facebook- miksi jotkut selostaa siellä koko elämänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Claudia_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";23842104]Mut voi ne facebookista poistaa, sehän oli tässä aiheena.. Niin ei tartte lukea niitä juttuja.. Mä oon poistanu monia ja estänykkin monta sitten, ettei ne löydä mua ees.. Ei voi pyytää uudelleen kaveriks...[/QUOTE]

samoin joutunu tekemään.Ei sukulaisuus sitä estä

mua ei sinänsä häiritse se että ne selostaa tarkasti mitä niitten elämässä tapahtuu mutta jatkuva valittaminen, uutisten linkittäminen tai arvausleikit ei nappaa. tai jos samasta aiheesta tekee sata eri päivitystä, esim. "nyt maistuisi kahvi", "meen keittää kahvii", "aah..kahvii..". :D loistava tuo piilotus.

Musta taas on mielenkiintoista lukea toisten elämästä :D
Eikä edes ärsytä, vaikka joku päivittäisikin jatkuvasti. Johtuu kai siitä, että haluan oikeasti tietää mitä heidän elämässään tapahtuu.

En jaksa enää.. tuota jatkuvaa itkua ja huutoa. Olen ihan hajalla. Nytkin vauva huutaa kurkku suorana sängyssään. Se ei nuku, sillä ei ole nälkä, vaippa on vaihdettu. Vauva on 3kk ikäinen ja tämä on ollut tällaista koko ajan. En saa mitään iloa vauvasta. Olen vangittu tänne kotiin kun ei tuon kanssa voi lähteä mihinkään kun se huutaa vaan. Kauhea syyllisyyskin painaa, kun en osaa olla hyvä äiti. Odotin vauvaa niin innolla ja rakkaudella ja nyt olenkin tällainen. Haluan kuolla, elämässä ei ole mitään järkeä enää. En saa nukuttua enkä syötyä.

Perhetyöntekijä käy kerran viikossa kaksi tuntia kerrallaan, ei siitä ole apua. Neuvolassa sanotaan että vauvat itkee.

Olen niin hirvittävän väsynyt.. Tuleva kesä ei tunnu miltään.

Nukahtais vaikka huutoonsa tuo vauva tuonne. Mun tekee mieli jättää se tänne huutamaan ja lähteä, ihan mihin vaan. En tietenkään niin tee, kunhan ajattelen.

Mulla on fb:ssä kavereina pariskunta jotka välillä päivittelevät suolentoimintaansa tai seksitouhujaan
(tyyliin: Hyi kun koko kämppä haisee kun *** kävi paskalla TAI klo 22.00 Nyt panettaa -> 22.07 Tulipa nälkä "iltajumppien" jälkeen :D)
Ja joo, ovat piilotettuina mutta välillä kun haluan huvittaa itseäni käyn kurkkaamassa seiniä ja sama meno tuntuu jatkuvan :laugh:

[QUOTE="vieras";23841611]Mä olen tässä nyt seurannut yhden tuoreen äidin päivityksiä. Voiko jonkun elämä olla niin tyhjää, että pitää kaikki puklutkin päivittää?? Herranjumala sentään, lapsi täytti eilen 4 kk ja 4 päivää!!! IHQ!!![/QUOTE]

Voiko jonkun elämä olla NIIIIIIN tylsää et jaksaa seurata noin aktiivisesti TOISTEN elämää!!!!

Mä en ole Facebookissa mutta miehen sivuja joskus kattelen niin sen ne sivut on aina ihan täynnä jonkun naisen linkittämiä youtube videoita ja tekstinä "ihana biisi,tulee kesä 2005 mieleen","tää on sulle Pena!","tän biisin tahdissa on hyvä siivota" tms. Ja noita on varmaan miljoona päivässä.Luulis että ois parempaakin tekemistä,esim. pyöriä kaksplussalla :D..Ei mut oikeesti,tuskin kukaan noihin edes enää kiinnittää mitään huomiota kun niitä tulee koko ajan ja tullut jo vuosia.:rolleyes:

Yhteistyössä