N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Paino nyt 66kg eli 7,3kg lähtenyt vuoden alusta. Kun tuo motivaatio on ollut hukassa niin tyytyväinen olen tän viikon tulokseen. Mutta onneksi kesään on vielä aikaa jospa se motivaatiokin löytyy ennen kesää :)
Tsemppiä kaikille!!!
 
Moikka kaikille!
On ollut yhtä hyllunmyllyä tämä viikko! Kävin puntarissa ma ja puntari näytti samaa kuin edellisviikolla. Noh, en ole pettynyt mutten kyllä hyvillänikään. :ashamed:
Luulen, että menkatkin ovat vaikuttaneet painoon jollain tavalla. Mua ainakin turvottaa silloin ihan hulluna.
Hienoa, että jonkun verran on tullut tuloksia! Nyt kevättä kohti sitten tiukennetaan vähän otteita, eiks niin?! Ja toivotaan hyviä ilmoja =)
 
Heipä hei!

Täällä sairastellaan :/ Miks aina silloin kun olis motivaatiota niin joku asia pilaa sen? Tällä kertaa kuume. Pisteissä olen koko ajan pysynyt, mutta liikuntaa en nyt sattuneesta syystä viitsi harrastaa... Lauantaina lähdetään Ikeaan joten siellä tulee ainakin käveltyä ja kierreltyä =) Tosin autossa istutaan yhteensä sen 6h joten taitaa sekin kumota koko liikkumisen...

Tsemppiä taas kaikille, älkää antako herkuille periksi viikonloppuna! ;)
 
Tehostartti näyttää tehoavan, vaikka oon aika reilusti soveltanu... Pisteitä oon kyllä sit laskenu ja arvioinu. Välillä on tainnu jäädä syömättäkin osa, kun en mä taida loppujen lopuks kovin isoruokanen olevankaan. :) Eilen punnasin välitilanteen ja vaik oli enempi päällä ku normaalisti ja hiukset märät (vaikuttaa se... Mul on melkein alaselkään asti toi letti) niin näytti miinusta. :D Nyt kun kattelen vielä viikonlopun tunnollisesti, niin maanantaina on kiva kattoo viikon tulos.

Tekis mieli maistella vähän valkkaria pitkästä aikaa iltasella... Näköjään on jonkin verran pisteytyksiä tossa Ravintolat ja kahvilat -oppaassa, joten ei sekään romuta viikon systeemiä. :)

Liikunnat mulla on jääny vähiin tällä viikolla, kun pari päivää hoidin flussaista poikaa ja silmäleikkauksesta toipuvaa miestä, nyt on pieni flunssa itelläkin. Rauhallisesti oon kävelly pariin kertaan parin - kolmen kilsan verran ja se saa nyt riittää, mikäli viikonloppuna ei o tosi hyvä ulkoilusää. Vatsaa ja selkää varmaan vois kyllä pallolla vähän jumppailla.

Kuis muilla sujuu? :)
 
Tänään kävin puntarissa, kun menkat olivat loppuneet. -1 Kg oli lähtenyt!! JESS! Mutta toi herkuttelu ei oikein pysy kurissa ja se harmittaa mua. Liikuntakin tälläviikolla on ollut vähän sitä sun tätä.
Huomenna ajattelin jo aamusta lähteä salille ja liikkumaan. Ihanat kelit on olleet päivällä, ainakin täällä keski-suomessa. En ole vaan vielä niitä hyödyntänyt :whistle:

Kertokaahan kuulumisia!!
 
Hiljaista tuntuu olevan. Mites tän aamun punnitukset. Mulla tulos oli 0g tasan. Juu, ei ole hurraamista. Tällä viikolla palaan laskemaan pisteitä säntillisesti. Viime viikon laskin summittaisesti ja söin liikaa herkkuja. Urheiltua tuli paljon, mutta eihän se urheilu yksin auta. No, tästä päivästä lähtee uusi suunta.
 
Huomenta!

Käväisin puntarilla aamulla ja tulos näytti olevan 58,8 kg. Eli viime viikolla oli 59,7. Pudotusta viikon aikana 900 grammaa. Olin kyllä aika ihmeissäni, koska pidin viime viikolla viisi :ashamed: herkuttelupäivää.... Mutta liikuinkin kyllä tosi paljon. Olen yrittänyt muistaa juoda tosi paljon herkuttelusta huolimatta.

Ajattelin aloittaa tänään ne liikunta- ja ruokapäiväkirjat, koska mä en laske pisteitä tai muutenkaan seuraa syömisiäni kuin ajatustasolla. Saapahan sitten ihan konkreettista tietoa, mitä sitä viikon aikana tulee syötyä.

Ilmoitelkaahan tuloksia! Ja onnistumisia tälle viikolle kaikille! :hug:
 
No niin, puntarissa on käyty aamulla ja painoa oli tippunut 1kg, eli yhteensä 5kg =) Olen kyllä tyytyväinen kun ei tullut liikuttua kuin ma ja ti ja sitten olin kolme päivää kipeänä. Launtaina oltiin siellä Helsingissä ja silloin tuli kyllä syötyä ja juotua vähän mitä sattuu :/ :ashamed: No mutta eilen sitten pidinkin itseni tosi tiukilla että sain vähän lauantaista takaisin.

Liikkumisintoa ei nyt juuri pahemmin ole, mutta kyllä sitä kai tarvis käydä edes kävelyllä viim. huomenna... Pisteitä olen laskenut ja joka päivä syönyt muutaman vähemmän paitsi silloin lauantaina. Mietein juuri tänään, että hei, multahan on lähtenyt jo puolet tavoitteesta eikä oo ollut edes yhtään tiukkaa :eek: Mutta taitaa tässä niin käydä, että nälkä kasvaa syödessä ja mä haluan sen 15kg pois... :whistle: No mutta koitetaan nyt ensin sitä 10kg :D

Onnea paljon kaikille pudottaneille ja tsemppiä niille jotka ei ihan tavoitteeseen ole päässyt, ensi maanantaina vaakaan sitten paremmalla onnella! =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enni1980:
Jaahas.. maanataihan se on taas.
No täällä tulos 80,4 kg eli ei vielä päästy alle 80 :(
no nyt on callanetics kirja kiinteytymistä varten, että ei kun hommiin....
Mulla paino nyt 80,5kg ja olisin niin hyppinyt onnesta jos ois alkanu seiskalla paino, mutta en mä kyllä uskonutkaan, että multa vois viikossa lähteä 1,5kg (eikä se kai oo niin kovin suositeltavaakaan ). Mutta uskallan luottaa siihen, että ens maanantaina paino VIHDOIN alkais seiskalla! :D

Kyllä myö pystytään! :wave:

 
Tuloksia myös täältä... Otin varaslähdön ja punnasin jo eilen, vaaka näytti mukavat -1.5kg edellisviikosta eli se +600g lähti korkojen kanssa. =) Mutta mutta... Jotain kummaa tapahtui päivän ja yön aikana maltillisesta syömisestä huolimatta ja tänään vaaka näyttikin vaan -600g. Ihan muutaman sipsin maistoin mieheltä illalla...Olisko se voinu noin paljon vaikuttaa? Mut koska katoin eilenkin (pinttyneen tapani mukaisesti ) vaakalukeman useampaan kertaan ja samaa näytti, niin merkattakoon viikon pudotukseks se 1.5kg ja yhteispudotus 2.9kg. Koitan nyt tänään lipittää ahkerasti vettä, salaattiin laitoin ananasta ja ehkä liikuntaakin olis hyvä hieman harrastaa... Ehkä se paino sit asettuu siihen eiliseen lukemaan takasin.

Flunssa meinaa vähän olla edelleen häiritsemässä... Mulla kuiva yskä ja aamunuha, poika melkein koko päivän räkänen. Ei oikein kahvittelemaankaan päästä muiden mammojen kanssa, mut jospa sitä muuten kävis vähän kävelemässä päikkäriaikaan. Poitsu on näköjään vaihtamassa yksien päikkyjen taktiikkaan, joten kerkeen vaikka mitä sillä aikaa. :)

Mun ei tarvinnukaan hakee ryhmästä niitä painonvartijoiden matskuja, kun isällä on mun vihkosta kopsu. Ei se koskaan sillä systeemillä pudottanut ole, kunhan halus katella välillä mitä kannattais syödä ja mitä ei. Kopsiminen ei liene sallittua, mut nyt oli mun pelastus, kun voi nyt lähettää sen nivaskan mulle. :) Saatan ostaa vielä ihan sellatteen vihkosenkin, jos joltain saan edullisesti... Se on sit kätevä kulettaa mukana kahvittelureissuilla yms.

Tsemppiä kaikille!
 
LiisuLilli
Terve tänne taas! Ei tästä nyt ole tullut yhtään mitään :ashamed:
Paino ei ole tippunut grammaakaan! Tiedän kyllä syynkin siihen. On jonku verran tullu lipsuiltua. Mitenhän tässä sais niskasta kunnolla kiinni, että sais taas tulosta aikaan??? Halu laihtua on hirmuinen, mutta mutta. Oiskohan tässä ihan LUVATTAVA, että ens maanantaina vähintään kilo on lähteny!
Onnea kuitenkin kaikille enemmän ja vähemmän pudottaneille =)
 
Ettei tämä ketju nyt ihan kokoon kuivu :/ Joitakin ei ole näkynyt piiitkään aikaan...?

Mulla vieläkin liikuntamotivaatio hakusessa, tänään ajattelin vähän vaunuilla tytön kanssa vaikka ei oikein innostakaan... Stepperillä en ole muutamiin päiviin tehnyt, mutta kyllä tällä viikolla täytys ees pari kertaa tehä jos meinaan haluta, että paino alkaa ens ma seiskalla... :whistle:
 
Mä kävin aikasemmin kirjottelemassa ja tuli joku sivun lataamisvirhe... :headwall: Pitäs aina muistaa kopsia se teksti ennen lähettämisyritystä.

Juu, tänne kuulumisia kertomaan! Tsempitään toisiamme. :)

Arjaana... Ne pisteet mitä laitoin tohon toiseen ketjuun on Ravintolat ja kahvilat -oppaasta, joka on 4. painos ja vuodelta -02. Mut tuskin ne siitä muuttuneet on. :)

Hei kokeilkaas... Tuli hyvä raastesalaatti, kun laitoin muutaman porkkanan, puolikkaan kesäkurpitsan, (raastoin sen vähän isommalla terällä) mungpavun ituja ja pakastemaissia. Sit lautasella sekaan raejuustoo (ettei mee sekottaessa muhjuks) ja vielä loraus valkosipulikastiketta. Voisin syödä vaikka koko kulhollisen. :p

Salkkarit näköjään alkaa kohta ja poikaselle pitäs antaa maitoo... Mies saunoo, joten täytyy mennä. Palailemme asiaan... :)
 
Tänään tuli nyt sit käveltyä 45min, mutta tuli kylässä syötyä myös pari palaa ite tehtyä pizzaa :/

Stepperi täytys kyllä nyt ottaa alle, mutta missä into?! Tiedän, että se tulee kun on 10min tehnyt, mutta se aloittamisen vaikeus :headwall: Toi rasvanpoltto-DVD on ollut hyllyssä jo muutaman viikon :whistle: mutta näköjään tuloksia tullut pelkällä kävelyllä ja stepperilläkin..

Niin muuten, marsut saatiin pois, mutta silti ei tunnu olevan tilaa tuolle crosstrainerille :/ Tai kyllä sille sais raivattua kai tilaa, mutta en halua nyt sitten kauheen ahtaasti kaikkea ängetä kun just saatiin lisätilaa... Tahtois vaan kyllä niin kovasti sillä treenailla! |O
 
Jaahas, on ollut hiljaiseloa täälläkin. Viikonloppu meni ihan reisille monessakin mielessä. Poitsu (8kk) on ollut koko viikonlopun kovassa kuumeessa, hiponut 40 astetta. Vieläkin lähelle 39 kuumetta. Oon valvonut monta yötä putkeen kun toinen huutaa ja on ollut ihan tulikuuma. Mummit ovat kyllä hoitaneet ruokapuolen ja oon siis syönyt kaikkee mitä eteen on laitettu, herkuista lähtien. :ashamed: En oo päässy edes ulos talosta, paitsi lauantaina kävimme päivystyksessä.
Puntaroin itseni maanantaina mutta näytti +1kg :(
Voitte arvata mun fiilikset...

Lueskelin teidän kuulumisia, mutta energia ei riitä nyt painojen päivittämiseen. Otetaan se sitten ens maanantaina.
Toivotaan parempaa onnea ensi maanantaiksi painon suhteen!
Ja teille kaikille toivon, että motivaatio heräisi uudelleen :heart:

Tsemiä, tsemiä, tsemiä! =)
 
Mä täällä epätoivoissani yritän nostella ja pitää ketjua kasassa :/ Monen monta ketjulaista joista ei ole kuulunut mitään piiitkään aikaan :eek:

Noh, laitan tähän kuulumisia vaikka en tiedä lukeeko niitä ketään :kieh: Tänään olen ollut koko päivän vaan kotosalla enkä oo yhtään liikkunut, mutta pisteissä pysynyt edelleen ja tehnyt aika paljon kotihommia kun serkku tuli käymään ja on nyt sitten koko päivän pitänyt tytölle seuraa =)

Kuulumisia kehiin! :wave:
 
Ensin tuosta painosta, eli painoa nyt 64,8kg pudostusta -1.2kg viime viikosta kiitos mahataudin :kieh: . Ollaan sitten oltu koko pesue sairaana. Ukko toi työreissultaan mahataudin mukanaan..ite se sairasti sen perjantaina, esikoinen aloitti sitten lauantaina, nuorimmainen oksensi su-ti ja keskimmäinen ma-ti. Minä ite sit eilisen oksensin ja p...koin 40asteen kuumeessa. Oli erittäin mielenkiintoinen päivä eilen juu, onneks mun äiti kävi pri tuntia apuna olemassa, meinas olla itellä melko kuitti olo.
Mutta nyt alkais olla tauti voitettuna, TOIVOTTAVASTI ainakin! Kuntoilut on nyt sit jääny aika vähälle, lenkille en ole päässy mut maanataina kerkesin hetken tuolla stepperillä polkea. Pitää nyt katsoa uskaltaako huomenna jo lenkille lähteä.
Onko muuten kellään muulla laihdutus vaikuttanu kuukautiskiertoon? Mul on menkat vähän miten sattuun nykyään, noi pilleritkää mulle ei kyl sovi mitä nyt syön mutta tän laihdutuksen aikana tuo kierto on kyl mitä sattuun. Esim. viime tiistaina alkoi vuoto ja pillerit loppuu huomenna. saa näha jatkuuko vuoto vielä viikon vai...
 
Moi!
Musta ei oo kuulunu, on kuivunu laihdutus vähän, mut onneksi aloitin kuun alussa työharjoittelun joka on fyysisesti raskasta työtä, ni ei ole ainekaa lisää päässy tulemaan massaa! :D
Viikon alusta meinasin että vois ostaa puntarin niin saa taas motivaatiota :)
Joinaki iltoina mussutellu vähänki turhan paljon mutta syönyt kuitenkin säännöllisesti ja hyvin.

Oon vaan niin hipskutin väsyny ku tuun himaa duunista, että ei jaksa tehä mitää. Ottaa hieman aikaa että totun tilanteeseen, ni sit taas pystyy.. :)
 
Arjaana... Kyl mä ainakin käyn tänne kurkkiin ja lukemassa, mut hiljasta on meinannu olla. HERÄTYYYYYS ihmiset! =) Ilmotelkaas itestänne. :)

Melkonen päivä taas pojan kanssa, kun hakee uutta rytmiä. Ei o riittäny energiaa liikkumiseen, mut pojan perässä on saanu hypätä senkin edestä. Huomenna ulkoillaan, kun on miitti... Tulee samalla käyyä torilta lisää salaattimässyä. :D Pisteissä oon luullakseni pysynyt... Ainakin oon syöny kohtuudella kunnon ruokaa, pari leipävälipalaa ja aamulla puuron. Ruuan kanssa ja syömishimoon oon tyhjentäny päivän aikana melkosen salaattiannoksen... Jäi eiliseltä tällekin päivälle, kun sitä tuli niin reilusti.

Nyt vielä hieman palstan pläräämistä ja sit unille. :wave:
 
Näyttää muillakin olevan tuota kuumetta ja muuta tautia. Tänään meni päivä sairaalan päivystyksessä, mutta onneksi päästivät sieltä kotiin. Huomenna olis tarkoitus tehdä pieni lenkki ulkona. Nyt kun mies on työmatkalla niin ens viikolla on mahdollista mennä vasta kuntosalille ja jumppaan :/

Syömisistä sen verran, että oon joutunu hiukan myös lisäämään tuota energiamäärää kun poika kun ei muuta ruokaa syö kuin tissiä, nyt kun on kuumeessa. Oon lisännyt lähinnä kevytjuustoa leivälle ym. Mutta se loppuu sitten heti kun ukkeli suostuu syömään muutakin kuin tissiä.
Olikohan vähän epämääeäistä tekstiä. |O

Arjaana: ketju kärsii vain hivenen taantumaa, mutta kyllä tämä tästä vielä nousee :D
Vilppu mä en ole huomannut menkoissa tapahtuvan mitään heilahduksia. Mulla ne tulee aina, vuotaa reilusti ja kestää kauan :kieh: :x Varmasti tasoittuu taas kun pääset tavoitepainoon. Naisen kroppa on ihmeellinen =)

Tsemppiiiiiiii!!! Urheilkaahan paljon :attn:
 
Arjaana: Nyt joo tsempataan tän ketjun kanssa...!!!
Mites tänne onkin monelle tullut motivaatioongelmia tai muuta väsymystä. Tietty taudit aina verottaa ja niiden jälkeen pitää tsempata kahta kauheemmin, että taas jaksaa alkaa laihdutusta ajattelemaan.
Täälläkin on kipee olo, mutta onneksi vaan mulla, eikä pojalla.
Mä aloin tänään ton callantics- ihannevartalo 30 päivässä, että pääsiäisenä pitäs täällä olla ihana vartalo :whistle: jep jep...
No ihan hyvä nyt alottaa toi, kun lenkkeillä en puolikuntosena jaksa. Ja ruokiakin olen yrittänyt kattoa. SIis herkkuja yrittänyt vähentää :kieh: Mites se on niin vaikeeta, kun yksin illalla pitää jotain saada... Pitäs varmaan jotenkin yrittää ennakoida noita iltoja ja kehitella terveellisempiä herkkuja napsittavaksi.
Kasvikset ja dippit ois varmaan yks hyvä... onko muita hyviä ideoita????

Jaahas Naiset, Kevät kolkuttelee ja miettikää miten ihana on hankkia sitten kesäksi pari mukavaa asua, kun ei kroppa tursua joka suunnasta!!!! (tämä oli siis motivointiyritys :LOL: )

Enni
 
Olipas tänne tullut paljon eloa sen jälkeen kun eilen illalla kävin! :p

Monet on tuntuneet sairastelevan ja niin kuin Enni sanoi niin sairastelun jälkeen tuntuu, että saa tsempata entistä enemmän :/ Mäkin kun olin viime viikolla kipeä niin sen jälkeen ei kyllä oo liikkumismotivaatiota ollut sitten yhtään! |O :ashamed: Tänään ajattelin väkisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä illalla stepperilla 30-45min. Se on oikeasti ihan mukavaa puuhaa kunhan vaan sais alotettua! Mä tarttisin jatkuvasti jotain uutta, nytkin kauhea into tehä crossarilla, mutta kun se on tuolla varastossa eikä vieläkään oikein sitä tilaa... :/ Tällä viikolla en oo siis kun kävellyt vaan 45min, että ehkä pitäis ruveta tekeen jotain... Jos mies lähtee muuttamaan mun siskon kamoja lauantaina Turkuun niin täytyypä koittaa jos tekis pitkät lenkit likan kanssa.

Vilppu En oo huomannut menkoissa mitään ihmeellistä, en niitä kyllä oo raskauden jälkeen edes seuraillut :ashamed: Nyt toivon vaan, että ei ois kovasti turvotuksia jotka vaikuttais maanantaina painoon :p (alkoi siis tänään ja saattaa kestää viikon! |O )

Niin piti vielä tuosta sanoa, että kyllä se likan influenssa-rokotus tais vaan tepsiä kun molemmat oltiin miehen kanssa kuumeessa, mä vähän kovemmassa ja mies pienemmässä, sitten oli molemmilla vielä räkätautia eikä tytöllä ole ollut mitään merkkejä kipeydestä :eek: Edes nokka ei ole yhtään vuotanut... Ehkä uskallan uskoa siihen, että tuo rokotus nyt sitten tepsi =)
 

Yhteistyössä