Ina... Ihan ok vaaka mulla on, mut pitää varmuuden vuoks ottaa useempi lukema peräkkäin, kun välillä antaa jotain ihmelukemia. Nyt vaan kun jouduin venaileen menkkoja ja oli sellanen "kohta alkaa"-fiilis koko ajan, niin en pitäny luotettavana. Ihan turvonnu olo siis. Nyt oon sit vettä koittanu juoda ja käveltyä on tullu ihan kivasti. Maanantain lukemaa odotellessa...
Viittomia voi kattoa vaikka http://suvi.viittomat.net . On sellanen viittomien videosanakirja. Mulla ei näy ne videot, kun en o vielä asentanu koneelle tarvittavaa ohjelmaa. Tossa mun monisteessa lukee, että kannattaa alottaa viittomien käyttö (puheen kanssa) 6-9kk iässä, jolloin tarkkaavaisuus alkaa. Yksinkertasista sanoista on helppo alottaa... Äiti, syö, juo yms. Yleensä viittomat on aika helppoja ja riittäähän se, että lapsi oppii tekemään suunnilleen eli ymmärrettävästi. Myöhemmin sitten motoriikan kehittyessä ihan oikeaoppisesti.
Hirvee mässyhimo ollu mulla ja kovasti on pitäny ponnistella itteni hillitäkseni. Oon lipsunutkin, mut päivän saldo kuitenkin lopulta ollu melkolailla ok. Mä kun tein sellasen mokan, että repesin tupakoimaan tuossa jokin aika sitten ja nyt lopettelen uudestaan ennen ku tulee juurtunu tapa. Viihteillessä sallin itelleni sauhuttelun, mut muuten koitan pysyä erossa. Mieskin onneks jätti tupakit... Tosin polttelee välillä sikaria, mut se on paljon pienempi paha ku tupakilla ramppaaminen. Jätkäkin pysyy paremmin pois partsin oven luota räplimästä, kun siitä ei enää juurikaan kuljeta.
Perloksella kuulostaa kuulumiset hyvältä. =) Millonkahan mä saisin aikaseks poiketa kurkkaamassa tuossa naapurin salilla sopisko se mulle...?
Ihan niin ku olisin ahkerasti kotonakaan jumpannu... Mulle alkaa tulla kiirus, jos meinaan kesäks mieleisiin vaatteisiin mahani kanssa mahtua. Ahteriin saa potkiskella tunnollisuutta...
Vieläköhän vauvapuoli on valkeena...?