N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Huomenta päivää!!

Mulle tuli nyt sitten taas flunssa, voi että mua ärsyttää!!!! Vasta olin ja poika on ollut monta viikkoa jonkinmoisessa taudissa. ARGH :kieh: Noh.. pitää nyt kattoo mihin tämä kehittyy, tänään ois ollu salipäivä ja tympäsee kyllä jos sinne nyt en sitten pääse.
Pisteissä olen pysynyt ja vähän on allekkin jäänyt. Pari viikkoa sitten ajattelin että en pääsiäisenä laske pisteitä mut kyllä aijon laskea. Menee muuten taas ihan höpöksi parin päivän takia. En malta olla käymättä puntarilla ja tänään se näytti 75,2 (maanantaihin -900g) joten hyvin putoaa ku pysyy vaan tiukkana. En nyt halua sit sitä pilata. Mut katotaan vaan, sorrun kuitenki ku meille tulee vieraita ja me kyläillään pyhien aikaan.. :ashamed:
EI, EN SORRU!!! Herkutella saan mutta pisteitten rajoissa, prk! On se kumma jos ei sen vertaa itsekuria löydy!

hassu: Onko teillä siellä kuntosalilla jossa käyt ni niitä ohjaajia jotka voi sulle ohjelman tehdä? Jos on niin kannattaa tosiaan käyttää niitä. Mut jos ei oo ni voin määki sua jelpata jos haluat.

Mutta joo.. katotaanpa minkälainen päivä tästä nyt tulee jos tää pää kipu ei mee ohi ja räkä lopu... :snotty:

Palataan taas!!! :wave:

Moikka.

Perlos tiedän todellakin ton tunteen, mua ärsyttää kans suunnattomasti kun tauti on vaan pahempi kokoajan vaikka en juuri muuta oo tehny kuin lepäilly :kieh: Joo ja kanssa varmaan viimeset 1,5kk kipeenä-terveenä-kipeänä-lapsi kipeänä-ite kipeänä- kumpikin kipeänä- terveenä ja taas kipeänä. Ja pahnta on just se että joutuu selviämään pieneillä kaloreilla kun ei voi syödä liikunnalla ansaittuja kun siis sitä liikuntaa ei tuu :/ No joo pitää taas muistuttaa itsea mitkä kaikki asiat n hyvin..ja tauditkin on ilmeisesti ollu kaikki vaan perus flunssaa, eikä pahempaa =) that's guuuut!

Hassu: Mäkin voin auttaa sua kuntosali ohjelmien kanssa, meillä kun menee niin päin ettämäteen aina miehellekin ohjelman. vaikka para on varmasti että saat henkilökohtasesti neuvoa että liikkeet menee varmasti oikein, ettei tuu loukkaantumisia. Jos untosali liikkeet on sulle ennestään tuttuja ja haluisit vaan ohjelman niin www.pakkotoisto.com -> forum -> kuntosaliohjelmia aloittelijoille löytyy ihan hyviä perus kaavoja..

Nyt pitää mennä niistämään :)

Hyvät pääsiäiset kaikille, kun osa on vissiin jo tänään lädössä sukulaisiin tms. Pysytäänhän kohtuudessa niin ei tarvitse katua ja aloittaa urakkaa alusta ens tiistaina, pääsiäisen jälkeen. Ostetaan vaikka joku hieno yksi luksus muna :) Ja nautiskellaan mieluummin se kun kassillinen 0,50 euron röllimunia
:p

kiitos tervetulotoivotuksista!
meillä ollaan mahataudissa pojan kanssa,että aloitus jäänee myöhemmäksi,nyt ei pysty aattelemaan mitä syö,kun ei oikein maistu mikään(sinänsä hyvä). tiedän vain että tää kostautuu. nyt kun on alkanu pysyy ruoka sisällä menee suklaakin oikein hyvin |O
mutta varmaan viimeistään tiistaina alkaa uusi elämä!
tiputettavaa olisi ainakin se 10kg. pituutta vain 160cm ja painoa on 77kg :ashamed:

Mites teillä ystävät hyvät laihdutus sujuu? Eipä paljon ole täällä tullut käytyä, mutta eipä täällä muutkaan ole näyttäneet olevan niin ahkeria :D Sitä se pääsiäinen teettää... Toivottavasti ketjun hiljaiselo ei tarkoita kovia repsahduksia :D Maanantai tulee kovempaa kuin sitä huomaakaan! ;)

Me oltiin miehen kanssa torstaina vähän rilluttelemassa joten pisteet meni tietty aika paljon yli, alkoholi prkl kun niitä niin paljon verottaa :D Vaikka en kyllä sinä päivänä paljon mitään syönytkään... Eilen sitten pidin "pisteettömän" päivän ja tänään kyllä silti oli pakko laskeskella eilisen pisteet :ashamed: Mutta yllätyksekseni päivän pistemäärä ei paljon ylittynyt... :eek:
Ostin itselleni kaksi suklaamunaa ja aamulla söin yhden ja illalla varmaan sitten toisen. Ajattelin että lasken vain puolet pisteitä niistä :ashamed: Kun yhdestä menee 6,5p :eek: niin annan pääsiäisen kunniaksi itselleni vähän anteeksi :D

Tänään tuli käveltyä reipas 1h 20min lenkki ja oli kyllä ihanaa kun täällä on niin upea ilma!

Tervetuloa ja paranemisia gabomille! =)

Heippa kaikille!
Mää oon kyllä ylpee itestäni. Täysin pisteiden rajoissa on pääsiäinen vietetty :saint: Herkutellutkin olen jonkin verran mutta siis sallituissa rajoissa.
Eilen käytiin kävelyllä ja tänään ois tarkoitus salille lähteä. Mies meinas että tänä iltanakin käytäs lenkillä. Sopii mulle, kiva vaan että lähtee mukaan, välillä tylsää aina yksin käydä. Aina ja aina... hih.. ei tuolla nyt ehkä niin usein oo tullu käytyä.. Mut kuitenkin.

Mukavaa loppu pääsiäistä kaikille ja jotka on hieman repsahdellut niin ens viikolla taas uuten laskuun =) :flower: :wave:

kiva kuulla miten on pääsiäinen mennyt, mä oon syöny yli kaloriden mutta elättelen toiveita että muuten hyvin mennyt viikko takais sen että pudotustakin tulis, tai ainakin sen että ei oo tullu lisää.

Liikkunut en ole paljoakaan, vaikka flunssa näyttäs vihdoin vähän helpottavan..huomenna vois jo varmasti mennä kevyelle lenkille..

Pääsiäismunia n oo vielä syöny yhtään, mutta tänään niitä saattaa tuolta mummolasta tulla..onneksi en mitenkään hirveästi niitä himoitse..

Nyt pitää mennä, mutta huomenna sitten kaikki kertomaan tuloksista, eikä masennuta vaikka pääsiäinen ois tehny kepposia..se on vaan muutama päivä vuodessa, kun kuitenkin muuten ollaan kaikki oltu niin kiltisti ja liikuttu paljon!

Niin joo ja paljon tervetuloa gabomille!

Moikka, nyt on vaa'alla käyty ja tulos ok -700g eli nyt 65,1kg. Ensi viikolla sitten 65kg alle jihuu :) Nyt on tahti ollut keskimääräsesti 1kg /vk ei 4kg/kk ja sen mukaan tavotteeseen pääsyyn menisi enää 2kk, mutta tosiaan saamennä tuplastikkin sen verran..pitää vaan olla tyytyväinen siihen -500g. Mä keksisinkin yhen jutun millä se -500g tuntuu joltakin. Miettikää 500g:n voi pakettia, sellanen on sulanut..multa on nyt siiis sulanut melkein puolitoista pakettia..tollalailla se kuulostaa musta hurjalta määrältä.

Hassulle päivitykseen
ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoitepudotus 1.12 :-12 Kg
Välitavotepudotus 1.4: -3kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 65,1 Kg
Pudoitettu: -4 Kg

Tulkaas pian kertomaan omista tuloksistanne!

-1,6kg!!!! Eli paino nyt 74,5kg. Näköjään se palkitaan ku pysyy tiukkana. Aivan voittaja olo!! Mutta miksi se on välillä niin hiton hankalaa?? |O No mutta, nyt nautin tästä onnistumisesta. Toivottavasti tämä lasku suuntaa jatkuu....

Eilen kävin muuten salilla, lenkillä ei tullut käytyä ku tuli vieraita. Yhtään suklaamunaa en oo syöny mut ajattelin että jos tänä iltana täydellisten naisten aikana yhden munan nauttis :D

Miten muilla on mennyt?? ina21: Hieno pudotus Sinullakin!! :flower:

gabom tervetuloa mukaan! Kyllä tänne vielä mahtuu :)

Mä jätin tän aamun punnituksen välistä, kun en tohtinut puntarille mennä :ashamed: Pääsiäinen meni kyllä ihan mäkeen. Syötyä on tullut matkalla ja myös kotona ollessa. Mutta huomenna kun alkaa arki ja mieskään ei oo kotona, niin palaan ruotuun. Tänään kävin pienen jaloittelu lenkin, ja illalla ajattelin mennä kunnon lenkille kuitenkin. Nää juhlapyhät on mulle aina niin vaikeita.... :(

Onnea perlos ja ina21! Hienoja tuloksia! Ootte olleet kyllä tosi reippaita koko pääsisäisen kun nuin makeesti on paino pudonnut!!

Tuun päivittää etusivun, sitten kun pudotuksia on saatu lisää!!

Moikka!

Multa jäi tän päivän punnitus väliin, mutta huomenna sitten ja tulen ilmoittamaan tuloksen :) Sekoan jos miinusta ei ole edes hiukan. Kaikenlaista olen oman luvan kanssa syönyt, mutta liikunnalla myös kuluttanut aika paljon joten kyllä nyt ees vähän pitäis olla tiputusta...

Onnitteluja pudottaneille, ilmoittelen sitten omista tuloksista huomenissa! :wave:

tulin vaan muutenvaan purkamaan sydäntäni kun tuli vähän mässättyä :) 6 omatekemää korvapuustia ja puolikas salami pizza :D No onhan ainakin maha täynnä, ja se paras tekosyy, eli tekee hyvää maidontuotannolle!

Toivottavasti huomenna on jo moni päässyt arkeen kiinni ja tulee kertomaan tuloksista!

Öitä!

Ja aamupalaksi kaksi korvapuustia..hei onko mitään rajaa ? :) Seuraavan kerran saan tällälailla mässäillä kun on toiset 4kg tippunut! Se on varma se, ja kohta lenkille..muutenhn mä turpoon iltaan mennessä alotuslukemiin!!!

ina21:voi meitä.. :whistle: Hieno pudotus sulla ja sit heti meet syömään pullaa.. No mulla sama homma! Paitsi ei pullaa mutta pizza ja karkkia. Se yksi suklaamuna muuttui karkkipussiksi ja daimiksi (suurin tietenkin mitä löytyy) :ashamed: Oivoi... Ei sitä opi...

Meillä poika vähentää tissittelyä koko ajan, ajattelin että pistäskö jo nyt pisteet muuttaa niin ettei ottais ollenkaan huomioon tota imetystä ku enää aamulla ja illalla syö. Enkä jaksa uskoa että se enää pahemmin tuohon maidon tuotantoon vaikuttaa. Mut toisaalta en meinaa noissakaan pisteissä pysyä :ashamed: ja silloin kun pysyn ni tippuu kyllä paino. Ehkä muutan sitten ku paino alkaa junnaan paikoilla tai sit ku tää imetys oikeesti loppuu.. Kumpi nyt ehtii tapahtua aikasemmin..

Hei ihmiset!! Tulkaahan kertoon kuulumisia!! :wave:

Hejdo!

Mulla paino aamulla 76,2kg eli -900g. Kohtuullisen tyytyväinen olen, mutta vähän harmittaa kun tiedän, että pudotusta ois vieläkin enemmän jos suklaat yms. ois jääneet syömättä :/

No nyt on onneksi pyhät ohi ja pääsee normaaliin laihdutusarkeen. Mitään kummempia suunnitelmia ei ole, samaa rataa jatkan kuin ennenkin =) Seuraavaksi tulee sitten kai mässättyä kuukauden kuluttua siellä etelässä - siis oikein olan takaa :eek: :|

Mutta nyt täytyy taas mennä, tulkaahan muutkin ilmoittamaan tulokset :)

*muoks* ja taas mä unohdin hassulle ne päivitykset: paino nyt 76,2kg, kokonaispudotus 9,3kg

Jaahas, hienoja tuloksia Onnea kaikille!!!

Meillä on vaa'asta patterit loppu, joten mittailen torstaina kun käydään pojan 4kk neuvolassa... mitään laskua tosin tuskin on :ashamed:
löysin kaupasta tollasia omenalastuja!!!!
ne voisi vaikka pelastaa mun iltamässäilyt kun niitä ja porkkananpaloja popsisi...

ENni

nyt syömään tuorepastaa...

kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!
onko teillä milloin punnituspäivä?

kävin tänään vaa´alla ja se näytti 78kg,mutta ei lannistuta. meni viime viikko niin huonosti,että ei ihmekään! saan kyllä tippumaan tän viikon aikana.

nyt on ehkä sairastelut sairasteltu,että tästä on hyvä jatkaa!

Hienosti kyllä pudonnu teillä joillakin paino,vaikka pääsiäinenkin oli :flower: onnea!

nyt tsemppiä tähän viikkoon! :D

Voihan pers** taas kaksi korvapuustia lisää mahassa :) Nyt heitin loput roskiin, koska ei näköjään edes pakastaminen auta (sulatin 3h pakastamisen jälkeen pullat uunissa :) Ei ees ehtiny sulaa kunnolla kun jo iskin kynteni niihin ) Onkohan mulla menkat tulossa vai mikä nyt näin himottaa...

Moi!

Arvatkaa mitä? Total reps! B) Mulla jäi pääsiäisenä syömisrumba päälle... Tuun ilmotteleen ittestäni joskus, kunhan saan kasattua itteni. Luultavasti ens keväänä... :whistle: Voi ei, ja näin hienosti kun alko... Vähän hävettää ja itkettäää... :ashamed: No, on tässä syömishimossa yksi hyvä puoli, maitoa tulee aivan yli äyräiden!

Huomenta. Eilis ilta meni loppujen lopuksi hyvin, ja kalorit jäi pikkusen vajaiksi kun en syönyt korvapuustien ja pinaattikeiton lisäksi sitten enempää.. terveellistähän tuo ei todellakaan ollut..

Limeoline: Voi hitsi, mutta sullahan on aivan mahtava pudotus jo takana! Mitä jos pitäisit tällä viikolla sellasen "palauttelu" viikon että söisit kulutukses verran, niin että ei tippus paino mutta ei ainakaan kauheesti nousiskaan ja tulisit sitten ensi viikolla taas mukaan remmiin?? Ku nyt kun painat vähemmän niin elimistö yrittää hirveen helposti saada painon takasin sinne korkeimpiin lukemiin, ja se ois varmasti sustakin ärsyttävää jas kova työ menisi "hukkaan"... Eli koita opetella sellasta syömis tyyliä tää viikko millälailla voisit sitten tulevaisuudessa elää ja pitää painon hallinnassa.

Ja tää sepustus tulee nimimerkillä "paraskinpuhuja" :LOL:

huoh....
Mulla meni eilinen ihan penkin alle :ashamed: Siis aivan käsittämätöntä.. Viikko menee aivan loistavasti ja selviää viikonlopusta ja jopa pääsiäisestä ni sitten tiistaina retkahtaa!! Siis mikä helkutin päivä se tiistai on retkahtaa????? |O |O |O Jonku lauantain tai sunnuntain vois ymmärtääkki mut TIISTAI!! Aamulla ku kävin puntarilla ku mää aina keskiviikkosin siihen pv:n ohjelmaan merkkaan ni oli paino noussut 2kiloa. Kyllä 2kg!! ARGH!! Oon niiiiiiin vihanen itselle, mikä helkutti siinä on niin vaikeaa?? En käsitä.. Suoraan sanottuna v*tuttaa ja rankasti.

Yhteistyössä