N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Eilen käyty salilla ja tänään käyty jo lenkillä, tosin vaan 50 min. mutta parempi se ku ei mitään. Syöty ei oo mitään ylimäärästä, hyvin oon pisteissä pysyny. Johan tätä on kestäny jo 3 päivää :LOL:

Moikka.

Mustakaan ei paljon ole kuulunut, enkä taaskaan ehdo kovasti kirjotella :headwall: Ilmottelin taas vaan,. että ruodussa ollaan pysytty, parina päivänä olen käynyt lenkillä.

Kunhan nyt vaan saisin sen koneeni kuntoon niin rupean kyllä olemaan täälläkin ahkerampi! |O

Ina... Ihan ok vaaka mulla on, mut pitää varmuuden vuoks ottaa useempi lukema peräkkäin, kun välillä antaa jotain ihmelukemia. Nyt vaan kun jouduin venaileen menkkoja ja oli sellanen "kohta alkaa"-fiilis koko ajan, niin en pitäny luotettavana. Ihan turvonnu olo siis. Nyt oon sit vettä koittanu juoda ja käveltyä on tullu ihan kivasti. Maanantain lukemaa odotellessa... :)

Viittomia voi kattoa vaikka http://suvi.viittomat.net . On sellanen viittomien videosanakirja. Mulla ei näy ne videot, kun en o vielä asentanu koneelle tarvittavaa ohjelmaa. Tossa mun monisteessa lukee, että kannattaa alottaa viittomien käyttö (puheen kanssa) 6-9kk iässä, jolloin tarkkaavaisuus alkaa. Yksinkertasista sanoista on helppo alottaa... Äiti, syö, juo yms. Yleensä viittomat on aika helppoja ja riittäähän se, että lapsi oppii tekemään suunnilleen eli ymmärrettävästi. Myöhemmin sitten motoriikan kehittyessä ihan oikeaoppisesti. :)

Hirvee mässyhimo ollu mulla ja kovasti on pitäny ponnistella itteni hillitäkseni. Oon lipsunutkin, mut päivän saldo kuitenkin lopulta ollu melkolailla ok. Mä kun tein sellasen mokan, että repesin tupakoimaan tuossa jokin aika sitten ja nyt lopettelen uudestaan ennen ku tulee juurtunu tapa. Viihteillessä sallin itelleni sauhuttelun, mut muuten koitan pysyä erossa. Mieskin onneks jätti tupakit... Tosin polttelee välillä sikaria, mut se on paljon pienempi paha ku tupakilla ramppaaminen. Jätkäkin pysyy paremmin pois partsin oven luota räplimästä, kun siitä ei enää juurikaan kuljeta.

Perloksella kuulostaa kuulumiset hyvältä. =) Millonkahan mä saisin aikaseks poiketa kurkkaamassa tuossa naapurin salilla sopisko se mulle...? :whistle: Ihan niin ku olisin ahkerasti kotonakaan jumpannu... Mulle alkaa tulla kiirus, jos meinaan kesäks mieleisiin vaatteisiin mahani kanssa mahtua. Ahteriin saa potkiskella tunnollisuutta...

Vieläköhän vauvapuoli on valkeena...?

Heippa kaikille!

Olen käynyt täällä lueskelemassa muiden kuulumisia, mutta en muka ole jaksanut itse kirjoitella, kun tuntuu, että maistuu niin nihkeälle tämä laihdutus nyt. No, laihdutus ja laihdutus, painonhallinta ois se mun juttu nykyään! Alan olla tavoitelukemassa, joten mitään hirveitä pudotuksia ei enää ole tiedossa tai tavoitteenakaan. Mutta kunhan ei kävis niin, että kun on tyytyväinen vaa'an lukemiin, niin alkaa sallimaan itelleen vähän löysiä ja hups, kohta ollaam taas niissä suuremmissa lukemissa... :whistle:

Mutta maanantaina sitten se virallinen punnitustulos! Tänään kävin jo vähän vilkuilemassa... :xmas: Kaikille oikein paljon motivaatiota, kaivakaa se uimapuku sieltä vaatekaapista ja käyttäkää peilin edessä päällä! :D Niin, ja kertoilkaahan liikkumisianne, mukava lukea, miten te liikutte ja kuinka usein. *juuri kuntosalikortin lunastaneena*

minulle voi päivittää viime viikkoisen tiputuksen;
gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 77kg
Pudoitettu: 1kg

huomenna uusi punnitus,että katsotaan onko tullu alaspäin. olen huhkinu jumpassa paljon ja kotona juossu crossarilla,silti paino junnaa. ehkä oon syöny liian vähän,en ainakaan liikaa ole syöny.
Hienosti teillä kaikilla menny. oon käyny lukemassa,mutta ei ole ehtiny oikeen kirjoittamaan.kiirettä kiirettä.ja suruakin on

gabom: :hug: Voimia ja energiaa mitä surua nyt käytkin läpi :hug:

Eilen sitten sorruin siihen vanilja vanukkaaseen teho-osastoa katsoessa MUTTA siltikään ei pisteet ylittyny :saint:
Nyt se alkaa viikonloppu taas ja oi voi ku jo hirvittää... Tekis mieli niin leipoo jotain viikonlopuksi ja hulluille päivillekin oon menossa ni miten sitä voi niitten karkkien ohi kävellä ostamatta :whistle:
PAKKO PYSYÄ LUJANA; IHAN IHAN PAKKO!!!!! :kieh:

Myy-80: Mullakin tahtoo tulla kiirus että pääsen tavoitteeseen. Laskin että 9 viikkoo vielä aikaa ja 10 kiloa pitäs pudota. Alkaa tuntua jo mahdottomalta. Mut periksi ei anneta, eihän?? Me ollaan kuule semmosessa kuosissa kesällä että oksat pois!!!! :flower: =) *uhoaa hän*

Tsemppiä kaikille viikonloppuun!!! Onko se muuten muillekin yhtä hankalaa ku mulle???

ÄGGGÄÄRRRRGÄGÄÄÄGÄRRR mä oon syöny ku porsas :ashamed:

tai en nyt välttämättä kauheesti sen enempää kuin edellisinä viikonloppuinakaan mutta mä en oo laskenut kaloreita kunnolla kahteenpäivään.. Sitä alkaa heti lipsua, ottaakin kaksijuustosiivua leivälle ja isonlasin appelsiinimehua kun vähempikin riittäis.. Meenkin nyt suoraan kalorilaskuriin ja ryhdistäydyn!

Saa nähä mitä huominen vaakalukema näyttää?!?

Hyvä hyvä perlos! Pysyhän lujana! =)

Ja ina21! Eikö olekin aika hauskaa seurailla tuolla kalorilaskurissa noita syömisiä? Mä en herkuttelupäivinä jaksa kunnolla laittaa kaikkea syömisiä ylös, mutta sitten muuten laitan. Oletko pystynyt hyvin saavuttamaan sen protsku/hiilari/rasvaympyrän tavoitteet? Mulla vaihtelee tosi paljon.

Taitaa liikkumiset jäädä nyt muutamaksi päiväksi, kun tulin kipeäksi. Mutta tulikin liikuttua onneksi tällä viikolla paljon. Huomiseen!

Moikka tännekin, hiljaista näyttää olevan :/

Eipä ole hirveän hyvät fiilkset huomisen suhteen vaikka pisteissä olen pysynytkin.On vaan sellanen olo, että paljon ei ole lähtenyt, mutta toivon, että edes 300g niin sitten on lähtenyt tasan 11kg =) Toisaalta eihän se aina kai voikkaan niinhurjasti tippua kun viime viikonkin lukema oi niin iso (1,4kg ). Mutta nyt mula ei ole enää niin kiirettä laihtumisen kanssa kun se 10kg on sentään lähtenyt...

Yritän huomenna tulla ilmoittamaan tuloksia. Kone on nyt ainakin toistaiseksi joten kuten käytettävissä, mutta empäs tiedä kuinka paljon kaiken näköisiä korjauksia yms. on edessä :/

Tsemppiä kaikille ja hurjia tuloksia huomiseksi =)

PS. Tänään tuli syöyä pullaa ja piparia kun olivieraita, mutta niitäei silti usein käykään :) Ja pisteet on kohdillaan - ainakin vielä. Mies tossa puhuu koko ajan pizzoista yms, että saas nähdä miten tämän tädin käy :whistle: :ashamed: :headwall: |O

Hyvää punnituspäivää!

huh, sitenkin miinusta, eli -700g viimeviikosta ja vihdoin 65kg alitettu! Eli paino nyt 64,6kg :) kokonaispudotusta -4,5kg. Ja kyllä tonkin määrän huomaa, vaikka paljon sais vielä tippua..oikeasti varmaan vieläkin se kymppi lisää..mutta hiljaa hyvä tulee sanoo mummo mäessä (arjaanalle ;) )

Viimeviikko oli kyllä terveellisestä elämästä aika kaukana, tuli parina iltana viikollakin herkuteltua (kalorivajeen rajoissa) Eli oikean ruuan kustannuksella..ja sellanen peli saa loppua! :)

Tulkaa kaikki ilmoittamaan kuulumisenne!!! Vaikka pudotusta ei ois tullukkaan, ettei tää ketju aivan kuihdu.. tästä on ainakin mulle ollut kuitenkin paljon iloa ja kannustusta!

Tänään ois tarkotus käydä kävelyllä ja illalla spinningissä.

Hauskaa päivää!

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 64,6 Kg
Pudoitettu: -4,5Kg

Heipä hei!

Täällä ei kauheasti juhlita: pudotusta - 200g, mutta kai se viime viikon hurja tulos sitten verotti :/ Ja uskallan syyttää sitä pizzaa jota vedin mahani täyteen ennen nukkumaan menoa kun mies sitä toi |O Koska eihän se yön aikana oo ehtinyt pois sulaa, aamullakin oli vielä ihan ähky olo ja maha pömpötti :x :headwall: :ashamed:

Pisteilyllä jatkan, liikunnasta en jaksa niin stressata. Vitsi kun sais vaikka 2kg vielä ennen reissua pois, toisaalta olen nytkin ihan suht tyytyväinen kun kesävaatteet tuntuu ja nytää aika hyviltä :)
Lähtö ois 25pvä, että läheä ollaan jo =) Se viikko repsahtaakin sitten ihan täysin kun eihän siellä pisteitä oikeen pysty laskemaan enkä mä kyllä lomalla edes haluaisi... Mutta jos saa itseään sitten niskasta kiinni reissun jälkeen ja laihduttais vaikka toukokuun loppuun ja kesäkuussa alottais sitten painonhallintaa... saas nähä miten käy..

hassua varten:
paino nyt 74,6
vko.pudotus 200g
kokonaispudotus 10,9kg

voi perskules, huomasin just, että se 11kg pudotus jäi 100g päähän |O Ja tiedän, että jos en ois eilen syönyt sitä pizzaa niin miinusluvut ois yittänyt sen 11kg :headwall: |O noh ens viikolla sitten :saint:

ina mä toivon ihan samaa, että alkais muutkin aktiivistua sillä tää on ollut mullekin aika iso tukia osa laihdutusprojektia! =) Siinä on aina joku kipina kun odottaa maanantaita ja tulee kertomaan tulokst - vaikka ne ois sitten miten surkeat.

Tsemppejä kaikille ja tulkaas nyt aktiivisiksi! =)

PS. Sori, mutta mä en jaksa aina korjata noita virheitä mistä näppäistö jättää kirjaimia pois, toiv. saatte selvää :ashamed:

Hyvää punnituspäivää munkin puolesta! Ei pudotusta täksi viikoksi. :ashamed: Menkkojen aikaan yleensä masennun ja syön paljon enemmän, muttei se oo hyvä syy kuitenkaan :/ No kuitenkaan ei paino noussut. En tiedä mitä tästä laihiksesta tulee :headwall: Kova hinku olis olla kesällä hoikempi mutta 6 kiloo olis vielä tavoitteeseen, en tiedä onnistuuko kun sorrun koko ajan kaikkeen :headwall: :snotty:

Limeolinelle paljon paranemisia! =)
Ja Gabomille voimia suruun :heart:

Eilen olin salilla, mutta muuten en viikolla kovin paljon liikkunut, mitä nyt pieniä kauppareissuja kävellen vaunujen kanssa. Tänään on tosi sateinen päivä, joten saas nähdä mahtaako tämä tantta lähtee liikkeelle :whistle:

Paino tänä aamuna oli 74,6kg eli reilu kilo tippunut viime viikosta, en jaksa nyt tuolta etsiä sitä viime viikon painoa mut yli 76kg se oli.. Oon tosi tyytyväinen!
Vaikka en minä nyt ihan lujana onnistunut olemaan viikonloppuna. Sunnuntaina repsahdin.. Mut siinä kävi silleen hyvin että mulla meni siitä järettömästä kanasiipi annoksesta maha ihan sekasi ja koko päivän tai ehkäpä koko viikonlopun syömingit tuli ulos...
:x Elimistö hieman järkyttyi siitä mausteiden ja rasvan määrästä.. Ei se tieten mitenkään kivaa ollu mut eipähän jääneet elimistöön kytemään ja muuttumaan läskiksi..

Viikonloppuna ei tullu pahemmin liikuttua ku oli kotona niin paljon muuta hommaa mut jospa tässä taas pari kertaa salille pääsis.. Ihana aurinkoinen ilmaki on nyt että ulos kai sitä pitäs mennä... :whistle:

No mutta palataan taas! :wave:

Tässäpä vielä hassulle...

Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 74,6kg
Pudoitettu:-3,9 kg

Joo ja sen tulin vielä sanomaan että mulle tää kirjottelu antaa ainakin ihan hulluna motivaatiota. Käyn täällä monesti päivässä ja eilenki oikein mietin niitä siipiä syödessä että oi voi miten kehtaan tytöille kertoa... Ei se toki estäny mua niitä syömästä :LOL: mutta kuitenkin! Jos ei ois "tilivelvollinen" muille ku itelle ni tiedän että repsahtaisin paljon useammin ja pahemmin..

Ja Jauholakki, me nyt painetaan saman verran B) Tästä on hyvä jatkaa!! Paljon sää olit pitkä?

muoks* Tuollahan tuo etusivulla luki :ashamed: No ei me ihan vertailu kelpoisesti olla samoissa ku sää oot niin hurjan pitkä.. Mää oon vaan 168cm... No mut kuitenkin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja perlos:
Joo ja sen tulin vielä sanomaan että mulle tää kirjottelu antaa ainakin ihan hulluna motivaatiota. Käyn täällä monesti päivässä ja eilenki oikein mietin niitä siipiä syödessä että oi voi miten kehtaan tytöille kertoa... Ei se toki estäny mua niitä syömästä :LOL: mutta kuitenkin! Jos ei ois "tilivelvollinen" muille ku itelle ni tiedän että repsahtaisin paljon useammin ja pahemmin..

Ja Jauholakki, me nyt painetaan saman verran B) Tästä on hyvä jatkaa!! Paljon sää olit pitkä?
Jos saan udella perlos että leivoitko viikonloppuna? :D Mullakin oli ihan kauhee leipomisvimma, mutta voitin sen enkä siis leiponu. Jotakin suklaakeksejä teki mieli tehä.... :whistle:

hassu: En leiponu :saint: Mutta en sitten tiiä oliko se toblerone (joka ihmeellisesti hyppäs kassiin hulluilta päiviltä) yhtään parempi vaihtoehto :headwall: Mut ens viikonloppuna ku tulee vieraita ni kyllä taidan juustokakun pyöräyttää :p mut käytän siihen kaikkia kevyt tuotteita ni se oikeestaan vaan laihduttaa ku niitä aineita sekoittelee :whistle: :LOL: (epätoivoista uskottelua....)

tääl ollaan, paino jumittunut samaan..... mulla ei ole ku kämmen tietokone käytös tän viikon, joten tää naputtelu on tuskaa. mä yritän taas piiskata itteeni...... mut siis ens vkl enemmän minusta hienoja tuloksia teillä.

tääl ollaan, paino jumittunut samaan..... mulla ei ole ku kämmen tietokone käytös tän viikon, joten tää naputtelu on tuskaa. mä yritän taas piiskata itteeni...... mut siis ens vkl enemmän minusta hienoja tuloksia teillä.

Alkuperäinen kirjoittaja perlos:
hassu: En leiponu :saint: Mutta en sitten tiiä oliko se toblerone (joka ihmeellisesti hyppäs kassiin hulluilta päiviltä) yhtään parempi vaihtoehto :headwall: Mut ens viikonloppuna ku tulee vieraita ni kyllä taidan juustokakun pyöräyttää :p mut käytän siihen kaikkia kevyt tuotteita ni se oikeestaan vaan laihduttaa ku niitä aineita sekoittelee :whistle: :LOL: (epätoivoista uskottelua....)
Toisaalta parempi tuo toblerone kun tietää että siinä pienessä levyssä on 100g ja se on noin päälle 500 kaloria, eli karkeesti kolmasosa koko päivän energian saannista.. :whistle: Sitten jos itse leipoo pikkuleipiä
niin uskottelee itselleen ettei yhdessä keksissä nyt niin paljon ole energiaa....eikä toisessakaan, eikä kolmannessa... :snotty:

Täällä menee ihan kohtalaisesti, eikä makeanhimo ole niin kova kuin viikko sitten :D Lenkille en varmaankaan lähde kun on niin surkea keli. Vatsojen ja ojentajien teko kotona kiinnostais kyllä, ehkäpä tuossa telkkaria katsellessa vois tänään niitä hommailla.
Sellainen tulli mieleen, että ootteko venytelleet paljon esim liikunnan jälkeen? Voiskohan auttaa ns. kevyeen ja vetreempään oloon? Onkohan sillä mitään vaikutusta laihduttaessa? Varmaan aika tyhmä kysymys... :ashamed:

Tsemppiä tsemppiä!! :wave:

Miks tämä on niin vaikeeta?? Onko kellään muulla AINA ihan järetöntä karkin himoa?? Mää oon oikeesti ihan totaalisen riippuvainen sokerista :headwall: Päivällä vetäsin puoli pussia panttereita ihan vaan sen takia ku ne oli tuolla kaapissa ja en voinu mitään muuta tehdä ku ajatella niitä :kieh:
Kuka lähtee mun kaveriksi, ei enää karkkia?? ainakaan kuukauteen. Ajattelin ruveta siis karkkilakkoon, kaikkea herkkuja en voi iteltä kieltää, muuten repeää vaan mutta karkit, ne ei oo mitään muuta ku lisäaineita ja sokeria, toisin sanoen ihan vaan kakkaa. Suklaatakin sais syödä vaikka kerran viikossa kohtuuden rajoissa mut nuo muut karkit! Muihin mulla ei oo ees mitään sen ihmeempää himoa mut karkkia voin vetästä vaikka puoli kiloa...

No mutta...
Lenkillä kävin ja huomenna ois tarkotus salille..

Palataanpa taas!!

Helou, hei ihmiset, ottakaas ny niskoistnne kiinni ja alkakaa kirjottelemaan! :kieh:

Arvatkaas mitä, mulla näytti paino tossa kuuden aikaan 73,9kg :eek: Huvikseni kurkkasin ennen suihkua eikä ollu ees aamupaino :eek: Tosin siihen varmaan vaikuttaa se kun mulla on ollut oko päivän maha sekaisin a olen juossut vessassa ainakin 20 kertaa :snotty: :x |O

Olo on koko ajan ähky vaikken oikeen mitään oo tänään syönytkään, pisteitäkin mennyt ihan olematon määrä...

perlos mä olen kai siitä omituinen, että mul ei ole oikeastaan mitään vaikeuksia olla syömättä karkkia tai muita makeita herkkuja. Roskaruoka (pizza, kebab, hampurilaiset ) on enemmänkin mun heiko kohta, mutta siihenkin onneks joutuu näkemään sen vaivan että lähtee hakemaan niin ei tuu niitäkään sitten ihan päivittäin syötyä ;) Suklaasta tykkään ihan älyttömästi kanssa,mutta sitä ei tuu syötyä kun sitä ei osta =)
Sulle antaisinkin vinkiksi, etä paras tapa olla syömättä karkkia on jättää ne kaupan hyllylle ;)

Taas on näppäimistön kenkkuiluja varmaan miljoona, mutta koittakaa saada selvää... :whistle:

Pakko oli vielä tänä aamuna katsoa se aamupaino ja positiivinen yllätyshän sielt tuli: 73,5kg eli -12kg! :eek:
Noh, en vielä viitsi juhlia, odottelen kiltisti maanantaihin ja katson silloin seuraavan kerran mihin suuntaan paino mennyt :whistle:

Perskule teidän kanssa, mihin on hävinnyt se vilkkaana kihisevä ketju? :|

Yhteistyössä