V
vierailija
Vieras
Ai että sootanan palvojia ei saa haukkua uskonnottomiksi? Eikä heteroita hoomiksi eikä kaikkia naisia huo kiksi?Eihän saatanan palvojat ole uskonnottomia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai että sootanan palvojia ei saa haukkua uskonnottomiksi? Eikä heteroita hoomiksi eikä kaikkia naisia huo kiksi?Eihän saatanan palvojat ole uskonnottomia
Sun kannattais lukea ajatuksen kanssa se mitä Halla-aho asiasta sanoi.Jaa niinkuin persujen mielestä kuuluu, ettei suostumusta seksiin tarvita?
Ai että sootanan palvojia ei saa haukkua uskonnottomiksi? Eikä heteroita hoomiksi eikä kaikkia naisia huo kiksi?
Ai mestarin sanaa pitää kuunnella? Puolue kuitenkin sitä mieltä, ettei tarvi. Kannattajat sitä mieltä, että kysyminen on liian hankalaa.Sun kannattais lukea ajatuksen kanssa se mitä Halla-aho asiasta sanoi.
Kannattaa sen takia, että vältyt näiltä väärinkäsityksiltä sitten myöhemmin.Ai mestarin sanaa pitää kuunnella? Puolue kuitenkin sitä mieltä, ettei tarvi. Kannattajat sitä mieltä, että kysyminen on liian hankalaa.
Ei se ole väärinkäsitys, että persut eivät kannata suostumukseen perustuvaa seksiä. Vai onko kanta muuttunut?Kannattaa sen takia, että vältyt näiltä väärinkäsityksiltä sitten myöhemmin.
Niin mutta hän perusteli kantansa, jätit vissiin perustelut lukematta?Ei se ole väärinkäsitys, että persut eivät kannata suostumukseen perustuvaa seksiä. Vai onko kanta muuttunut?
No näköjään jätti tai ei osaa lukea selvää suomenkieltä.Niin mutta hän perusteli kantansa, jätit vissiin perustelut lukematta?
Tota. Nyt puhutaan siitä, tarviiko seksiin suostua. Totta kai sen voi perustella tosi hyvin, mutta olen silti sitä mieltä, että tarvitsee. Ja persut vastustavat.Niin mutta hän perusteli kantansa, jätit vissiin perustelut lukematta?
Sitä paitsi ihminen, jota sinä kutsut Mestariksi, ei sanonut olevansa asiaa vastaan kokonaisuudessaan vaan suhtautuvansa aloitteeseen skeptisesti, koska...? Niinpä...sussa on se hupaisa piirre, että vedät mielelläsi johtopäätökset, mutta et vaivaudu lukemaan asioita kokonaisuudessaan ennenkun alat huutelemaan toisiin pöytiin mielipidettäsi.
Kerro minulle omin sanoin, miksei suostumusta seksiin tarvita.No näköjään jätti tai ei osaa lukea selvää suomenkieltä.
Älä sotke mua teidmn juttuihin!Kerro minulle omin sanoin, miksei suostumusta seksiin tarvita.
Ei, nyt puhutaan uskonnosta kuten otsikkokin kertoo.Tota. Nyt puhutaan siitä, tarviiko seksiin suostua. Totta kai sen voi perustella tosi hyvin, mutta olen silti sitä mieltä, että tarvitsee. Ja persut vastustavat.
Mestari on persujen oma nimitys, mutta tarkoitatko, etteivät muut saa sitä käyttää. Vähän, kuin ei pilakuviakaan saa ihan kenestä tahansa piirtää.
Sun logiikalla mä teen vaan sitä, mitä persut tekee, öyhöttää ottamatta asioista selvää. Mutta sekin on ilmeisesti vaan paremman väen etuoikeus, vai?
Valitettavasti ei ole menneisyyden häpeä mitä tulevaisuus tuo tullessqqn, jq nehän oli terroristejq ku nii sille opelle teki.olisi yhdelläkin ranskalaisella opettajalla vielä pää jos ei olisi kaikenmaailman uskontoja
No onneksi ovat teoistaan joutuneet nykyään oikeuteen, ja ovat saaneet harmia siitä.ei oo jeesusta paljoo näkynyt viime katastrofeissa mutta onneksi katoliset papit saavat vielä naida pikkulapsia hallelujaa
oliks toi joku vitsi? Murto-osa papeista on saanut nuhtelun ja sama jatkuu mutta onneksi jesse jeesaa jos lapsen reikä vähän repeääNo onneksi ovat teoistaan joutuneet nykyään oikeuteen, ja ovat saaneet harmia siitä.
En minä sinuna "vitseistä" menis juttelee, et ollu yhtään hauska jos vertaa asiallisimpia kanssa keskustelijoita.oliks toi joku vitsi? Murto-osa papeista on saanut nuhtelun ja sama jatkuu mutta onneksi jesse jeesaa jos lapsen reikä vähän repeää
Öyh öyh, ne ei sitä asiaa itsessään vastustaneet vaan vaativat minimirangaistuksen koventamista.Tota. Nyt puhutaan siitä, tarviiko seksiin suostua. Totta kai sen voi perustella tosi hyvin, mutta olen silti sitä mieltä, että tarvitsee. Ja persut vastustavat.
Mestari on persujen oma nimitys, mutta tarkoitatko, etteivät muut saa sitä käyttää. Vähän, kuin ei pilakuviakaan saa ihan kenestä tahansa piirtää.
Sun logiikalla mä teen vaan sitä, mitä persut tekee, öyhöttää ottamatta asioista selvää. Mutta sekin on ilmeisesti vaan paremman väen etuoikeus, vai?
Nyt taisi mennä tunteisiin ja pahasti. Käys jäähytteleen.Öyh öyh, ne ei sitä asiaa itsessään vastustaneet vaan vaativat minimirangaistuksen koventamista.
Nythän ongelmana tulee olemaan mm. se, että uusi laki huonontaa uhrin asemaa jopa ja jotkut professorit vaativat vieläpä suojaikärajan laskemista nykyisestä iästä 12 vuoteen. Sä oot ihan outo tossa asenteessas, sun silmien eessä sais joku hullu raiskata ilmeisesti lapsia, kunhan suojaväri ja poliittinen näkemys on kohillaan.
Ai niin, tiesitkö muuten kenen pää siellä Pariisissa irrotettiin, siis millanen poliittinen näkemys hänellä oli? Aivan....vtn öyhö.
Öyh öyh, ne ei sitä asiaa itsessään vastustaneet vaan vaativat minimirangaistuksen koventamista.
Nythän ongelmana tulee olemaan mm. se, että uusi laki huonontaa uhrin asemaa jopa ja jotkut professorit vaativat vieläpä suojaikärajan laskemista nykyisestä iästä 12 vuoteen. Sä oot ihan outo tossa asenteessas, sun silmien eessä sais joku hullu raiskata ilmeisesti lapsia, kunhan suojaväri ja poliittinen näkemys on kohillaan.
Ai niin, tiesitkö muuten kenen pää siellä Pariisissa irrotettiin, siis millanen poliittinen näkemys hänellä oli? Aivan....vtn öyhö.
Tämä tuli ainoastaan persuille mieleen. He uskoivat jopa HSän klikkiuutista, sitä valemedian ydintä, että pääsivät vouhottamaan.Kenes nyt pitää ottaa asioista selvää, ennenkuin nolaa itsensä lopullisesti.