N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

No niin... taas on poika saatu nukkumaan ja äiti nettiin... :LOL:
Jee, olen pystynyt syömään terveellisesti jo tänne asti päivää!!! siis tää on multa saavutus.

Joo, onhan tuota päivää vielä pitkälti jäljellä. Onneksi huomenna tulee mies kotio viikonlopuki niin on muutakin mietittävää kun tuo herkuttelu, että mitäs sitten söisin jne.

Jospa sitä keittelis päiväkahvet ja miettiskin jo etukäteen mitä sen kanssa ottas, ettei vaan vetele kaapista sitten joo...

tsemppiä kaikille! Kaikki alkaa ensimmäisestä päivästä, eli ei muuta kun niskasta kiinni itteensä!!! (hyvä minä, kun olenkin paras täällä sanomaan näitä fraaseja :whistle: )
 
No niin... Alkaa olla pinkassa eloa. Hyvä hyvä! =)

Meilläkin tuli hyvä kävely vaunuillen, kun tultiin kahvittelureissulta kaupungilta ja kiersin pitemmän reitin kautta. Oli tarkotus kävellä keskustaankin päin, mut tuli kiirus ja hyppäsin sit bussiin.

Keventelyvinkkinä... Tehkää jotain hyvää salaattia isoon kulhoon jääkaappiin, niin siitä on kiva ottaa välipalaa syöpöttelyhimoon. Ja muistakaa kunnolliset ateriat, niin ei tee koko ajan mieli syödä. Sekin on hyvä, jos on liikenteessä paljon, niin ei ole jääkaappi vieressä. :)

Mä sain tänään ne pisteet isältä... Huomenna voinkin sit kattoo kaiken ihan tarkkaan eikä tarvi tota tehostarttia soveltaa... Se kun on aika suppee ja mä tykkään syödä mitä millonki mieli tekee. :p

Tsempityksiä kaikille! =)
 
LiisuLilli
Heippa vaan täältäkin päin :wave: Ollut hieman hiljaiseloa, omalla kohdalla johtuu siitä että laihdutus todellakin mennyt penkin alle :( Tänään hyppäsin vaakassa ja ainakin nyt näytti yhtä kiloa enemmän :headwall:
Meilläkin on kyllä sairasteltu aika lailla reilun viikon verran, joo taas laitan sen piikkiin. Mutta mutta en aio luovuttaa, kyllä tästä vielä noustaan, siis lasketaan painossa meinaan, heh.
Tsemppiä kaikille edelleen ja minäkin koetan tästä piristyä ja alkaa taas skarpata niin laihduttamisen suhteen kuin tänne kirjoittelunkin =)
 
minä täällä taas....
No niin, eilen en siis sortunut karkkiin, vaikka pussi kaapissa olikin. hyvä minä!!!!
Tajusin, että osasyy väsymykseeni on juuri tuo sokerin mässäily, eli kierre, väsyttää-sokeria-väsyttää-jne.... eli nyt vaan kunnon energiaa kehiih... pitäs varmaan proteiiniakin lisätä ruokaan, kun menee tota hiilihydraattia niin kovasti, tosin onneksi tummaa sellaista...
 
Tällä viikolla olen käynyt hölkkäämässä rattaiden kanssa kolme kertaa ja lisäksi on käveltu kaikki kauppareissut sun muut. Salilla olen päässyt käymään kerran, mutta viikonloppuna pääsen kahdesti. Herkuttelukin on jäänyt vähemmälle. Olen nyt jättänyt välipalapatukat ostamatta. Niitä kun alkoi mennä liian paljon. Olen herkutellut makeutusaineella makeutetulla rahkalla, hedelmillä... -ja eilen pullalla. Mutta kohtuudella. Nyt jos tällä viikolla paino ei tipu, niin ihmettelen missä vika. Olen syönyt kohtuullisen pieniä annoksia, paljon kasivksia ja hedelmiä, en ole napostellut paitsi miniporkkanoita ja liikkunutkin olen.

Vinkki: Kannattaa kehitellä iltoihin jotakin tekemistä, että ruoka ei olisi koko ajan mielessä. Kannattaa vaikka harrastaa useammin seksiä lasten mentyä nukkumaan. Tuo mielihyvää, kuluu muutama kalori ja ruuat pysyvät kaapissa. Eikä se kaduta jälkeen päin.

Tai ala kirjoittamaan blogia, roikkumaan facebookissa tms.

Tsemppiä viikonloppuun! Herkutteluun vaikkapa kasvisdippiä sipsien ja karkin sijaan!
 
Heipä hei.

Eilen tuli sitten stepperillä tehtyä vajaa 45min, saimpa kerrankin otettua itseäni niskasta kiinni vaikka ei yhtään kiinnostanut. Pisteitä meni eilen ihan olemattomasti, ei vaan ollut nälkä. No illalla sitten söin piiiitkästä aikaa suklaapatukan ja oli se vaan niin hyvää! :p Ja silti ei mennyt pisteitä koko päivänä kuin 19 =)

Mä sain eilen ekan kommentin, että olen laihtunut =) Serkkujen tykönä olin kyläilemässä ja tää perheen äiti sitten kehui kuinka mulla on posket kaventuneet, jee :D (vaikka ei mulla koskaan ole ollut mitenkään kovin pyöreät posket, kaikki kerääntyy aina keskivartaloon ).

Ja huomasin, että lihavana olosta on jotain hyötyäkin! :eek: Meinaan kun on lihava ja saa sitten laihdutettua edes vähäsen ja laittaa päällen jonkun paidan mitä ei ole pitkiin aikoihin ollut niin jestas sitä tunnetta kun ei enää pursukaan joka puolelta niin paljon kuiin ennen! =) Ja on siinä sekin hyvä pyoli, että vaikka joku pieni makkara jostain näkyisikin niin ei ole enää niin kriittinen kroppansa suhteen vaan se paita tuntuukin näyttävän hyvältä! (mä olen aina kammoksunut sitä jos multa näkyy VÄHÄNKÄÄN jostain edes pientä makkaraa, nyt se ei haittaa niin kovasto koska huomaan laihtuneeni :) )

Ja hei kuulkaas, eilen oli ensimmäiset vanhojen housujen kokeilut! Olen sitä koko ajan lykännyt sen takia ettei sitten harmita jos ei mahdukaan :/ Mutta siis joo: mulle mahtui eräät ihanat housut mitkä mies osti mulle n. raskauden puolessa välissä (ei ollut mahaa silloin lähes lainkaan vielä ), sitten meni sellaiset farkut, isot kylläkin, mutta ovat ennen puristaneet makkarat ikävästi pursuamaan ja nyt ne farkut jopa jäivät vähän roikkumaan pepusta ja reisistä :eek: Että empä niitäkään kovin montaa kertaa varmaan ehdi käyttämään, ovat ihan uudet.

Muutenkin mietein eilen, että on tullut synnytyksen jälkeen varmaan ostettua vähän liian monet housut. Olen ostanut niitä n. neljät ja ne tuntuvat pikku hiljaa roikkuvan takapuolesta ja reisistä :/ No mutta ei se nyt niin kovasti harmita koska kohta (toivottavasti ) saan pukea päälleni vanhat laiheliinihousuni! :D

Jepjep, mutta kuullaan taas, PALJON tsemppejä viikonloppuun, pitäkäähän näppinne kurissa jotta puntarin lukema miellyttää maanantaina! ;) :D

*muoks* Niin piti vielä kysäistä, että oottekos muut vielä saaneet mitään kommentteja laihdutuksen vaikutuksista? =)

Ja joo, huomasin nyt kuinka paljon mulle tuli kirjoitusvirheitä, mutta en millään jaksa korjata :ashamed: Toivottavasti saatte selvää :D
 
Mulla taitaa tulla +-0 tai + maanantaina, vaikka hyvin onkin viikko mennyt. Liikuntaa on tullu vaan vähän ja nyt sit alko menkat. Koitan tankata tota vettä, ettei pahasti pääse turvotus päälle. Eilen kyllä näytti peilissä siltä, että on jo tulokset nähtävillä, vaikka 3kg paikkeilla vasta onkin. Hieman siis omaan silmään näyttää siistimmälle nuo makkaraosastot. :)

Tää päivä kyllä näyttää nyt melkoselle... Ollaan iltapäivän puolella pitkälti ja mä oon syöny vasta 5.5 pistettä! :eek: Ihan kunnolla kyllä söin, aamupala tosin jäi väliin ja siirryin suoraan lounaaseen. Yhtään ei o nälkä, jano sitäkin enemmän. Saas nähdä pitääkö illalla mussuttaa leipää tai jotain pisteiden tuhoamiseks... Mieli kyllä tekis vaan salaattia ja raejuustoa.

Toi Miitun ehdotus oli kyllä hauska... Tehokasta liikuntaahan se seksi on, joten pupuilua vaan kehiin. :D Ei varmasti tee ruokaa mieli sillä aikaa. :whistle:
 
Heippa täältäkin!

Reissussa ollaan, ja pääsin poikkeamaan koneella.
Olipa mukava lukea muiden kuulumisia, siis muitakin kuulumisia kuin mittaustuloksia! =)

Itse ajattelin pitää niitä ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa tämän viikon. No, reissussa ollessa on vähän hankalaa joka ruokailun yhteydessä hakea muistilehtiötä ja alkaa kirjotteleen. Olen sitten yrittänyt illalla muistella, mitä sitä päivän aikana tuli syötyä. Liikuntaa en ole hirveästi ehtinyt nyt reissussa harrastaa. Voisin sen liikuntapäiväkirjan siirtää vaikka ensi viikolle.

Arjaana kysyit, onko kukaan saanut kommenttia laihdutustuloksista. Mä en ole saanut kommenttia muilta kuin mieheltäni, joka kommentoi hoikistunutta vatsaani! :D En ole edes oikeastaan odottanut kommentteja keneltäkään, koska varsinkin synnytyksen jälkeen ihmiset ovat arkoja kommentoimaan vartaloa (siis synnyttäneiden naisten vartaloa). Itsellä synnytyksestä aikaa muutamia kuukausia.

Hei, ihan uteliaisuuttani kysyisin, miten teillä on mies suhtautunut laihisteluun? Vitsaillut, kannustanut, ei kiinnittänyt mitään huomiota, estellyt? Mä en kertonut miehelle mitään koko 10 kg:n projektista ennen kuin kahden viikon päästä aloituksesta. Sen jälkeen mies on vaan kannustanut ja yrittänyt lohdutella, jos mulla on ollut repsahduksen jälkeinen morkkis... ;)

miitu79: mulla on kanssa illat sellaista repsahdusherkkää aikaa... Täytyy keksiä jotain mielekästä tekemistä kotona tai lähteä ulos lasten kanssa, että ei ole jääkaapin vieressä. Ja sitten kun on syönyt iltapalan, nousee kerralla pöydästä ja käy pesemässä hampaat, niin eipähän jää notkumaan siihen pöydän ääreen!

Kirjoitelkaahan edelleen kuulumisia! Mä lähden shoppaan (tosin en vaatteita, sillä niitä on läjäpäin kaapissa odottamassa, että sovin niihin)! Ajattelin palkita itteni hoikistumisesta kosmetologilla tai kampaajalla (joilla täytyisi joka tapauksessa käydä... :) )

Ai niin, mulla on huomenna karkkipäivä! :D Mä taidankin ostaa shoppailureissulla irtokarkkeja huomiseksi odottaan! Jee! Viikot menee mukavasti lauantaita odottaessa!

Limeoline
 
hei :wave:

Kyselin tuolla ryhmää johon pääsisi mukaan, teiltä tuli tervetulo toivotukset, kiitos niistä!! =)

Olen siis vähän yli 20v, 8kk pojan äiti, joka on päässyt paisumaan raskauden jälkeen. Painoa oli hiaman liikaa jo ennen raskautta.. Yhteensä painoa on tiputettavana se 10kg. Paino on nyt 69kg ja tavote olisi siellä 59kilossa. Oikeastaan painoa enemmän seuraan vyötärön ympäryksen kehitystä terveellisempiin mitoihin, se kun on nykyään jo reippaasti yli 90cm, ja eikö se pitäisi olla naisilla alle 80cm? Myös parempi kunto on tähtäimessä.

Laihdutus (tai oikeastaan haluan muuttaa elämäntapoja terveellisemmiksi ja ottaa liikunnan säännölliseksi osaksi elämää..ja sitä kautta samalla toivottavasti laihtuakin) keinoina minulla on se että jätän herkut viikolta. Pe, la ja su saa syödä myös makeaa (pe vapaasti, la ja su kohtuudella :) ) Tämä voi kuulostaa "lepsulta" mutta koska yrtän opetella sellaisia tapoja, joita pystyn noudattamaan lopun elämää ja tiedän etten voi olla tekemättä lettuja, pullaa tms viikonloppuna, koska se on minusta myös kiva tapa viikonloppuna. Siksi iso juttu minulla on liikunnan lisääminen, eli n. 3 kuntosali kertaa vkssa, muutama 1/2 - 1h spinning/crossing ja astangajoogaa 4-6 kertaa viikossa. Tämä voi kuulostaa taas paljolta, mutta pidän liikkumisesta, enkä tee sitä hampaat irvessä täysillä, ja lisäksi se on samalla "omaa" aikaa arjen keskellä.
Perusruokavalio onkin jo ihan hyvä, kokojyväviljaa, vihanneksia, kasviksia, marjoja yms...mutta kiteytettynä laihdutuksen keinoina on: 1. ne viikolla syödyt melkein jokapäiväiset herkuttelut saa jäädä, 2. liikunnan lisääminen ja 3. myös annoskokojen pienentäminen..


En vielä ehtinyt kahlaamaan koko ketjua läpi, mutta koitan lueskella että tutustuisin teihin muihin. ainakin heti näkyi että monet teistä ovat jo nyt saaneet hyviä tuloksia aikaan!! Onneksi olkoon
:flower: Minä yritän ottaa teidät kiinni ;)

Kaunista kevät :) päivää!
 
Tervetuloa mukaan ina21! :flower: Mä myöskin 20v (kohta 21 ) ja mulla on 8,5kk ikäinen tyttö =)

Mun täytyy nyt kuulkaas myöntää teille, että mä menin tänä aamuna jo vähän kurkkimaan vaakaan... :ashamed: Mutta hei, paino alkoi seiskalla!! Jihuu :D Kiltisti nyt sitten odottelen vaan maanantai-aamuun, että näkee sen viikon lopullisen tuloksen.

Tänään aattelin tossa iltapäivällä lähteä likan kanssa kunnon kävelylle ja siitä tätini luo kylään kun mies on iltaan asti Turussa... :/ Täytyy vähän nyt yrittää niitä liikuntapisteitä kerätä kun on ollut pari viime viikkoa vähän hissua.

Myy mulla kanssa on usein niin, että klo on jo jotain 17 kun huomaan että oon syönyt pisteitä about 5-7kpl :eek: Mutta loppujen lopuks se on ihan kiva tunne kun sitten illalla lasten mentyä nukkumaan voi vähän syöpötellä =) Ja eihän sitä määrää oo pakko käyttää samana päivänä, kunhan syö viikon aikana minimipistemäärän :)

LiisuLillille paljon tsemppejä, kyllä sä sieltä vielä nouset! Tai siis painon kanssa lasket :D :flower:



[/b]miitu mä olen kanssa huomannut, että kun lähtee johonkin pois kotoa niin ainakin pisteet pysyy paremmin kurissa =) Tänään tulee onneks oltua melkein koko päivä kotoa pois ja kylässä saatan syödä ehkä yhden leivän niin ei kovasti tuu herkuteltua =)

Limeoline Tohon miehen suhtautumiseen... Ennen laihdutusta aina valitin, että kun oon niin läski ja vaatteita ei ole niin mies siihen usein, että eikö kannattais sitten alkaa tekemään jotain asialle (ei ilkeästi vaan lähinnä kannustavasti ). No sitten kun aloitin ja kauhea uho päällä selitin miehelle, että nyt mä alotan niin se varmaan totes jotain tyyliin, että "no hyvä sitten". Ei kai ottanut aluks tosissaan kun tiesi miten monta epäonnistunutta lihdutusyritystä mulla on menneisyydessä... :whistle:
Mutta nyt mies on kyllä onllut ihan kivan kannustava ja se on itsekin laihtunut aika paljonkin kun on pakko syödä sitä kevytruokaa mitä mäkin ;) Käy se kolme kertaa viikossa salillakin, että sekin tekee. Ja aina kun oon kertonut painoni putoamisesta niin kyllä se on ollut tyytyväinen ja aidosti iloinen mun puolesta =) Että näin.

Mutta hyviä jatkoja viikonloppuun, liikkumisen iloa! ;)

*muoks* Jaahas, onnistupas taas tosi kivasti nuo tummennukset :headwall: |O
 
Miehen suhtautumisesta. Olen siis laihduttanut viime syksystä lähtien n. 15kg. Silloin painavimmillani sanoin usein, että olen tällainen läski ym. Ja aina mies sanoi, että et oo, että kaunis olet. Mun laihtumista se ei oo hirveesti kommentoinut. On sanonut joskus, että olet laihtunut kovasti, mutta ei sen ihmeempää. Tyytyväinen se on siitä, että olen urheillut paljon ja saanut urheilun avulla kipeän selkäni kuntoon. Ja kai se oikeesti on tyytyväinen mun laihtumisestakin, mutta ei kai uskalla niin hirveesti kommentoida mun ulkonäköä. Sanoo aina vaan sen saman, että nätti oot ja kaunis oot.

Et silleen. Minäkin kävin puntarilla ja näytti alustavasti, että olis paino tippunut. No, sehän nähdään viikonlopun jälkeen. Kaapissa on pussillinen lakuja odottamassa iltaa... Kävin tänään salilla kahdella tunnilla: spinningissä ja pacessa ja kävellen käytiin kaupassakin. tuli siis kerättyä muutama liikuntapohjo. HUomenna olis tarkoitus mennä taas salille ja rataslenkille. Tsemppiä viikonloppuun! Pidetääs herkuttelut kohtuudessa!

Ja tervetuloa Ina21!
 
voih..mun pitkätt pakinat hävis, omasta syys kylläkin, painelin vääriä nappuloita...

Sellasta van pähkäilin että alottasko kalorien laskun, ja pitäskö liittyä kiloklubiin jossa kalorinlsku kävis helpommin, kuin ihan ite alusta pitäen..

Teistä useat näyttäs laskevan pisteitä, miten se eroaa kalorienlaskusta ts. mitkä sen hyvät puolet on? Onko ne pite taulukot niin kattavia että niistä löytää aina syömänsä? Entä jos tekee paljon ruokaa itse, löytyykö pisteet sitten?

arjaana: Kivaa, sulla on sittten melkein ihan samaanikäinen vesseli siellä kotona. Minkälaista teijän arki on? Saatko jo nukkua yöllä?

urheilurikasta sunnuntaita :wave:
 
ina mä lasken pisteitä ja koen sen jotenkin helpommaksi. Tosin en ole koskaan koittanut laskea kaloreita ja tuskin koskaan jaksankaan :ashamed: :D Mutta löytyy tästä ryhmästä käsittääkseni kalorien laskijoitakin!
Painonvartijoissa kaikki on pisteytetty. Erilaisia oppaita löytyy eri tilanteisiin - kai siis kotiruokaankin. Mulla ei ole mitään kotiruokaopasta, mutta mulla on tollanen ohut vihkonen missä lukee joitakin kotiruokia ja niitä sitten sovellan sen mukaan miten rasvaista ruoka on...

Meillä arki sujuu ihan kivasti, yösyömiset tyttö lopetti n. 1-1,5kk sitten, mutta sen tilalle vaihtui sitten tutti ja sitä saa 0-5 kertaa yössä laittaa suuhun. Tyttö on alkanut näytää todellista luonnettaan ja temperamenttiaan (äitiinsä tullut... :whistle: ) ja välillä meinaan olla likan kanssa helisemässä kun kaikki täytyis mennä niin kuin hän haluaa. Välillä kitisee kovasti kun täytyis saada olla vaan sylissä :headwall: Mutta muuten meillä menee ihan mukavasti, onneks tyttö on pysynyt terveenä ja syö hyvin :D
 
Ina... Arjaana tossa kiteytti aika hyvin ton painonvartijoiden systeemin, jota mä myös käytän hyödykseni. Oon aikasemminki tiputtanu sen avulla ja onnistunu pitämään kilot poissa aika kauan, kunnes sitte repsahdin epäterveellisempään suuntaan... Siis mässyämään liikaa. Mut nyt taas sitte uutta projektia ja hyvi näyttää etenevän.

Mulla on näköjään punnituspäivä muuttunu sunnuntaiks, joten kerronpas nyt tässä viikon tuloksen. Positiivinen yllätys oli aamupäivällä, kun punnasin... Vaaka näytti -800g. =D Oon tosi tyytyväinen, kun menkatkin on nyt ja turvottaa edelleen. Vettä oon muistanu juoda kiitettävästi, liikkunutkin parina päivänä ihan kivasti ja syönyt maltilla. Karkkipäivää en tällä viikolla pitänyt, kun ei yhtään o tehny mieli. Sipsejä söin vähän perjantaina. Näköjään tuo karkittelu jääny nyt joka toiseen viikkoon... Mut sit napostelenkin niitä koko viikonlopun. En nyt kuiten kauheeta määrää... Se pussi minkä ostan kestää vaan vähän kauemmin.

Herkutteluvinkkejä...
Suklaakiisseli, 4 annosta (2 pistettä / annos)
6dl rasvatonta maitoa, 0.5dl maissitärkkelystä, 2rkl sokeria, 2rks sokeroimatonta kaakaojauhetta ja 2tl vaniljasokeria.
Sekoita kattilassa kylmä maito, tärkkelys, sokeri ja kaakaojauhe. Kuumenna koko ajan sekoittaen, kunnes kiehuu. Sammuta lämpö, mutta jätä hautumaan noin 4min. Nosta pois liedeltä, jäähdytä hieman ja mausta vaniljasokerilla. Jäähdytä ja nautiskele.

Vaniljakiisseli: Muuten sama kuin suklainen, mutta ilman kaakaojauhetta.

Marjakiisseli, 4 annosta (0.5 pistettä / annos)
6dl sopivaksi laimennettua light-mehua, 3rkl perunajauhoja, 2rkl sokeria ja n. 4dl marjoja.
Mittaa mehu, sokeri ja perunajauhot kattilaan. Kuumenna koko ajan sekoittaen, kunnes kiehahtaa. Lisää marjat, jäähdytä ja nautiskele.

Noi ohjeet on pv:n kirjasta Kotiruokaa. Vaniljasta ja suklaasta tulee muuten melkosen hyvä kerroskiisseli... :p Kunnon herkuttelua. Toimii kyllä tuo vaniljainen myös marjakiisselin kanssa. :)

Peukkuja miinuksellisiin vaakalukemiin! :)
 
Punnitustulos:

Pituus 161,5cm
Alkupaino syksyllä n.77kg
Alkupaino tähän laihdutukseen 64,5kg
Paino nyt 61,1
Pudotus -3,4kg, tän viikon pudotus -1,1kg, kokonsidpudotus -15,9kg

JEEE!!!! Olen tosi tyytyväinen 1,1kg pudotukseen. Eilen tuli tehtyä suklaakiisseliä joskaan ei ihan niin kevyttä kuin Myyn ohjeessa... Ja jätskin kanssa söin. Muuten on syömiset pysyneet kohtuudessa. Paljon kasviksia ja hedelmiä. Herkutellutkin olen viikon aikana, mutta kohtuudella. VIikonloppuna kävin spinningissä, pace-tunnilla, salilla ja kävelemässä. Tänään olis tarkoitus lähteä kohta juoksulenkille vaunujen kanssa.

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon! Kyllä niitä tuloksia tulee, vaikka joka viikko paino ei putoaisikaan!

Vinkki: Kannattaa laittaa jääkaapin oveen sellainen vanha kuva, jossa olet hoikempi, entisissä mitoissa ja joku kaunis vaate päällä. Mulle sellainen n. 5v sitten otettu kuva antoi lisämotivaatiota. Olin silloin tosi timmissä kunnossa ja siihen tähtään nytkin. Tosin raskauden runtelema kroppa laittaa omat rajansa.... -ja ikä myös :|
 
aloituspaino: 82,2kg
pituus: 173cm
paino nyt: 79,5Kg
kokonaispudotus: 2,7Kg

Siis JEE!!! Mä pääsinkin alle 80kg jo tällä viikolla, vaikka olin ihan varma etten pääse ja jo ihan masennuin kun arjaanakin oli jo kuikuillut pääsevänsä. No mentiin kuitenkin, vaikka eilen herkuttelinkin kokonaisen pitsan, mutta onneksi tämä imetys antaa hieman anteeksi noita herkuttelujakin. Ulkona on ihana ilma, joten pitää päivällä lähteä vaunuilemaan, kunhan päästään toisille päiväunille. Nyt kun vetää sikeitä tuolla partsilla, kun aamulla oltiin 3kk neuvolassa ja taisi ottaa voimille kovin.

Enni

 
Moikka. Meillä alko olon puolesta vähän kehnosti tää päivä, kun poika on saanut jostakin nuhan ja itki sitä tai jotakin muuta lähes koko yön..Mutta syömiset olen pystynyt kuitenkin pitämään aisoissa :) Vaikka normaalisti olisin varmaan paikannut huonoja yöunia jollakin makealla.
Päätin nyt aloittaa kalorien laskun, kirjauduin kalorilaskuri.fi:n ja se näyttäs aika pätevältä, ja se on paljon halvempi kuin mikään kuntoklubi tai keventäjät.
Ja otin itestäni suorastaan kammottavat "ennen" kuvat, voi kun pian pääsisi ottamaan vähän parempia kuvia :) Noi oli nimittäin niin järkyttäviä, että suorastaan nauratti :)

Musta voi nyt sitten laittaa tälläsen litanian

Ina21
Alotuspaino 25.2: 69,1kg
Pituus: 166
Välitavote 1.4: 66kg
Tavote paino 1.12: 57kg

Laitoin tohon välitavotteeksi -3kg, mikä on vähän enemmän kun 0,5kg viikossa, mutta uskon että näin aluksi se on ihan realistinen pudotus, jatkossa laitan tavotteeksi 0,5kg/vk

Tämä on muuten elämäni ensimmäinen "oikea" laihdutus:) Oon ihan innoissani:) Nyt vaunulenkille ja illalla pilatekseen..

Moikka
 
Jihaa, nyt olen kyllä todella tyytyväinen, pakko myöntää: viime viikon pudotus 1,3kg! :eek: =) Olin ihan varma, että jää alle kilon pudotus (mikä sekin olisi ollut hyvä tulos ).

Elikkä hassulle selvitykseksi: kahden viikon pudotus 2,3kg, paino nyt 79,2kg =)

Eilen olis ollut aikaa tehdä stepperillä, mutta en sitten tehnyt ja tunsin siitä huonoa omaa tuntoa :ashamed: Mutta onneks vaaka oli silti mun puolella ;)
Ja kuten Enni(? ) tuolla taisi sanoa, niin nyt ei kyllä enää sitten ole paluuta sinne kasilla alkavaan lukuun, siitä meinaan pitää huolen! Ja hei, nyt on mennyt mulla yli puolet tavoitteesta :eek: Tosin aion nyt varmaankin sitkeesti pudottaa sen 15kg tai ainakin lähelle sitä.

Ina tää on munkin ensimmäinen oikea laihdutuskerta =) Aina olen puhunut, että kyllä nyt alotan eikä ikinä ole onnistunut, mutta nyt (en tiedä mistä ) sain yhtäkkiä kauhean laihdutusuhon ja -innon ja onneks se on nyt kestänyt.

Toi oli muuten hyvä, että laittais itestään näkyville mahdollisimman kamalan kuvan :D Mulla ei vaan kovasti taida niitä kuvia löytyä kun raskauden jälkeen olen pakoillut niin taitavasti kameraa... :whistle:

Tää maanantai tuntuu nykyään viikon parhaalta päivältä kun pääsee vaakaan ja kirjaamaan tulokset ylös :D (siis jos on pudonnut jotain ).
Ja kiva saada nähdä muidenkin tuloksia!

Kevyttä ja liikunnantäyteistä viikkoa kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä