J
jeevis
Vieras
Eli tarina on tämä. Olin joku aika sitten töissä eräässä firmassa, ja ihan hyvää pataa lähiesimieheni kanssa. Eli ei riitaa, ei mitään. Pidin hänestä, mielestäni hän oli mukava tyyppi, ja hän pyysi mut jopa naamakirja kaveriksi. No, ennen koe-ajan loppua sain kuitenkin potkut, ja lähiesimieheni myönsi, että oli sanonut henkilöstöpäällikölle, ettei usko minun viihtyvän töissä jne. No, minullahan oli sitten tosi paha mieli, ja kirjoitin naamakirjassa lähiesimieheleni ihan mukavan kirjeen postilaatikkoon, jossa lopuksi vielä käskin sanoa terkkuja kaikille tutuille. Kirjeessä pohdin, kuinka paha mieli oli, ihan ystävä-tasolla siis vuodatin, en vittuunuksissa. Esimies vastasi kirjeeseen, jossa lopussa sanoi, että kai me vielä voidaan olla tekemisissä. Vastasin hänelle, että voidaan, mutta mulla menee hetken kyllä sulatella tätä pettymystä, etten ehkä ihan heti pysty olla parasta kaveria, mutta aikanaan. No, tämän jälkeen meni pari päivää kun poisti esimies minut omista kavereistaan. Olin aika hämmentynyt, mutta kohautin olkiani. Tänään menin pitkästä aikaa vanhaan sähköpostiini, joka on myös naamakirja sähköpostini, ja sinne oli tullut viesti että "Maija Meikäläinen on lisännyt sinut ryhmään "tylsät". (Maijalla tarkoitan siis lähiesimiestäni) Tämä siis ehkä pari päivää ennen kuin poisti kavereistaan, eli juuri kun kävimme kyseisen kirjeenvaihdon. Mulle tuli tosi paha mieli asiasta. MUNHAN ois pitänyt olla loukkaantunut ja vihainen, eikä sen! Tää meni ihan väärinpäin mun mielestä. No, pitkä tarina, mutta toivottavasti joku jaksoi lukea. Tän päivän oon nyt miettinyt pääni puhki toisen käytöstä, mutta ei vaan käsitä.