facebook mammat jotka selostaa koko elämän naamakirjassa ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jurlikka83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";23297665]no entäs kun yks kaveri postaa joka päivä joka ikisen kappaleen sinne, mitä kuuntelee youtubessa :O ja yli puolet on jotain antti tuiskua :D siis okei jos löytää hyvän biisin niin mikäs siinä jaa ihmeessä, mutta että joka päivä ne samat biisit ja niitä on seinä täys :D päivitykset sinällään ihan mielenkiintosia hänellä, että harmittaa estääkään, mutta ärsyttää kun etusivua aina täys antti tuiskua :@[/QUOTE]

no onko käyny mielessä et se ehkä pitää siitä tuiskusta?

Minuakaan ei häiritse nuo vauva/lapsipäivitykset.
Enemmän ärsyttää sellaiset kuten " Hirvee krapula,en juo enää koskaan!" jne., taikka seurustelevan pariskunnan vuoropuhelu fb:ssä, jossa kaikki on sellaista kaksimielistä.. HUOH!

Te joilla ei tälläsiä fb kavereita ole, tuskin ymmärrätte ihan tämän perusteella sitä pointtia. Mun mielestä pelkästään se on ihmeellistä et selostetaan kuinka super mammoja ollaan ja parisuhde loistaa ja lapset on maailman fiksuimmat lapset jne, raskaudet on malliraskauksia ja synnytykset on kympin suorituksia. Silti roikutaan päivästä toiseen facebookissa selostamassa tilannetta, kyllä sitä aikaa riittää tulla tunnin välein selostamaan mitä tapahtuu. Totuus on oikeasti vaan se, että nuo roikkuu siellä facebookissa ja kun tylsää on niin kohentaa omaa mielialaa tuolla. Ja hakee sitä huomioo siellä sitten.
Ei oo mitää pahaa nauttia elämästä ja vauvoista, niin minäkin nautin. Mut on vähän naivia kirjottaa noit kaikkia juttuja niille 300 kaverille. Mun mielestä. Ja ei siinä mitään jos välillä selostaa ja kertoo, mut jos se on 20 päivitystä päivässä tunnin välein ja kerrotaan jokaikinen juttu, nii tulee sellanen olo et mihin hittoo tää maailma on mennyt

Mieheni on lukenut tämän saman ihmisen päivityksiä ja sanoi mulle tuossa joku aika sitte, et herranjumala jos mä kirjottelisin mun miehestä sellasia juttuja mitä hän kirjottelee omastaan :D Oikeasti, tai kirjottelisin meidän perheestä kaiken sinne . Ei se tuntuis enää ollenkaa normaalilta, et kaikki tietäs kaiken meistä.. Siis on aivan eri asia puhua puhelimessa ja kertoa kavereille päivän juttuja (myös niitä Aatu kävi tänään ekaa kertaa pissalla potalla), mut tollanen et kerrotaan kaikki VUOROPUHEETKIN facebookissa.. "Istuimme sohvalla ja Jarmo sanoi että....... ja minä siihen sitten että......" ja sit sellanen et jos oma ukko kehuu sua kauniiks tms nii sellanenki tullaan ensisijassa kertomaan. ja just sellasta jatkuvaa itse kehua. Sano vaan ihan suoraan että sulla on omasta mielestäsi maailman kaunein vauva maha, ei tartte tulla päivittää näitä "naapuri tuli vastaan pihalla ja tuli taputtelemaan mahaani ja sanomaan "sulla on kyllä tosi kaunis tuo vatsa, oikeen hyvän muotonen" "no, onhan tuo maha kyllä aivan ihana" <3 ".........

Nyt on ainakin 3 aloitusta jossa valitetaan FB:n tilapäivityksistä.

Blokatkaa liikaa päivittelevät ihmiset tai sulkekaa FB tili. Aikasta simppeliä. Tai sitten vaan antakaa toisten päivitellä. Tuskin se on kovinkaan paljon teidän elämästä pois. Jokunen sekuntti kun selaatte sivua alas päin ohittaen heidän päivitykset.

Yhteistyössä