaatte kyllä hyvin tsempata ja ottaa kaikki huomioon =) Mutta nyt jätän leikin kesken.
Kävin puntarissa tänään ja 1Kg on lähtenyt viimeisestä, jee jee!

Mut tsemppiä kaikille ja toivottavasti kaikki pääsevät ainakin jossain vaiheessa tavoitepainoonsa :flower: :heart:

Huomenta!

Elossa ollaan edelleen. Paino suunnilleen sama kuin pari viikkoa sittenkin. Liikkumaan en ole päässyt (yksihuoltajan elämä... :/ ) ja suunnilleen joka toinen päivä olen syönyt herkkuja ja joka toinen päivä kiristellyt...:)

Tsemppiä kaikille!

Huomenta!

Ensinnäkin, voi :hug: Hassulle, mun poika on ihan samanikänen 10kk ja 1vk, ja voin vaan kuvitella miten rankkaa sulla on, jaksamista huolen keskelle ja toivottavasti pian kaikki kääntyy hyvin päin!!
Päivitys on hoidossa.. Tuu sitten takasin ja ainakin kertomaan mitä pojalles kuuluu kun tutkimukset/hoidot on ohi.. Ja muista kuitenkin yrittää pitää ittestäs huolta ja syödä hyvin vaikka huoli onkin suuri..
Ja vaikka kyseessä ei olisi (toivottavasti!!) minkään vakavan sairauden tms. tutkimista, on se rankkaa olla lapsen kanssa sairaaloissa ja tutkimuksissa (tiedän kun oma poika synty keskosena ja joutui viettämään alkuelämänsä sairaalassa..)

Oma paino oli tänään 64,5kg eli huimat -100g pudotusta. Tavallaan hyvä että pudotusta kumminkin, mutta hiaman ärsyttää kun viime perjantaina oli jo 64,1kg mutta viikonloppuna tuli sitten syötyä liikaa..

No ensi viikonloppuun otan perloksesta mallia, se on varma se.

Tänään ei vielä liikuntaa, kohta aattelin lähteä lenkille..

Heipparallaa kaikille!

Aamutuimaan jo tunnin lenkki tehty ja vielä iltapäivästä salille! Ihana ku on virtaa =) Tais olla viime yö ensimmäinen yö ku pikku-ukkokin nukkuin 21-06 inahtamatta, sai äippäkin nukkua kunnolla.

Paino näytti aamulla 73,5kg. En muista millon oisin viimeksi tuon verran painanu, jipii!!! Kannatti pysyä ruodussa viikonloppu :saint:

ina: Kyllähän mää siis vähän herkuttelin mut pisteitten rajoissa =) ja tieten se että liikuin viime viikolla normaalia enemmän (kiitos sinun ja sun liikuntapäiväkirjan) ni ansaitsikin niitä pisteitä. Mulle sopiiki parhaiten etten kiellä kaikkia iteltäni vaan kohtuudella.. Huoh, tuntuu että kaikki tässä laihiksessa kiteytyy tuohon "kohtuudella" sanaan |O No mutta näinhän se on. Sit päätin että nyt menneenä viikonloppuna ja tulevana pysyn lujana ni sitten vappuna voi pitää yhden pisteettömän päivän ja käydä vaikka ulkona syömässä.

Nyt vaan näyttää pahasti siltä että en ihan pääse tavoitteeseen. Kesäkuun 9 päivä ois lähtö bulgariaan ja tuskin painan 65kg sillon. Mutta jos ees alle 70kg ni sekin on jo kyllä tosi hyvin. Vielä ku keksis miten ton löysän sais pois mahasta ja nuo raskausarvet |O Vai pitääkö sitä hommata semmonen koko vartalo uimapuku, semmonen sukeltaja asu, naama vaan näkyy :LOL:

Reilu viikko on nyt niitä tonaleita syöty. Tai no mää syön eri nimistä mutta samaa ainetta ja halvempaa.. Ens perjantaina tulee kaks viikkoo ni sitten mittailen että onko tullu mitään tulosta.

hassu: Paljon energiaa, voimaa ja auringon paistetta!! :flower: :hug: :flower:

Enni1980: Rakentamaanko meinaatte alkaa? Siinä onkin sitten projektia kerrakseen, rankkaa mut varmasti mukavaakin. Ja lopputulos on ihana ku saa oman uuden kodin.

Liikuntapäiväkirja

Ma: Lenkki 60min. Kuntosali 60min.

Moikka, laittelin tähän nyt alustavaa listaa, ilmottakaa jos tiedot on väärin tässä, kopsasin tän eka sivulta ja vaihdoin niiden tiedot jotka on tänään ilmottaneet uusista tuloksista..

VIIKON 17 TULOKSIA:

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,3 Kg
Pudoitettu: -9,0 Kg

Enni1980
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 78Kg
Pudoitettu: -4,2Kg

Arjaana alias jauhis jauholakki
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg (ehkä 15 Kg )
Lähtöpaino: 85,5 Kg
Paino nyt: 74,6 kg
Pudoitettu: - 10,9 Kg

Myy-80
Laihdutus alkoi 14. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10-15 Kg
Välitavoite 31.3.-08: -5kg
Välitavoite 15.6.-08: -10kg (lähtöpainosta)
Pituus: 156 cm
Pudotettu: - 4.5 Kg

hassu
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Pituus: 160 cm
Pudoitettu: -5,0Kg

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 64,5 Kg
Pudoitettu: -4,6Kg

perlos
Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 73,5kg
Pudoitettu:-5,0 kg

gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 76kg
Pudoitettu: -1kg

Hannis? Ootko vielä mukana?

Omaa: Tänään ei oo tullutkaan sitten liikuttua, kevyttä kaupassa käyntiä yms. Kalorien laskukin on ollut niin ja näin.. Nyt otan itteeni niskasta kiinni ja alan huomisesta lähtien kirjaamaan taas joka suupalan...nyt oon ollut aika suurpiirteinen kalorien tarkkailun kanssa..

Liikuntapäiväkirja:

Maanantai ei mittään...

Yhteistyössä