Hahha, siis VOI LUOJA sentääTätä tää sit nykyää vissiin. Eipä tulis koskaa mieleenikään.
Itsekin kiva joskus kirjoittaa jotain, jos ollaan tehty jtn mukavaa tms mitä ei yleensä JOKA päivä tuu tehtyy, mut en ymmärrä näit kavereita jotka on SUPER äitejä, mut kuitenkin ehtii nuokkuu naamakirjassa KOKO päivän, koska siellä selostellaan joka ikinen arjen pieni askare aamupuuron keitosta kylpyhetkeen ja päiväuniin, päiväkahveihin, ulkoiluun, illalla ehkä saunahetkeen ja siinä välissä sit kaikki "esikoinen oli aivan vallattoman ihana kun tuli ja sanoi että" tai "on tuo meidän pieni vauva maailman ihanin kyllä, niin helppo äidin enkeli".
Ja sit tulee JATKUVASTI tätä piilovittuiluu et esim. " on tuo meidän kuopus hirmu helppo tapaus, en kyllä kestäisi jos meillä olisi joku koliikki vauva tms" . Tai esim. "mulla tota maitoa kyllä riittäis vaikka 5 vauvalle, onneks, olis tosi kauheeta jos sitä maitoo sais kokoajan stressailla et tuleeko". Kun kuitenkin on ihmisii joiden vauvoilla on koliikkia tai maitoa ei kunnolla tule (hänenkin kaveripiirissään).
Joo ja tyhmäähän tää on tänne tulla kirjottelee kuinka fb päivitykset ärsyttää, mut mitäpä tuosta.
En osaa noita oikein piilovittuiluna nähdä. Siis jos ihminen on tyytyväinen johonkin asiaan mikä sujuu ja myöntää oman heikkoutensa siinä jos se homma ei sujuisi. Enemmänhän se kuulostaa hatunnostolta heille jotka jaksavat vaativammissa tilanteissa.
Itse pitkään välttelin kirjoittamasta fb:iin juuri mitään koska oikesti elämäni pyörii tällä hetkellä juurikin lasten, kodin ja perheen ympärillä. Toki tämäkin tekee sitten sen että minua varmasti helposti ollaan pidetty jonain kyylänä joka on koko fb:ssa vain saadakseen salaa seurata toisten elämää.
Kuitenkin tällä hetkellä tuolla on paljon kavereita, niitä koulukavereitakin aikojen takaa, joilla on samaa elämäntilannetta lasten, näiden sairasteluiden yms kanssa. Eli olen antanut itselleni luvan keskustella profiilissa vaikka näistä tylsistä korvatulehduksista, lasten kommunikoinnista jne. Ne joita ei kiinnosta voivat sitten vapaasti hypätä ohi.
Lasten kuviakin minulla on paljon. Ihan syystä että sukulaiset asuvat toisessa maassa eikä tuota kuopustakaan ole livenä nähnyt kuin isäni ja yksi siskoista, muista en tiedä koska mahtavat nähdä vai tulevatko näkemään ikinä. Eli lähinnä ne kuvat on tarkoitettu näille sukulaisille, mutta toki saa katsella muutkin. En kuitenkaan oleta että jokaisen kaverin täytyy kehua noita kuvia aina kun niitä ilmestyy.
Lasten mukahauskat jututkin voivat omata jotain isompaa merkitystä tutummille ihmisille.
Mutta juu, ymmärrän sen "väsymyksen" jos joku kaveri päivittää tosissaan profiiliaan sen 32 kertaa vuorokaudessa kertoen siinä suurinpiirtein jokaisen vaipanvaihdon ja välipalan.