mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
ei se munkaan elämä kovin auvoisaa ole, mutta ihan oikeasti vittuilematta tai provoamatta sanon tämän nyt:
savanna hae itselles apua! mua ihan totta huolestuttaa ihan todella näin epätasapainoset jutut kymmenen kertaa päivässä :/
aidosti toivon että saat elämäs järjestykseen.

Savannalle
Moni täällä jo kysynyt, muttet ole vastannut. Mitä sinä itse teet oman miehesi hyväksi, jotta hän olisi onnellinen?? Mitä teet parisuhteenne eteen muuta kuin odotat, että miehesi muuttuu sellaiseksi kuin sinä haluat? Vai meneekö tämä samalla tavalla kuin rahajutut teidän perheessä, että miehen tehtävä on loputtomasti vain antaa, antaa ja antaa ja sä vaan otat? Tää on jäänyt todella epäselväksi.

Pitäisiköhän sun Savanna ihan vakavasti ottaen katsoa sinne peiliin pitkään ja hartaasti miettien mikä on mennyt pieleen. Josko olisi sellainenkin mahdollisuus olemassa, että myös sulla olisi osuutta asiaan? Ettei kaikki olisikaan pelkästään sun miehesi vikaa?

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
välitätkö sä edes sun miehestä tai oletko miettinyt niitä lapsia kertaakaan kun ajattelet tuota toisen matkaan lähtemistä 2viikon tuntemisen perusteella?
tässä on mun mielestä erittäin hyvä pointti...

v
Jätä miehes. Ihan vaan sen takia, että HÄN pääsee SINUSTA eroon.
Hän ei ole ansainnut kaltaistasi vaan, ansaitsee paremman.
Toinen vaihtoehto on, lopetat strippaamisen ja olet kunnon vaimo miehelles, sekä hyvinä että pahoina päivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
välitätkö sä edes sun miehestä tai oletko miettinyt niitä lapsia kertaakaan kun ajattelet tuota toisen matkaan lähtemistä 2viikon tuntemisen perusteella?
tässä on mun mielestä erittäin hyvä pointti...
Mä en ole ainakaan huomannut pitkään aikaan mitään muuta aloitusta savannalta kuin näitä srippi ja pettämisketjuja.

vieras
miten nää savannan ketjut aina sitten hiipuu vaan.. tuleeko näihin koskaan mitään ratkaisua? mä inhoan ihmisiä jotka eivät osaa päättää asioita... savanna, for once, tee päätös ja pysy siinä!!!!

Nimra
:headwall: :headwall: :headwall: Ekaa kertaa luin kokonaisen ketjun ja ei tässä oikein voi muuta sanoa kuin mielenköyhyyttä, saamanttomuutta ja haluttomuutta parantaa omaa ja perheen elämään. Kukaan ei ole täydellinen omassa elämässään, mutta ei tällaista voi olla enää olemassa... |O |O |O ? Kyllä tää on jo aivan sairasta skeidaa..ja tosi elämää (jos se sitä on oikeasti :eek: :headwall: ) ?!?

Ei voi muuta kuin antaa miehelle tsempit tulevaisuuteen ja ...jossain mielensyövereissä toivoa, että Savannalekin lohkeaisi joskus edes jonkun järjen rippeet, tässä ei ole enää mitään "hauskaa"..

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
*liittyy seuraan*

Mulle kans :attn:
Se on kohta lähdettävä kauppaan,vaikka tuolla sataa sairaasti vettä!
Tuonko teillekkin jotain :attn:
Jos pari litraa jädee.. menis rattoisasti loppu ehtoo :whistle:
Laitettu listalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Savannalle:
Moni täällä jo kysynyt, muttet ole vastannut. Mitä sinä itse teet oman miehesi hyväksi, jotta hän olisi onnellinen?? Mitä teet parisuhteenne eteen muuta kuin odotat, että miehesi muuttuu sellaiseksi kuin sinä haluat? Vai meneekö tämä samalla tavalla kuin rahajutut teidän perheessä, että miehen tehtävä on loputtomasti vain antaa, antaa ja antaa ja sä vaan otat? Tää on jäänyt todella epäselväksi.

Pitäisiköhän sun Savanna ihan vakavasti ottaen katsoa sinne peiliin pitkään ja hartaasti miettien mikä on mennyt pieleen. Josko olisi sellainenkin mahdollisuus olemassa, että myös sulla olisi osuutta asiaan? Ettei kaikki olisikaan pelkästään sun miehesi vikaa?
olin tehnyt ennen kaikki hänen eteen,olin suuper kiltti,mutta kun kerran sairastui masennukseen pettyin hänen,kun hän on potkinut mua silloin päähään vielä enemmän vaikka mun olisi pitänyt vaan saada tukea,mitä mäkin olen antanut hänelle 5vuotta,mutta nyt mäkin olen jo toinen vuos hänelle samalainen,niin kun hänkin joskus ja jopa pahempi

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jätä miehes. Ihan vaan sen takia, että HÄN pääsee SINUSTA eroon.
Hän ei ole ansainnut kaltaistasi vaan, ansaitsee paremman.
Toinen vaihtoehto on, lopetat strippaamisen ja olet kunnon vaimo miehelles, sekä hyvinä että pahoina päivinä.
Peesailen! Mies on joutunut kestämään ihan turhan paljon kaikkea noitten sun sekoilujen takia... Eiköhän siihen mieheen satu ihan samanlailla tälläiset pettämisjutut kuin meihin naisiinkin sattuis!
Todella ilkeää tuollainen kissahiiri leikki omaa miestä ja koko perhettä kohtaan.

Meillä tämä on hauskaa ajanvietettä, mutta voin vaan kuvitella kuinka kovasti tämä Savannan mieheen koskee ja kuinka lapsetkin kärsii, kun äiti on aivan sekaisin tunteittensa kanssa. :/

vinkki
Voih.. Älä Savanna leiki vakavilla asioilla! Sinulla on käsittääkseni lapsiakin. Varohan ettei tulee pahaa jälkeä, kun mustasukkaisuus astuu todenteolla kuvioihin. Lopeta ajoissa.

miltähän se lapsista tuntuis kun äiti heidät nappais kainaloon (jos nyt lapset meenas mukaan ottaa) ja kärräis kamojen kanssa ventovieraan ukon luokse josta äitikään ei tiedä oikeasti yhtään mitään. vois olla pikkasen pelottavaa. :( mut hei, kerran sitä eletään.. mitä sitä miettimään muita kun oma napa on lähinnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

olin tehnyt ennen kaikki hänen eteen,olin suuper kiltti,mutta kun kerran sairastui masennukseen pettyin hänen,kun hän on potkinut mua silloin päähään vielä enemmän vaikka mun olisi pitänyt vaan saada tukea,mitä mäkin olen antanut hänelle 5vuotta,mutta nyt mäkin olen jo toinen vuos hänelle samalainen,niin kun hänkin joskus ja jopa pahempi
Kostohan se kannattaa! :headwall: :headwall: :headwall:

vieras

Ja nyt kun olet kokeillut ettei kosto ja samallamitalla takaisin antaminen tehoa, niin jospa kokeilet sitä meidän muiden ehdottamaa perheenäiti-versiota vaikka vuoden? Ei se ainakaan tilannetta pahenna, vai mitä meinaat?

vieras

Vaihtamallako saat parempaa tukea...
Ainakaan et voi olla varma.
Tämä osoittaa, että et ole vielä kasvanut aikuiseksi. Yleensä lapsi antaa samalla mitalla takaisin.

vieras
Siis mikä tämä koko juttu on? Savanna tavannut stripatessaan jonkun miehen ja pettänyt miestään sen kanssa? Ja nyt miettii uuden miehen matkaan lähtöä? Tietääkö miehet toisistaan?? Kyllä savanna sun pitäis saada elämäsi kuntoon! Ymmärrätkö, että lapsesi kärsivät tuollaisesta????

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä