Olipas tänne tullut paljon eloa sen jälkeen kun eilen illalla kävin!
Monet on tuntuneet sairastelevan ja niin kuin Enni sanoi niin sairastelun jälkeen tuntuu, että saa tsempata entistä enemmän :/ Mäkin kun olin viime viikolla kipeä niin sen jälkeen ei kyllä oo liikkumismotivaatiota ollut sitten yhtään! |O :ashamed: Tänään ajattelin väkisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä illalla stepperilla 30-45min. Se on oikeasti ihan mukavaa puuhaa kunhan vaan sais alotettua! Mä tarttisin jatkuvasti jotain uutta, nytkin kauhea into tehä crossarilla, mutta kun se on tuolla varastossa eikä vieläkään oikein sitä tilaa... :/ Tällä viikolla en oo siis kun kävellyt vaan 45min, että ehkä pitäis ruveta tekeen jotain... Jos mies lähtee muuttamaan mun siskon kamoja lauantaina Turkuun niin täytyypä koittaa jos tekis pitkät lenkit likan kanssa.
Vilppu En oo huomannut menkoissa mitään ihmeellistä, en niitä kyllä oo raskauden jälkeen edes seuraillut :ashamed: Nyt toivon vaan, että ei ois kovasti turvotuksia jotka vaikuttais maanantaina painoon
(alkoi siis tänään ja saattaa kestää viikon! |O )
Niin piti vielä tuosta sanoa, että kyllä se likan influenssa-rokotus tais vaan tepsiä kun molemmat oltiin miehen kanssa kuumeessa, mä vähän kovemmassa ja mies pienemmässä, sitten oli molemmilla vielä räkätautia eikä tytöllä ole ollut mitään merkkejä kipeydestä
Edes nokka ei ole yhtään vuotanut... Ehkä uskallan uskoa siihen, että tuo rokotus nyt sitten tepsi =)