SunKenes nyt pitää ottaa asioista selvää, ennenkuin nolaa itsensä lopullisesti.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006671029.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SunKenes nyt pitää ottaa asioista selvää, ennenkuin nolaa itsensä lopullisesti.
kyllä,kyllä lue viestini numr:27Ja liittys uskontoon nyt miten? Ei uskovaiset eläkkään missään haavemaailmoissa, kai sitä muutenvaikin voi rukoilla ilman että uskot yksisarvisiin???
Eli et osqq vastata kysymyksiini. Eli voitin 1-0.kyllä,kyllä lue viestini numr:27
Mulle on ihan sama onko joku uskossa vai ei kunhan sitä uskontoa ei tyrkytetä mulle. Moni uskovainen ei hyväksy ei-uskovia, miksei? Keskittyisi siihen omaan uskoonsa ja antaisi muiden olla rauhassa. Mitkään h e lvetillä uhkailut tms. ei tehoa muhun koska en usko sellaiseen. Olen vallan tyytyväinen omaan elämääni näin ja jos sallin uskovaisen omaa rauhassa uskonsa kanssa, niin saa kyllä luvan se uskovainen antaa mun elää rauhassa.
Nolaa ihmeessä itseäsi vielä lisää. Tätä on hauska seurata.
Samoin.Nolaa ihmeessä itseäsi vielä lisää. Tätä on hauska seurata.
persut on perseestä
@Elena777 sentään yrittää sulle asiaa upeasti selittää, sen sijaan kun sinä _aivan itse_ jatkat turhanpäiväistä vänkäämistä koska a) sä et halua ymmärtää b) sua vi tu ttaa se että joskus joku muukin on oikeassa kuin sinun per####i tai c) sulla on vaan joku ongelma jonka purat toisiin etkä kye ajattelemaan selkeästi mitkä asiat ovat oikein ja mitkä väärin.Nolaa ihmeessä itseäsi vielä lisää. Tätä on hauska seurata.
Ei tietenkään kun niillähän on taatanan uskoAi että sootanan palvojia ei saa haukkua uskonnottomiksi?
Mistä tiedät ettei sillä jumaluudella ole nimeä?Rauhantunne voi vallita myös vaikka ei ole uskovainen millään tavalla.
Korkeampi voima on olemassa. Se ei ole sitä tai tätä. Sillä ei ole nimeä, se on.
Sitä ei voi ajatella, koska se ei ole ajatuksen tuotetta.
Se on sanoinkuvaamatonta autuutta. Kaikkiallista rakkautta, rauhaa, hiljaisuutta.
Kun se kohdataan ilman ajatuksia, vallitsee ykseys, jossa ei ole sinua, eikä minua, eikä mitään muutakaan. On vain se olevaisuudessa. Kaikkiallinen rakkaus.