O
Oona34
Vieras
Yks tyyppi samasta kylästä pyysi mua kaveriks facebookissa ja tein hänen kanssaan treffit hänen kotiinsa. En mennyt loppuun asti vaan jänistin lopussa. Vei mut kotiin kun huomasi ettei saakaan. Lähdettäessä sanoi, että palaillaan. Seuraavana päivänä chattaili facebookissa ja laittoi teksin: Ehkä me ollaan sen verran erilaisia et ei varmaan kannata näkyillä enää.
Vastasin juu
ja poisti sen jälkeen mut kavereistaan. Mitä tarkoitti tolla ja miksi piti laittaa vielä tuollainen viesti vaikka ei oltu sovittu mitään päivää jolloin nähtäis. Ois vaan voinut unohtaa mut.
Suuttuiko mulle kun en antanut vai kokeiliko vielä kepillä jäätä että olisin tullut panemaan hänen luokseen ja ilmaissut ettei ollakaan niin erilaisia? Tuli vaan ekaks mieleen, että toi ois sellainen viimeinen yritys kun ois voinut vaan olla ottamatta yhteyttä ja sitten kun vielä poisti mut kavereistaankin. On kyllä kauheessa pelimiehen maineessa kuulin eilen vasta tutuilta. Hyvännäköinen, superhyvä urheilussa ja jännittävässä ammatissa. SIIS KYSYMYS TARKOITTIKO ERILAISUUDELLA SITÄ ETTÄ EN OLE NIIN VAPAAMIELINEN KUIN HÄN JA EI VIITSI TUHLATA MUHUN AIKAA JOS EN KERRAN ANNA?
Vastasin juu
Suuttuiko mulle kun en antanut vai kokeiliko vielä kepillä jäätä että olisin tullut panemaan hänen luokseen ja ilmaissut ettei ollakaan niin erilaisia? Tuli vaan ekaks mieleen, että toi ois sellainen viimeinen yritys kun ois voinut vaan olla ottamatta yhteyttä ja sitten kun vielä poisti mut kavereistaankin. On kyllä kauheessa pelimiehen maineessa kuulin eilen vasta tutuilta. Hyvännäköinen, superhyvä urheilussa ja jännittävässä ammatissa. SIIS KYSYMYS TARKOITTIKO ERILAISUUDELLA SITÄ ETTÄ EN OLE NIIN VAPAAMIELINEN KUIN HÄN JA EI VIITSI TUHLATA MUHUN AIKAA JOS EN KERRAN ANNA?