N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

hassu mä meinaan viettää pääsiäisen kuten tähänkin asti: pisteitä laskellen. Tosin ajattelin, että jos armahtaisin itseäni sen verran, että saisin joka päivä (pe-ma) syödä yhden suklaamunan ilman pisteiden laskuja. Mutta tiedän, että jos noin teen niin tunnen huonoa omaa tuntoa ja lasken pisteet silti :ashamed: :D Mämmiä on pakko maistaa, mutta siitä lasken pisteet. En tiedä mitä siitä menee, mutta varmaankin jotain hirveitä määriä :x
Niin ja juhlimaan tulee kai lähdettyä kun meidän äiti ilmoitti, että meidän tyttö menee sitten sinne yökyllään pääsiäisenä :D Eli kai me miehen kanssa otetaan hyöty irti ja lähdetään pitkästä aikaa YHDESSÄ tuulettumaan ja siinähän niitä pisteitä sitten kuluu... :whistle:

limeoline hmm... mitenköhän selittäisin. No se laskin toimii niin kuin pistepäiväkirjana: ilmoittaa kuinka monta olet syönyt ja paljonko jäljellä, sitten siinä on pistepankki (säästää sinne ylimääräiset- ja liikuntapisteet) laskee ruokien pistemäärät, laskee liikuntapisteet yms. yms!! Mutta kätevä kapistus kyllä =) Periaatteessa enää ei tarvitsisi ollenkaan kynää ja paperia, mutta en ole malttanut luopua niistä vielä ;)

Mulla ei taas tälle päivälle ole mitään suunnitelmia, tuntuu, että tänään ei tule liikuttua :ashamed: Stepperi täytyis kyllä ottaa joku päivä alle (niin just taas, täytys ja täytys ) kunhan vaan saa aikaseksi... No joo, nyt en jorise enempää, pitää päästä SYÖMÄÄN! :D :p (tein meinaan eilen pirun hyvää kanasuikale-ananaskastiketta ja kevyttä ;) )

Nyt on aamulenkki tehty, 1h 15minsaa mutta rauhallisemmalla vauhdilla kuin esim eilen, hyvä hyvä! Mites muilla, ootteko jo urheilleet?

Hassu: En oo vielä kunnolla miettinyt pääsiäisen varalle, luulen että pidän ns. normaalin viikonlopun että yhtenä päivänää voi syödä kohtuudella munia, mämmistä ja pashasta en välitäkkään.. Saisko noista kuitenkin kevyempiä verssioita jos ite tekisi, siis te jotka niistä haaveilette?

Eliksiirissä ne lentopalloa pelaavat kaksoset söi pinaattikeittoa raejuustolla, maistoin itekkin ja on aika kiva, helppo, kevyt lounas..

Moikkelis, etten ihan kokoajan teitä piinaa.. :)

Täällä taas... Löysin linkin säästöliekistä kertovaan artikkeliin, jos jotakuta kiinnostaa http://keho.net/artikkelit/naytaartikkeli/Mika-ihmeen-saastoliekki-441

Moikka!

En ole vielä tänään päässyt urheilemaan, illalla sitten. Mä LUPAAN liikkua tehokkaasti tällä viikolla vähintään sen 3½ tuntia!

Millainen on muuten teidän tyypillinen päivän ruokalista, siis millaisia määriä ja mitä ruokaa kukin syö päivän aikana? Laitetaanko jokainen yhden päivän ruokapäiväkirja tänne ketjuun? Mä voisin alottaa. Vois olla mielenkiintoista nähdä, miten me syödään! ;)

Tältä näyttää mun tyypillinen ruokapäivä. Lajit vaihtelee, mutta määrät ja syömiskerrat on suunnilleen noin.

Aamupala
Rasvaton viili (2dl)
Sokeriton mysli (n. 2 rkl)
Aprikoosisose (n. 1 rkl)
Omena
Tee

Lounas
Metsäsienikeitto (3 dl)
Salaattia (sis. jäävuorisalaatti, hedelmiä, kaalta, papuja)
2 palaa tummaa leipää

Välipala
Omena

Päivällinen
2 perunaa
n. 100 g possun sisäfilettä
tomaattia, kurkkua

Napostelua
Porkkanoita

Iltapala
2 munan munakas

Tässä vähän mun ruokapäiväkirjaa, ei ole minkään tietyn päivän, mutta suunnilleen menee näin:

Aamupala (jos syön )
0% jogurtti 1dl
TAI
Ruisleipä, jossa kinkkua, juustoa ja kurkkua.

Lounas
1 peruna + kastiketta n.1,5dl (kana, possu, j.liha )
TAI
Jotakin laatikkoruokaa tai keittoa n.300g/3-4dl
+salaattia

Päivällinen
Menee samalla kaavalla kuin lounas =)

Iltapala
Ruisleipä jossa kinkkua/meetvurstia, juustoa ja kurkkua/paprikaa
Vihreää teetä ilman lisukkeita 2dl

Naposteltua tulee silloin tällöin hedelmiä, jogurttia, suolakurkkua tms. =)

*huoh* tänään ei nyt sitten taas tullut lähdettyä mihinkään :( Täällä kotona kökötän :/ Mies tuli kotiin ja lähti saman tien salille, tyttö nukkuu ja mä ajattelin mennä tohon sohvalle löhöömään ja lukemaan :D :ashamed:

Huomenta, mitäs kuuluu?

Mulle on tullut jostakin roppakaupalla lisäenergiaa, kävin eilen vielä illalla crossingissakin..Syömisetkin on mennyt hyvin, tosin on syönyt kaikki liikuntakalorit... Miten teillä muilla kalorien/pisteiden laskijoilla on, jääkö illalla nälkä vai jääkö kaloreita/pisteitä helposti yli. Eikös arjaana sulla ainakin jää helposti yli vaikket syö liikuntapojojakaan...ihmettelen vaan kun itelleni jää melkein aina ellanen olo että voisin syödä vielä jotakin.. Enkä päivän aikana pitä suuhuni mitään kaloripommia, jotakin tällästä vaan:

Aamupala:

Omatehtytäysjyväsämpylä+margariini+salaatti+tomaatti/
sokerittomia luomu maisilastuja +rasvatonmaito ja kuivattuja marjoja

Lounas:

Kaurapuuro ja mustikoita

välipala:

Viili+ sokeriton mansikkahillo+ mustaherukkajauhetta/
Hapankorppu+margariinia ja täysmehua

Illallinen:

Täyjyvä riisi/spagetti/couscous + kala/kana/linssi/soija
puolukkaa
parsakaalia ja kukkakaalia

Iltapala:

Omatehtyä täysjyvä sämpylää+margariinia+tomaattia+salaattia
porkkana, kurkku, omppu, appelsiini lohkoja

Ja annoskoot aina suht pieniä, 1 sämpylä, 50-75g spagettia, 100g kala tms., margariinia max. 15g, puuroa 2-3dl Ja näistä siis mun n. 1550 kcaloria (27 pojoa) tulee helposti ja jos liikuntaa paljon niin sitten vähän raejuustoa ja esim toinen sämpylä illalla.. eli yhteensä n.1800kcaloria

Eipämuuta..Puhtia jokaisen päivään!

Ps. Arjaana: Pitäähän niitä lepopäiviäkin malttaa välillä pitää!!!Eli älä kanna eilisestä huonoa omaa tuntoa! :)

Moi!

Tulin ilmoittamaan, että lopetan laihduttamisen tältä erää. Mun pitää antaa vatsanahalle aikaa. Keskityn siis painon pitämiseen tällä tasolla (61,5kg) ja kiinteytykseen. Olen päässyt käymään 3krt viikossa salilla sekä juoksulenkeillä. Kiinteytymistä on kyllä tapahtunutkin kivasti. Vatsanympärys on ekaa kertaa pitkään aikaan alle 80cm!

En tiedä vetäytyykö vatsan roikkuva nahka koskaan kokonaan, mutta uskon, että laihdutustauko antaa vatsalle aikaa. Tavoitteesta jäi vain 2,5kg. Saan sen varmasti pois myöhemmin, jos paino ei lähde tästä nousuun. Nyt siis keskitys terveisiin elämäntapoihin ja liikuntaan ilman stressiä ja pisteiden laskua.

Tsemppiä kaikille loppulaihdutukseen! Te onnistutte kyllä!

Tänään aamulla oli nyt sitten kesän 2006 vaatteiden kokeilu - ja kaikki mahtui! :D (kangashousut, mekot ja yhdet farkut ). Ainoastaan kahdet farkut eivät menneet vielä kiinni, jalkaan kylläkin, mutta en sitä odottanutkaan kun onhan siitä muutamia vuosia kun niitä viimeksi olen pitänyt =)
Tuli kyllä kiva tunne ja nyt onkin sitten etelään lisää kivoja vaatteita! Myös eräs kiva nappipaita meni kiinni joka oli minulle alkuraskaudesta jo pieni. Tosin maha vielä vähän pömpötti, mutta en anna sen nyt häiritä kun kilot varmasti vielä tästä tippuvat kunhan vaan jaksan yrittää.

ina Joo mulla jää kyllä joka päivä tosi helposti pisteitä yli. Tai pyrin siihen, että söisin sen 17p/päivä (sallittu määrä 21p ) ja eilenkin vedin vielä kymmenen aikaan illalla lihapiirakan ja salaattijuustoa, että tuli 17p täyteen :D Oikeasti ei ollut edes nälkä, mutta on kiva, että voi hyvillä mielin vähän "mässätä turhaan" :whistle: :D :ashamed:

Mä olen nyt ollut tosi pettynyt mun tän viikon liikkumisiin, mutta itsepä olen siihen syypää. Motivaatiota ei vieläkään ole ollut yhtään, mutta täytyypä koittaa jos viikonloppuna saisi persiin edes vähän liikkeelle. Tänään tuskin ehdin, mutta täytyis vielä joku päivä koittaa edes vähän...
No len mä silti sen 60min lenkin tehnyt ja onhan se parempi kuin ei mitään =)

Mites muiden liikkumiset ja syömiset, onko pysynyt kurissa? ;) :D

miitu ehkä on ihan hyvä antaa kropalle aikaa ja onneksi ymmärrät oman parhaasi ja tahtisi laihduttamisen/kropan suhteen =) Mulla ei sitä kykyä taida olla... :whistle: :ashamed:

Mutta nyt syömään, tein aivan ihanaa uunikalaa ja sitten perunamuusia lisukkeeksi :p

Hyviä jatkoja miitulle! =)

Tulin kipeeks, ja osasyynä varmaan on se kun olin lenkillä ja vilustuin :/
Poikakin on TAAS kuumeessa. Liikunnat saa jäädä tältäosin.
Syömisiä kyttään siinämäärin mitä jaksan. Mut toivottavasti nää sairastumiset olisivat kevään viimiset!

Lueskelin teidän ruokalistoja , hyvältä näyttää! =) Mulla ei saata olla niin monipuolinen ruokavalio, mutta sitä kohti mennään :saint:

Poika kaipailee joten, palaamisiin! =)

Onpa perjantai ollut hijainen päivä =)

Flunssan kourissa täällä vielä mennään. Eikä huvita yhtää tää laihuttaminen, kohan selviytyis tästä elämästä :ashamed: Söin tänään 4 dominokeksiä ja jäätelöäkin.... :|
Ilkee fiilis todellakin.

Miten teillä ystävät menee? Millaisia tuloksia on luvassa maanantaina? =)

:wave:

|O :'( :'(

Ensinnäkin, en ole nyt sitten liikkunut kuin sen yhden tunnin kävelylenkin ja toiseksi... SÖIN ÄSKEN TORTILLOJA KAKSI ja pisteet todellakin menivät aivan persiilleen!! Niistähän meneekin ihan tuhottomasti pisteitä! :eek: |O :/
Mutta pakko myöntää, että ihan sairaan hyviä ne oli :p :ashamed:

Toisaalta mä en kyllä ole yli pisteiden herkutellut ollenkaan - paitsi nyt ja REILUSTI! Sanokaa mulle, että kyllä sitä ehtii liikkua ja joskus saa herkutellakin :saint: :D
Tai kyllähän mä sen tiedän, että joskus on hyvä herkuttalkin, vaikka ilman pistelaskuja, mutta miks mulle tulee sitten hirveen huono oma tunto ja tosi paska fiilis syömisen jälkeen vaikka ruoka ois ollut miten hyvää? :/

Eniten mua kyllä ihan hävettää myöntää teille tuo mun liikkumisen määrä :ashamed: Mutta mä LUPAAN huomenna mennä kävelylle ja se lupasu pysyy! Sanoinkin jo miehelle, että sitten vaikka pakottaa mut jos en muuten innostu :ashamed: Ja jos saisi itsestä irti niin tekis illalla ennen suihkua vielä vähän stepperillä. Ja sunnuntaina LUPAAN, että kävellään ton miehen porukoille eikä mennä autolla (ellei sada kaatamalla ). Kovasti tuntuu tulevan nyt lupauksia, mutta mä aion pitää ne, uskottehan muhun, uskottehan? :saint:

Ja sanokaa ettei tää mun laihutus oo nyt mennyt plörinäksi :D Ja toivokaa, että multa olis maanantaina lähtenyt edes 500g, joohan? :D

Epätoivoselta ruikutukselta kuulostaa, mutta mua niin hävettää, harmittaa ja v*tuttaa |O :|

Noh nyt kerään itseni ja ajattelen, että onhan mulla runsas kuukausi tässä vielä aikaa karistella ennen matkaa =)

Hassulle sinne kovasti voimia ja paranemisia! :wave:

Mitäs muut olette touhuilleet? Oletteko olleet yhtä "törppöjä" kuin minä? :ashamed: :D ;)

Mä sööin just kolme tortillaa :) ja kaksi pientä korvapuustia päälle :) Ei kyllä mennyt kalorit yli kulutuksen koska kärvistelin koko päivän pinaattikeitolla että saa sitten illalla syödä, tosi terveellistä :)

Ihan varmasti arjaana, jos loppuviikonlopun syöt entiseen malliin, niin maanantaina ei oo pelättävää.. Uskoisin että sun elimistölle voi olla tosi hyväkin välillä saada kunnolla ruokaa kun muuten oot niin tiukkana!

Mäkin oon muuten tullut kipeäksi, mikä on ärsyttävää, varsinkin koska ei voi urheilla..ja pitää olla entistä tarkempi kaloreiden takia.. Nyt pitää mennä mutta huomenna jatketaan!

No niin, minäkin taas koneen äärellä.
Mun viikko on mennyt kyllä ihan hyvin. Pieniä herkutteluja on ollut, mutta siis ääääärimmäisen pieniä verrattuna entiseen....
Luulen kyllä että maanataina ei kauheesti vielä juhlita painon kanssa, mutta jos se nyt edes olisi siellä alle 80 niin siitä olisi hyvä jatkaa ja kehtaisin vielä täällä teidän kanssa yrittää. Tuntuu vaan että te muut olette niin asiaan vannoituneet, että mä olen vähän tälllanen, mutta jospa se tarttuisi minuunkin.
Tampereella kävelin kyllä vaunujen kanssa parikin tuntia yksi pävä, mutta siis sellasta kaupunkikävelyä, jos tiätte mitä tarkotan.
Pitää kylllä tänään tai huomenna mennä kunnon kävelylle.

Arjaana, nyt liikkumaan!!!! Ja älä niistä tortilloista huoli. ne oli hyviä ja taas jaksat paneutua sylmisiisi paremmin, kun sait vähän herkutella. Ja pääsiäisenä sitten kyllä rentoudut miehesi kanssa !!!!!
Ihanaa kun sulla on matka lisäämässä motivaatiota.

Mä tossa eilen sovittelin kanssa vaatteitani. ne ei ollu pieniä, mutta äärettömän vanhoja. Mies jo kyseli, että paljon tarttisin rahaa, jos kävisin vähän uusimassa vaatekaapin sisältöä, ja silloin kyllä tajusin, että juu, aika varmaan olis, mutta kun meinsin tästä vielä pienentyä, niin en millään viittis vielä ostaa. Jotain päällepantavaa kyllä olis pakko hakea. :ashamed:

Mä laitan mun ruokalistaa tänne myöhemmin, mutta voin jo heti sanoa, että mä vedän aamulla aikas paljon, jotain 3 ruikkaria, jugurttia, mysliä, tuoremehulasin, 3kuppia kahveeta. Ajattelin kanssa alkaa lounaaksi syömän puuroa, mutta kun se jää usein mun ainooksi lämpimäksi ruuaksi, niin tarttis varmaan olla jotain ravinteikkaampaa, tai sitten mun on vaan järkättävä aika tolle päivällisellekin. illalla sitten syön jugurttua myslillä tai sitten pari leipää. ja jugutti on siis rasvatonta ja maustamatonta.

no sitten väleissä saatan syödä pari keksiä kahveen kanssa. Mutta oon ollu niin ylpee itestäni, kun kaappi on täynnä karkkia ja suklaata enkä ole syönyt. eilen oltiin messuillakin, sellasessa avajaistilaisuudessa, jossa oli tarjolla karkkia ja kaikkea suolasta ja en ottanut. Hyvä minä!!!! Kyllä tämä tästä.

Mulla muuten on pahin kohta kehossani toi maha!!! :kieh:
No se on varmaan luonnollista synnytyksen jälkeen, mutta onhan siitäkin kohta jo 4kk että pitäs alkaa vähän vetäytymään. No tarttis varmaan tehä asialle jotain.. :whistle:
Mutta tässä on onneksi vielä 2 päivää aikaa punnituksenn joten koita tehdä vaakalukemilleni vielä jotain.

Enni

Pikasesti tulin käymään. Pahin morkkis on mennyt ohi, mutta vähän vielä harmittaa. Noh, ehkä saan korjattua tilanteen sitten liikunnalla =) Sitten kun tyttö herää päikkäreiltä niin lähdetään kävelylle.

Kiitos kaikille kannustuksista!

Enni joo kyllähän tuo matka on ihan kiva lisämotivaatio, mutta en mä sitäkään niin ajattele kun eihän mua siellä ketään tunne :D Mutta täällä kotosuomessa ois sitten kiva kesällä olla hoikemmassa kunnossa ja nauttia uusista hienoista kesävaatteista =)
Ja hei, jos sulla on tosi kulahtanut olo vaatteiden suhteen niin voithan ostaa halvalla vaikka yhden paidan ja housut, se piristää heti! Ja se vasta onkin mukavaa kun huomaat, että uudetkin vaatteet alkaa roikkua päällä ;)
Mä olen ostanut joitakin uusia vaatteita, mutta kuljen vielä vanhoissa farkuissa, ne kun on niin hintavia etten viitsi niitä ostaa ennen kuin olen tavoitteessa - ja ajattelinkin satsata niihin sitten oikein kunnolla! =)
Ja hei kuule, ei sun kannata tätä pinoa jättää, ehkä saat täältä kivaa lisäpuhtia ;) Eihän kaikilla voi tiputukset mennä aina samoissa lukemissa ja mistä sitä tietää vaikka yllättäisit ja tiputtaisitkin yhtäkkiä roimasti! :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Tulin nyt sitten ketomaan teille, että pidin lupaukseni: tänään tuli käveltyä 50min ja tehtyä stepperillä 35min (15min hikitreeni ja 20min normaalisti, putkeen kuitenkin :) )
Ja nyt on kyllä hyvä olo eikä oo morkkista enää =) Hampurilaista tekee niin älyttömästi mieli :ashamed: mutta en todellakaan meinaa sortua!
Pisteitä vielä reilusti jäljellä ja ajattelin syödä vihersalaattia ja tonnikalaa hyvin maustettuina: hyvää ja kevyttä! =)

Mites muilla on mennyt? Tulkaapa kertomaan kuulumisia ja laittamaan vipinää tähän ketjuun :D Olenko mä ainut joka koko ajan patistaa...? :ashamed: :whistle:

Nyt katsomaan huumaa! :wave:

Mulla on tää päivämenny kylläsuoraan sanottuna penkin alle, on niin kipee olo että on tullu puputettua kaikkea ruokaa kokoajan ja illaksi ostettiin vaikka mitä, ihan kivaa kyllä mutta morkkis morottaa takaraivossa...varsinkin kun ei voi ees liikkua hullun lailla kuluttaakseen kaikki kun on kipee.. Mutta maidontuotannolle voi tehä kuitenkin hyvää syödä reilusti :) En oo ees laskenu kaloreita tänään..

Huomenna ajattelin ottaa kevyesti lounaaksi kasviskeittoa ja illalliseksi lohta ja täysjyvä riisiä, eikä iltapalaksi kuin kasviksia..

No nyt meen, ja kiva enni kun reissus meni hyvin ja tervetuloa takas :wave: Ps. Mulla kans pahin kohta on maha, mutta reiden yläosat tulee hyvänä kakkosena :D

Moikkelis

Moiks!

Pahoittelut hiljaiselosta... Jotenkin innostuin neulomisesta ja muutakin pientä on tullu puuhattua sillä seurauksella, että en o välttämättä tullu avanneeks konetta koko päivänä tai jaksanu kauheesti kirjotella. Keskittyminen lukemiseen ja syvempään kirjotteluun on ollu hakusessa, joten on jääny keskusteluun osallistuminen senkin takia. Vielä en jaksanu kaikkia kirjotuksia lukee, mut kattelen ne läpi tässä kunhan ehdin.

En muista kerroinko jo viikon takaisia tuloksia, joten laitan nyt... Eli viime viikon pudotus "ruhtinaallisen" 100g, yhteispudotus 3,8kg. Tällä viikolla on menny näköjään paremmin... Punnasin jo tänään ja näytti -700g, ilmotan maanantain lukeman jos tippuu vielä lisää. Muuten saa laittaa etusivulle ton pudotuksen eli yhteispudotus ois sitten 4,5kg.

Ihan hyvin tää näyttää sujuvan tavotteeseen nähden... Kun mulla on se välitavote -5kg tän kuun loppuun mennessä ja seuraavaa ajattelin toukokuun loppuun. Toinen vitonen tarkotus siis saada pois. Sit elokuun loppuun mennessä kolmas vitonen. Päätin nyt tehostaa vaihtamalla ainakin osan karkeista sokerittomiin ja kovasti toivon kelvollisia ulkoilusäitä. Herkuttelut on pysyny hallinnassa eikä ruokapuolellakaan o tullu lipsuttua. Vettäkin tulee juotua yleensä ihan riittävästi. Tuntuis siis olevan suunta nyt parempaan päin, vaikka viime viikko tosiaan jumitti.

Kivasti ootte jaksanu tsempata, sen verran vilkasin teidän kuulumisia. Mulla on kans saamattomuutta vatsalihasten treenauksen alotuksessa ja ihaillen lueskelen aina muiden liikuntatunnollisuutta. Jospa noi kelit tuosta paranis ja saisin itteeni niskasta sen jumpan osalta... Pitänee pyytää mies muistuttaan.

Masu on kyllä kutistunu ja kuulemma povi kiinteytyny... :D Vaatteet näyttää jo erilaiselta ja pari - kolme pykälää oon saanu vyötä kiristää. Vähän riippuu turvotustilanteesta. Mulla turpoo masu tosi herkästi paljonkin, mut eron lähtötilanteeseen huomaa silti. Ja olokin on hoikempi. Niin juu.... Ja pystyn laihistaan tavotekokoon. Taisin mä siitä kirjottaakin, mut en muista katosko se bittiavaruuteen. No, täytyy mun huomenna vaikka lueskella tarkemmin, niin pääsen tilanteen tasalle.

Tsemppiä kaikille! :)

piti pystyä keskittymään nettijuttuihin, mutta poika päättikin, että puol tuntia unia saa riittää |O

no eilen pääsin ilman vaunuja lenkille ja reippailinkin 1,5 tuntia oikein siis reipasta kävelyvauhtia, että nyt tuntuu jaloissa. Pitää varmaan iltapäivällä lähtee vielä vaunujen kanssa, kun tuon kaverin nukkumiset on tollasia tossa parvekkeella tänään.
EIlen katottiin miehen kanssa leffa ja hää söi sipsejä ja minä viinirypäleitä. hyvä minä. no otin sitten lasin valkkariakin, mutta se kait sallitaan. :whistle:

NO huomista odotellessa... niin ruokana mulla on kyllä ollut lasagen viikonlopun, että se ei siitä kevyimmästä päästä ole, mutta katotaan huomeenna miten mamman on käynyt.

:wave:

Arjaana hoi! Äläs nyt liikaa piiskuroi itseäs =) Sä oot ollut niin hyvässä vauhdissa, että pieni pisteiden sekottuminen ei haittaa ollenkaan :wave: JA johan sä nuilla liikuntamäärillä olet sen jo kuluttanutkin =)

Sen verran omista kuulumisista, että miehellä oli synttärit eilen ja appivanhemmat veivät oikein "hienosti" meidät syömään. Peli menetettiin jo heti alussa, mutta lopun kruunasi valkosuklaa kakkupala, appelsiinikastikkeella :D Juustokakkuakin söin heti aamusta :ashamed: Tiedän, että se näkyy painossa maanantaina, mutta ei voi mitään. Silti yritän tän päivän elää extrahienosti. Ajattelin tehä hirvenlihakeiton, joka on ihan terveellinen. Tähän mennessä en ole juonut kuin lattekahvin ja syönyt vadelmahogurtin :D Illalla ajattelin vetää porkkaoita mahani täyteen :whistle:
Tämä on mulle siis rangaistuspäivä siitä hyvästä, että eilen meni ihan plörinäks, vaikkei pitänyt olla herkkupäivää!

Kuulostaa ihanalta teidän liikkumiset ja reippailut! Pääsispä itsekin jo taas aloittamaan urheileliset :snotty:

Huomenna palataan =)

Moikka taas!

Masentava sunnuntai käynnissä (joo en tiedä mikä siinä on, mutta sunnuntai on aina NIIIN msentava |O ), mutta onneksi olen vähän liikkunut =) Tänään tuli lenkkeiltyä 40min enkä kovasti mitään ole syönytkään... Yhden dallaspullan söin vanhempieni luona, mutta pisteet on laskettu tarkkaan ja siitä meni 4p. Tänään olen sitten ajatellut syödä taas ihanaa tonnikalasalaattia mistä menee isosta annoksesta n.2p :p

Innolla ja pelolla odotan huomisaamuista punnistusta, mutta mä niin toivon, että ois lähtenyt EDES 700g niin olisin tasan 9kg saanut tiputettua... tietty mitä enempi sen parempi ;) :D

Mutta joo, enköhän mä vähäksi aikaa jää tutkimaan nettiä ja sitten sohvalle löhöämään!

Suurituloksista maanantaiaamua teille!! =)

jaahas, tulihan tänään käveltyä taas se tunti, mutta nyt mentiin siis lönköttelyvauhti...
Syönyt olen hyvin... :/
saa nähä mitä aamulla vaaka näyttää, pelkään pahoin että samoissa mennään kun viikko sitten :/ Miksi muilla onnistuu laht´dutus noin helposti ja minä se vaan junnutan paikallani???
:headwall:

Enni... Tsemppiä tsemppiä! Kyllä se siitä. :) Kyllä mullakin takkuaa välillä, mut periks en anna... Jos välillä ei tipu tai tulee takasin, niin sit vaan lisää panostusta. Eikä ne pienet lipsahdukset koko hommaa kaada, jos ottaa sit taas niskasta. Herkutella voi välillä hyvällä omalla tunnolla ja sit taas jatkuu tiukempi linja. :) Onnea punnitukseen!

tuloksia tulin ilmoittamaan eli vaaka näytti 65,8kg, viime kerrasta on tippunut -1300g JEE :) tyytyväinen olen koska viikonloppuna tuli syötyä liikaakin, tosin sunnuntaina olin kiltisti...niin ja vielä kun loppuviikosta en voinut edes liikkua, enkä edelleenkään kun vieläkin on toi kurkku kipeä...

Oon muuten päässyt mun 1.4 asettamaan välitavotteeseen, mikä oli -3kg, mutta en viitti niitä vaihtaa koska jos jossain välissä rupeaa vaikka jumittamaan... ne mun välitavote kilot on kuitenkin sen terveellisen puolkiloa viikossa tavan mukaan laskettu.

Eli mun lista nykyään:

ina21
Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoitepudotus 1.12 :-12 Kg
Välitavotepudotus 1.4: -3kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 65,8 Kg
Pudoitettu: -3,3 Kg

Tulkaa äkkiä kertomaan tuloksista!! Oonko mä ainut jonka lapsi herää kukonlaulun aikaan!?!

Huomenta!

Täälläkin jo herätty vaikka kuinka monta tuntia sitten, mutta nyt ehin vasta raportoimaan vaa'an lukemat. Viikossa oli lähtenyt 600 grammaa.

Eli tältä näyttää nyt...

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,8 Kg
Pudoitettu: -8,5 Kg

Viikko meni ihan kivasti syömisten puolesta. En repsahtanut kuin yhtenä iltana, jolloin söin monta leipää (tummaa kylläkin) ja yhden ylimääräisen annoksen puuroa. No, terveellinen repsahdus, mutta nälkäinen en silti ollut, piti vaan saada mussuttaa. Liikuttua tuli ihan kivasti kanssa. Lauantaina (joka on siis mun virallinen mässäyspäivä) tuli kyllä syötyä ihan liikaa! Illalla oli ähky... Söin mm. pitsan ja keksipaketin, kaksi Kismettiä ja sämpylöitä... Jee! Oli kyllä hyvää ja mukava oli olla välittämättä siitä mitä söi, mutta mutta...ehkä mun pitäis alkaa pitää jonkinlaista malttia tuona herkuttelupäivänäkin. Tai no, en mä tätä laihista ois näin kauan jaksanut, jos en sallis itselleni repsahduksia. Paino on kuitenkin tullut alaspäin, olen jaksanut liikkua, maitoa on riittänyt vauvalle hyvin ja oma olo on hyvä. Joten matka jatkuu!

Ai niin, asetin itselleni tavoitteen, että 7.4. vaa'an pitäisi näyttää 53 kg. Sen jälkeen alan katsomaan, millaisella ruokamäärällä ja liikunnalla paino pysyy siinä lukemassa. Ajattelin puottaa sen kymmenen kiloa, vaikka aluksi ajattelin, että vajaa kymppi ois hyvä... Vielä kuitenkin on parit housut, jotka ei mene jalkaan... =) Muuten on kyllä ollut kiva vedellä kaapista vaikka mitä vaatteita päälle, kun ne MENEE PÄÄLLE!! :D

Ottaisitteko mut vielä mukaan??? Oon ollu tuolla yhessä soisessa pinossa mut siellä on niin hirveesti porukkaa.. Ja jotenki haluaisin vähän tiiviimpään porukkaan.. Ois mukava saada henk.kohtastakin tsemppiä. Ja nyt ois tuo 10 kg pudotettavana vielä.. Ja vaikeaa on...
Jos vielä mahtuu porukkaan ni kirjottelen enemmän itestäni ja luen vielä tämän koko pinon läpi :)

Yhteistyössä