N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

heips kaikki!
Täällä tuli roppakaupalla lisämotivaatiota laihdutukseen viimeviikolla, kun sain kommenteja meidän tulevasta perheenlisäyksestä |O |O :headwall: :headwall: :x
Siis jep jep.... toki vatsa on synnytyksenkin jäljiltä vielä omanlaisensa, mutta kuitenkin.....

Huomenna ei varmaan vielä paljon ole tippunut, toivon vaan kovasti että olisin pysynyt sen 80 alla, no katsotaan ja nyt sitten alkoi täällä karkkilakko!!!!
Ja jos en sitten viikon päästä maanataina ole saanut sanottavaa aikaseksi niin meitsi poistuu takavasemmalla, kun hävettää :ashamed: :ashamed:
Mutta nyt siis pitäkää mulle peukkuja, niin enköhän minäkin saa jotain aikaseksi vihdoinkin!!!!
No onhan toki pari kiloakin jo karistettu, että pitäisi kai hieman armoa anttaa, mutta nyt ei ole sen aika, vaan ruoskaa tänne!!!!!
:kieh:

Enni

ja mä kanssa tykkään ruokaa laittaa ja kaikkee uutta kokeilla, toi ukko vaan on niin nirppis...

Alkuperäinen kirjoittaja Enni1980:
ja mä kanssa tykkään ruokaa laittaa ja kaikkee uutta kokeilla, toi ukko vaan on niin nirppis...
Kuin myös täällä... Ja kun fyysistä työtä tekee, niin tarvii äijäruokaa. Nälkäseks jää kasvispainotteisella tai vähärasvasella lihalla. Tee siinä sitte itelle erikseen tai tasapainoile yhteisten sapuskojen kanssa. Mut ei toi sais haitata tätä projektia... Koitan kyllä sit annoskokoa kattoa, mut nyt menee kyl aika heikosti. Kattellaan huomenna vaakalukemaa ja jos se ei o tippunu, niin sitten pitää mun ottaa järeemmät keinot käyttöön... Eli lisää liikuntaa ja omat pöperöt, nameja vaan tyyliin pienen rasiallisen verran (tai sokerittomia) kerran viikossa ja muuhun herkutteluun hedelmiä ja marjoja.

Tsemppiä alkavaan viikkoon! *koittaa ottaa itekin osumaa siitä tsemppaavasta ruoskasta*

Enni1980: :hug: äläsnyt, ruoskaa vaan peliin, niin kuin sanoitkin :LOL:
Toivoa on vielä! Kesään on 3kk, eli tässä on vielä kivasti aikaa :wave:
Kyllä sä onnistut! =)

Limeoline: en ole ottanut selvää tuosta B-vitamiinista, mutta luulen, että se käy ihan hyvin kun söin sitä raskausaikanakin raskausvitamiinina. A-vitamiini on mielestäni ainut,joka haittaa raskausaikana.

Hiljaista täällä tosiaan onkin, porukka on vähitellen hiippaillut pois. Eikait vaan oo ruuanhimo heille iskenyt :kieh: :whistle: :D :LOL:

Mulla on nyt tosiaan mennyt paremmin tuon ruoan suhteen. Tänään olin taas salilla ja alkoi tosissaan ärsyttää tuo jumppapaita, kiristi ja pongasi ylöspäin, että siskonmakkararulla pääsi näkyville :eek: Ällöä!! Olis niin kiva alkaa mahtuu noihin pieniin vaatteisiin. Joihinkin farkkuihin olen jo mahtunut, mutta tosiaan paidat vetävät korviin helposti. :|

No jaaritukset sikseen, huomenna totuus paljastuu ;)

Taidan ehtiä ensimmäiseksi tuloksen kertojaksi... eli -400g viime viikosta, paino nyt 67,1.. Periaatteessa hyvä koska en tavoittelekkaan kuin sitä -500g/vk, mutta hiaman ärsyttää se että punnasin tuon 67,1 jo torstaina, ja sitten syöpöttelin niin että vaikka la ja su meni ihan hyvin, varsinkin sunnuntai niin paino ei laskenut tuosta. Toisaalta, jos paino ei olis laskenut takaisin torstain lukemiin, jurppisi varmaaan vielä paljon enemmän.
Mikäköhän siinä on, että vaikka tietää että tuo puol kiloa per viikko olisi paras laihdutus tahti, niin sitä silti toivoo että olisi tippunut huimia määriä enemmän...

Mä liityn myös teidän teho viikkoon, koska viimeviikossa oli hiaman lipsumisen makua! Eli ruoskaa vaan tännekkin päin!!! Näppäimistö meinas tehä mulle kepposen, kun jätti s:n pois ruoskasta ja silloinhan olisin huutanut ihan muuta :)

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoitepudotus 1.12 :12 Kg
Välitavotepudotus 1.4: 3kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 67,1 Kg
Pudoitettu: -2 Kg

Huomenta!

Tuloksia täältäkin! Vaaka näytti 55,4 kg. Viikon aikana lähti 600 grammaa. Alkaa olla semmoista pudotusvauhtia, jota aina suositellaan. Ehkä se alun "helppo" nesteenpoistumisvaihe alkaa olla meikäläisellä ohi. Viime viikko meni ihan ok. Liikuin joka toinen päivä reippaasti, söin riittävästi ja säännöllisesti (ainoastaan yhtenä päivänä söin liikaa pullaa). Luulin kyllä, että ois se kilo ainakin lähtenyt, mutta ei.

Tältä näyttää:

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 55,4 Kg
Pudoitettu: -7,9Kg

Kirjoitelkaahan muutkin tuloksianne! Ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
Hyvin alko tehoviikko, vetäsin aamupalan päälle 1,5 palaa mustikkapiirakkaa, nooh..lenkille kuluttamaan:)
B) Tästä on hyvä jatkaa, kun on makeasti aloitettu viikko! Mä kans tässä aamupalan just söin ja pitäs lähteä hommiin, etten jää enää mussuttaan! :kieh:

no jaa, eipä se kilo sitten lähtenytkään :/ -300 g lähti, no jotain lähti kuitenkin! Mutta ei tällä menolla päästä kunnon tuloksiiin. Mä haluun niitä KUNNON tuloksia :kieh:
Hienosti elelin tän menneen viikon ja näinkö se kroppa minut palkitsee. Nyt sappi kiehuu :D
Jotenkin hassua, että aikaisemmat viikot ovat menneet niin ja näin, mutta sitten kun kunnolla painan menemään niin ei tipu kuin saman verran sitä painoa.

Tuun päivittää teidän upeat tulokset myöhemmin!

Limeoline: sähän alat olla tavotteessasi!!!!!

No niin, aamulla vaaka kertoi karuntotuuden eli paino nyt 80,2 KG, eli sinne huonolle puolelle meni. NO mun tehoviikko alkoikin sitten aamukahveen jälkeen lenkillä. Keli vaan oli sellanen, että tuolla loskassa ja jäällä ei päässy vaunujen kanssa mhinkään. No puolentunnin kävelyt kuitenkin. onhan se prempi kuin ei mittään. tulis nyt paremmat ilmat ettei tarttis tuolla vesisateessa talsia ja itteennsä kipeäksi vielä saada. No mutta tästä tämä lähtee!!!!!
Kiitos tsemppailuista, Ja kyllä tuo 300g pudotus olisi tänne maistunut, mutta ei. Ja Myy, ehkäpä se paino putoaa ensi viikolla sitten kunnolla. Jaksa vaan vielä!!!

Mutta nyt ajattelin nauttia lasillisen limppaa...... älkää huoliko, ligh sellaista :D

Puntarissa taas käyty ja tulos oli miellyttävä: -1kg =)
Ihan turhaan pelkäsin, että lähtee vaan jotain 200g kun oli melkein koko viikon niin turvonnut ja läski olo :/ Nyt on pari päivää ollut jo ihan normaali olo, ei hoikka vielä kuitenkaan. Mutta olen kyllä tyytyväinen, liikuttuakin tuli aika reilusti.

ina mä olen vähän samanlainen, että aina sitä odottaa ihan hurjia tuloksia (vaikkei ois aihetta ) vaikka 1kg/viikko on se max. terveellinen määrä. Onhan sekin hyvä tulos, mutta jotenkin aina vaan haluis, että olis lähtenyt paljon enemmän :D Mä olen jotenkin sellanen "kaikki-mulle-heti"-tyyppi ja tuntuu ettei kroppa muutu mihinkään. Multa täytyis tippua parissa viikossa 10kg että tulis sellanen "WAU"-fiilis :D

No mutta kyllä mä silti muutoksia huomaan ainakin siinä, että mulla on kaikki housut tällä hetkellä isoja. Pesun jälkeen kun pistää päälle niin hetken tuntuu hyviltä, mutta sitten alkaa joka puolelta roikkumaan ja vyötä saa kiristää - mutta sehän on vaan positiivista =) Pienimpiä housujani en oo vielä kokeillut, en halua joutua pettymään jos ei mahdukaan vielä ;) H&M tilattiin miehen kanssa vaatteita 300 eurolla :ashamed: :whistle: Ja tilasin paidat ja housut pienempää kokoa kuin ennen. Tavoitteena olis, että mahtuu viimeistään ens kuun lopussa kun lähdetään sinne etelään.

Ennin tekstistä tuli mieleen, että mä olen vähän sellanen "fiilisliikkuja". Tai tottakai se fiilis aina kaikkiin vaikuttaa, mutta mulle ilma on yks tosi iso tekijä. Täällä Porissa ollut pari päivää ihan harmaa ja sateinen ilma, mä olen yleensä silloin ihan nuutunut eikä vois vähempää kiinnostaa liikkua. Stepperillä nyt täytyis koittaa tehdä jos en itseäni kävelylle saa. Täytyis kyllä kuitenkin uloskin jossain kohtaa lähteä kun sitten vasta nuutunut onkin jos ei ollenkaan saa raitista ilmaa :/

Hei sanokaa mulle miten saan itseäni niskasta kiinni, että alan tekemään vatsalihaksia?! Joka päivä siitä puhun, että täyis alkaa niitä tekemään... niimpä, täytyis ja täytyis, mutta kun en vaan saa aikaseksi :/ Mieskin mulle sanonut, että mun kyllä tarvis vaikka joka ilta tehdä hetken aikaa (ei siis mitenkään painosta vaan kannustaa, että pääsisin haluamaani lopputulokseen :) ) Mahasta kun huomaa, että kiloja on lähtenyt ja siinä sitten roikkuu vaan sellanen löysä nahkapussi :x :/ Tosin onhan siinä vielä jonkin verran läskiäkin :D ;)

Hassun päivityksiä varten tässä tulokset:
paino nyt 77,4kg kokonaispudotus 8,3kg

Tsemppaavaa viikkoa kaikille, etenkin niille jotka ei viime viikolla ihan tavoitteeseensa päässeet! =) Nyt ruoskat viuhumaan ja liikuntaa/ruokatarkkailua kehiin! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Enni1980:
Arjaana: sä olet kyllä ollu tosi nopsa laihduttaja!!! siis kateeksi käy, mutta ihailla täytyy. Nyt vaan mun pitää saada sut kiinni!!!!!
Kiitoksia! Kyllä munkin pitää olla tyytyväinen noihin tuloksiin, onhan 1kg/viikko jo hyvä saavutus =) Mutta vähän olen kyllä sellanen ahne, etten osaa olla kunnolla innoissani, mutta periaatteessa se on ehkä hyvä niin ei tuu repsahdettua ja intoilen vaikka sitten jos/kun se 15kg on lähtenyt!

Mutta tsemppiä sulle (ja kaikille muillekin ) kyllä sä siihen pystyt ja niinhän se sanontakin menee, että hiljaa hyvä tulee! ;) :wave:

JEEE, vielä olen pysynyt ruodussa. Porkkanatikkuja popsin pahimpaan popsimisvimmaani. Ne on kyllä käteviä, kun tekee kerralla kunnnon kasan, niin ei muuta kun rousk rousk....

Kahviakin tässä lipitän ja vielä keksit on pysynyt kaapissa. Eka tiukka päivähän se taitaa olla pahin, ja tiedän että ilta se vasta paha onkin, mutta ruoskitaan nyt itseä kunnolla, jospa tämä tästä....

niin ja tosiaan on hiljentynyt ketju, mutta musta on ihan kiva, että on kuitenkin pieni porukka jotka on aktiivisia. Näin pystyy seurailemaan toisia paremmin ja mäkin pysyn mukana kuka kukin on.... Melkein ainakin.

Mutta nyt toinen kuppi kahveeta, kun ulkonakin on niin synkkä keli taasen. Saa nähä pitääkö illemmalla vielä lähteä vaunuilemaan, vai miten... siis ihan vaan lönkyttelemään tohon keskustaan, mutta kuitenkin.

ENni

Tulin vielä kurkkimaan muiden tuloksia! Onnittelut pudottajille ja tsemppiä Enni1980! Arjaana tais saada eniten pudotettua tälle viikolle!

Noista tuloksista...joo, on se kumma, miten odottaa aina huikeita tuloksia, kun käy vaa'alla...vaikka kuinka tietää, että se ihannepudotus ois jotain puolenkilon luokkaa, niin toivoo aina, että oispa viikossa pudonnut neljä kiloa...

Joo, mulla alkais kohta olla se vajaa 10 kiloa pudotettu. Mutta nyt kun olen vauhtiin päässyt, eikä tunnu vielä kituuttamiselta tämä elämä, niin jatkan vielä kuntokuuria ja syömisten tarkkailua. Sitten alan opetella painonHALLINTAA. Olen niin lyhyt, että vaikka vaaka näyttäis 56 kg, niin pulleutta on silti... :ashamed: Katotaan nyt, mihin lukuihin se paino alkaa asettumaan.

Pitäiskö tuota mukanaolijoiden listaa tuolla etusivulla tosiaan päivittää vaikka siten, että jollei esim. viikon sisällä kuittaa olevansa mukana, niin poistetaan ylimääräiset nimet? Sitten tuloksien seuraaminenkin on mielekkäämpää, kun tietää, kenen tulokset on päivitetty. Miten on? :wave:

Aktiivisuutta peliin, tämä ketju hiipuu :/

Mulla ei tälle päivälle mitään suunnitelmia, ulkoilla täytyis ja nyt en saa huonosta ilmasta syytä kun aurinko paistaa :headwall: :D Mutta kun ei kiinnostais :/ Noh, katotaan saanko mitään tehtyä - edes sisällä.

Niin ja alkakaas ilmottelemaan tuloksia! Siis tietty ne jotka ei oo vielä ilmoittanut tai jos muita ylipäänsä on mukana... :whistle:

Jee, jee, kävin aamulla vaaálla kurkkaamassa... ja alle 80 näytti, tosin söin eilen ihan liian vähän. tai siis iltapala unohtu ja sitten nälkäsenä yötä väänsin. Pitää kuitenkin olla tarkka ettei imetys lopu tämän takia.
No mutta jokatapauksessa täällä meni eka päivä hyvin tästä viikosta.
Me lähdetään tampereella ja tullaan vasti torstaina, että meisät ei kuulu tässä välissä. Mutta yritän silti pitää mielesssä terveelliset elämäntavat.

Enni

Moikka moi

Meikäläisellä on eilen ja tänään sujunut hyvin (jos niitä mutikkapiirakoita ei lasketa), lenkillä olen käynyt ja vatsalihaksia tehnyt.

Mulla oli muutakin asiaa mutta poika kaipailee...

Jepjep, tänään tuli tehtyä reipas ja hiostava 60min lenkki :D En ois varmaan mihinkään liikkunut täältä kämpästä jos toi mies ei ois saanut yllytettyä mua - hyvä niin. Se meinaan piristi ja tuli samalla ansaittua vähän liikuntapisteitä (joita en edelleenkään syö :D )

Tänään sain myös ton points-laskimen, vaikuttaa kyllä ihan kätevältä kapistukselta kunhan vaa oppii käyttämään sitä ulkomuistista =)

Mites muilla viikko lähtenyt käyntiin? Nyt äkkiä eloa ja jakamaan meidän kanssa surut ja murheet! :wave: =)

Juu,naikkoset olisin samaa mieltä tuosta etusivun listasta, että tipsautetaan raakasti ne, jotka eivät ole ilmoittaneet itsestään vähään aikaan. Mutta jos ootte vielä linjoilla siellä, niin mukaan sieltä vaan rohkeesti!! :wave: Eiks vaan =)

Arjaanalle IIISO potku peppuun! Vatsalihasten tekoon, niinkun olis jo :saint: :D

Tänään olin tosi reipas, kävin 50 min. vaunulenkillä, vaikkei hyvittanut yhtään |O Oli jotenkin niin laiska olo. Mutta lähdin kuitenkin ja eikä ees piristänyt yhtään :|
Huomenna meen sitten salille, jes!

Mulla on muuten ihan samanlainen läski olo, niinkuin ennenkin. Joku kirjoitteli siitä tuolla aiemmin. Tai oikeestaan mulla on vielä enemmän sellainen läskifiilis. Jalat näyttää tosi pulskalta. Mutta ehkä sitä omaa vartaloa katteleekin kriittisemmin, kun haluaa nähdä tuloksia myös peilissä. Aikaisemmin ei ole niin kiinnittänyt erityisemmin huomioo näille asioille samalla lailla. B)

Sitten olis kysymys teille pääsiäisestä. Miten ajattelitte ruokapuolen silloin? Vetäisettekö pashat sun muut mämmit nassuun vai jatkatteko laihista samanlailla niinkuin tähänkin asti?

palataahan.... :wave:

Terveisiä hiihtolenkiltä!

Jotenkin tuntuu nihkeeltä tämä laihistelu tällä viikolla. Ääh, koko ajan tekee mieli mussuttaa, eikä liikkeelle jaksaisi lähteä. Onneksi sain itseäni niskasta kiinni ja heilahdin tuonne lenkille! Nyt on ihan hyvä mieli, vaikka väsyttääkin.

hassu! Mulla on kans ihan läski fiilis! Tuntuu, että kaikki vaatteet kiristää ja puristaa, ja varsinkin reidet on toosi pulleat. Höh. Sitten tulee sellainen luovutusfiilis. Nyt kyllä tarttis jotain piristystä täksi viikoksi, ettei vaan mene höpöksi. :| Miten ois, haastettasko toisemme liikkumaan jokin kilometri- tai minuuttimäärä loppuviikon aikana?

Mä meinaan syödä pääsiäisenä ihan niinkuin tähänkin mennessä, säännöllisesti ja terveellisesti. Lauantai on mulla herkkupäivä, joten mämmiä syön silloin. Pashasta en ole koskaan pitänyt. Ja tietysti pitää yks suklaamuna saada! =)

Arjaana! Millainen se points-laskin on?

Moikkelis..

Mulla meni eilinen tosi hyvin, kävin kahdella melkein tunnin lenkillä :) Kuntosalille en ole päässyt kun poika on ollut kipeä, mutta koitan korvata tolla kävelyllä ja vatsalihastentehotekoviikolla...

Arjaana: Pystysitkö menemään maahan leikkimään lapses kanssa ja siinä samalla tehää vatsoja, mietit oikein kunnolla että nostat juuri sillä vatsalla etkä esim vedä käsillä niskan takaa, tällälailla riittää vähempikin toistomäärä. Sitten vaihdat asennon punnerru asentoon ja teet poikittaisen vatsalihaksen harjotuksen sillä lailla että otat vaikka lapsen mahan alle ja pussailet välillä... Ja sitten tietysti sivuvatsoja ja kylkiä jos aika riittää...Mulla on sellanen dvd kuin tehokas pilates ja sillä saa niin hyvän vatsatreenin ettei "mitään rajaa" :) Tuntuu koko keskivartalo aivan uupuneelta sen jälkeen.. Mutta sen tekoon tartteekin sitten sen 1/2 - 1h ihan kunnon aikaa..

Joo otetaan vaan haaste, miten ois 3,5h loppuviikon aikana, se ois kohtuullinen, mulle käy kyllä esim. 5-6h ja sitten päälle 1-2 vatsatreeniä kaikille???

Ootteko te muut mittailleet itseänne mittanauhalla? Mä mittasin jokapuolelta silloin helmikuun puolessa välissä ja nyt mittailen pelkkää vatsaa leveimmästä kohtaa, ja sitten ekassa välitavotteessa 1.4 mittaan taas jokapuolelta. Nyt on vatsasta lähtenyt -3cm :)

Kuulemisiin..

Yhteistyössä