Huomenta!
Kirjotin eilen kahteen otteeseen pitkät sepustukset ja molemmat katosi bittiavaruuteen |O Nyt sitten uus yritys...
Perjantaina olin tosi ahistunut ja tympääntynyt ja totaalisen kyllästynyt tähän ainaiseen pisteiden laskuun... Päätin sitten että viikonloppuna en ressaa niitä pisteitä enkä muutakaan, jo ihan sen takia että oisin paremmalla tuulella eikä mies rukka ihan täysin minuun hermostuisi :ashamed: Ei tullut mitenkään hirveesti ämpättyä mut oli mukava välillä olla vaan ja syödä ruisleipää "huoletta".
Tissi on nyt vielä aamuisin pikku-ukolle kelvannut mutta ei muuten. Olen nyt sen surumielen ylipäässyt ja pystynyt ajattelemaan niitä positiivisia puolia. Nauroinkin eilen miehelle ku illalla pullosta maitoo annettiin ja sitä ei minulta suostu syömään, vain mieheltä, että nyt on sitten hänen vuoro illat kotona olla syöttämässä ku ei äiti kelpaa, ja minä voin huoletta lähtä illan viettoon. En tosiaan oo ollu vielä kertaakaan ja ukko 7kk
Mut ku ei vois vähempää kiinnostaa, aikanaan tullu tuolla baareissakin juostua ihan tarpeeksi. Aika aikaa kutakin. Ja niin siis imetystäkin. Ja eipä tuo meidän ainut lapsi tuu olemaan joten eiköhän tässä saa vielä siitä imetyksestä tulevaisuudessa nauttia.
No näin ollen sitten tästä aamusta lähtien mulla on käytettävissä 20 pistettä. En usko että tuo imetys kerran vuorokaudessa hirveesti kuluttaa joten nyt sit mennään noilla pisteillä. Huhhuh, mitenkähän mää selviän?? :$ Tuntuu ihan mahottomalta. Mutta pakko!!
Tänä aamuna paino sitten ei ollut sitä mitä toivoin, ei lähellekkään. Eli noussut oli ja paljon ja nyt painan 76,2kg. Tuon verran painoin maaliskuun alussa eli kuukausi taas junnattu ees takasi |O Tympii tympii... Ja hävettää :ashamed:
Mutta ei auta märinät markkinoilla, nyt vaan katse tulevaisuuteen ja uuteen laskuun. Mun ei tarvi mitään muuta ku pysyä pisteissä ni laskee paino, se vaan on niin pirun vaikeaa. Mut nyt on pakko, reilu kaks kuukautta enää ulkomaanmatkaan ja tahtoo siihen mennessä päästä edes lähelle tavoitetta. Vielä ehtii ja on mahdollista mutta ei enää kauaa.. Joten jos tuun tänne inisemään kuinka tekee mieli herkkuja ja kuinka vaikeeta niistä on muka pysyä erossa niin potkaskaa mua päähän :kieh: kyllä, ihan reilusti vaan =)
Kuntosalilla kävin eilen tekeen puolentoista tunnin reenin ja myös tänään oon menossa. Ja tänään aijon kuntopyörässä viipyä normaalia pitempään.
Kovasti odotan kevättä ja auringonpaistetta ni sais ittesä tuonne uloski helpommin B)
ina: Mahtavia sentti pudotuksia sulla!!! Määki aina kerran kuussa mittailen vatsan, lantion ja reiden ja alussa ne mukavasti pieneni mutta nyt on taas jämähtäny paikalle. Mut marraskuusta vyötärö -10cm, lantio -11cm ja reisi -7cm. Kauheita lukuja, kyllä sitä on ollu kunnossa sillon :ashamed:
Tsemppiä kaikille tähän uuteen viikkoon!! Palaillaan :wave: