Moikka!
Käviskö uuden ketjun nimeksi kaikkien ehdotusten yhteenlasku eli "hassunhauskat mahottomanmahattomat laihduttavat kesämisut" Ja vaihtetaan stten syksykkä pelkiksi misuiksi tms. Vähn kyllä kuulostaa tyhmältä mutta en nyt keksi mitään.. yksi vaihtoehto on pitää tää vanha nimi "n. 10kg pudotus" ???
Itellä mennyt viikonloppu ihan ok:sti...herkkuruoka oon syönyt, ja kaloreita en oo jaksanut laskea..mutta mitään jälkiruokaa eli siis makeaa en ole syönyt, minkä takia ainakaan kaloreta ei pitäis olla tullut hirveästi liikaa..
Perlos: No meillä poju nukkuu mun viekussa perhepedissä, ja nukutan sen niin että oon siinä sen vieressä pötköllään ja se räplää mun kättä kunnes nukahtaa..nousen kuitenkin ite vähäksi ajaksi vielä valvomaan. Nykyään se nukahtamisen hankaluus tulee siitä ettei malta sielä sängyssä olla ain makuullaan vaan just nousee päätyä vasten yms. hillumista.. Joskus tein sillain että vein sänkyyn ja lähin ite pois ja se toimi kyllä ihan hyvin, tykkään vaan ite fiilistellä siinä sen viekussa
:heart: Mutta siis nykyään en voiskaan lähteä ennenkuin baby on unessa koska niin isoa barrikaadia en pysty siihen rakentamaan minkä yli se ei pääsis..Mutta ei onneksi ole nukahtaminen yli tuntia kestänyt.
Päiväohjelma menee näin:
Herätys (5)-6-7
Päiväunet silloin 11-15 sen kaksi tuntia ja
yöunille 19:30
Gabom: En usko että sillä kilojen tippumisella on niin selvää merkitystä, luulisin että ennemminkin sillä että oppii syömään terveellisemmin ja liikkumaan tarpeeksi ja nuita asioita kun elämässä tapahtuu niin yleensä myös hieman laihtuu.. Mutta sulla ainakin se ois varmaan nyt hyvä ettet stressais tästä laihdutuksesta.. koittasit aatella vaikka just että yksikin terveellisempi elämäntapa on hyvä alku..ja varmasti oot tämän laihdutuksen myötä jo opinut joitakin hyviä uusia elämäntapoja !?! hitsi , en nyt sa ajatuksiani puettua sanoiksi..kai tarkotan sitä että maailma on siitä ihmeellinen,, varsinkin nämä lapsen syntymis asiat..ettei ne varmasti ole parista kilosta kiinni. Ja varmasti lasta toivovana olet tehnyt kaiken minkä itse pystyt asian eteen..anna asia nyt ylempien voimien/kohtalon/jumalan (kehen ikinä uskotkaan) käteen ja koita olla armollisempi itseäsi kohtaan! Ja paljon paljon paljon onnea ja jaksamista ja intoa ja ihania tunteita, sekä voimaa tuleviin hoitoihin :heart:
Ps. Jauhiksella hyviä vinkkejä! Esim. kurkut on nyt tosi halpoja, niitä on varaa syödä vaikka kaksi kolme päivässä! Ja ihan käytännön asiana kannattaa kohottaa kuntoa mahdollisimman paljon, jotta mahdollisena raskaus aikana jaksat, sekä suolasta että rasvasta kannattaa välttää että verenpaineet pysyy matalalla, ja sokeria kannattaa välttää ettei tule raskausdiabetesta.. Noiden kauhukuvien avulla mä sain karsitua karkit ja sipsit ja suolaset ruuat mun ruokavaliosta raskauden ajaksi..ei ois pitänyt antaa niiden tapojen tulla pojan synnyttyä takasin :kieh:
Adelina: Sähän liikut hyvin! Ootko kotona vielä vai olitko jo työ elämässä ja minkä ikänen lapsi sulla olikaan (voisin kyllä varmaan tarkistaa aikasemmista viesteistä mutta en jaksa
anteeksi
)
Enni: Ootko vielä raksalla? Minkälaisella aikataululla te teette taloa, ts. ootko tästä lähtien aina viikot raksalla vai miten? Kiinnostaa kauheesti
Nyt nukkumista valmistelemaan, öitä
:wave: