N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

Hei kaikki repsahtaneet tytsit! Ei kannata olla niin ankaria itsellensä. Kyllä niitä repsahduksiakin saa tulla. Sehän on vaan elämää :) Siitä sitten taas ponnistaa eteenpäin!

Päätin sittenkin aamulla että meen puntariin. Olin niin utelias ja tein niin kovasti töitä viime viikon alussa. Puntari näytti -200 g =) Oon tosi tyytyväinen, että tulos oli miinusmerkkinen!

Tsemppiä pääsiäsen jälkeiseen elämään! =)

hassun kanssa samaa mieltä,pitää olla itselleen armollinen. ei elämänmuutos tapahdu hetkessä. eikä me koko ikää olla "dieetillä"

vaaka näytti jo puoli kiloo vähemmän kuin eilen. täst se lähtee

Inalle kiitosta peppujumppaohjeista! :flower:

Pikasesti vilkasin vaan teidän juttuja, kun oon nyt vähän kipeenä... Iski pääsiäisreissulla flunssan ja nyt köhin puolikuntosena. Ulkonakin myrskyää, joten eipä harmitä sisällä möhnöttäminen. Kauppareissu näyttää olevan pakollinen tälle illalle, joten toimikoon se mun happihyppelynä ja liikuskeluna.

Välitilannetta kävin illalla punnaamassa ja näytti epämieluista lukemaa... Mut se tosiaan oli iltapaino ja menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Pahasti ei päässy penkin alle pääsiäinen menemään vaikka kävin baarissa ja kahvileipääkin söin, tienpäällä mutustettua roskaruokaa unohtamatta. Vähän ulkoilinkin ja pääasiassa söin fiksusti, joten tuskin se varsinainen punnitus kovin pahalta näyttää. Ootan nyt ne menkat ja katon seuraavan lukeman vasta sitte viimonen päivä, kun sattuu kivasti maanantaille. Mullahan on tän kuun loppuun mennessä tavote se -5kg ja puolikas puuttu enää edellisessä punnauksessa. Toivottavasti menee tavote rikki.

Kivoja pudotuksia tullu muutamalla... Onnea niistä! =) Uuttakin porukkaa tullut jälleen... Tervetuloa mukaan myös mun puolesta!

Flunssa ei näköjään o vieny ruokahalua, joten koitan puputtaa noita marjoja pakkasesta ja muuta kevyttä... Mässyjä tekis mieli, mut jos pysys kuiten kohtuudessa, niin ei sitte harmita maanantaina. Kuvien perusteella edistystä ei o havaittavissa, vaikka peilikuva siltä näyttääkin... On siis ainakin se kaks pätkää vielä syytä jaksaa pudotella. -20 olis mieleisin tulos tällä hetkellä lopulukemaks, mut -15 olis kyllä kans jo ihan kiva. Toivottavasti toivun pian ja pääsen liikuskeleen aktiivisesti.

Ajattelin tolta viereiseltä salilta käydä kyseleen mitä maksaa yms. Jos kerran viikossa kävisin siellä, niin ehkä tulis paremmin kotonakin jumppailtua. Pitää eka oottaa tää flunssa pois, mut sit täytyy muistaa. Oon jo kauan sitä pohtinu, mut en oikein meinaa saada aikaseks, kun on rahaa niin rajallisesti enkä viiti mieheltä aina pyytää. Jos pääsisin sunnuntaitöihin tai saisin kirppiskamaa myytyä, niin sit olis itelläkin vähän enempi käyttää kuntoiluun.

Nyt kattoon työpaikkoja ja sit sinne kaupalle... Tsemppiä loppuviikkoon!!! :wave:

Moikka!

Täällä ollaan oltu kiltisti eilinen, ja viikon kalorisaldo näyttäs nyt keskimääräsesti -500kcal/pv. Paino on siitä huolimatta korkeampi kuin maanantaina, mutta pakkohan sen on siitä laskea jos kiltisti laihduttelee... Eilen ei kyllä tullut kunnon lenkkiä tehtyä kun ilma oli mikä oli.. illalla kuitenkin joogasin hetken (ei siinä montaa kaloria palanut mutta tuli hyvä olo)

Perlos: Ihan varmasti ensi maanantaina voi silti olla pudotusta vaikka nyt ois näyttänytkin sen 2kg plussaa, mulla ainakin heti näyttää paljon enemmän jos oon syönyt illalla paljon leipää tms. täyttävää..

Hassu: Hyvä hyvä!

Myy: Toivottavasti paranet pian! Mulla ainakin iltapaino voi olla vaikka kuinka paljon enemmän (en kyllä siksi viitsi puntarilla illalla paljon käydäkkään) Joo ja vielä jos on menkatkin tulossa niin ei siihen lukemaan oo luottamista!

Tää viikko on kyllä ollut pahin houkutuksien puolesta, tai nyt oon jo oikeilla urilla, muttta alku viikko oli vaikea ja tuntu että lähtee mopo ihan käsistä ja alko tulla jo "paniikki" että miten tästä saa enää itteensä niskasta kiinni, ettei jatku se jokapäivänen herkuttelu.. Mutta heti kun saa yhenkin päivän oltua herkuttelematta niin kierre katkeaa ja on jo helppo kieltäytyä. Nyt on mulla mennyt kuukaus laihista, niin kai se oli sellanen alkuhelppouden ja alkuinnostuksen koetinkivi, mutta JEE pääsin siitä yli!! sehän se tässä hienointa onkin, en masentunut ja antanut laihiksen olla vaan täysin purjein kohti seuraavaa tavotetta, ei parin päivän mässäys voi kaataa monen viikon työtä!

Nyt kaikki nauttimaan keväästä ja lenkille!!

täällä on menny viikko oikein hyvin!!
paino oli tänä aamuna 76,1kg :eek:
eli tippunut on ja hurjasti!
ihana fiilis.
eilen oli se kauhee myrääkkä,niin eipä huvittanut ulos lähteä. sisällä juoksin 8km crosstreinerilläni,ihanaa oli. en olis ulkona juossu 5minuuttiakaan,kun olis jalat kipeetyny,mutta tuolla laitteella ei!
ihanaista torstai päivää teille! :flower:

Eilinen meni jo paremmin. Kävin salilla tekeen 1,5h treenin ja tuli kyllä hyvä mieli. Syötyäkin tuli alle pisteiden.
Eihän sitä sais olla liian ankara itselleen ja ei pitäis masentua repsahduksista mutta ku oot kymmenen vuotta repsahdellut ja päästäny ittes tähän kuntoon ni se pistää välillä tympimään. Mut eipä se auta menneitä murehtia vaan reippaana etiäpäin =)
Tänään vois lenkillä käydä jos tuo ilma ei mee ihan mahdottomaksi..

Myy-80: Paranemisia :hug: Itellä koko ajan meinaa olla pieni köhä ja nuha päällä joten tiedän kuin raivostuttavaa se on. Toivottavasti ei enää tulis kunnon tautia, on jo pariin otteeseen ollu...

Kaikille meille huippuenergiaa ja aurinkoista mieltä =)=)=)=) :wave:

Moikka kaikille!

Ajattelin vaan tulla ilmoittamaan, että mukana ollaan vielä vaikkei paljon mitään ole kuulunutkaan! :wave: Mulla on tietokone rikki!!! |O |O |O Joten jää ja on jäänyt nyt kirjotukset vähän vähemmälle :/ :headwall:

Pisteissä olen pysynyt ja laihdutus jatkuu, pisteet jäänyt joka päivä aika paljonkin vajaiksi. Liikkunut en ole yhden yhtää minuuttia tällä viikolla :ashamed: Mutta eipä tuolla myräkässä kauheasti ole viitsinytkään enkä sitten ole saanut itseäni stepperin päälle :/

Tsemppejä kaikille, yritän saada koneen kuntoon niin pääsen taas enemmän kirjoittelemaan! :wave:

*muoks* ai niin, entinen arjaana se täällä! :D

Eilen ei repsaheltu syömään mutta ei kyllä liikuttukkaan.. Ja nyt vaikuttaa siltä että imetys loppuu :'( Ei ukko suostunu eilen illalla eikä tänä aamuna syömään, purasi vaan nännistä. Vielä aijon illalla yrittää mut jos taas huudoksi ja puremiseksi menee niin kai se on vaan luovutettava. On kyllä haikea olo ku olin kuvitellu että vuoden ikään imetän. Mut kai se on parempi näin että ukko ite vierotti ittesä ni ei tarvi ainakaan huudattaa sitten myöhemmin.
Tämä nyt tarkoittaa myös sitä että pisteet tippuivat viidellä ja tosi tiukkaa tulee. Toisaalta taas voi pitää välillä paasto päiviä.. huoh.. no, katotaan miten lähtee menemään, yritän nyt selvitä henkisesti tästä ajatuksesta etten ole enää korvaamaton :(

Moi

Tänään on käyty 45minsan lenkillä ja 40minsan raskaalla salilla, nyt on lihaksista virta lopussa :)

Syöty on asiallisesti, tänään täytys opetella sitä kohtuuden pitämitä herkuttelussa.

Perlos: Älä nyt viellä luovuta, jos kuitenkin itse haluaisit jatkaa..ei uskos että lapsi ois vielä itse vierottamassa itseään, kun miettii että lapsihan on vielä pitkään paljolti maidon varassa.. Jos se on tulossa vaikka kipeäksi eikä ruoka muutenkaan maistu? Meilläkin juuri tuon ikäisenä meni 1-2 KUUKAUTTA tosi vähähillä imetyskerroilla ja ruokaa ei menny kuin pari lusikallista aterialla jos sitäkään, nyt on taas poika alkanut syömän ja juomaan olantakaa. utta pointina siis se että lapsilla kai voi tulla sellaisia vaiheita (varsinkin vastasyntyneen super kasvun jälkeen) että ei tarvitsekkaan niin paljoa ruokaa, ja sitten kun lähtee kunnolla liikkeelle, alkaa ruoka taas maistua. Imetystuen sivuilta vois löytyä faktapohjasempaa juttua aiheesta.

Arjaana: Tais siis mikäs jauholakki sinä nyt nykyään olitkaan :D Harmi että konees on rikki, mutta hyvä että oot sielä ruodussa ja tuu ihmeessä kertoo aina kuin mahllista ittestäs..kun oot mun mielestä ollu tän ketjun kantava voima, kun aina toitottelet muiden perään ja kerrot kuulumistasi useasti.
Niin ja nyt peppu ylös ja lenkille!! Ja ootko tehny niitä vatsalihaksia? Mä oon keksiny uuden tavan tehä niitä, meen pojan kaa keinumaan ja keinun itekki välilä sellasessa vaakaasennossa missä pitää pitää vatsa sisässä ja jännittää poikittaista vatsalihasta ja välillä teen normaaleja nostoja siinä keinumisen lomassa..tosi tehokasta! Ja vauvakin viihtyy kun saa keinua ja pällistellä äitin touhuja

gabom: Onneksi olkoon, nyt vaan kohtuus kyydissä viikonlopun yli ettei tarvitse maanantaina katua, mutta sä varmasti handlaat sen!!!

Ollaanpa yhteyksissä!!

ina21:En mää helpolla luovutakkaan.. On yli kuukauden nyt ollut tosi hankalaa. Joka kerta itkee ja huutaa ja ainoastaan aamulla ja illalla on suostunut. Nyt reilu viikko ollut niin että hirveä taistelu sekä aamulla että illalla ja joskus rupeaa imemään ja joskus ei. Ja nyt siis useamman kerran peräkkäin kieltäytynyt täysin. Ja nälkä on. Kitisee pari tuntia syönnistä seuraavan tunnin kunnes saa ruokaa. Ja olen silloinkin tissiä tarjonnut ja pullostakin oon maitoa tarjonnut mut ei ota. Mut ku saa pottua ni naama kirkastuu... Ja siis muuten tosi iloinen ja aurinkoinen ja terve ukko. Ajattelin kyllä että josko ois vain vaihe mutta on niin järjestelmällisesti vähentänyt yli kuukauden ajan että en jaksa enää uskoa siihen.
Ja oon kahlannut ne imetystukilistan sivut juurta jaksain. Mut en mää tarjoomista vielä lopeta mutta alan nyt henkisesti valmistautumaan siihen ettei enää suostu. En haluais kuitenkaan tieten tahtoen huudattaa poikaa..
En ois kyllä uskonu että näin koville itellä ottaa, heh... Mutta noh.. katellaan miten käy..

Nyt meni kyllä ihan aiheen vierestä mutta haitanneeko tuo :whistle: Voikai täällä kuulumisia muutenki kirjotella...

Mut KIITOS ina kannustuksesta! Oli kiva että kommentoit ja tunnut ymmärtävän miksi ei haluis lopettaa. Yritin miehelle selittää mut en usko että nuo miehet oikein tajuaa tätä äidin ja lapsen sidettä.. Joten kiitos paljon :hug:

Ompas täällä ollut melko hiljaista :eek: Me tultiin koko perheen voimin siskon luo Turkuun yökylään ja JIIHAA, TÄÄLLÄ ON NETTI!! :D :D

Liikuntaa ei vieläkään tällä viikolla oo oikeen tullut harrastettua :ashamed: Paitsi mitä nyt muutama tunti köpöteltiin tänään tuolla keskustassa, mutta sehän oli sellasta löntystämistä. Huomenna pitäis mennä kävelylle joka puolelle noihin puistoihin, että likka saa nukkua ulkona päikkärit niin kai siinä sitten vähän kuluu =)

Mutta olen kyllä huomannut, että ravinnon tarvekin on paljon pienempi kun ei liiku. Olen syönyt parina päivänä sellasta 12-13p, mutta illalla sitten on mennyt pääsiäisen suklaajämiä niin olen saanut ne pisteet siihen minimiin eli 17p.

ina Kiitos kehuista!! =) :flower: Mahdollisimman aktiivinen ja kannustava olen yrittänyt olla, mutta nyt se on sattuneesta syystä vähän vaikeaa :/ |O Ja kröhöm... parina päivänä tein niitä vatsalihaksia ja sitten se jäi :ashamed: Vaikka mä tiedän, että mun ois PAKKO niitä tehä että saisin edes vähän tota nahkapussia kiinteytymään :headwall:
Keinuja ei tässä lähistöllä juurikaan ole enkä oikeen sitten tiedä miten niitä tekisin kun selkä ja persuksen yläpuolella olevat luut ei lattialla vatsalihasten tekoa kestä :/ Sängyssä ne onnistuis, mutta eivät kai niin pehmeällä pohjalla ole kovin tehokkaita...?

Tulkaahan muutkin kerttomaan juttuja ja kuulumisia sekä siitä mitä maanantaina on odotettavissa ;) Mä yritän mahdollisimman usein lukea teidän juttuja ja maanantaina sitten tai viim. tiistaina yritän tulla kertomaan tuloksia!
Ite odottelen, että olisin saanut -700g niin ois se 10kg rikki, mutta turha kai odotella liikoja kun en kerran tyhmä minä ole liikkunut :headwall: |O :ashamed:

Iltaapa iltaa!

Nyt on sitten tämän viikonlopun herkut herkuteltu, suht kohtuullisesti tullut syötyä. Perjantaina jäi kalorit vajaiksi, mutta tänään meni tasan kulutuksen kanssa tai ylikin, huomenna ois tarkotus kevennellä kasviskeitolla yms. Liikuntaa oon harrastanut, kävelemällä, joogaamalla ja kuntosalilla..tänään oli lepopäivä.

Perlos: En ole mikään asiantuntija mutta kyllä tuo kuulostaa sitten siltä että vlaps on sitten päätöksensä tehny, jos ei kerran pullostakaan maitoa halua.. Meijän poika on tosi "huono" syömään pottua tms..ni en ees osaa kuvitella tilannetta missä maito ei kelpais, vaan oikeeta ruokaa pitäs saada:) Kai se päivä meilläkin joskus tulee..ehkä sitten kun hampaitakin..
Mutta ymmärrän kyllä sun kaihos, on siinä imetyksessä jotakin sellasta alkukantasen ihanaa..mutta oothan sä jo aika kauan saanut siitä nauttia ja muista vaali niitä hyviä imetys muistoja ja koita nauttia juuri niistä imetyksen loppumisen "hyvistä" puolista mistä puhuitkin.

Sen takia kommentoinkin sun kertomiseen, kun tiedän omasta kokemuksesta miten vaikeita noi imetysjutut voi olla. Meidän poika syntyi keskosena ja pariin ekaan kuukauteen poika ei ees osannut imeä rinnasta, pumppailin maitoa ja annoin pojalle nenämahaletkun ja pullon kautta..ja sitten kun poika oli tarpeeksi iso ja voimakas ja imetystä alettiin kunnolla harjottelemaan, niin oli siinä kyllä työtä saada se toimimaan, ja ehkä senkin takia oon niin imetys hösseli kun se ei meille ollut itsestään selvyys että onnistuisi lainkaan, ja sitten kovalla sitkeydellä ja yrityksellä loppujen lopuksi onnistu.

Jauholakki: Hyvältä kuulostaa sun menos, eikä se liikkumattomuus varmaan laihtumista estä jos kalorit on pysynyt miiniksella..pidemmällä tähtäimellä vaan vois olla hyvä liikkua ettei tuu ns. "laihaläskiksi" :) Kylllä ne vatsalihakset pehmeelläkin alustalla toimii vrt. jumppapallon päällä, kun keskityt vaan kunnolla vatsalihasten käyttöön nostoissa ettet esim. ponnauta ittees joustinpatjaa hyväksi käyttäen ylös :)

Hyvät illanjatkot, mä meen nukkumaan!

heips...
mulla on paino pysynyt nyt alle 80, mutta tarkempia tuloksia vaikka ensi maanataina tai jos huomenna toi vaaka suostuis mut punnaamaan...
oon saanut jopa pari kehua, että olen laihtunut, vaikken ole, mutta hyvältä tuntu. on kai toi mahapussi vähän vetäytynyt....
ajattelin, vetästä sellasen karkkilakon.... että juhannutkseen asti. sokerittomia pastilleja saan syödä, mutta muuten ei... katotaan. oon ollu kyllä aikaisemminkin piiitkillä lakoilla, mutta en näin, että on tuo pikkukakara tuossa. Mutta karkista se on hyvä karsia, kun se ei tuohon maidontuloonkaan vaikutua.

Hienoja tuloksia kaikilla!!! mä vaan junnaan tässä 80kg, mutta ei onneksi ole lähtenyt nousuunkaan, joten en jaksa stressata....

Enni :wave:

Nyt jänskättää huominen punnaus... Tänäänkin vaakaan vilkasin ja kauheitahan se näytti. Eilen tuli kylässä vähän sipsejä napsittua ja nestepuoli jäi vajaaks. Mut tänään oon sit lipittäny vettä ja syöny kohtuudella, toivottavasti huomenna näyttää paremmalle. Pahoin vaan pelkään, kun menkat ei o vieläkään alkanu... Raskaana tuskin olen (testasinkin jo negan) joten täytyy nyt vaan kärvistellä. Ehkä ens viikolla sitten pääsee toipuneena jo liikuskelemaankin tuonne ulos, joten jospa tää tästä taas lähtis sujumaan.

Jumppapallon päällä on hyvä treenata vatsaa, jos ei kovalla kärsi. Mulla on ihan sama ongelma. Mä en nosta koskaan ylös asti, kun sillon tekee töitä myös jaloilla ihan pakosti eli ei o niin tehokasta. Mut niitä pieniä rutistuksia on hyvä tehä ja selällään voi kans treenata pallon kanssa. Laittaa vaik ohkasen patjan tai muuta pehmikettä lantion alle. Punnertaminen pallon päältä (pallo reisien alla ja selkä napakkana) on myös tosi hyvä monipuolisesti vahvistava liike. :)

Huomenta vaan. Mulla nyt ei tavallaan ollut positiivinen punnaus, eli +200g eli nyt 65,3kg, söin silloin viimeviikon alussa sen pullapäivän ja viikonloppuna kaksi kohtuullista herkkupäivää.. Mutta uskon että toi tulos saattaa johtua siitä että nyt kun oon taas terveiden kirjoissa oon päässyt liikkumaan ja kuntosalillekin ja mulla aina liikunnan aloittaminen nostaa painoa (eikös lihaksiin kerry vettä kun niitä käytetään pitkästä aikaa oikein kunnolla) Aiemmilla viikoilla mun kuntoilu on ollut lähinnää aerobista ja siinä ei ne muskelit kuitenkaan niin koville joudu.. Eli en oo siis murheen murtama :) (Tekosyiden kuningatar :) ) Mulla oli tänään välitavote päivä, 66,1kg piti olla pudotettu ja sehän alittu nyt reippaasti:) Mä myös mittasin nyt itseni ensimmäistä kertaa laihdutuksen alotuksen jälkeen ja näytti yhteensä -28cm :) Esim. rinnan alta -4,5cm, vyötärö -6cm, napa - 4,5cm, lantio -2cm (mun lantiosta ei niin paljo pysty lähtemäänkään kun oon tämmönen kaunis omenalihava:) )

Nyt meen tekemään aamiaista, palaan asiaan! tulkaa äkkiä kertomaan tuloksia!

-ina-

Laihdutus alkoi 25. helmikuuta
Tavoitepudotus 1.12 :-12 Kg
Välitavote 1.4: -3kg ONNISTU!
Välitavote 1.6: -4kg
Pituus: 166 cm
Lähtöpaino: 69,1 Kg
Paino nyt: 65,3 Kg
Pudoitettu: -3,8Kg

Huomenta!

Kirjotin eilen kahteen otteeseen pitkät sepustukset ja molemmat katosi bittiavaruuteen |O Nyt sitten uus yritys...

Perjantaina olin tosi ahistunut ja tympääntynyt ja totaalisen kyllästynyt tähän ainaiseen pisteiden laskuun... Päätin sitten että viikonloppuna en ressaa niitä pisteitä enkä muutakaan, jo ihan sen takia että oisin paremmalla tuulella eikä mies rukka ihan täysin minuun hermostuisi :ashamed: Ei tullut mitenkään hirveesti ämpättyä mut oli mukava välillä olla vaan ja syödä ruisleipää "huoletta".

Tissi on nyt vielä aamuisin pikku-ukolle kelvannut mutta ei muuten. Olen nyt sen surumielen ylipäässyt ja pystynyt ajattelemaan niitä positiivisia puolia. Nauroinkin eilen miehelle ku illalla pullosta maitoo annettiin ja sitä ei minulta suostu syömään, vain mieheltä, että nyt on sitten hänen vuoro illat kotona olla syöttämässä ku ei äiti kelpaa, ja minä voin huoletta lähtä illan viettoon. En tosiaan oo ollu vielä kertaakaan ja ukko 7kk :whistle: Mut ku ei vois vähempää kiinnostaa, aikanaan tullu tuolla baareissakin juostua ihan tarpeeksi. Aika aikaa kutakin. Ja niin siis imetystäkin. Ja eipä tuo meidän ainut lapsi tuu olemaan joten eiköhän tässä saa vielä siitä imetyksestä tulevaisuudessa nauttia.

No näin ollen sitten tästä aamusta lähtien mulla on käytettävissä 20 pistettä. En usko että tuo imetys kerran vuorokaudessa hirveesti kuluttaa joten nyt sit mennään noilla pisteillä. Huhhuh, mitenkähän mää selviän?? :$ Tuntuu ihan mahottomalta. Mutta pakko!!

Tänä aamuna paino sitten ei ollut sitä mitä toivoin, ei lähellekkään. Eli noussut oli ja paljon ja nyt painan 76,2kg. Tuon verran painoin maaliskuun alussa eli kuukausi taas junnattu ees takasi |O Tympii tympii... Ja hävettää :ashamed:

Mutta ei auta märinät markkinoilla, nyt vaan katse tulevaisuuteen ja uuteen laskuun. Mun ei tarvi mitään muuta ku pysyä pisteissä ni laskee paino, se vaan on niin pirun vaikeaa. Mut nyt on pakko, reilu kaks kuukautta enää ulkomaanmatkaan ja tahtoo siihen mennessä päästä edes lähelle tavoitetta. Vielä ehtii ja on mahdollista mutta ei enää kauaa.. Joten jos tuun tänne inisemään kuinka tekee mieli herkkuja ja kuinka vaikeeta niistä on muka pysyä erossa niin potkaskaa mua päähän :kieh: kyllä, ihan reilusti vaan =)

Kuntosalilla kävin eilen tekeen puolentoista tunnin reenin ja myös tänään oon menossa. Ja tänään aijon kuntopyörässä viipyä normaalia pitempään.
Kovasti odotan kevättä ja auringonpaistetta ni sais ittesä tuonne uloski helpommin B)

ina: Mahtavia sentti pudotuksia sulla!!! Määki aina kerran kuussa mittailen vatsan, lantion ja reiden ja alussa ne mukavasti pieneni mutta nyt on taas jämähtäny paikalle. Mut marraskuusta vyötärö -10cm, lantio -11cm ja reisi -7cm. Kauheita lukuja, kyllä sitä on ollu kunnossa sillon :ashamed:

Tsemppiä kaikille tähän uuteen viikkoon!! Palaillaan :wave:

Huomenta jälleen täältäkin...

Ruotuun palattu taas. Olipas melkonen mässyviikko. Huh, menin melkeen joka ilta nukkumaan pullanmuruset suupielessä... :ashamed:

Nojoo, itkin miehelleni, että miten tässä nyt näin pääsi käymään, että tällainen ahmimisviikko tuli. Ja liikkumaan en ole päässyt koko viikolla. Sitten päätin, että piristän itteäni ja liityn tuohon kalorilaskuri.fi:hin. Se on mukava palvelu! =) Oikeastaan olen nyt saavuttanut sen painotavoitteeni, joten nyt tämä on tällaista ylläpitovaihetta. Joten harjoittelen tuntemaan sitä ruokamäärää, jolla paino pysyy näissä lukemissa.

Limeoline
Laihdutus alkoi 20. tammikuuta
Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg
Lähtöpaino: 63,3 Kg
Paino nyt: 54,1 Kg
Pudoitettu: -9,2 Kg

:D :D

Elikkä siis olen todella tyytyväinen tämän päivän tuloksiin: -1,4kg! :eek: Alan pikku hiljaa olemaan sitä mieltä, että liikunta vaan hidastaa laihtumista :kieh: Viime viikolla ei sitten tosiiaan tullut liikuttua ja silti paino tippunut noin paljon :whistle: Mutta joo, mun pitää nyt alottaa se kiinteytys niin alkais näyttää paremmalta.

Mieheltä tullut muutaman päivän sisällä hirveesti kommentteja siitä miten paljon olen laihtunut ja sehän on mukavaa =) Onko kellään keinoja miten saa jenkkakahvat ja selkäläskit sulamaan? :/ Mulla kun tuli raskauden lopussa lapaluiden kohdille ällöt läskit eikä ne vieläkään oo hävinnyt |O Kaikki lähteny oikeastaan vaan mahasta ja noi jenkkakahvatkin on ihan liian isot... Mä olen muutenkin niin ruman mallinen, että tossa lantion alueella ei tarvis olla kyllä yhtään ylimäärästä :headwall:
Mahtasko selkälihakset auttaa noihin selkäläskeihin? Niitä mä pystyn tekemään vaikka kuinka kauan, mistä lie johtuu... :whistle: Mutta nuo prkl jenkkakahvat kanssa :kieh:

Mulla ei taas viikon varalle mitään suunnitelmia, jos nyt vähän enemmän liikkuis. Tänään kävelin puolisen tuntia, mutta melkoisen löntystelyvauhtia... Pisteissä aion vieläkin pysyä :) Ai niin, tällästä muutosta olen pikku hiljaa alkanut tekemään, että olen antanut itselleni luvan maistella silloin tällöin herkkuja kunhan ei tule tavaksi ;) Lauantaina maistoin pari haukkua miehen hampurilaisesta (itse söin hesen salaattia :saint: ) ja eilen söin oikein kunnon kermajäätelöä sängyssä ja voi että oli hyvää :D Tänään olen syönyt kaksi pientä karkkia. Nyt kun olen pikku hiljaa pääsemässä tavoitteeseeni niin ajattelin, että ehkä on hyvä tehdä tälläistä pehmeää laskua jossa pienet herkutkin sallitaan, mutta silti pysyy terveellisessä ruokavaliossa :) Miltä kuulostaa?

Nyt mun taas pitää mennä vaikka ois varmaan ollut vielä miljoona asiaa kirjotettavana :/ Tsemppiä kaikille ja pitäkää ketju pystyssä!! :wave:

hassulle vielä päivityksiä varten:
vko.pudotus 1,4kg, paino nyt 74,8kg, kokonaispudotus 10,7kg

*muoks* ai niin. Hassu! Tota mun nimeä ei tarvii listasta vahtaa ellei se kauheesti sekota,mutta mä kyllä tykkään tuosta arjaanasta tuolla jos muille sopii...? =)

Eilinen oli outo päivä, aamusta jaksoin käydä lenkillä mutta sitten olinkin loppupäivän ihan poikki, siis totaallisen, makoilin vaan maassa kun poika leikki vieressä.. Nyt vaikuttais paremmalta olo ja kohta pitäskin lähteä lenkille ja salille..

Perlos: Hyvä ettet oo lannistunut plussaviikosta ja mahtavat sentti saavutukset! Ja hyvä että imetysasiakin on selkeytynyt, se on nii yksilökohtasta kun meijän poika ei oo koskaan juonut aamulla maitoa, tankkaa aina illan ja yön, ni pärjää pitkälle päivään melkkein ilman ruokaa..outo tyyppi:)

Jauholakki: Jipii:) Sulta sitä lähtee..Kuulostaa hyvältä sun pehmeä lasku, mutta kannattaa kyllä ottaa sitä liikuntaa mukaan, saat sitte sydäkkin vähän vapaammin. Ja ei kai niihin läskeihin voi paikalliseti vaikuttaa, paitsi vatsan seutuun sen verran että stressin välttö, hyvät yöunet, rasvan hyvänlaatuisuus ja liikunta auttaa polttamaan sitä vatsaa ja jenkkakahvoja..

Limeoline: Mäkin oon sielä kalorilaskurissa ja oon ihan fani:) Mullistanut mun koko elämän:) Hillitsee annoskokoja ja kannustaa liikkumaan noin niin kuin välillisesti :) Rakastan niitä grafiikoita mitä se piirtää
:D

Tulkaas loputkin kertomaan tuloksista, vaikka ei ois kehumisiakaan..voidaan sitten kannustaa toisiamme parempiin tuloksiin ensiviikolla :heart:

Onneksi olkoon arjaana alias jauholakki!!!!! :flower: :flower: =) Aivan mahtava suoritus! Älä nyt kuitenkaan meitä jätä vaan jää tsemppaamaan tänne meitä onnettomia jotka sortuu sortumisen jälkeen :ashamed:

Mut eilinen meni tosi hyvin. Kävin salilla puolentoistatunnin treenin tekeen ja söin reilusti alle pisteitten. Porkkanaa nakersin ja kalakeiton tein ja tänään ois sama ruokalista. Eikä ollut nälkä. Vanilja vanukas huhuilee jääkaapissa mut saa siellä olla.. Eilen ois pisteet riittäny sen syömiseen mut ei tehny mieli (ihme!!!) ja mikä kaikista mahtavinta, en sitä siis syönyt. Määhän saatan herkkuja syödä vaikkei niitä tee edes mieli :ashamed: Tai siis ennen söin, en nykyään :whistle:

Anteeks kun musta ei oo täällä paljon näkynyt :/ Ollut niin itensiivistä aikaa viime ja tämä viikko, etten ole kerennyt tulla edes vilkaisemaan teitä. Maanantain punnituksessa +500g joten hirvittää vähän. Menkat kylläkin alkoi samana päivänä, ehkä siinäkin osa syy miks ei laske... niin ja seli seli sitten taas.

Jos nyt ette vielä mua kivitä kokonaan, niin tuun kyllä joku päivä päivittää tulokset! :)

Limeolinekin kohta päässyt tavoitteeseensa, onneksi olkoon!!! :flower: :flower: :flower:

Ja kyllä se taitaa olla ihan menkkojen syy hassulla tuo mitä puntari näytti, ilman muuta =) Katotaan vaikka ens maanantaina ni pudotusta tulee varmasti!

Eilen en liikkunu juurikaan yhtään :ashamed: Mut pisteet ei ees täyttyny, joten sen syömisen suhteen oon pysyny ruodussa. Meille tulee kahden viikon päästä kavereita istuun iltaa, tehdään hyvää ruokaa ja maistellaan viiniä. Ajattelin että siihen asti alitan pisteitä joka päivä parilla ja sitten sillon lauantaina saisin palkita itseni ja syödä pisteittä. Mää ku en oo kenellekään kertonu tästä laihiksesta (muuta ku miehelleni) ni en sillon pisteitä haluais laskea :ashamed: Joo no tekosyy toki on mutta tuommoset porkkanat mua auttaa pysymään nyt siihen asti lujana.. Vähän kyllä pelottaa taas tuleva viikonloppu :/ Mennään anoppilaan ja siellä ku tehdään kaikki kermaan ja voihin ja löytyy jos jonkin moista pullaa yms.. Pitää vaan yrittää syödä pieniä annoksia ja jättää herkut väliin kokonaan.

Täällä paistaa aurinko mutta en taaskaan saanut itteäni kävelylle. Nyt on jo myöhästä ku ukko nukkuu.. No mutta salille oon menossa kuitenkin tänään :saint:

Mitäpä muille?? Ei kai tämä pino nyt heti kuivu kasaan ku minä tänne änkeydyin :snotty:

Moikka!

Ihana päivä tänään... Kävin vauvaviittomia opettelemassa ja Hulluilla päivillä. Kiireessä piti turvautua bussiin mennessä, mut sit tulinkin kotiin pitemmän lenkin kautta. Ihanaa oli kävellä ja huomenna ehdottomasti uusiks, jos vähänkin sää sallii. Toivottavasti. =)

Punnaamassa kävin, mut ei siihen ollu luottamista... Jääköön siis viimesin normaali punnaus viime kuun viimeseks viralliseks. Siis tavote jäi hieman vajaaks, mut nyt sitten paremmalla menestyksellä kesää kohti.

Tilanne nyt:
Laihdutus alkoi 14. tammikuuta
Tavoitepudotus: 10-15 Kg
Välitavoite 31.3.-08: -5kg
Välitavoite 15.6.-08: -10kg (lähtöpainosta)
Pituus: 156 cm
Pudotettu: - 4.5 Kg

Hieman on tullu herkuteltua, mut menee hormoonien piikkiin... Nyt sentään ne odotetut menkat alko, joten oottelen maanantaille miinusmerkkistä punnituslukemaa. =) Nyt yritän panostaa liikuntaan ja riittävään lepoon, ruokajutut tulee siinä kylkiäisenä. :)

Tosi hienoja tuloksia jauholakilla, limeonella, inalla yms! Hyvä hyvä!! :flower: =)

Tsemppiä kaikille!

Moikka! Mulla mennyt aika tavoitteiden mukaan, tänään rauhallista tahtia n. tunnin lenkki mutta illalla söin irtokarkkeja:) Kalorit jäi silti vajaiksi koska jätin iltapalaleivät väliin..tosi terveellistä:)

Myy: Toivottavasti saisit vaa'an missä saisit säännöllisesti luotettavia lukemia ja tietysti kokoajan pienenevi lukemia:) Mua kiinnosti heti noi vauvaviittomat, oon yrittänyt seelvittää että minkälaisia ne on, kun on hirmu vaikea keksiä ite sellasia mihin tollasilla pienillä ois motorisia valmiuksia.. Lähinnä mua kiinnostaa "maitoa" "Kakka" "pissa" ja "Väsyttää" tyyppiset viittomat..

Perlos: Mä aioin kukkua täälä ketjussa vielä kauan koska tavotteeseen on matkaa ja motivaatio on kova joten jos se on itsestä kiinni niin en jätä urakkaa kesken! Ja mun lopulliset tavotepäivämäärät on vasta tuolla loka-joulukuussa..

Nyt hyvää yötä!

Yhteistyössä