N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Nonniin punnitus tehty ja positiivinen yllätys painoa oli 72.4kg eli
-1kg :)
Onhan sekin edes jotain.
Eilen kuntoilin pikkusen stepperillä ja sitten vatsalihaksia tuolla laitteella.
Tänään aattelin pyöräillä, kun saan vaan pikkusen aika raon itselleni.
Avokki kun on reissussa ja ollaan lasten kanssa kolmistaa kotona.
Vettäkin join eilen kepeästi tuon 3l ja vähän päälle, mikä on outoa koska vihaan vettä :x
Mittojakin otin itsestäni mutta niitä en julkaisu kelpoisiksi
luokittele :whistle:
kattelen sitten jos pienentyy niin ilmottelen.

Tsemppiä kaikille :wave:

ja ihan näin utelen mistä porukkaa on?
itse porista.
 
Jee jee! Hyvin on tuloksia kertynyt :)

Mä kävin puntarissa tänä aamuna ja kyllähän se herkuttelu näkyy painossa, vaan 0,400 Kg oli lähtenyt. Mutta hiljaa hyvää tulee. Tällä viikolla otan niskasta kiinni oikein kunnolla sitten B)

Yleensä suositellaan se 1Kg/vko painonpudotusta, on kuulemma pysyvämpää silla lailla. Joten otan täksi viikoksi tavoitteeksi sen kilon.
Hiljaa hyvä tulee.

Tsemppiä alkavalle viikolle, olkaahan reippaita ja liikkukaa PAAALJON!!! :wave:
 
Tikruus... Allekirjoittanut on Turussa, lähtösin itäisestä osasta maata.

Punnitustulosta... Vaaka näyttää -1kg viime viikosta eli yhteensä nyt -2kg. =) Ihan lupaava alku ja mulle riittääkin tällanen maltillinen painon tippuminen. Enempikin saa tosin lähteä. :D

Meillä oli hajonnu vaunuista yks rengas, joten eilinen perheulkoilu vaunulenkin muodossa jäi harmillisen lyhyeksi... Ei sitä oikein lenkiksi voi edes sanoa, enemmänkin se oli sellanen piipahdus kahdella huoltsikalla. (ekalla oli ilmapumppu, vai mikä nyt onkaan, rikki ja toisella sit huomattiin se renkaan vika. No, tänään jo saadaan uus kumi tilalle ja huomenna ulkoilaankin sitten taas, jos keli suinkin sallii.

Ananasdiettiin... Sairaanhoitajatuttuni varoitteli siitä runsaasta ananaksen syönnistä. Kuulemma saa jonkinlaisen myrkytystilan aikaan, lisää virtsan eritystä ja siinä sit jonkun aineen pitoisuutta. Nesteen poistumisen tehostuminen on toivottavaa, mut ei varmaankaan myrkytystila... Kannattaa siis syödä vaan esim. puoli purkkia aamulla ja vaikka salaatissa loput päivän aikana tms. Sit ei o epäterveellistä. Sama koskee kuulemma runsasta voimakkaiden sitrusten syöntiä.

Mulla on luvassa lounaaksi vihersalaattia juustolla ja päivälliseks varmaan possun fileestä pihvi ja kasviksia / perunaa. Lauantaina oli possun ulkofile hyvässä tarjouksessa, joten ostin kaks n. kilon köntsää... Pitää pojallekin siitä nimittäin keitellä evästä. Kalkkuna alotettiin eilen ja taidetaan joutua lopettaan alkuunsa, jos yön aikana ilmestynyt ihottuma ja punotus ei parissa päivässä häviä. Mietin jo miten voisin ite ne soseet sit tarvittaessa pupeltaa pois pakkasesta.

Täti lähetti eilen mulle painonvartioiden tehostartin ohjeet. Mulla on ne itelläkin jossain, mut en o saanu aikaseks ettiä. Ajattelin kokeilla sitäkin, mut tänään en vielä alota... Noustiin vasta lähempänä ysiä ja äsken sain pojan unille, joten mun aamupalan aika on nyt. Aika pielessä siis rytmi, mut huomenna varmaan jo normaalimmin.

Tsempityksiä kaikille ja miinusmerkkisiä punnitustuloksia lopuillekin. bd :) Nyt sitä puuroo keittiöstä hakemaan...

*Muoks* Hassu... Se on mun käsittääkseni max 1kg se painon pudotus per viikko, että on pysyvämpää. Tuo puol kilookin on hyvä pudotus. :) Välillä sitä lähtee reilummin eikä se huono asia ole, mut ei myöskään sellanen pienempi tulos... Lopputuloshan se ratkaisee ja hyvää vauhtia ollaan monossa kohti sitä. =)
 
Tikruus mä oon täältä Jyväskylän suunnalta! =)

Tässä arvon, että siivoonko huushollin vai lähdenkö lenkille... :saint:

Myy-80 aivan aivan, max. on siis se kilo :D Että jos olis vaikka 2Kg/vko tahti, niin pidemmän päälle se ei olis niinkään terveellistä ja tulis todella helposti takaisin.
 
0,5-1kg pudotus tosiaan on suositeltavin. Mulla ainakin käy silleen, että jos alussa ei paino ala putoamaan kunnolla, niin on vaikeempi tsempata itseään laihdutukseen. Sen vuoksi koetan alussa tsempata, että painoa tosiaan putoaisi. Mutta joka viikko ei tosiaan paino putoa samalla tavalla ja yleensä tahti jossain vaiheessa hidastuu tai painonpudotus jopa pysähtyy eli tulee tasannevaihe.

Mulla on tässä lounaaksi Apetit pakastekeitto (kevyt) ja kaksi palaa ruisleipää, joissa päällyksenä kalkkunanakkia ja 5% juustoa. Aamulla söinpuuroa. Päivälliseksi ajattelin tehdä uuniperunan kanatäytteellä ja salaattia. Olen huomannut, että kannattaa syödä aamupuuro ja kaksi lämmintä ateriaa päivässä, niin ei tule naposteltua turhia. -Ja pisteissä on helpompi pysyä!

Olen muuten kotoisin pääkaupunkiseudulta, vastaus tikruusin kysymykseen.
 
|O
Nyt ei nappaa, ei sitten yhtään :/ Perjantaina oli vielä kauhea innostus päällä, mutta tämän syöpöttely- ja juopotteluviikonlopun jälkeen kaikki into on kadonnut. Ei vois vähempää kiinnostaa liikkua, mutta pisteissä olen päättänyt pysyä ja tänään oon syönyt lautasellisen hernekeittoa. Paino ei ollut pudonnut yhtään vaikka kuinka keräsin liikuntapisteitä ja söin pisteitä vaan vähän |O Tosin en tiedä vaikuttiko sekin kun eilen illalla ennen nukkumaan menoa tuli vedettyä kiva lautasellinen kaikkea hyvää niin se vaikutti sitten aamun lukemaan :ashamed: Noh, nytpä ei taas onneksi tarvitse pitkään aikaan päästä mihinkään juhlimaan ja mässäyskin saa riittää...

Tikruus täällä ollaan myös Porista! :eek: =)

Myy-80 joo pisteitä saa päivässä säästää 4kpl, mutta siis enemmänkin voi säästää esim. viikonloppua varten kunhan syö ne ylimääräiset säästetyt viikon sisällä ja se varmasti tuli viikonloppuna tehtyä :whistle: Selitinköhän tarpeeksi monimutkaisesti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Myy-80 joo pisteitä saa päivässä säästää 4kpl, mutta siis enemmänkin voi säästää esim. viikonloppua varten kunhan syö ne ylimääräiset säästetyt viikon sisällä ja se varmasti tuli viikonloppuna tehtyä :whistle: Selitinköhän tarpeeksi monimutkaisesti :D
Voin muistaa väärinkin, mut mulla on se käsitys, että yli 4 pistettä ei suositella säästämään päivässä, koska energian saanti jää sillon liian vähäseks ja keho menee säästöliekille... Kerää siis jemmaan kaiken mahdollisen ja käyttää mahdollisimman vähän. Varsinkin jos liikut ahkerasti, kannattaa pisteitäkin käyttää... Liian vähällä energian saannilla kun ei laihdu. :(

Mut täältä tulee se innostuspotku. =) Nyt positiivista ajattelua kehiin ja nauttimaan ulkoilusta sun muusta, kevyemmästä ja raikkaammasta olosta sekä tietysti tulevista miinuslukemista! Kyllä se paino siitä vielä tippuu... Älä anna periks. Alottaminen on tossa vaiheessa monesti vaikeeta, mut niskasta kun saa kiinni, niin tulee parempi mieli. Ja voihan se hei olla, että viikolla paino tippu mut viikonloppuna keräänty nestettä... ;) Kyllä se siitä.
 
potkua täältäkin! mua motivoi se ku esim kattelen kuvia vaatteista mallin päällä (sellaset vaatteet mitkä haluun) , että miten hyvältä näyttää, ni sit tulee taas se fiilis että kyllä minäki jos toi! :D
tai ku kattelee ihan vaa mallien kuvia...hih
 
Kiitos kannustuksista!

Myy-80 joo en mäkään noista jutuista vannomaan mene, mutta onneks noi pisteet ei oo liian vajaiksi jäänyt kun tuolloin yhtenä päivänä niin tuskin se kauheesti vaikutti :)

Musta tuntu ihan kun toi pötsi ois ollut "kevyempi" ja littanampi viime viikolla, tänään tuntunut taas pömpöttävän vaikken paljon mitään oo syönytkään :/ Mutta nyt pitää mennä syöpöttelemään kun pisteitä kertynyt vasta 10 eikä oo ees nälkä :eek:
 
Arjaana... Jos oli juominkipitonen viikonloppu, niin sulla varmaan on nestettä kehossa. Kyl se siitä lähtee, kun jatkat pisteilyä normaalisti. Tuskin se yks vajaapisteinen päivä pahaa kerkes tekeen. :)

Motivaatiota tosiaan lisää, ku kattoo millasiin vaatteisiin haluis mahtuu. Mulla on niitä tuolla vaatehuoneessa laatikollinen... Jääny pieneks, mut oon päättäny mahtua niihin vielä. Osan kyllä myyn pois, mut lempparit jätän. Korsetin ja korsettitopin kyllä joudun myymään, kun povi tuskin entiseen kokoon enää kutistuu. Sitä korsettia en o edes pitäny, sovittanu vaan... Harmittaa, kun sille ei sit tullukaan käyttöö. (Juhlapukujen alla pidetäväks sen ostin ja se "edustusbileily" sit jäi eron myötä... Onneks. Ei olu mun juttu yhtään. )
 
Myy-80 Joo tosissaan tuli sitä alkomahoolia otettua aika rankalla kädellä ja vielä molempina päivinä :ashamed: Eipä paljon tarvii pitkään aikaan enää lähteä mihinkään :D Mutta joo, täytyypä toivoa, että on jotain nesteitä ja turvotuksia mitkä lähtis nopeesti pois... Meinaan kyllä harmitti sen verran katsoa vaakaan kun ajattelin että ois pysynyt edes samassa :/ Noh, huomenna on varmaan olo jo pirteämpikin niin vois tehä jotain liikunnallistakin ;)
 
Huomenia.
tuli sitten eilen tehtyä vattalihaksia niin paljon että koko kroppa ihan turta :/
Tilasin ton kuntoplus lehden jos sais vinkkejä liikkumiseen sieltä ja tulikin heti dvd jossa ihan kiva lämmittely ja alottelinja liikunta opas.

sitten kun mummulla ja pappalla on heti aamusta aikaa niin kiikutan lapset sinne ja menen uimahallin kuntosalille ja ehkä uimaan.
tekis niin mieli alottaa joku harrastus, mutta lapset hankaloittaa kun ei aina löydy hoitajaa :|

16pv meillä olis syöminki ja juominki pippalot, ja minä kun en osaa syödä tai juoda vähää, aina täytyy ahtaa täysillä.
täytyy varmaa neuloa suu kiinni ettei tuu ahdettu :x

nyt jatkan siivousta ja sitten pikkusen kuntoilu (jos saan itsestä irti)
 
No niin...
Eli taas on viikko vierähtänyt...
Olin ihan varma, että viisari ei ole värähtänytkään ainakaan alaspäin, mutta mutta...
Olen nimittäin herkutellut täysillä, mutta sitten olen kyllä käynyt vaunujen kanssa 1-1,5 tunnin kävelyillä ja se kai näkyy kun ei ole piiitkään aikaan liikkunut (raskauden loppuaika ja nyt synnytyksen jälkeen ollut vähäistä)
Eli
Aloituspaino: 82,2
pituu: 173cm
Paino nyt 80,3
Viikon pudotus: 0,7Kg
Kokonaispudotus: 1,9Kg (2vko)

Olen todella tyytyväinen ja sain lisä tsemppiä, kun se motivaatio täälläkin välillä hakusessa. No nyt on tavote sitten se että ensi maanataina alkaisi seiskalla tän mamma paino :D siitä onkin meilkein tasan vuos kun viimeksi on sellata näyttänyt. Vielä on 2,3Kg siihen, mitä painoin kun raskaaksi tulin ja siitä sitten jos sais hilattua vielä tuonne 70Kg niin oisin niin tyytyväinen. Pitäs vaan saada hieman tuota kiinteytystäkin aloitettua, kun se ainakin mulla vaikuttaa tuohon ulkonäköön melki enemmän kun toi painon tuijottelu. jos joku ymärsi...

Tänään ajattelin mennä iltapäivällä tunnin lenkille vaunujen kanssa niin saa tuo poikakin nukuttua edes sen verran, kun tuntuu että näiden paivän ensimmäisten (ja viimeisten) pitempien päikkäreiden jälkeen vaan torkkuisi, mutta vaunuissa kylllä uni maistuu, joten monta hyötyä on tästä minun kävely"innostuksestan"

Päätin myös, että minä en osta karkkia enää, vaan syön noita mitä kaapista löytyy. (onneksi ovat kovia salmiakkeja ja sääntönä on että ne pitää imeskellä, niin yksi namu kestää kauan.)
Niin ja yritän kehitellä itelleni jotain oikeetakin ruokaa päivittäin.
Nyt on onneksi kanafile valmiina jääkaapissa ja perunakököjä kaveriksi sekä raejuustoa.

Mutta siis Arjaanalle (ja kaikille muillekin) motivaatiota ja tsemppiä lähettelen täältä oikein paljon. Kyllä se kun aurinko alkaa kohta näkyä enemmän niin tuo jo sitä piristettä, että jaksaa taas panostaa itseensäkin. Ja vaikka motivaatio joskus olisikin kateissa, niin pitää yrittää, ettei paino ainakaan lähde taas ylöspäin vaan pysyisi samassa, että lykkuä pyttyyn vaan kaikelle :wave:

Enni
 
*syvä huokaus* Mä ajattelin, että tänään olisin jo paljon virkeämpi viikonlopun jäljiltä ja jaksaisin liikkua, mutta mitä vielä! hassu on tuolla toisessa osiossa jo lueskellutkin, mutta siis tytöllä eroahdistusta pukkaa päälle ja se on todella rasittavaa. Viime yönä heräsi 1-2h välein joten pirteydestä ei ole tietoakaan! |O Ajattelin kuitenkin, että jos hiukan (edes 15 min ajan ) jaksaisi stepperillä tehdä kun kävelylle ei innosta :/



Enni1980 miten sä kiinteytät itseäsi? Mulla nyt ainakin vielä kilot näkyy todella paljon, mutta siis kiinteytystäkin tarvisisin ehdottomasti jos haluan kilojen jälkeen näyttää yhtään hyvältä...
 
Moi kaikille!

Vaa'alla käyty ja tulos oli aika hurja... ei ehkä tiedä hyvää, mutta viikossa oli paino tippunut 3,2 kiloa! :eek:

Lähtöpaino oli siis 63,3
Pudotus 1. viikolla 3,2
Paino nyt 60,1
Tavoite 55

Pitäs varmaan ottaa mittanauha mieluummin käyttöön kuin puntari. Tai onhan nuo vanhat farkutkin ihan hyvä mittari. Niihin kun sopii, niin hyvä!

Tuo eka viikon tulos oli kyllä aika hurja! No, tää seuraava viikko onkin sitten hitaampaa, kun ei ole enää niitä nesteitä, jotka lähtis veks.

Merkittävimmät muutokset, joita olen viikon aikana tehnyt, on veden juonti (1,5 litraa päivässä), karkkien ja herkkujen poisjättö, yömässäilyn :ashamed: lopettaminen ja säännöllisestä ateriarytmistä huolehtiminen. Lisäksi päätin ottaa lauantain herkuttelupäiväksi ja vetäsinkin sillon viime lauantaina keksipaketin, pannaria, pari irtokarkkia ja leipää... :D Ja ah, kun oli hyvää! Pelotti, että en pysty lopettamaan, vaan jatkan mässäilyä vielä sunnuntaina, mutta vielä riitti motivaatiota. :whistle:

Enni1980 sanoit, että aiot kehitellä jotain kunnon ruokaa joka päiväksi. Kannatan! Lämpimän (ja terveellisen) ruoan kun syö joka päivä, niin on paljon helpompi olla ajattelematta koko ajan ruokaa.

Olisko muuten innokkaita ruokapäiväkirjan pitäjiä? Jos aikaa ja kiinnostusta löytyy, niin voitas joskus pistää vaikka viikon syömiset ylös ja kirjottaa ne sitten tänne toisten luettavaksi. Mulla ois parin viikon päästä sellanen "kotiviikko", että ehtisin kirjata ylös omat syömiset.

Mutta tsemppiä kaikille ja ajatukset kesään ja uikkarikauteen, sillon ollaan timmissä kunnossa! :xmas:

Limeoline
 
LiisuLilli
Onnea kaikille painon pudotuksista ja tsemppiä jatkoon!
Nyt on alkuviikko menty ainakin suurinpiirtein pisteillä ja aion myös jatkaa. Luultavasti ainakin viikonloppuina yksi päivä menee tosiaan "noin määrillä".
Keksikääs joku kiva kiinteytys harjoitus iltoihimme =)
Minäkin yritän tunnolisesti vatsalihaksia tehdä ja muita mitä nyt satun muistamaan joskus käydyiltä jumppatunneilta. Minkälaisia sarjoja te teette ja kuinka kauan kestää kokonaisuudessaan?
 
No minä teen kaksi kertaa viikossa tunnin kestävän callantenics jumpan, joka tosiaan on kiinteytymistä varten.. mutta sitä ei pysty tällee selittää. sitten teen 6kg:n käsipainoilla nostoja, pepputreenii, vatsaa, selkää. joissain käytän jumppapalloa ja toisissa en..
 
Mun pitäs täyttää jumppapallo ja alkaa sen kanssa jumpata. Ja tasapainolauta kaivaa esille... Se vaan voi olla vähän vaarallinen ton pojan kannalta, mut kai sille jonkun paikan löytäs.

Tänään tuli taas käveltyä keskustaan, mut takasin tulin bussilla... Loppu energia kesken, kun niin kauan meni enkä ollu syöny lounasta. Melkosesti tulikin kierreltyä, mut ei onneks tuhlattua. Karkkia sorruin tosin vähän syömään, mut enköhän mä silti ihan hyvin tahdissa pysy... Lisää liikuntaa vaan ja tarkemmin ruokien kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
*syvä huokaus* Mä ajattelin, että tänään olisin jo paljon virkeämpi viikonlopun jäljiltä ja jaksaisin liikkua, mutta mitä vielä! hassu on tuolla toisessa osiossa jo lueskellutkin, mutta siis tytöllä eroahdistusta pukkaa päälle ja se on todella rasittavaa. Viime yönä heräsi 1-2h välein joten pirteydestä ei ole tietoakaan! |O Ajattelin kuitenkin, että jos hiukan (edes 15 min ajan ) jaksaisi stepperillä tehdä kun kävelylle ei innosta :/

ääh, nyt on sellainen fiilis että mehut on viety. Lapsonen on huutanut kolme viimistä yötä suoraa kurkkua ja päivät melskaa. Eroahdistusta täälläkin podetaan. Tuntuu, että makeanhimo iskee helpommin väsyneenä, syö lohduttaakseen itseään. Äsken vetäisin kaks fitness patukkaa kahven kanssa, ihan turhaan :|
Liikkunut olen ihan kivasti kuitenkin, joten ei hätiä mitiä. Maanantaina tein tunnin vaunulenkin ja eilen kävin body pumpissa ja laitoin isommat painot kuin yleensä. Nyt tuntuu reisissä aika pahalta, mutta se on vaan positiivista!
Toivottavasti kohta helpottaa tuon ukkelin kanssa =)

Tsemppiä kaikille :xmas:
 
-700g viikos pois eli paino nyt 66,5kg. Tuo viikko meni suht ok tuonne perjantaihin asti, silloin pysähty elämä. Mieheni eno kuoli tulipalossa ruotsissa :'( . Jotenkin tämä oma laihdutus urakka katos ajatuksista tuon uutisen saatuamme. En yksinkertaisesti jaksanut lähteä lenkille enkä tehdä mitään muutakaan viikonloppuna, tuli syötyökin ihan mitä sattuun. Maanantaina sitten aloitin taas lenkkeilyn eiköhän tämä tästä taas.
tsemppiä kaikille!
 
Kiinteytyksestä. Minä teen salilla aina spinningtuntia ennen keskivartalolihasliikkeitä; vatsoja, selkää ja kylkiä. Suoria liikkeitä ja vartalon kiertoja. Keskivartalon kiinteytyksessä kannattaa muistaa kyljet ja selkä, vatsat yksin eivät riitä! Hyviä vinkkejä on fitness ja sport lehdissä. Netistäkin varmaan löytyy.

Kävin äsken vaunulenkillä sykemittarin kanssa. Tein 50min lenkin peruskestävyyssykkeellä ja kotiin tultua tein vielä vatsoja ja kylkiä tuossa lattialla. Jee! Nyt voin hyvillä mielin syödä lohta päivälliseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilppu:
-700g viikos pois eli paino nyt 66,5kg. Tuo viikko meni suht ok tuonne perjantaihin asti, silloin pysähty elämä. Mieheni eno kuoli tulipalossa ruotsissa :'( . Jotenkin tämä oma laihdutus urakka katos ajatuksista tuon uutisen saatuamme. En yksinkertaisesti jaksanut lähteä lenkille enkä tehdä mitään muutakaan viikonloppuna, tuli syötyökin ihan mitä sattuun. Maanantaina sitten aloitin taas lenkkeilyn eiköhän tämä tästä taas.
tsemppiä kaikille!
no voi... :hug: Otan osaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja vilppu:
-700g viikos pois eli paino nyt 66,5kg. Tuo viikko meni suht ok tuonne perjantaihin asti, silloin pysähty elämä. Mieheni eno kuoli tulipalossa ruotsissa :'( . Jotenkin tämä oma laihdutus urakka katos ajatuksista tuon uutisen saatuamme. En yksinkertaisesti jaksanut lähteä lenkille enkä tehdä mitään muutakaan viikonloppuna, tuli syötyökin ihan mitä sattuun. Maanantaina sitten aloitin taas lenkkeilyn eiköhän tämä tästä taas.
tsemppiä kaikille!
no voi... :hug: Otan osaa :heart:
Kiitos :hug:

Tämä mieheni eno oli alle 40v ja kolmen pienen lapsen isä. Miehelleni kuin veli. Tuntuu vaan niin pahalta mutta elämän on jatkuttava.
 
tänään kävin neuvolassa otattamassa papa-kokeen. Noh, sitten ihan huvikseni otatin Hb:n kun äitini höpötti siitä kun nyt olen laihduttanut niin varmaan on veriarvot laskenu plaa plaa plaa...Syyskuussa kun r.testi näytti plussaa ja menin äippäneuvolaan Hb oli 148 ja lokakuus sit oli kaavinta (keskeytynyt keskenmeno) sen jälkeen en ole mitannut. Tänään Hb oli sitten 164!!!!! Neuvolatäti sano että et taida muistaa juoda nestettä, sanoin et vettä menee se 3l/pvä. Kuulema laihdutus on sitten aiheuttanut hb:n nousun. Miten ihmeessä saan sen nyt sitten laskemaan? Siis tuo luku on aivan liian korkea.
 
juu eli oon kans vanha konkari näis laihdutusjutuis..pisteenlaskua, keventäjillä laihdutin 10kg tammikuussa 07-kesäkuu 07..taas tullu kiloja.

Liikunta ollut aina pakkopullaa, mutta nyt oon alkanu jopa tykkäämään siitä (juoksen 4kertaa viikossa)Sen minkä jaksan. :kieh:
Oon kyllä nyt vasta viikon juossu.Mulla painoa siis 84kg, ja pituuteni on 167cm..eli -10kg olis hieno homma! :flower:
 

Yhteistyössä