Mä synnytin just kuolleen sikiön. Oli menny jo jokin aika sitten kesken. Neuvolassa ei kuulunut sykettä niin siitä sitten tuli lähtö sairaalaan. Nyt vielä pitäis loput istukasta saada ulos.
Olen niin pahoillani @Iik88 , aivan järkyttävää ja niin surullista ja epäreilua. Toivottavasti saat tukea myös oikeassa elämässä, täältä kuitenkin valtavasti virtuaalihaleja ja osanottoa. Näin ei saisi käydä kenellekään eikä varsinkaan hoitotaustaiselle.
Meni totaalisesti ihon alle tämä uutinen, niin monta kertaa pelännyt tuota ennen dopplerin käyttöä/neuvolakäyntiä.
Sinähän olet viime aikoina kirjoittanut menettämisen pelosta jne, vaikka näillä viikoilla pitäisi olla todella harvinaista... Äidinvaisto on ihmeellinen.. ehkä sun keho jo tiesi ja täällä mm minä totesi, että tosi epätodennäköistä. Olen pahoillani
Mä synnytin just kuolleen sikiön. Oli menny jo jokin aika sitten kesken. Neuvolassa ei kuulunut sykettä niin siitä sitten tuli lähtö sairaalaan. Nyt vielä pitäis loput istukasta saada ulos.
Eikä miten voi olla tottakaan Aivan kamalaa, niin surullista ja epäreilua, eipä tällaseen oikein sanoja ole mutta olen todella pahoillani että joudut tuollaisen vielä kokemaan. Tuntuu niin epäreilulta hoitotaustaiselle erityisesti ja menetyksiä kokeneelle