N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Tässä listaa porukasta, tuloksista ja tulevista tuloksista!




Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,3 Kg
Pudoitettu: -9,0 Kg

Enni1980
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 82,2 Kg
Paino nyt: 79,7Kg
Pudoitettu: -2,5Kg g

Arjaana
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg (ehkä 15 Kg )
Pituus: 173 cm
Lähtöpaino: 85,5 Kg
Paino nyt: 74,6 kg
Pudoitettu: - 10,9 Kg

Myy-80
Laihdutus alkoi 14. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10-15 Kg
Välitavoite 31.3.-08: -5kg
Välitavoite 15.6.-08: -10kg (lähtöpainosta)
Pituus: 156 cm
Pudotettu: - 4.5 Kg

hassu
Laihdutus alkoi 21. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10 Kg
Pituus: 160 cm
Pudoitettu: -4,0Kg

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoite 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU
Välitavote 2.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 64,6 Kg
Pudoitettu: -4,5Kg

perlos
Laihdutus alkoi 26. tammikuuta
Tavoitepudotus: 13,5 KG
Pituus: 168 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Paino nyt: 74,6kg
Pudoitettu:-3,9 kg

gabom
Tavoitepudotus: 10 KG
Pituus: 160 cm
Lähtöpaino: 77 kg
Paino nyt: 76kg
Pudoitettu: -1kg



 
:wave:
täällä yksi, joka haluis eroon 10kg. Synnyttänyt olen 11/07 ja raskaudesta 5kg jäljellä ja ylimäärästä siis löytyy jo ennen raskautta kerätystä massasta ainakin tuo kymppi.
punnistuspäivä käy mulle. mitään kalorimäärää en ole itelleni asettanut kun imetän, mutta terveellisemmät ruuat ja sitten vaunulenkit voisi aloittaa mun kevyemmän elämän tavoittelun.

herkut vaan on niin hyviä ja maistuu tälle mammalle varsinkin kunolen viikot yksin, niin tulee puputettua kaikenlaist...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enni1980:
:wave:
täällä yksi, joka haluis eroon 10kg. Synnyttänyt olen 11/07 ja raskaudesta 5kg jäljellä ja ylimäärästä siis löytyy jo ennen raskautta kerätystä massasta ainakin tuo kymppi.
punnistuspäivä käy mulle. mitään kalorimäärää en ole itelleni asettanut kun imetän, mutta terveellisemmät ruuat ja sitten vaunulenkit voisi aloittaa mun kevyemmän elämän tavoittelun.

herkut vaan on niin hyviä ja maistuu tälle mammalle varsinkin kunolen viikot yksin, niin tulee puputettua kaikenlaist...
Joo kiva! Sulla on sitten ihan pikkuinen siellä kotona :)

Ja mulle kans maistuu nuo herkut liiankin hyvin! Voisin vaikka elää pelkästään niillä :whistle:
Joten senpä takia se keventäminen on jäänyt synnyttämisen jälkeen tuonnemmaksi koko ajan. Sen väsymyksen piikkiin olenkin laittanut nuo syöpöttelyt, vaikka tulishan niitä muutenkin syötyä. Mutta nyt lähtee läskit, se on varma!! :D


Toivotaan lisää innokkaita :wave:
 
Vajaat pari viikkoa olen tässä vähän tsemppaillut jo ( =liikkunut normia enemmän, jättänyt herkut pois, syönyt vähän ja terveellisesti ) ja huomenna ajattelin sitten oikein kunnolla aloittaa pisteet. Tänään kun katoin niin n.2kg on tippunut. Mulla raskaudesta jääneitä kiloja 10, että ne ainakin täytyis saada pois, mutta 15kg ois vielä parempi! =)

Ja joo, maanantai ois oikein hyvä punnituspäivä.

Mitäs liikuntaa ootte itellenne meinanneet? Mä olen tehnyt muutaman kerran viikossa DVD:n avulla tollasta rasvanpoltto-aerobicia ja välipäivinä (joskus joka päivä ) olen painellut stepperillä ja se on kyllä tosi tehokas ja saa hien pintaan! =)
 
Kiva kun tulit mukaan Arjaana! 2kg on jo tosi hieno alku, se kyllä tsemppaa tosi paljon kun näkee tuloksia =)

Mä en tiedä oikeestaan paljoa PV:n pisteistä. Jokaisellahan on aivan oma pisteytys niin ei oikein voi keltään kopioida suoraan tuota ohjelmaa. Mutta jos aikaisemmin vaikka olisi ollut ryhmässä niin siitä on varmaan myöhemminkin sitten hyötyä jos aikoo dietille.

Oon aika hyvin pysynyt siinä kalorimäärässä, mutta eilen kieltämättä jäi hiukan nälkä illalla, vaikka olin syönyt kyllä ihan hyvin. En edes liikkunut koko päivänä minnekkään täältä kotoa. Söin lisäksi sitten puolikkaan ananaksen ja sain pidettyä itseni erossa koko aikaselta puputtamiselta. :p

Mitäs liikuntaa ootte itellenne meinanneet? Mä olen tehnyt muutaman kerran viikossa DVD:n avulla tollasta rasvanpoltto-aerobicia ja välipäivinä (joskus joka päivä ) olen painellut stepperillä ja se on kyllä tosi tehokas ja saa hien pintaan! =)
Mä käyn niin usein kun pääsen Body Pumpissa ja jossain muussa jumpassa. Joskus on vähän vaikea lähteä illalla jos mies on just tullut töistä väsyneenä ja vauva on myös itkuinen. :/ Yritän käydä myös vaunulenkillä, muttei se oikein motivoi mua. :saint:
Mutta sellainen 3-4 kertaa/vko/ on ihan hyvä määrä liikuntaa jos siis siinä pysyn.

Mitä muuten syötte jos tulee hirmuinen makeanälkä?

Tsemppiä päivään! =)

Ja odotellaan jos lisää porukkaa ilmestyis!! :D

 
Mä en oo koskaan ite ollut painonvartijoissa, mutta lainasin äidiltäni niitä kaikkia vihkoja ja ensi viikon alussa saan sen kirjan. Näilläkin sivuilla oli joskus tuo uusi laskentatapa millä saa selville kuinka monta pistettä päivässä pitää/saa syödä. Vanhan laskentatavan mukaan saisin syödä 22 pistettä ja nyt uuden mukaan 20.

Tällä laihdutustavalla ei ainakaan tarvitse kärsiä nälkää ja saa oikeastaan syödä mitä tykkää kunhan pysyy pisteissä. En kyllä silti aio herkutella kuin ehkä joskus viikonloppuisin, kasviksia pupellan paljon ja onneksi tykkään niistä =)
 
noniin...
kävelin sitten 1,5 tuntia vaunujen kanssa ja kyllä huomasin, että varmaa vuos sitten on viimeksi tullut tollanen lenkki heitettyä.
no nyt sitten kahvia ja keksiä :ashamed:
mä muuten ostin kaupasta tollasia fitnespatukoita. on kokojyvää ja vähän on suklaata, niin sitä yritän nyt käyttää noihin yltiöpäisiin makeanhimoihini... :/
ja sitten ne jotkut light patukat on sellasia, joista menee 0,5-1 pistettä. jos niitä pisteitä laskee siis...
no, mun alotuspaino on nyt sitten 82,2, joka mitattiin lopputarkastuksessa viime viikon to, joten siitä sitten lähettiin. katotaan ensi maanantaina miten on käynyt. nyt olen kyllä tyytyväinen, kunhan ei ole noussut. :x

jeps, mutta tsemppiä hassu ja arjaana!!!! kyllä me tähän pystytään eikös vaan!!!! :wave:

Enni
 
Juu, pakko pystyä! Meinaan kaikki tietää jo että olen laihiksella ja sekös ois noloa jos luovuttaisin enkä saiskaan kiloja pois :ashamed:

Lisäpotkua ja paineita tuo vielä se, että ollaan lähdössä etelän lämpöön huhtikuun lopulla ja siellä kun "joutuu" olemaan vähissä vaatteissa ja uikkareissa niin eipä olis kovin kiva miettiä mistä kohtaa pursuu mitäkin :whistle:

Mutta joo, pistejutut menny ihan hyvin, nälkää ei ootarvinnut kärsiä, mutta tänään en kyllä liikkunut yhtään ylimääräistä :ashamed: No mutta kyllä niitä liikuntapisteitä ehtii sitten keräilemään ja huomenna otan taas stepperillä kunnon hien kun tyttö nukkuu =)
 

Huomenta!

Ihanasti vatsa kurni ennen kun nousin ylös tänä aamuna :D Sen kunniaksi aamupalakin maistui oikein hyvältä.

Eilen olin body pumpissa ja tänään olisi luvassa jumppa. Eilen päikkäreiden jälkeen laiskotti niiiin kovasti lähteä pumppiin, |O mutta keräsin itseni ja lähdin :saint: Olisi kiva mennä tänään vauvajumppaan, mutta se on päivällä ja mulla ei oo autoa, se on miehellä. Ootteko käyny vauvajumpassa? Olin kerran ja luulin, että se on sellaista kevyttä, mutta kaikkee muuta! Ainakin meidän poika painaa jo sen verran, ettei siitä jumpasta kevyttä saa B)

no niin, taidampa ottaa päikkärit kun poitsukin nukkuu, niin jaksaa taas riehua sitten salilla :)

p.s Ai niin, aika hyvää sellainen Options-kaakao, ootteko maistanut? PV kuulemma suosittelee makeanälkään sitä. Annoksessa on joitain alle 40 kaloria, ei huono ollenkaan ;)

tsemppiä tälle päivälle!
 
Täällä yks mukaan tulija vielä.
Painon pudotus tavotteeks oon laittanu -10kg, lapsista jäi n.12kg ylimäärästä, ja siitä haluan eroon.
Karkin ja makean syönnin lopetin 1.1.2008 ja lisäsin veden juontia, vaaka lukema putosi -2kg.
Makean himoon menee porkkanat,herneet,parsa,kukkakaali pakasteet.
Liikuntaa en niinkään harrasta, koitan kotona alotella.
Nyt odottelen maanantaina saapuvaa kuntopyörää ja stepperiä.
Ja keskiviikkona kokeilen apuna tuota cambridge kuuria.
Sitten pitäs vielä käsipainot hankkia.
Vatsalihas laite jo tuolta varastosta löytyykin, nyt vaan haen sen tänne sisälle =)
Tosiaan olen 24v, ja pituutta 162cm ja tämän hetkinen paino 74.4 (maanantaina punnitsin)
Ja kun olen joskus tuhannen vuoden päästä pudottanut tuon 10kg niin lupasin itselleni lahjaksi tatuoinnin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tikruus:
Täällä yks mukaan tulija vielä.
Painon pudotus tavotteeks oon laittanu -10kg, lapsista jäi n.12kg ylimäärästä, ja siitä haluan eroon.
Karkin ja makean syönnin lopetin 1.1.2008 ja lisäsin veden juontia, vaaka lukema putosi -2kg.
Makean himoon menee porkkanat,herneet,parsa,kukkakaali pakasteet.
Liikuntaa en niinkään harrasta, koitan kotona alotella.
Nyt odottelen maanantaina saapuvaa kuntopyörää ja stepperiä.
Ja keskiviikkona kokeilen apuna tuota cambridge kuuria.
Sitten pitäs vielä käsipainot hankkia.
Vatsalihas laite jo tuolta varastosta löytyykin, nyt vaan haen sen tänne sisälle =)
Tosiaan olen 24v, ja pituutta 162cm ja tämän hetkinen paino 74.4 (maanantaina punnitsin)
Ja kun olen joskus tuhannen vuoden päästä pudottanut tuon 10kg niin lupasin itselleni lahjaksi tatuoinnin =)
Vautsi, tuo tatuointi olis kyllä kiva lahja itellekin mutta pelkään vaan että se oiksin rangaistus jos sattuu niin paljon :$

Mutta joo, en mäkään kauheasti kodin ulkopuolella liiku, kotona vetelen stepperillä ja se on todella tehokasta! Puoli tuntiakin kun tekee niin kyllä hiki roiskuu :x Mullakin ois tuolla varastossa crosstrainer millä haluaisin alkaa treenailemaan, mutta kun ei oikein löydy tilaa :/ Ollaan nyt kovasti yritetty saada noita marsuja jonnekkin ja siitä tuli mieleen että saisin siitä sitten hyvän paikan laitteelle =) Onko halukkaita kahden marsun ottajia...? :saint:

 
tervetuloa tikruus kilotalkoisiin!

Noita painonvartijoiden pisteitä mietin. mähän saisin syödä niitä ihan tolkuttomasti, laskin että jotain 31????? voiko olla? siis kun täysimetän? No voihan se kai olla, kun sillon ei varmaan voi niin kovin laihduttaa ja olla syömättä. Vaikka kyllähän tolla 20 pisteelläkin saa syödä tosi paljon, kun vaan valitsee oikeita ruokia.
no täällä osotetaan lumimyrskyä, joten voipi olla että lenkki jää tekemättä. jospa sitten huomenna.... (vanha selitys)
No maanantai lähenee ja haluan kyllä edes jotain pois tuosta lähtöpainosta, joten ei kun hyötyliikunta kehiin ja siivoamaan. :kieh:

Enni

ja ei kiitos marsuja meille, kiitos vain tarjouksesta :LOL:
 
Mukaan vaan Tikruus!

Eilen teki makiaa hullusti mieli, jopa kysyin mieheltä jospa lähtis hakemaan mulle herkkuja, muttei hakenu :whistle: hyvä mies :D Ihan kiva, menin sitten nukkumaan ja voitin itseni!!
Eilen olin siis jumpassa ja täytyy sanoa, että kun liikuntaa harrastaa niin sen jälkeen tulee hirmuinen nälkä, ainakin mulla. Tuleeko muilla?
Joten tosaalta helpomaa olis vaan syödä vähän ja nukkua :xmas: niin kyllä laihtuis hyvin!

Ja kiitos Arjaana, mutta taidan jättää sun marsutarjouksen väliin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enni1980:
tervetuloa tikruus kilotalkoisiin!

Noita painonvartijoiden pisteitä mietin. mähän saisin syödä niitä ihan tolkuttomasti, laskin että jotain 31????? voiko olla? siis kun täysimetän? No voihan se kai olla, kun sillon ei varmaan voi niin kovin laihduttaa ja olla syömättä. Vaikka kyllähän tolla 20 pisteelläkin saa syödä tosi paljon, kun vaan valitsee oikeita ruokia.
no täällä osotetaan lumimyrskyä, joten voipi olla että lenkki jää tekemättä. jospa sitten huomenna.... (vanha selitys)
No maanantai lähenee ja haluan kyllä edes jotain pois tuosta lähtöpainosta, joten ei kun hyötyliikunta kehiin ja siivoamaan. :kieh:

Enni

ja ei kiitos marsuja meille, kiitos vain tarjouksesta :LOL:

Joo kyllä toi 30p on ihan realistinen määrä. Useimmiten kun se määrä (ilman imetystä ) on naisilla 20-24p niin kyllä tuo imetyksen 10 lisäpistettä tekee paljon. Mutta kyllä sen on pakkokin tehdä kun energiaakin kuluu =)

Mä treenailin eilen puolisen tuntia stepperillä ja sitten kävelin pariin kyläpaikkaan niin siitä tuli vielä puoli tuntia reipasta lenkkeilyä. Pisteissä ollaan pysytty, eikä oo tehnyt edes tiukkaa :)

Mutta nyt pitää mennä SYÖMÄÄN! :D

PS. Jaaha sitten, vai ei kukaan huoli meidän marsuja *tähän sellanen mököttävä hymiö*

PPS. Tädin mies on muutaman kerran laihduttanut pisteillä ja laihtunut joka kerta tosi nopeasti. Nyt on pelkkiä pisteitä laskemalla laihtunut 3vkossa 7kg eikä harrasta ollenkaan ylimääräistä liikuntaa! Ja näin on kuulemma tehnyt joka kerta :eek:
Mutta liikkuminen tietty tehostaa laihtumista, mä sain eilen 5,5 liikuntapistettä, mutta en käytä niitä syömiseen vaan laihtumiseen :D
 
No, mä kaivoin esiin tollasen vanhan ohuen pistevihkosen ja alan kanssa tarkkailemaan noita pisteitä. Aika vähän tossa on noita ruokia, mutta ainakin pystyy sitten ite vähän päättelemään jos syö jotain, että paljonkohan tässä olis.
Mäkin taidan tästä mennä syömään ruokaa, kun poika vielä nukkuu... tosin sillä on kyllä hyvä tutka...
 
Heippa!

Ärsyttää kun mun mies huijas mua eilen, sanoi mulle että hänen tekemänsä kermaviilikastike on tosi kevyttä ja eihän se mitään ollut, äh kun harmittaa, jotain rasvasta juustoa oli laittanut siihen.Ja mähän söin sitä innoissani, kun oli niin hyvää.


Eilen oli tosi myräkkä ulkona, niin en sitten hennonut mennä lenkille, ehkä sitä tänään vois mennä...

Mites teillä jaksetaan? Kuulumisia kehiin!!
 
jep, eilen ei paljon lenkkeilty... tänään käytiin pikkunen lenkki.
viikonloppu edessä ja sitä miettiin jo mitä kevyitä herkkuja olis. viinirypäleitä olen tässä popsinut. hyviä on kyllä.
no appiukko toi hirmusen säkin lakuja ja miehelle on keliakia, niin ei voi syödä, että kukakohan ne joutuu tuhoamaan. :p :x

Hassu: fiksu mies sulla, olis jäänyt muuten herkut syömättä. Rakkaudella se varmasti vaan tuon huikauksen teki. Sitä ei taida sun kilot haitata ja sehän on hyvä se.

tsemppiä viikonloppuun ja maanataina onkin sitten se punnitus. en ole käynyt nyt olenkaan katsomassa mitä näyttä, että katotaan totuutta silmiin vasta maanataina :/

Enni
 
Moiks!

Mäpäs ilmottaudun tähän pinoon, jos vaikka saisin vähän lisää puhtia. En varsinaisesti laihduta, enemmänkin kevennän... Tarkotus on saada pitkällä aikavälillä 10-15kg pois. Mulla nous paino joulun aikaan raskausajan lukemiin :ashamed: ja ennestäänkin oli pudotusvaraa, joten nyt yritän skarpata.

Oon tarkkaillu mitä syön, minkä verran ja kuin usein sekä lisänny hyötyliikuntaa. Tänään oli kolmas peräkkäinen päivä, kun kävin kävellen keskustassa ja taapersin tuon isohkon kaskenmäen... Eilen kyllä tulin takasi bussilla, kun toinen kenkä kastu niin inhottavasti. Mut vaunuilua on siis nyt tullu enempi ja tarkotus olis päästä kerta viikossa sauvakävelemäänkin jossain vaiheessa. Keskivartalon lihaksia varten on jumppapallo ja tasapainolauta olemassa, ne vaan pitäs kaivaa esille.

Mitään sterssiä mä en tästä ota... Pudottelen ainakin alkuun ihan rauhassa enempiä miettimättä. Tälleen vastaavalla tavalla (ilman lenkkeilyä ja jumppausta) sain ennen raskautumista putoon painoo viitisen kiloa ja vyötärältä lähti muistaakseni 6cm. Aika paljon on siis mulla herkutteluista kiinni... Oon vähän sellanen sokerihiiri. :ashamed:

Mut kiva, että täällä on tällanen porukka, niin voidaan kannustella ja vaihtaa vinkkejä. :) Tsemppiä itsekullekin!
 
Tuntuu energiaa olevan vaikka muille jakaa.
Tänään oli tällänen herkku päivä PIZZAA, meni painovartijoitten piste laskelmat katolleen :/
Koitin korjata tilannetta stepperillä, mun avokki oli tosi ihana ja osti mulle stepperin jota olin vasta kolme vuotta halunnut :LOL:
Kuntopyörääkin tuli eilen sotkettua, ja tuli huomattua että rapa kuntohan mulla on :(
Luulin että olis suht hyvä kunto, kun kahta lasta lennättänyt päivittäin ja juossut ja telminyt niiden kanssa.

Mitenkä noita liikunta pisteitä oikeen lasketaan?
 
Mnäkin hyppään tähän ketjuun!

Olen nyt kaksi viikkoa katsonut syömisieni perään ja tehnyt kotona callantenics jumppaa. Vyötäröltä olen kaventunut viisi senttiä ja reisistä pari senttiä.. pepusta ei mittanauhalla huomaa tulosta, mutta on selkeesti kiinteytynyt ja kohonnut. Kotona ei ole puntaria joten en yhtään tiedä että onko kiljoa lähtenyt, mutta toivottavasti ainekin se kaksi kiloa, mikä olisi terveellistä.
Tavoitteena on kiinteytyä ja karistaa rasvaa kilo per viikko.
Olen asettanut itselleni tavoitteen, että 13 viikkoa ja 13 kiloa. ja haluan mahtua numeroon 38. Aloittaessani olin 42 kokoinen.

Miten on muilla alkanut?? :)

muoks vielä. olen siis 178 pitkä ja aloittaessani painoin sen 78! Tavoite on sielä 70kg:n alapuolella.
 
No niin, viikonloppu alkaa olla takanapäin... ja melko hyvin olen selvinnyt =) Tosin eilen söin pisteitä kolme liikaa, mutta toisaalta liikuntapisteitä tuli kerättyä peräti kahdeksan enkä ole kaikkina päivinä syönyt pisteitä täyteen! :)

Koko viikonloppuna en ole autolla liikkunut, vaunuillen ollaan menty ja eilen tein stepperillä puolen tunnin treenin ja hiki roiskui :D Tyttökin on ihan onnessaan kun ollaan viikonlopun aikana vaunuiltu niinkin, että hän ei nuku vaan istuu ja saa katsella ympärilleen =)

Huomenna ois sitten se punnitus, vähän kyllä harmittaa kun olen silloin tällöin vaakaan kurkkinut joten ei liene kovin isoja yllätyksiä tulossa :/

Ja mimomamo! Mä olisin varmaan iloinen jos oisin sun mitoissa (toisaalta eihän nainen ikinä oo tyytyväinen itseensä ;) ). Mulla kun raskauskiloja oli aloittaessa 10kg jäljellä, mitat laihdutuksen alkaessa 173cm ja 85,5kg :ashamed: :(

tikruus! kerro mulle mitä lajeja harrastelet niin kerron sulle liikuntapisteiden määrät! =) Ne on laskettu puolen tunnin ja tunnin mittaisina suorituksina, niitähän voi ite sitten laskea paremmin vielä...
 
Äh, mun viesti katos jonnekin! Kirjoitin pitkät sepustukset. Noh ei voi mitään.

Elikkä tänään on sitten se odoitettu tuomiopäivä :D
Täytyy tunnustaa, että lauantaina repesin herkuttelemaan :/ , mutta sunnuntaina palasin heti ruotuun ja kävin lenkilläkin.
Tänään puntari näytti, että 1,8 kiloa olisi lähtenyt lähtöpainosta (eli kaksi viikkoa sitten keskiviikosta) ,mutta nyt en millään muista sitä maanantain painoa, taitaa mulla olla tuo vauvadementia, joka vielä vaivaa :headwall:
Pääasia on kuitenkin että jotain on lähtenyt =)

Tänään sitten pulkkailemaan, kai siinäkin kaloreita kuluttaa ;)

Ja tervetuloamimomamo! :flower:


Hyvää alkavaa viikkoa ja tuloksia kehiin!! :wave:
 
Jahas... Viikonloppu meni ja jätin karkkipäivän väliin, mut vähän tuli herkuteltua. Eilen sit kävi vieraita ja laitoin kekesiä tarjolle... Ne on mun heikkous kyllä. Eilen vielä maltoin, mut annas tänään ku yritin laittaa kaappiin. Onhan siellä tullu käytyä. :ashamed: Vaa'alla muistin käydä vasta äsken...Pitänee huomenna yritää aamulla kattoo onko tippunu yhtään, kun päivän syömiset kuiten aika paljon vaikuttaa. Menkkaturvotuskin on häviämässä, joten jospa se vähän olis kivempi lukema. Nyt siis lähtölukemissa melkein.

Tosi voimat pois oon tänään ollu enkä sit o saanu mitään aikaan... La - su yönä valvottiin miehen kanssa ja aamulla nousin pojan herätessä ihan normaaliin aikaan. Eilen jaksoin vielä, mut pitää nyt koittaa tasottaa tänään, niin huomenna jaksan ulkoilla.

Mua harmittaa, kun oon kadottanu painonvartijoitten pistevihkon johonkii. Kahvilat ja ravintolat -opas on kyllä tallessa ja eilen silmäilin ostajan opasta. Niistä vaan ei selviä perusruokien ja liikunnan pisteytykset, joten eipä o paljoo avuks. Orjallista laskentaa ja pisterajan noudatusta en meinaa alottaa, mut sellanenkin rennompi laskeskelu tukis tätä hommaa... Ois helpompi hahmottaa miten syö.
 
Nonniin nyt olis punnitus tehty, 73,4kg.
Mikä on todella outoa koska tosiaan herkuttelin ja lauantaina oltiin isännän kanssa ulkonan syömässä ja siideriä nauttimassa.

Tänään on tällänen jyrä siivous päivä, taitaa illan urheilut jäädä väliin, tässä saa ihan tarpeeks urheilua :)
Jaahas kirjotus loppuu tähän, nälkäset lapset tuli huutamaan ruokaa
:wave:
 

Yhteistyössä