Raskaus sekottanu jonku pään vähä liikaa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄitinäNeljälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄitinäNeljälle

Vieras
Ei helvetti ku ei oikee tiiä pitäskö tässä itkeä vai nauraa.... Hahhhahh... :D

Facebookissa yksi raskaana oleva ystävä on vaan niin huomionhaluinen et se käy hermoille, en oikee ees tiiä miks se käy hermoille, mut sellanen tyyppi joku kertaa JOKA IKISEN asian siellä, todella henkilökohtaisia asioita ja siis yksinkertaisesti KAIKEN mahdollisen. :D Ja että tää koko maailma pyörii sitten HÄNEN JA HÄNEN raskauden ympärillään.. :D Joka päivä selostaa kaikki raskaus tuntemukset ja on tää niin raskasta olla raskaana, mutta samalla hehkuttaa jatkuvasti kuinka ihanaa hänellä onkaan. 20 päivitystä päivässä ja JOKA IKINEN PÄIVÄ JA AINA NIITÄ HELVETIN OMIA JUTTUJA JA OMIA RASKAUSHOMMIA ja siis ... Haloo???!!! :D

Esikoinen on iso juttu, tiietään, mut rajansa kaikella!!!!! Must tuntuu et koko facebook lista ELÄÄ SITÄ HÄNEN RASKAUTTAAN.

Ja joo tiiän, voin poistaa hänet kaverilistaltani mutta en viitsi. Ja voin toki olla lukemattakin niitä juttuja, mut aina etusivu täynnä niin jaa-a..

Sainpahan avautua, kiitos ja kumarrus ......

Mulla pari kaveria ketkä päivittävät tilaansa jatkuvasti ja kertovat kaikkea mahdollista omasta lapsestaan. Se on niiiiin rasittavaa!! Milloin on "sanatriviaa", kaikkien pitää arvata mitä mikäkin sana tarkoittaa mitä kersa on suustaan päästänyt, milloin on muuten vaan kehuttu kun kakara on niin maailman fiksuin kaksivuotais jne. Toinen taas ottaa lapsestaan (vauvasta) kuvia hienoissa vaatteissa ja niitä kuvia pitää kehua ja äiti sit tietysti ihan täysillä mukana luulee et hänen lapsensa on se maailman söpöin ja myöhemmin maailman halutuin mies maailmassa.... Plääh!

Raskautta pitäisi hävetä kun se kertoo että on tullut nussittua. Vaatteilla piilottaa pitäisi raskautensa niin pitkälle kuin pystyy eikä sanallakaan mainita!

Minua ärsyttävät sellaiset tilanteet, niin kuin täällä yksi tuleva äiti kertoi yöllä, että joku on heidän ovensa takana koputtelemassa. Hän ei voinut mennä kurkistamaan ikkunasta kuka siellä oli, kun oli raskaana (oli siihen muitakin syitä, mutta mainitsi tuonkin). En jaksanut kysyä miten raskaus esti katsomasta ikkunasta:D

[QUOTE="Terttu";22848891]Raskautta pitäisi hävetä kun se kertoo että on tullut nussittua. Vaatteilla piilottaa pitäisi raskautensa niin pitkälle kuin pystyy eikä sanallakaan mainita![/QUOTE]

ja ne syntyvät lapset pitää opettaa häpeämään kanssa.

Ei tarvi poistaa kaverilistalta jos ei halua, ne ko. kaverin kirjotukset saa piiloonki ni ei täytä koko etusivua. Mä tein näin yhelle "kaverille", ku en jaksanu lukea kännijuttuja ja kaikenmaailman sovellusten tuloksia ym.

Hehe söpöä, toinen on innoissaan. Vähemmän söpöä oli kun yksi "kaveri" (yhen kerran nähty) päivitti minulle valkovuotonsa koostumusta päivittäin ja jankutti kysymystä voiko olla raskaana.
Mutta nyt tiedän kaiken hänen valkovuodostaan, verensekaisuudestaan sen koostumuksesta ja ulkonäöstä, kaiken hänen rintojen muutoksista ja tietysti jälkivuotoasiat :)
Ihanaa :heart:

Joo no tää ihminen kertoo kaiken mitä tapahtui neuvolassa/lääkärissä jne.. :D Kaikki NEkin asiat joita en itse kertoisi vaikka maksettaisiin/ en kehtaisi kirjoitella moista. Joka päivä kirjoitetaan minnesuuntaan vatsaan vauva sattui potkaisemaan ja en edes viitsi kertoa täällä kaikkea, mutta siis kirjaimellisesti en tiedä nauttiiko ihminen enemmän todellisuudessa raskaudestaan, vai saamastaan huomiosta . Samalla mietin ketkä idiootit jaksavat joka kerta toisensa jälkeen viellä kommentoida näitä idiootti juttuja.
Siis itseäni ainakin hävettäisi kirjoittaa tuollaista, tiedän sen ettei kaikkia ihmisiä kiinnosta minun lapseni ja minun raskauteni. Olisi äärimmäisen noloa selostaa tilannetta kaikille. Ja miksi ihmeessä kertoisinkaan?

Tää ihminen varmaan romahtaisi jos ei olisi facebookkia ja ei voisi näitä asioita kaikille kertoa. Mutta íhmettelen vain mitä elämää se on että kaikki asiat kerrotaan...

Vähän pientä raskaus fiilistelyä kyllä, ei ihan pientäkään.... :D

[QUOTE="tööt";22849562]Yksinkertaisinta on estää tyypin postaukset omalle seinälle, loppuu mieliharmi[/QUOTE]

Mutta sitten ei olisi tullut keskustelua asiasta.

Saa kai sitä mainita, mikä ärsyttää. Ja pitääkin mainita. Sehän olisi ihan tylsää, jos sen estäisi.

Ja ainakin tosi tylsää ehdottaa sen estämistä!!!

Välillä pitää saada purnata tosi typeristä aiheista ilman ärsyttäviä järkeviä neuvoja :D
Ärsyttävän järkevät ihmiset on niin ärsyttäviä :)

Vähemmässäkin määrin toi on ärsyttävää. :) Minusta tuntuu, että taitaa olla ihan hyvä, että näitä juttuja kirjoitetaan tänne, niin ehkä joku asianomainen saattaa huomata, ja hiffata tehdä pientä itsetutkiskelua...

Mun mies ei oo raskaana, mut on näyttänyt tänäänkin kirjoittaneen 10 avausta lanaamisesta ja lumesta + kommentoinnit aiheeseen+ valokuvia ja videoita aiheeseen liittyen :D On vissiin talvi pistänyt piän sekasi.

No mun mielestä on vaan tosi outoa kerrata jopa kohdunsuun tilanteet ym facebookissa. Mielestäni aika omituista että joku ihminen haluaa kertoa niinkin henk.koht. asioita FACEBOOKISSA? Ymmärrän et kavereille voi kertoo jos kahvittelee ja pyörii niidenkaa, mut et sellasii juttuja kirjotetaan siis koko facebookin nähtäväksi, ei voi olla kyse muusta kun äärinmäisesta huomionhakuisuudesta..

Ja siis kyllä mielestäni jo se on outoa että päivittää sitä omaa raskauttakaan/ vauva juttuja kymmeniä kertoja päivässä. Eli tulee samaalla sellainen olo ettei ihmisellä ole elämässä muutakun se facebook ja se huomion kerjaaminen.

Voin vain kuvitella mitä se tulee olemaan synnytyksen jälkeen, kerrataan varmaan jokainen asia ensimmäisestä supistuksesta eteenpäin .. :D Hahhah.. Ja romantisoidaan asiaa viellä vahan "hiki valui poskella mutta kulta piti kädestä kiinni ja ja hoki että, jaksa...-jaksa viellä.... " Hahhahhh :D

Yhteistyössä