Heipä hei.
Eilen tuli sitten stepperillä tehtyä vajaa 45min, saimpa kerrankin otettua itseäni niskasta kiinni vaikka ei yhtään kiinnostanut. Pisteitä meni eilen ihan olemattomasti, ei vaan ollut nälkä. No illalla sitten söin piiiitkästä aikaa suklaapatukan ja oli se vaan niin hyvää!
Ja silti ei mennyt pisteitä koko päivänä kuin 19 =)
Mä sain eilen ekan kommentin, että olen laihtunut =) Serkkujen tykönä olin kyläilemässä ja tää perheen äiti sitten kehui kuinka mulla on posket kaventuneet, jee
(vaikka ei mulla koskaan ole ollut mitenkään kovin pyöreät posket, kaikki kerääntyy aina keskivartaloon ).
Ja huomasin, että lihavana olosta on jotain hyötyäkin!
Meinaan kun on lihava ja saa sitten laihdutettua edes vähäsen ja laittaa päällen jonkun paidan mitä ei ole pitkiin aikoihin ollut niin jestas sitä tunnetta kun ei enää pursukaan joka puolelta niin paljon kuiin ennen! =) Ja on siinä sekin hyvä pyoli, että vaikka joku pieni makkara jostain näkyisikin niin ei ole enää niin kriittinen kroppansa suhteen vaan se paita tuntuukin näyttävän hyvältä! (mä olen aina kammoksunut sitä jos multa näkyy VÄHÄNKÄÄN jostain edes pientä makkaraa, nyt se ei haittaa niin kovasto koska huomaan laihtuneeni
)
Ja hei kuulkaas, eilen oli ensimmäiset vanhojen housujen kokeilut! Olen sitä koko ajan lykännyt sen takia ettei sitten harmita jos ei mahdukaan :/ Mutta siis joo: mulle mahtui eräät ihanat housut mitkä mies osti mulle n. raskauden puolessa välissä (ei ollut mahaa silloin lähes lainkaan vielä ), sitten meni sellaiset farkut, isot kylläkin, mutta ovat ennen puristaneet makkarat ikävästi pursuamaan ja nyt ne farkut jopa jäivät vähän roikkumaan pepusta ja reisistä
Että empä niitäkään kovin montaa kertaa varmaan ehdi käyttämään, ovat ihan uudet.
Muutenkin mietein eilen, että on tullut synnytyksen jälkeen varmaan ostettua vähän liian monet housut. Olen ostanut niitä n. neljät ja ne tuntuvat pikku hiljaa roikkuvan takapuolesta ja reisistä :/ No mutta ei se nyt niin kovasti harmita koska kohta (toivottavasti ) saan pukea päälleni vanhat laiheliinihousuni!
Jepjep, mutta kuullaan taas, PALJON tsemppejä viikonloppuun, pitäkäähän näppinne kurissa jotta puntarin lukema miellyttää maanantaina!
*muoks* Niin piti vielä kysäistä, että oottekos muut vielä saaneet mitään kommentteja laihdutuksen vaikutuksista? =)
Ja joo, huomasin nyt kuinka paljon mulle tuli kirjoitusvirheitä, mutta en millään jaksa korjata :ashamed: Toivottavasti saatte selvää