PERJANTAINA TEHTIIN RINTOJEN KOHOTUS+SUURENNUS, KYSYTTÄVÄÄ??

  • Viestiketjun aloittaja ex-lärppänä
  • Ensimmäinen viesti
tissi
mä haluaisin pelkän kohotuksen.. eli ei mitään kisä juttuja miun ihon alle.. mutta rahaa pitäisi saada. antaisikohan ne pankista lainaa. ottaahan ihmiset autolainaakin. miksi ei sitten tissi lainaa :) itelläni D 80. eli ei tarttee suurentaa todellakaan. imettää en ole SAANUT. mutta nää roikkuu. ja häiritsee.. olisi kiva pitää paitoja ilman liivejä :) paljonhan pelkkä kohotus olisi.?? hyymmm
 
tissi korjaa
Alkuperäinen kirjoittaja tissi:
mä haluaisin pelkän kohotuksen.. eli ei mitään kisä juttuja miun ihon alle.. mutta rahaa pitäisi saada. antaisikohan ne pankista lainaa. ottaahan ihmiset autolainaakin. miksi ei sitten tissi lainaa :) itelläni D 80. eli ei tarttee suurentaa todellakaan. imettää en ole SAANUT. mutta nää roikkuu. ja häiritsee.. olisi kiva pitää paitoja ilman liivejä :) paljonhan pelkkä kohotus olisi.?? hyymmm
lisä juttuja
 
ei pie olla ennakkoluuloinen
Alkuperäinen kirjoittaja .:
missä helsingissä saa silkkarit 5000???? Mä olin ihan varma et joutuu viroon. Mä haluan myös vähän täytettä, mut vasta toisen lapsen jälkeen.
kaveri makso 4000e virossa silikoneista. ja oli ihan suomalainen klinikka. verotuksen takia vain virossa. tisseille takuut ja kaikki sai. eikä oo ollut ongelmaa. suomessa tutkivat eka ja jälkitarkastuskin suomessa. matkakin kuulu hintaan.. hyvä palvelu.
 
cb
Ymmärrän sen että jotkut jännittää potilastakuiden ym. takia. Mutta sitä en tajua miten voi luulla suomalaisten kirurgien olevan jotenkin taidokkaampia kuin virolaiset. Helvetin hyvä esimerkki Laatukirurgialla: http://www.laatukirurgia.fi/jyri.html
 
vierailija
Saanko kysyä minkä ikäinen olet? itseänikin kiinnostaisi, mutta koska jo luonnostaan olen pienesti varusteltu, niin jännittää lähipiirin ja työympäristön kommentit äkillisestä suurennoksesta. Vaikka en mitään isoja todellakaan halua, mutta kauniit luonnolliset reilu B-koon rinnat, jolloin vaatteetkin istuisivat nätimmin.. Ja toisaalta ehkä toinen lapsi vielä toiveena tulevaisuudessa, joten saatan antaa asian vielä odotella jonkin aikaa..
 

Yhteistyössä