N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Mulla vime viikon pudotus -800g, kahden viimosimman viikon pudotus yhteensä 2.3kg ja kokonaispudotus 3.7kg. Pudotuksen välitavote -10kg ja lopullinen -15 - 20kg, jos intoa riittää.

Tavotteena kuiten hyvä olo ja sit kun peilikuva näyttää sopivan kokoselta, niin lopetan pudottelun ja pyrin pysymään painossani. Toi 20kg on kuiten ihan mahdollinen pudotus, mut enempää en kärsi... En tykkää olla sen laihempi. Mut onhan se lihaskunnostakin kiinni ja siks just en vaakaa tuijotakaan, jos peilikuva miellyttää. :)

Mulla alkaa muodostua tavaks kävellä keskustasta kotiin pitemmän kenkin kautta. Tänäänkin tein sen pienen lenkin, vaikka bussiin pitikin taas kiireen takia mennessä turvautua. Eilen ei tullu käytyä vaunukävelyllä perheen kanssa sään takia, mut koitan nyt viikolla saada kilometrejä kerättyä.

Välillä tuntuu, että syön liian vähän, mut näkyy noita pisteitä silti ihan kivasti menevän... Enkä viiti huvikseni syödä, jos ei nälkä oikeesti ole. Välipalaks kyllä hedelmää ja salaattia tulee popsittua eli en mä kovin pitkiä aikoja yleensä ihan täysin syömättä ole. Vettäkin on nyt viimein alkanu menemään tarpeeks... Sillä näkyy olevan hyvä vaikutus. :)

Tsemppiä kaikille viikkoon!
 
Missäs ihmiset, ei kai rupea pinkka hiljentymään taasen? =)

Myy mun kanssa pitäis ruveta juomaan vetta enemmän, onkos sulla siihen jotain kikkoja? Joskus saan pari päivää litkittyä kunnolla, mut sitten se taas jotenkin unohtuu... :/
 
Hyvältä näyttää! Oli mukava päivitellä miinusmerkkisiä tuloksia ;)

Mulla ei valitettavasti ole miinusmerkkistä antaa teille, mutta oon pudottanut sen repsahduskilon, joten tilanne on nyt +-0
Oon tosi tyytyväinen itseeni kun en oo repsahtanut tänään, vaikka olikin rankka päivä. Sairaalasta soitettiin ja jouduttiin menee käynnille. Pojalle tehtiin rakkopunktio mahan läpi ja otettiin verikoe. Oli ikävä katsoa kun vauva itkee pääpunaisena. Onneks kaikki on nyt ok ja ei jouduta enää menee sinne. Nyt voin taas keskittyä tähän normaaliin elämään.

Miehestä sen verran, että se sanoo mulle aina, että oon sopiva ja kaunis. Kelpaan näköjään minkäkokoisena tahansa =) Mutta uskon, että tykkää kuitenkin että oon urheilullinen, sen on kyllä sanonutkin. Joskus ajattelen, että laihdutan vaan muiden ihmisten takia, vaikka se ei ole oikein. Monet kuittailivat mulle heti synnytyksen jälkeen mun painosta :( Olin ennen niin hoikka ja sopusuhtainen. Mun velikin sanoi mua lihavaksi, kuukausi vauvan saamisen jälkeen :eek: Ei ollut yhtään kivaa, loukkasi mua aika pahasti. Se on sellainen sinkku ja samalla hölösuu.
Luullisi ihmisten tajuavan, että kun on kantanut 9kk vauvaa, maha saattaa olla "vähän erilainen" sen jälkeen.
Onko teille sanottu painosta joskus pahasti?

Huomenna lenkille aamupäivästä, pitäkää peukkuja että olis hyvät kelit!!


Ja ai niin, ilmoitelkaahan lisää tuloksia! :heart:
 
Vahingossa poistin sen viestin, jossa pyydän teitä laittamaan kahdenviikon painonpudotuksen. Joten siis jos tulee vielä painopäivityksiä niin merkkaa myös se parinviikon tulos. öh, kun olin epäselvä :D
 
Oho, huomasin just, että muistin tän laihdutuksen alkupainon väärin, kun ilmoittelin tuloksista. Etusivun mukaan se olikin 64kg eikä 64,5. Niinhän se tosiaan olikin. Eli mun pudotus olisi sitten siihen nähden -2,9kg ei -3,4kg kuten ilmoitin ja kuten hassu ystävällisesti etusivulle päivitti. Jos voisit hassu muuttaa tuon lukeman. Olisihan se tietysti mukavaa, että pudotuksessa olisi isompi lukema... No, ehkäpä ensi viikolla sitten.

Tänään olisi taas vuorossa juoksulenkki ja keskivartaloharjoituksia. Tällä viikolla en voi loppuviikosta harrastaa kovin paljon liikuntaa, kun mun sisko tulee muutamaksi päiväksi kylään ja lauantai-iltana tämä mamma lähtee ulos vanhojen lukiokavereiden kanssa. JEE! Siitä onkin pitkä aika, kun viimeksi olen ollut jossain. Pitäisi varmaan käydä joku uusi paita ostamassa lauantaita varten. Laihdutuksen aikana on vähän ikävää ostaa vaatteita, kun ne jäävät pian pieniksi. Ostin viime syksynä joitain uusia vaatteita ja nyt myin ne pois kirppiksellä, kun olivat käyneet niin isoiksi. Vaatekoko kun on syksystä pienentynyt 4-6 numeroa. Mutta on se vaan niin kivaa laittautua, kun niin harvoin ulos pääsee.
 
ihanaa,viime yönäsai taas nukuttua paremmin, ja siis tärkeintä :) ettei poika ole enää niin kipeä..

Eilinen ensimmäinen kalorien lasku päivä onnistui, vielä ois saanu syödä 2 kcal lisää :) Tuo laskeminen kylä toimii, koska eilen olisi ollut todellinen "herkuttelun vaara" koska olin niin väsynyt, huonosti nukutun yön jälkeen..ja yleensä siihen auttaa mukamas vaan kunnon iltasyöpöttely...ja nyt siis pärjäsin ilman herkkuja..hyvä hyvä!

Liikuntaa en eilen pystynytkään liiemmin harrastamaan, koska kun lähin vaunulenkille, ei poika nukahtanutkaan, vaan kitisi ja itki ja jouduin tuontuotakin nostamaan poitsun syliin ja rauhottelemaan, imetinkin puiston penkillä :) Ja illalla olin niin väsynyt että peruin pilateksen.. tänään ei ole salilla tarjolla mitään sopivaa spinnausta tms sopivaan aikaan, enkä kuntosalin puolelle viitsi mennä illalla kun se on ihan täynnä, joten täytyy turvautua vaunulenkkiin ja kotijumppaukseen.. Miten te muut pääsette vaunulenkille, vain silloin kun vaavi nukkuu vai jaksaako jo körötellä hereillä mukana? Itse odotan sitä aikaa kun vois reippailla jonnekkin kauas puistoon ja sitten olla siellä hetki ja reippailla takas, eikä tarviss aina käyttää vauvan nukkumis aikoja lenkkeilyyn (silloin kun keksis sata muutakin hyödyllistä tekemistä)..

 
Tui vaan mieleen, että oletteko te muuta 8kk vauvan omaavat olleet täällä kaksplus sivuilla jo vauvahaaveista lähtien? Ts. Ollaankohan oltu jossakin samassa raskaaana olevien pinossa (kesä/heinä vauvat?) En kylllä itse jaksanut alun jälkeen niissä kovin hyvin roikkua kun oli kaikenmoista "ongelmaa" raskaudessa ja pojan syntymän jälkeen..mutta olis hauska kuitenkin tietää :)
 
niin tervetuloa vaan ina21!!!!

meillä vaunuillaan vaan kun vauva nukkuu, mutta meillä tuo pikkumies onkin 3kk, että eipä siinä.... Meillä jäänyt vaunuilu nyt vähiin, kun itellä ollu vähän puolikas olo, mutta ehkäpä se tästä kun saa ittensä kuntoon ja tuo kevätaurinko alkaa houkuttaa tonne pihalle.

Mä muuten olin kanssa alussa tuossa kesäkuu07 odottajissa, mutta sitten rv11 siitä jouduin poistumaan :'(
Mutta nyt on onneksi muut ajatukset pojan myötä mielessä! :heart:

Enni
 
Meidän vauvat (14kk tyttö ja poika) jaksavat olla vaunulenkeillä mukana, kun valitsen sopivan reitin, jossa riittää katseltavaa. Kyllä muistaakseni jaksoivat jo 8kk iässä olla hereillä, kun kävimme kävelyillä. Meillä on onneksi sellaiset rattaat, joista näkee hyvin ja lenkkeilyä ajatellen ne ovat tosi kevyet, vaikka kaksi taaperoa onkin kyydissä. Luultavasti kovin kauan ei tällainen vaihe kestä. Kohta varmaan vietetään enemmän aikaa puistossa kunhan kevät menee pidemmälle. Meidän poika kävelee jo hyvin, mutta ei onneksi vielä halua kävellä itse, kun ollaan vaunulenkillä. EI tajua sitä pyytää. Tyttö ei vielä kävele.

En nukuttanut vauvoja ulkona kuin ihan pienenä, joten he ovat tottuneet siihen. että rattaissa istutaan ja katsellaan. Sänky on meillä päiväunipaikka.
 
Ei ollut mahdollisuutta punnita maanantaiaamuna eikä vielä tänäänkään, joten ajattelin jättää tämän viikon punnituksen kokonaan väliin. Jospa sitten ensi viikolla saisi kerralla kunnon (miinusmerkkisen) tuloksen... =)

Me vaunutellaan aika ahkerasti, vauva nukkuu parhaiten juuri vaunuissa ja kun vaunut ovat liikkeellä. Joskus kauppareissullakin saattaa vierähtää jopa neljä tuntia... :whistle:

Nyt ollaan kipeänä, joten urheilu saattaa tällä viikolla jäädä.

Mutta siis viikon päästä ilmoittelen uusia tuloksia!
 
ina... Mä oon palstaillu odotuspuolella Kesämassuissa melkein alusta lähtien ja nyt jatkan vauvapuolella. Vaihdoin tosin vähän aikaa sitten nimimerkin lyhemmäks, oli ennen PikkuMyy-80. Rupes ärsyttään, kun niin samanlaisia tuli jatkuvasti vastaan, että oli vaikee omaansa löytää... Omaperänen ei o nytkään, mut tuttujen helpompi muistaa, kun on vaan lyhennetty versio.

Tänään on ollu mulla vaikee päivä, kun oon ollu tosi väsyny ja hartiat tulehtuneet... En tiä miks. Buranaa nakkasin naamaan ja meinaan kuuriluontosesti pari päivää jatkaa, joten eiköhän se siitä. Syömingit on tietääkseni pysyny hallinnassa, vaikka en ookaan nyt kirjannu ylös.

Vettä tulee juotua sillai tarpeeks, että pidän tuopin koko ajan lähellä. Sit kun tyhjenee, niin käyn täyttään ja pyrin hörppimään siitä pitkin päivää vähän joka välissä. Aamulla kun alotan veden juonnilla, niin sit tulee paremmin juotua... Ihan ku keho sit hokais sen janon tunteen paremmin tuoda esiin.

Vaunuilu onnistuu pojan nukkuessa ja myös hereillä ollessa... Usein nukahtaa matkan aikana, mut kaupoissa herää... Mulla siis ei yleensä ole kovin rauhallisia ne shoppailureissut. Oon koittanu pukemisen hoitaa sillai, että helposti voi vähentää sisälle mentäessä poikaa herättämättä, mut aina se ei onnistu niinkään. Nyt on alkanu oleen sellanen venkula, että pakko laittaa valjaisiin ja se sulkee muuten tosi kätsyn makuupussin pois. Onneks tulee kevät, niin helpottuu tuokin ongelma.
 
Perhanan sade ja loska. Lähdin aamulla rattaiden kanssa ulos mennäkseni juoksulenkille. No, eihän siellä loskassa voinut juosta. Kenkäni sain vaan kastumaan. Mur. Käytiin sitten lasten kanssa syöttämässä sorsia ja kaupan kautta kotiin. Harmittaa, kun jäi suunniteltu lenkki väliin.

Kaupasta sitten tuli ostettua vähän suklaatakin... No, onneksi pääsen tänään salille illalla. Koitan sinne juoksemaan huomenna, jos keli olisi kuivempi. Nytkin ulkona sataa, mutta onneksi vettä. Sulaapahan loska pois.

Nyt pitää olla tarkkana ettei tule syötyä liikaa. Se suklaa harmittaa, mutta onneksi se oli vaan sellanen Mars sport patukka. 164kcal. Eiköhän se salilla pala kunhan vaan pysyisi loppupäivän syöpöttely kurissa.
 
Eilen meni plörinäks ja tämä aamu, täytyy lähtee lenkille kuluttamaan! Siis miten te arvoisat sisaret pystytte olla syömättä herkkuja. Mulle se on näköjään vaikeimpia asioita mitä laihdutukseen tulee. Koko ajan pitäs saada ja PALJON! En kestä tätä, sen jälkeen tulee aina hirvee morkkis :/
Sentääs lounas oli onnistunut. Tein kananrintafilettä ja wokkikasviksia, jätin riisin pois kokonaan ja täytin itseni niillä kasviksilla. Hyvää oli!!

Vaunulenkeillä poika tykkää olla ihan hereilläkin, mutta nukkuu myös päiväunien aikaan. Kaupoissa ei meilläkään kyllä nuku. Sen takia harmittaa kun en pääse niin usein kun halaluaisin shoppaamaan.... :whistle:

Kesämassuissa olen minäkin ollut melkein raskauden alkumetreiltä saakka. Alussa sinne kirjoittelinkin useammin, mutta nykyään harvemmin.

Temppiä! :)
 
Heipä hei!

Tänään sain itseäni niskasta kiinni ja tein tytön päiväunien aikana stepperillä 45min ja ehdein vielä suihkuunkin! Toi ois kyllä joka päivä hyvä väli ottaa joku pieni treeni, mutta kun tytön unien aikana olis niin paljon muutakin... esim koneella istuminen :headwall: :ashamed: :D
Pullaa söin tänään kaksi viipaletta, mutta pisteissä pysytty.

Miehen vanhemmat tuli eilen Thaimaasta ja anoppiehdokas toi mulle laihdutusteetä :p :D En kyllä tiedä siitä mitään, mutta kuva pakkauksessa näyttää juuri joltain laihdutusteeltä ja päällä lukkee Fitne Green flavoured tea. Eli kai se jotain vihreetä teetä on... Miehen sukulaiset sitä joskus testanneet ja kuulemma laihduttaa - tai siis ainakin auttaa siinä. Eilen illalla join sitä ison kupillisen, eikä ollut mitään pahaa vaikken joukkoon laittanutkaan mitään...

Huomenna ois mummin synttärit ja herkkuja tarjolla, mutta empä usko siitä tulevan mulle mitään ongelmaa, lähinnä mummin tekemä pizza on vaan aina kiusaksi |O No kai sitä pari palaa voi sitten syödä, tinkii vain jostain muusta, että pysyy pisteissä =)

Nyt olen saanut muutaman päivän sisällä kommentteja siitä kuinka olen laihtunut ja on se vaan mukava kuulla vaikkei sillä kehtaa retostellakaan! (enkä edes haluaisi vielä kun tavoitetta 9kg edessä ). Mies sanoi tänään, että "nyt kyllä huomaa että sä oot laihtunut kun sun tissit on tulleet enemmän esiin!" :LOL: Kas kumma... oikeen normaali kommentti kolmijalkasen suusta :whistle: :D Vastasin siihen, että eikös tissit yleensä pienene laihtumisen mukana, vaikka kyllä tiesin hyvin mitä tarkoitti...

Meillä onnistuu vaunulenkit sekä tytön nukkuessa, että valvoessa. Tosin silloin kun on tarkoitus mennä tytön uniaikaan niin pitää mennä saman tien kun tytön laittaa vaunuihin, sillä jos ehtii nukahtaa paikallaan oleviin niin herää kun lähdetään liikkeelle :headwall: Mutta on siis tosi innoissaan aina silloin kun saa istua ja katsella maailman ihmeellisyyksiä... Autot ovat hänelle ihan ihmejuttu vaikka tyttö onkin :D

Mä olen ollut plussalla mukana ihan siitä asti kun aloin tyttöä odottaa, mutta ne ole ollut missään "masupinoissa", odotuspuolella kylläkin pyörein ahkerasti =)

Mulla ois tällänen kysymys teille, että Miten vaikeaa tää laihduttaminen kaiken kaikkiaan on/on ollut teille?
Tuli vaan mieleen kun musta aika on mennyt kuin siivillä ja tää on ollut niin älyttömän helppoa, että ihmettelen miksi en muka oo onnistunut tässä aiemmin! :eek: Ainut juttu on ollut se, että joskus viikonloppusin vähän harmittaa kun tekis mieli kovasti mässätä, mutta muuten ei mitään. Makeasta mulla ei ole oikeastaan mitään vaikeuksia kieltäytyä (tietty riippuu mikä herkku kyseessä, mutta harvoin niin hyvää etten voisi vastustaa ;) ) Suolaiset on enemmänkin sellaista mikä mua houkuttelee, mutta onneks kahvipöydissä on useimmiten makeaa =) Eilenkin kun olin tätini tykönä kylässä niin siellä pöytä notkui herkuista, mutta mä söin sitten tavallisen ruisleivän täytteineen eikä ne makeat siin äpöydällä yhtään häirinneet .
Se on musta uskomatonta miten nää vajaat 6,5kg on lähteneet niin vaivattomasti! :eek: Tietty liikuntaa harrastamaan saa itteään potkia joskus aika ärhäkästikin mikä rassaa, mutta se taitaakin olla se rasittavi puoli tässä laihdutuksessa...

Miinuslukemallista viikon jatkoa kaikille!
 
Mä kirjottelin jo päivällä pitkät pakinat, mutta onnistuin kadottamaan ne :headwall:

Kirjottelin ainakin siitä että oon ite tullut kipeeksi, eli ei hikiliikuntaa vähään aikaan.. :'( No ei saa valittaa, olo onneksi kuitenkin kohtalainen, vaikka kurkkua kipristää ja pää tuntuu turpeelta..

Miitu79 pitikin kysyä että mitä sun lapsoset tykkää katella ulkona, eli onko reitti kauppojen lähellä/autotien viertä vai tykävätkö ihailla luonnon maisemia..Arjuunalta tulikin jo vastaus ennen kuin ehin kysymäänkään, että ainakin sun tyttös tykkää sitten autoista. Mekin ruvetaan ehdottomasti nyt ulkoilemaan myös kun poika on hereillä...

Arjuuna: Sun kysymykses laihdutuksen helppoudesta ja vaikeudesta oli kanssa hauska, koska siinä tekstissä mikä katosi kirjoitin jo tohon vastauksen omalta osaltani :) Eli ihmettelin justiinsa sitä että miksei tämä lahduttaminen ole muka aikaisemmin onnistunut kun se on kuitenin niin yksinkertasta..syödäkkin saa ihan tarpeeksi.. Siihen tulokseen tulin myös, että ainakin itsellä tuo liikkumaan lähteminen on nyt vauvan myötä jollainlailla helpompaakin, koska se on samalla sitä omaa aikaa itselleen...

Hassu: Mulla herkuista kieltäytymiseen auttaa tuo tarkka kalorien vahtaaminen, ei tee mieli syödä kun tajuaa että miten paljon jonkun suklaapatukan kalorit on pois muusta ruuasta..ts. että yhen suklaa patukan kaloreilla voi syödä jo melkein kokonaisen aterian..
Sitten voi kirjoittaa ylös mitä tekee mieli ja ostaa sitä sitten arkkipäivänä, 1xvkssa tai 1x2vkssa tms.. Sillä e jos sä pari kolme kertaa kuukaudessa syöt paljon, niin ei (luulis) vaikuttavan mitenkään, jos sä kaikkina muina päivinä syöt terveellisesti.
Itselläni siis myös armoton herkkuhammas, ja vielä pari viikkoa sitten en ois voinut kuvitellakaan olevani ilman iltaherkkua, mutta nyt on mennyt n. kolme viikkoa hyvin..

Mutta nyt iltapalalle..

Moikka -ina-

Ainiin arjuunalta piti kysyä, etkö sä koskaan pidä herkuttelu päivää? Tai kun sanoit että välillä viikonloppuna tekee mieli, mutta et oo syöny.. Ite en kyllä pystys olla sillälailla, että ei ois karkkipäivää..

 
Huomenta!

Täällä ollaan aamupalalla, rasvatonta viiliä, sokeritonta mehukeittoa, pellavansiemenrouhetta (hyväksi vatsan toiminnalle) :D , omppu ja teetä... teinpä jopa hetken crosstrainerilla!

Mutta asiaan, tuosta karkkipäivästä... Jos te pidätte karkki-/ herkkupäivää, niin miten te sen vietätte? Sallitteko silloin itsellenne mitä vaan miten paljon vaan, vai herkutteletteko maltilla? Mä vietän kerran viikossa mässypäivän, jolloin sallin itelleni mitä vaan miten paljon vaan. Mutta mutta...mun syömishalu on suurimmillaan aina illalla, ja kun illalla aloitan sit herkuttelun, niin maha ei enää vedäkään samaan malliin ruokaa, kuin ennen! Mahalaukku on siis tainnut hieman pienentyä, kun olen annoskokoja pienentänyt ja jättänyt välipaloja pois! :)
Viime viikon karkkipäiväkin oli vähän pettymys, kun en saanut "ahdettua" itseeni kuin ehkä neljä palaa suklaata ja pari lämpimää voileipää! :LOL: Olipas kunnon herkut!

Joku laihdutusekspertti sanoi jossain, että sellainen herkuttelupäivä kerran viikossa, jolloin sallii itselleen paljon herkkuja, ei ole hyvä käytäntö. No, mulla se on vielä ainakin toiminut, saa nähdä milloin se osoittautuu huonoksi. Mutta siis, miten muilla tää herkuttelukäytäntö?
 
ina ja limeoline Mulla ei ole mitään herkuttelupäivää. Lähinnä tulee herkuteltua niin, että joskus kahvipöydässä voi maistaa pullasiivun ja useimmiten herkuttelen niin, että jos päivän aikana on mennyt tosi vähän pisteitä niin täytän niitä sitten jollain pienellä hyvällä esim. yksi suklaapatukka. Mutta tosi harvoin mä mitään herkkua syön. Jotenkin ajattelen, että nyt kun laihdutan niin laihdutan sitten kunnolla :D Siksi mä jätänkin joka päivä muutaman pisteen syömättä enkä täytä niitä herkuilla... Ja kuten joku tuolla sanoi niin munkin mielestä herkut on helppo jättää pois kun mietin, että jonkun suklaan pisteillä saan syödä mahani täyteen jotakin "järkevämpää" =)

Ja musta tuntuu kanssa, että laihdutuksessa ei ole hyvä tapa, että 6pvää vedetään tiukkaa linjaa ja yksi päivä löysäillään. Jotenkin ajattelisin ettei se ole hyväksi laihdutuksen tai elimistönkään kannalta, että mielummin vaikka joka päivä pari suklaapalaa kuin sitten yhtenä päivänä kaksi levyä ;) Tosin en mä tätä asiaa mitenkään tutkinut ole, nää oli vaan mun mietteitä... =) :whistle:

ina joo tyttö tykkää autoista ja yleensäkin kaikesta liikkuvasta. Jos vaikka pyörä tulee vastaan niin pää pyörii miljoonaa ja tyttö kuikuilee kärryjen yli viimeiseen saakka kunnes pyörä/auto/kävelijä/koira menee piiloon :D
 
Ina21 Meidän lenkki menee usein sorsalammikon ohi (sorsat on ihan tosi kivoja), koirapuiston ohi, keskustan läpi (ihmisiä ja autoja). Jos joskun mennään hiljaisempia katuja esim. jonkin asuinalueen läpi, niin silloin ei riitä katseltavaa ja narina alkaa.
 
Ina21 Meidän lenkki menee usein sorsalammikon ohi (sorsat on ihan tosi kivoja), koirapuiston ohi, keskustan läpi (ihmisiä ja autoja). Jos joskun mennään hiljaisempia katuja esim. jonkin asuinalueen läpi, niin silloin ei riitä katseltavaa ja narina alkaa.
 
Kipeänä edelleen, syömiset kuitenkin reilassa ja jäi kaloreita vajaaksikin yli 200kcal..en kyllä oikeasti halua pitää isompaa vajetta kun toi 500kcal koska poika syö vielä paljon rintaa..Mutta en nyt viitsinyt ehdoin tahdoin syödäkkään..

Karkkipäivästä: Minulla, vaikka kova herkuttelemaan olenkin, niin tulee onneksi makean raja vastaan suht nopeasti eli nin paljon kuin haluan ei onneksi ole kun esim. 150g karkkia tai pulla ja eskimo tms. Ja uskoisin että se tekee ainakin minulle hyvää, ei elimistökään mene sille paljon puhutulle säästöliekille. Mutta toisaalta eihän sinullakaan arjaana ole näköjään mitään säästöliekkiä tullut, vaan paino tippuu tosi hyvin vaikka et mässäily päiviä pidäkkään. Oikeasti olen kyllä sitä mieltä ettei mikään hedelmiä makeampi edes kuulu ihmisen ruokavalioon,mutta enpä tuota ohjetta ole koskaan pystynyt noudattamaan...
Niin ja itse ajattelin että rupean tekemään niin että perjantaina voin syödä herkkuja siihen rajaan asti että kalorit vastaa kulutusta, mutta vajetta ei tavitse jäädä, la ja su voi omatekosta pullaa tms. syödä kalorisuunnitelman rajoissa, niin että -500kcal jää jäljelle.. Ja viikolla sitten ei herkutella..Minulla tämä on nyt toiminut, nämä mahtavat 4 päivää mitä olen kaloreita laskenut :) eikä vielä ole edes yhtään viikonloppua mennyt :) Joten tulen ehkä maanantaina uudestaan puhumaan aiheesta :)

Hyvää yötä kaikille!

-Ina-

Joo ja kiitos vinkeistä, täytyy alkaa suunnitella meille omaa vaunulenkki reittiä!
 
No niin viikonloppu olisi taas edessä ja kuria tarvittaan.
Meille tulee huomenna vieraitakin, niin pitää miettiä mitä tarjoaa.... ideoita???

Jos sitä sais vaikka viikonlopun aikana jotain liikunnallistakin tehtyä... on vaan niiiiiin laiska olo :kieh: :headwall:
No, ehkäpä se tästä ja huomennahan on taas uusi päivä, että jos tämän päivän kehittää liikuntaintoa.
No tsemppiä kaikile viikonloppuihin!
Tuoon karkkipäivään en osaa sanoa mittään, mutta olisin tyytyväinen jos oppisin joko syömään karkkia vain yhtenä päivänä viikossa tai sitten kohtuudella useammin, mutta tälle tytölle tuntuu molemmat vaihtoehdot olevan vaikeita, joko vedetään kunnolla tai sitten ei ollenkaan. Hmmm... pitää varmaan alottaa kohtuusharjottelu kaiken herkuttelun suhteen, niin se voisi olla kauaskantoisampaa laihdutusta, siis elämäntapa jota voi noudattaa aina.

Mutta nyt siivoamaan!

Enni
 

Yhteistyössä