Miksi niin monet ovat uskovaisia vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaaRina_^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai että sootanan palvojia ei saa haukkua uskonnottomiksi? Eikä heteroita hoomiksi eikä kaikkia naisia huo kiksi?
9c9663db4a72edd0-comedy-bang-bang-what-gif-find-share-on-giphy.gif

• Haha
Reactions: Ellimaar
Ei se ole väärinkäsitys, että persut eivät kannata suostumukseen perustuvaa seksiä. Vai onko kanta muuttunut?
Niin mutta hän perusteli kantansa, jätit vissiin perustelut lukematta?
Sitä paitsi ihminen, jota sinä kutsut Mestariksi, ei sanonut olevansa asiaa vastaan kokonaisuudessaan vaan suhtautuvansa aloitteeseen skeptisesti, koska...? Niinpä...sussa on se hupaisa piirre, että vedät mielelläsi johtopäätökset, mutta et vaivaudu lukemaan asioita kokonaisuudessaan ennenkun alat huutelemaan toisiin pöytiin mielipidettäsi.

Niin mutta hän perusteli kantansa, jätit vissiin perustelut lukematta?
Sitä paitsi ihminen, jota sinä kutsut Mestariksi, ei sanonut olevansa asiaa vastaan kokonaisuudessaan vaan suhtautuvansa aloitteeseen skeptisesti, koska...? Niinpä...sussa on se hupaisa piirre, että vedät mielelläsi johtopäätökset, mutta et vaivaudu lukemaan asioita kokonaisuudessaan ennenkun alat huutelemaan toisiin pöytiin mielipidettäsi.
Tota. Nyt puhutaan siitä, tarviiko seksiin suostua. Totta kai sen voi perustella tosi hyvin, mutta olen silti sitä mieltä, että tarvitsee. Ja persut vastustavat.
Mestari on persujen oma nimitys, mutta tarkoitatko, etteivät muut saa sitä käyttää. Vähän, kuin ei pilakuviakaan saa ihan kenestä tahansa piirtää.

Sun logiikalla mä teen vaan sitä, mitä persut tekee, öyhöttää ottamatta asioista selvää. Mutta sekin on ilmeisesti vaan paremman väen etuoikeus, vai?

Tota. Nyt puhutaan siitä, tarviiko seksiin suostua. Totta kai sen voi perustella tosi hyvin, mutta olen silti sitä mieltä, että tarvitsee. Ja persut vastustavat.
Mestari on persujen oma nimitys, mutta tarkoitatko, etteivät muut saa sitä käyttää. Vähän, kuin ei pilakuviakaan saa ihan kenestä tahansa piirtää.

Sun logiikalla mä teen vaan sitä, mitä persut tekee, öyhöttää ottamatta asioista selvää. Mutta sekin on ilmeisesti vaan paremman väen etuoikeus, vai?
Ei, nyt puhutaan uskonnosta kuten otsikkokin kertoo.

Öyh öyh, ne ei sitä asiaa itsessään vastustaneet vaan vaativat minimirangaistuksen koventamista.
Nythän ongelmana tulee olemaan mm. se, että uusi laki huonontaa uhrin asemaa jopa ja jotkut professorit vaativat vieläpä suojaikärajan laskemista nykyisestä iästä 12 vuoteen. Sä oot ihan outo tossa asenteessas, sun silmien eessä sais joku hullu raiskata ilmeisesti lapsia, kunhan suojaväri ja poliittinen näkemys on kohillaan.

Ai niin, tiesitkö muuten kenen pää siellä Pariisissa irrotettiin, siis millanen poliittinen näkemys hänellä oli? Aivan....vtn öyhö.

Öyh öyh, ne ei sitä asiaa itsessään vastustaneet vaan vaativat minimirangaistuksen koventamista.
Nythän ongelmana tulee olemaan mm. se, että uusi laki huonontaa uhrin asemaa jopa ja jotkut professorit vaativat vieläpä suojaikärajan laskemista nykyisestä iästä 12 vuoteen. Sä oot ihan outo tossa asenteessas, sun silmien eessä sais joku hullu raiskata ilmeisesti lapsia, kunhan suojaväri ja poliittinen näkemys on kohillaan.

Ai niin, tiesitkö muuten kenen pää siellä Pariisissa irrotettiin, siis millanen poliittinen näkemys hänellä oli? Aivan....vtn öyhö.
Nyt taisi mennä tunteisiin ja pahasti. Käys jäähytteleen.
Mutta muuten noita teidän koottuja selityksiä on hassua kuunnella, ja sillilaatikko haisee, kun yrität taas viedä asiaa kolmannelle raiteelle.

Eli persut nyt sit sun mielestä kannattaa suostumusperusteista lakia ja muut on ilkeitä, kun laittoi lakiehdotuksen tarkastettavaksi, ja ranskankin tapaus sitten tähän vielä ja mä olen se öyhö. Selvä.

• Haha
Reactions: Elena777

Kenes nyt pitää ottaa asioista selvää, ennenkuin nolaa itsensä lopullisesti.

Uskovaiset ovat ihmisiä joiden aivolohkoissa on aktivoitunut se osa joka laukeaa kun ihminen on kovassa paineessa tai kriisissä, onhan se hienoa kun joku ns. pelastuu eikä vedä kamaa enään tai tapa

Yhteistyössä