Mitä tyyppi tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oona34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oona34

Vieras
Yks tyyppi samasta kylästä pyysi mua kaveriks facebookissa ja tein hänen kanssaan treffit hänen kotiinsa. En mennyt loppuun asti vaan jänistin lopussa. Vei mut kotiin kun huomasi ettei saakaan. Lähdettäessä sanoi, että palaillaan. Seuraavana päivänä chattaili facebookissa ja laittoi teksin: Ehkä me ollaan sen verran erilaisia et ei varmaan kannata näkyillä enää.

Vastasin juu:) ja poisti sen jälkeen mut kavereistaan. Mitä tarkoitti tolla ja miksi piti laittaa vielä tuollainen viesti vaikka ei oltu sovittu mitään päivää jolloin nähtäis. Ois vaan voinut unohtaa mut.

Suuttuiko mulle kun en antanut vai kokeiliko vielä kepillä jäätä että olisin tullut panemaan hänen luokseen ja ilmaissut ettei ollakaan niin erilaisia? Tuli vaan ekaks mieleen, että toi ois sellainen viimeinen yritys kun ois voinut vaan olla ottamatta yhteyttä ja sitten kun vielä poisti mut kavereistaankin. On kyllä kauheessa pelimiehen maineessa kuulin eilen vasta tutuilta. Hyvännäköinen, superhyvä urheilussa ja jännittävässä ammatissa. SIIS KYSYMYS TARKOITTIKO ERILAISUUDELLA SITÄ ETTÄ EN OLE NIIN VAPAAMIELINEN KUIN HÄN JA EI VIITSI TUHLATA MUHUN AIKAA JOS EN KERRAN ANNA?

No mä ajattelisin että se "erilaisuus" oli vain tekosyy. Ja tarkoitti ehkä sitä ettet välttämättä itse pane kaikkea mikä liikkuu, toisin kuin hän. Ja ihan selkee homma, että kaipasi vain seksiseuraa.

Minusta taas on aika reiluakin sanoa suoraan, ettei kannata näkyillä. Näin toinen ei jää turhaan odottelemaan yhteydenottoa tai haaveilemaan, että suhteesta kuitenkin tulisi jotain. Sinä et ilmeisesti vastannut hänen odotuksiaan eikä hänkään tainnut ihan vastata sinun odotuksiasi, joten varmasti molemmille parempi näin.

Totta ja olisi heti pitänyt uskoa varoitusmerkkejä siitä että haluaa mut vain sänkyyn. Treffit ei sopinut muualle kuin hänen kotiinsa, hän oli muka väsynyt ja halusi mun istuvan sen takia sängylle, lisäksi vei mut heti kotiini kun huomasi etten suostu seksiin loppuun asti, piti mua ujona, ei halunnut oikein jutella mistään vaan heti yritti kellistää mut sänkyyn...

Jätkä yrittää sillä erilaisuudesta puhumisella vaan näyttää, ettei häntä muka harmita se, ettet antanut heti. Itse kerran ollut vastaavassa tilanteessa, jossa mies oli pyytänyt mun tietämättä myös kavereitaan "helpolla panolle", mikä meteli siitä syntynytkään, kun selvis, etten ainakaan.

Treffit ei sopinut muualle kuin hänen kotiinsa, hän oli muka väsynyt ja halusi mun istuvan sen takia sängylle, lisäksi vei mut heti kotiini kun huomasi etten suostu seksiin loppuun asti, piti mua ujona, ei halunnut oikein jutella mistään vaan heti yritti kellistää mut sänkyyn...
Ihmetyttää kyllä kovasti, miten tällaisen kohtelun jälkeen vielä voi olla epäselvää, mitä mies halusi ja mitä mahtaa tarkoittaa... Ei kait tuota nyt enää selvemmin voi ilmaista, että p****n perässä ollaan.

Parempi jo alussa selvitä ettei toinen ole samoilla linjoilla seksin suhteen. Koeajo kun on aika tärkeä.. hyvä seksi voi potkia eteenpäin muutenkin.
Reilua kuitenkin ilmoittaa ettei tule mitään.

Voi kauheeta. Yks osa-alue on parisuhteessa seksi. Jos sitä ei alussakaan irtoa, niin ei tarvi haikailla enää vuoden jälkeen seurustelustakaan. :)

Ja tuliko mieleen ettei teillä löytynyt puhuttavaa ja poika päätti sitten kokeilla toista keinoa tutustua? ;) Olettehan te erilaisia jos ei puheenaiheita löydy alussakaan. Ei kannata maalata piruja seinille..

Yhteistyössä