N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

No niin, nopeasti, kun poika vielä hetken suostuu nukkumaan.

Eli lähtöpaino: 82,2
tänään 28.1.: 81
ja pituutta täällä 173cm

Että näillä mennään ja 42 koosta olis tarkotus tuohon 38 mennä. mutta hiljaa hyvä tulee ja täällä on kyllä koko viikon herkut maistuneet :ashamed:
no tänään käytiin kävelyllä 1,5h ja sen jälkeen mastelin taas jädeä :ashamed:
taidan olla toivoton. Onneksi imetän, niin se antaa hieman venymistä tohon syömiseen ja olihan se kilo onneksi karissut.
Tsemppiä ensi maanataihin. TÄmähän oli vasta alku.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tikruus:
Nonniin nyt olis punnitus tehty, 73,4kg.
Mikä on todella outoa koska tosiaan herkuttelin ja lauantaina oltiin isännän kanssa ulkonan syömässä ja siideriä nauttimassa.

Tänään on tällänen jyrä siivous päivä, taitaa illan urheilut jäädä väliin, tässä saa ihan tarpeeks urheilua :)
Jaahas kirjotus loppuu tähän, nälkäset lapset tuli huutamaan ruokaa
:wave:
No jos oli siis parempaan suuntaan, ni sehän on vaan loogista! Täytyisi pitää kuukaudessa pari mässypäivää, jotta elimistön rasvanpoltto aktivoituu. Muuten painonpudotus hidastuu jossain vaiheessa kun elimistö alkaa elää säästöliekillä. Ja tämä on fakta. Joten rohkeasti kaikki pitämään mässäilypäiviä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tikruus:
Nonniin nyt olis punnitus tehty, 73,4kg.
Mikä on todella outoa koska tosiaan herkuttelin ja lauantaina oltiin isännän kanssa ulkonan syömässä ja siideriä nauttimassa.

Tänään on tällänen jyrä siivous päivä, taitaa illan urheilut jäädä väliin, tässä saa ihan tarpeeks urheilua :)
Jaahas kirjotus loppuu tähän, nälkäset lapset tuli huutamaan ruokaa
:wave:
No jos oli siis parempaan suuntaan, ni sehän on vaan loogista! Täytyisi pitää kuukaudessa pari mässypäivää, jotta elimistön rasvanpoltto aktivoituu. Muuten painonpudotus hidastuu jossain vaiheessa kun elimistö alkaa elää säästöliekillä. Ja tämä on fakta. Joten rohkeasti kaikki pitämään mässäilypäiviä! :D
Joo tähän perustuu tuo painonvartijoidenkin henkilökohtainen pisteytys. Mulla siis 22p ja jos joka päivä söisin esim. vain 15p niin elimistö alkais käymään säästöliekillä eikä laihdutuksellista hyötyä olis... Mutta muutaman pisteen voi jättää väliin ilman, että hyöty häviää =)

 
Ai niin, juu vaakaan aamulla tuijoteltiin ja näytti, että on lähtenyt 2,7kg. Ihan ok, runsaat kaks viikkoa tässä nyt on laihduteltu ja viikko siitä pisteilty =)

Mä en ole oikeastaan ratkennut herkuttelemaan, pisteet pysyneet aika hyvin. Ens viikonloppu meneekin sitten ihan plörinäksi kun on kahdet herkuttelupippalot (pe ja la ) ja alkoholiakin tulee varmaan otettua jonkun verran (ja se vasta lihottaa jos mikä! :eek: ).
Mutta täytyy vaan tässä viikolla sitten säästellä pisteitä ja liikkua päivittäin.

Tänään en paljon muuta ole liikkunut kun käynyt (autolla ) kaupassa :ashamed: Piti tytön kanssa tässä illalla lähteä lenkille, mutta on hartiat jotenkin niin kipeät ja päästä vippaa hirveästi etten sitten viitsinyt lähteä... Ja täytyy toi marsun häkki puhdistaa, mutta huomenna sitten =)
 
Mahtava juttu, että on tullut jo tulosta, se tsemppaa vaan eteenpäin!!

Tuli vaan mieleen sellaista kysyä, että onko teillä jonkinsorttista vitamiinilisää, eli syöttekö jotain monivitamiiniä tai vastaavaa?
Mulla on kaapissa möllerin tublaa, b-vitamiiniä, piimaxia, monivitamiini,on tällä hetkellä just loppu. Jos syötte jotain, niin huomatteko jotakin vaikutusta?
Kuulin sellaistakin, että b-vitam. lisäisi ruokahalua, mutta saattaa olla täyttä puppuakin!

Huomenna lähdetään taas reippailemaan, eiks niin!!



 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Ens viikonloppu meneekin sitten ihan plörinäksi kun on kahdet herkuttelupippalot (pe ja la ) ja alkoholiakin tulee varmaan otettua jonkun verran (ja se vasta lihottaa jos mikä! :eek: ).
Mutta täytyy vaan tässä viikolla sitten säästellä pisteitä ja liikkua päivittäin.
Liikkuminen ja pisteiden pieni jemmaus on ihan hyvä juttu varmaan, mut ei se yks viikonloppu välttämättä pahaa tee... Mä kun kävin ryhmässä ja oli just tollanen kakspäivänen mässy yhden tapahtuman takia (ja niitä juominkejakin tuli otettua ihan reilusti) niin seuraavalla viikolla oli pudotus yli kilon, tais olla jopa kahden tienoilla. Olin tosin pisteilly jo pari kuukautta ainakii ja tahti oli hidastunu. Tais keho tarvita sellasta mässäilyä... Ainakin mieli kaipas. :LOL: Mutta siis, ihan hyvällä omallatunnolla ja sit vaan jatkat entiseen tapaan. :)

Punnasin uudestaan ja onhan se paino tippunu enempi ku ihan vähän... Kilo on lähteny nyt lähtöpainosta ja se on mun mielestä ihan kiva alku. :) Tänään sit ulkoileen ja mammojen kans kahville... Siellä sit täytynee taas nautiskella salaattia tai jotain muuta kevyttä. Torilta vois hakee jotain herkkua kans mandariinien seuraks... Harmi kun kirsikoita ei saa enää.

Myisköhän kukaan mulle sellasta pistevihkoo kadonneen tilalle pienellä hinnalla...? Taitas aika kalliiks tulla, jos ryhmässä poikkeis sen takia.
 
LiisuLilli
Pääseekö vielä mukaan? Mitat 170cm ja 77kg. Ainakin se kymppi näin ensalkuun pitäs saada. Eilen alotin, eli PÄÄTIN lopettaa herkkujen syönnin ja alkaa taas pitkästä aikaa liikkumaan kunnolla. Motivaatiota on ihan hurjasti, joten uskon todella että pystyn tähän =)
 
Tervetuloa LiisuLilli vaan mukaan! :flower: Kiva saada pinoon uusia=)

Tänään on motivaatio korkealla ja ajattelin lähteä lenkkeilemään ihan YKSIN! Jee! Mies katsoo sillä aikaa pikku-ukkelia.

Mukavaa päivää kaikille! :)
 
LiisuLilli
Kiitoksia =) Tosiaankin toivon/tiedän, että tällä kertaa onnistun tavoitteeseen saakka. Aiemmat laihdutukset jääny aina vähän kesken, kun ite aina ollut hetken tyytyväinen kun on hivenen pienempää saanu mahtumaan päälle :D
Mukavaa päivänjatkoa täältäkin kaikille ja tsemppiä!
 
Olen 28v 12/06 syntyneiden kaksosten äiti. Raskaudesta jäi muutaman ylimääräinen kilo, joita kasvattelin äitiysloman aikana. Viime lokakuussa aloitin laihduttamisen. Silloin paino oli 77kg. Laihdutin eka itse muutaman kilon, sitten pisteillä 11kg. Yhteensä olen pudottanut siis 14kg. Joulukuun alussa jätin pisteiden laskun ja laihtuminen tietty pysähtyi. Viimeiset kilot ovat tiukassa ja haenkin täältä vertaistukea. Tavoitteenani olisi pudottaa vielä 5kg. Pisteiden laskun aloitin uudestaan eilen. Tällä hetkellä painoa on 64kg ja tavoitteena on 59kg. Lisäksi vyötäröltä pitäisi karistaa n. 10cm. Raskauden jälkeen keskivartalolla on paljon ylimääräistä, vaikkei pudotettavia kiloja olekaan enää kovin montaa. Koetan käydä salilla kolmesti viikossa. Joskohan sitä ensi kesänä mahtuisi entisiin vaatteisiin?

Ai niin, pituutta minulla on siis 161,5cm.
 
LiisuLilli
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Ens viikonloppu meneekin sitten ihan plörinäksi kun on kahdet herkuttelupippalot (pe ja la ) ja alkoholiakin tulee varmaan otettua jonkun verran (ja se vasta lihottaa jos mikä! :eek: ).
Mutta täytyy vaan tässä viikolla sitten säästellä pisteitä ja liikkua päivittäin.
Liikkuminen ja pisteiden pieni jemmaus on ihan hyvä juttu varmaan, mut ei se yks viikonloppu välttämättä pahaa tee... Mä kun kävin ryhmässä ja oli just tollanen kakspäivänen mässy yhden tapahtuman takia (ja niitä juominkejakin tuli otettua ihan reilusti) niin seuraavalla viikolla oli pudotus yli kilon, tais olla jopa kahden tienoilla. Olin tosin pisteilly jo pari kuukautta ainakii ja tahti oli hidastunu. Tais keho tarvita sellasta mässäilyä... Ainakin mieli kaipas. :LOL: Mutta siis, ihan hyvällä omallatunnolla ja sit vaan jatkat entiseen tapaan. :)

Punnasin uudestaan ja onhan se paino tippunu enempi ku ihan vähän... Kilo on lähteny nyt lähtöpainosta ja se on mun mielestä ihan kiva alku. :) Tänään sit ulkoileen ja mammojen kans kahville... Siellä sit täytynee taas nautiskella salaattia tai jotain muuta kevyttä. Torilta vois hakee jotain herkkua kans mandariinien seuraks... Harmi kun kirsikoita ei saa enää.

Myisköhän kukaan mulle sellasta pistevihkoo kadonneen tilalle pienellä hinnalla...? Taitas aika kalliiks tulla, jos ryhmässä poikkeis sen takia.
Mä myös pisteilin jonkin aikaa, eikä tosiaan paino noussu vaikka herkuttelinkin välillä. Mun kohdalla vaan pitää ainakin tiukasti pitää kiinni siitä yhdestä päivästä kerrallaan, koska muuten lipsuu ja pahasti.
Kyllä se vaan kummasti piristää mieltäkin saada niitä herkkuja välillä. Ja mä ainakin huomasin omalla kohdalla sen, että kun normaalisti sitä tulee syötyä niin mielettömiä määriä suklaata ym, niin laihdutuksen aikaan ei todellakaan mieli edes tehny sitä pientä patukkaa enempää :)
 
Myy-80 kuulemma siellä ryhmässä voi käydä ihan ilmaiseksi ja pelkästään ostoksillakin... Mä ostin just sen Ostajan oppaan missä on 10 000 tuotetta (vai ylikin ) eikä m,un mielestä mikään hirmu kallis kun 11?. Niin ja se points laskin olis hankinnan alla... On hirveen kätevä kapistus, eikä vie tilaakaan jos kantaa mukanaan =)


Hei mammat rakkaat, mulle tuli mieleen, että tehtäiskö kaikki aina maanantaisin sellanen "selvennys" painosta ja sen muutoksesta että ois muidenkin vähän helpompi seurailla, tyyliin:
Pituus: 173cm
Lähtöpaino: 85,5
Paino nyt: 82,8
Pudotettu: 2,7kg
Tavoitepudotus: 10kg (ehkä 15kg )

Ja sitten jos ap viitsisi niin keräisi silloin tällöin kaikkien tiedot yhteen viestiin niin saatais ihastella toistemme tuloksia =) Vai oliko ihan tyhmä idea..? :ashamed: (noi esimerkit oli nyt siis mun tän hetkiset jutut )
 
LiisuLilli
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Myy-80 kuulemma siellä ryhmässä voi käydä ihan ilmaiseksi ja pelkästään ostoksillakin... Mä ostin just sen Ostajan oppaan missä on 10 000 tuotetta (vai ylikin ) eikä m,un mielestä mikään hirmu kallis kun 11?. Niin ja se points laskin olis hankinnan alla... On hirveen kätevä kapistus, eikä vie tilaakaan jos kantaa mukanaan =)


Hei mammat rakkaat, mulle tuli mieleen, että tehtäiskö kaikki aina maanantaisin sellanen "selvennys" painosta ja sen muutoksesta että ois muidenkin vähän helpompi seurailla, tyyliin:
Pituus: 173cm
Lähtöpaino: 85,5
Paino nyt: 82,8
Pudotettu: 2,7kg
Tavoitepudotus: 10kg (ehkä 15kg )

Ja sitten jos ap viitsisi niin keräisi silloin tällöin kaikkien tiedot yhteen viestiin niin saatais ihastella toistemme tuloksia =) Vai oliko ihan tyhmä idea..? :ashamed: (noi esimerkit oli nyt siis mun tän hetkiset jutut )
Hyvä idea =) Se varmasti myös motivoi lisää, kun näkee muiden suorituksia.
 
[/quote] Mä myös pisteilin jonkin aikaa, eikä tosiaan paino noussu vaikka herkuttelinkin välillä. Mun kohdalla vaan pitää ainakin tiukasti pitää kiinni siitä yhdestä päivästä kerrallaan, koska muuten lipsuu ja pahasti.
Kyllä se vaan kummasti piristää mieltäkin saada niitä herkkuja välillä. Ja mä ainakin huomasin omalla kohdalla sen, että kun normaalisti sitä tulee syötyä niin mielettömiä määriä suklaata ym, niin laihdutuksen aikaan ei todellakaan mieli edes tehny sitä pientä patukkaa enempää :) [/quote]


Joo huomasin ton viikonloppuna kun teki mieli suklaata ja otin sitten pienen palan (että pysyin pisteissä ) ja palan syötyäni huomasin, että ei kyllä olis tehnyt yhtään enempää mieli niin äklömakeaa kuin se 5cm pala =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Myy-80 kuulemma siellä ryhmässä voi käydä ihan ilmaiseksi ja pelkästään ostoksillakin... Mä ostin just sen Ostajan oppaan missä on 10 000 tuotetta (vai ylikin ) eikä m,un mielestä mikään hirmu kallis kun 11?. Niin ja se points laskin olis hankinnan alla... On hirveen kätevä kapistus, eikä vie tilaakaan jos kantaa mukanaan =)


Hei mammat rakkaat, mulle tuli mieleen, että tehtäiskö kaikki aina maanantaisin sellanen "selvennys" painosta ja sen muutoksesta että ois muidenkin vähän helpompi seurailla, tyyliin:
Pituus: 173cm
Lähtöpaino: 85,5
Paino nyt: 82,8
Pudotettu: 2,7kg
Tavoitepudotus: 10kg (ehkä 15kg )

Ja sitten jos ap viitsisi niin keräisi silloin tällöin kaikkien tiedot yhteen viestiin niin saatais ihastella toistemme tuloksia =) Vai oliko ihan tyhmä idea..? :ashamed: (noi esimerkit oli nyt siis mun tän hetkiset jutut )
Hyvä idea =) Se varmasti myös motivoi lisää, kun näkee muiden suorituksia.

Nii sitä mäkin ajattelin =) Jos toiset on saanu enemmän kun ite niin sitten pistää sellasen piiskauksen päälle, että alkaa iteltäkin tippumaan =) Ja vastaavasti jos on pudottanut eniten niin jatkaa samaan malliin, että pysyykin "kärjessä" vaikka ei tämä mikään kilpailu olekkaan! Mutta siis voi motivoida lisää jos päänsä sisällä käy tällästä ajatusleikkiä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Mahtava juttu, että on tullut jo tulosta, se tsemppaa vaan eteenpäin!!

Tuli vaan mieleen sellaista kysyä, että onko teillä jonkinsorttista vitamiinilisää, eli syöttekö jotain monivitamiiniä tai vastaavaa?
Mulla on kaapissa möllerin tublaa, b-vitamiiniä, piimaxia, monivitamiini,on tällä hetkellä just loppu. Jos syötte jotain, niin huomatteko jotakin vaikutusta?
Kuulin sellaistakin, että b-vitam. lisäisi ruokahalua, mutta saattaa olla täyttä puppuakin!

Huomenna lähdetään taas reippailemaan, eiks niin!!

Aivan ihanat noi hymiöt :LOL:

Mutta joo, mä en käytä mitään vitamiinilisiä tms., vaikka ehkä tarvis...?

 
LiisuLilli
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Myy-80 kuulemma siellä ryhmässä voi käydä ihan ilmaiseksi ja pelkästään ostoksillakin... Mä ostin just sen Ostajan oppaan missä on 10 000 tuotetta (vai ylikin ) eikä m,un mielestä mikään hirmu kallis kun 11?. Niin ja se points laskin olis hankinnan alla... On hirveen kätevä kapistus, eikä vie tilaakaan jos kantaa mukanaan =)


Hei mammat rakkaat, mulle tuli mieleen, että tehtäiskö kaikki aina maanantaisin sellanen "selvennys" painosta ja sen muutoksesta että ois muidenkin vähän helpompi seurailla, tyyliin:
Pituus: 173cm
Lähtöpaino: 85,5
Paino nyt: 82,8
Pudotettu: 2,7kg
Tavoitepudotus: 10kg (ehkä 15kg )

Ja sitten jos ap viitsisi niin keräisi silloin tällöin kaikkien tiedot yhteen viestiin niin saatais ihastella toistemme tuloksia =) Vai oliko ihan tyhmä idea..? :ashamed: (noi esimerkit oli nyt siis mun tän hetkiset jutut )
Hyvä idea =) Se varmasti myös motivoi lisää, kun näkee muiden suorituksia.

Nii sitä mäkin ajattelin =) Jos toiset on saanu enemmän kun ite niin sitten pistää sellasen piiskauksen päälle, että alkaa iteltäkin tippumaan =) Ja vastaavasti jos on pudottanut eniten niin jatkaa samaan malliin, että pysyykin "kärjessä" vaikka ei tämä mikään kilpailu olekkaan! Mutta siis voi motivoida lisää jos päänsä sisällä käy tällästä ajatusleikkiä ;)
Kyllä kyllä, laitellaanhan vaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Myy-80 kuulemma siellä ryhmässä voi käydä ihan ilmaiseksi ja pelkästään ostoksillakin... Mä ostin just sen Ostajan oppaan missä on 10 000 tuotetta (vai ylikin ) eikä m,un mielestä mikään hirmu kallis kun 11?. Niin ja se points laskin olis hankinnan alla... On hirveen kätevä kapistus, eikä vie tilaakaan jos kantaa mukanaan =)


Hei mammat rakkaat, mulle tuli mieleen, että tehtäiskö kaikki aina maanantaisin sellanen "selvennys" painosta ja sen muutoksesta että ois muidenkin vähän helpompi seurailla, tyyliin:
Pituus: 173cm
Lähtöpaino: 85,5
Paino nyt: 82,8
Pudotettu: 2,7kg
Tavoitepudotus: 10kg (ehkä 15kg )

Ja sitten jos ap viitsisi niin keräisi silloin tällöin kaikkien tiedot yhteen viestiin niin saatais ihastella toistemme tuloksia =) Vai oliko ihan tyhmä idea..? :ashamed: (noi esimerkit oli nyt siis mun tän hetkiset jutut )
Jep, tuo kuulostaa hyvältä! Oikein hyvä idea =)
Mä voin sen tehdä heti kun kerkiän :wave:
 
Tollanen kokoava jutska on kyllä hyvä idea... Mut mä en haluis kertoo painooni. :ashamed: kauhistuttaa mua itteeni sen verran paljon ja nolottaakin, kun pituutta on vaan 156cm. Painoindeksi on reilusti yli 30, en edes uskalla laskee mikä. Mut pudotuksen voin kyl kertoo ja muut tiedot. :)

Myöhemmin lisää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Tollanen kokoava jutska on kyllä hyvä idea... Mut mä en haluis kertoo painooni. :ashamed: kauhistuttaa mua itteeni sen verran paljon ja nolottaakin, kun pituutta on vaan 156cm. Painoindeksi on reilusti yli 30, en edes uskalla laskee mikä. Mut pudotuksen voin kyl kertoo ja muut tiedot. :)

Myöhemmin lisää...
Noh, elähän sie ujostele! =) Samoilla linjoilla olin mäkin, mutta sitten ajattelin, että samassa veneessä tässä kuitenkin kaikki ollaan ja kaikki kannustaa toisiaan - ei mollaa. Mullakin taitaa tuo indeksi olla jotakin 28 (tai ainakin ollut ), mutta eipä anneta sellasten häiritä kun nythän ne kilot lähtee, eikö niin? =)

Mutta joo, ei sun tietenkään pakko ole painoasi kertoa, pärjäähän tässä ketjussa muutenkin :D

 
Terrvee! Tänään jumppasin oikee ahkerasti, niin ahkerasti että paras olla taas timmimpi huomena! :kieh:
Ja mikä parasta, meille tuli tänää crosstraineri! jiee! Harmi vaan että mun polvi on jotenki kummallisesti menny sököks, ja sattuu ihan vaan tuolla ulkosalla jäällä hipsuttelukin.. No pidän tukea siinä, jos vähän rauhottuisi.
Se crossi on kyllä mulle vähän turhan "pieni", tuntuu että liikeradat jää vähän vajaiksi, ku mulla käsissä ja jaloissa riittää tota mittaa :D
Mut en anna sen häiritä.
Harmi ku meidän taloudessa ei puntarii oo.. no täytyy ruinata ukolta ku ens tili tulee ;)

Nii ju, mä juon aamulla monivitamiinin ja otan kromia. Illalla magnesiumia (jos saan nieltyä)
 
Etusivulla olisi nyt sitä listaa =)
Sitä mukaa kun tulee niitä tuloksia niin uusitaan lukuja :D
Jos jotakin puuttuu tai on väärin tms. niin ilmoitelkaa vaan rohkeasti niin muokkaillaan sitä sitten paremmaksi!

Öitä! :wave:
 
olen aloittanut laihdutuksen tammikuun alussa ja kirjoitellutkin tuohon 2.1.2008 ketjuun mutta tää ketju mua kiinnostas enemmän =) . Painoa olen saanut jo tammikuun alusta pudotettua 6.1kg, lähtö paino oli 73.3kg ja nyt vaaka näyttää lukemaa 67.2kg. Pituutta minulta löytyy 166cm. Tavotteeni on pudottaa painoa vielä 10kg. Eli jos huolitte minut mukaanne niin kiva.
 
tervetuloa mun puolesta vilppu! :wave:

Mulla on polvi ihan sökö :/
Onneks crossarilla ei tee pahaa. Jouduin jättää tänää koulun ja työt väliin, sillä en pysty kävelemään tuolla jäällä ulkona. Sattuuuuuu :'(
Onneks ei satu levossa..
 

Yhteistyössä