Minä en uskalla antaa kierrätyttää itseäni, koska olen ap:n lailla kalat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Jaahas se on Savanna saanu taas kunnon kierteet palstalle... B)
Minä en uskalla antaa kierrätyttää itseäni, koska olen ap:n lailla kalat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Jaahas se on Savanna saanu taas kunnon kierteet palstalle... B)
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:*liittyy seuraan*Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Niin, siitä voi saada vaikka kiertopalkinnon maineen...Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minä en uskalla antaa kierrätyttää itseäni, koska olen ap:n lailla kalat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Jaahas se on Savanna saanu taas kunnon kierteet palstalle... B)
Se on kohta lähdettävä kauppaan,vaikka tuolla sataa sairaasti vettä!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:*liittyy seuraan*Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mulle kans :attn:
tässä on mun mielestä erittäin hyvä pointti...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:välitätkö sä edes sun miehestä tai oletko miettinyt niitä lapsia kertaakaan kun ajattelet tuota toisen matkaan lähtemistä 2viikon tuntemisen perusteella?
Mä en ole ainakaan huomannut pitkään aikaan mitään muuta aloitusta savannalta kuin näitä srippi ja pettämisketjuja.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:tässä on mun mielestä erittäin hyvä pointti...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:välitätkö sä edes sun miehestä tai oletko miettinyt niitä lapsia kertaakaan kun ajattelet tuota toisen matkaan lähtemistä 2viikon tuntemisen perusteella?
Jos pari litraa jädee.. menis rattoisasti loppu ehtooSe on kohta lähdettävä kauppaan,vaikka tuolla sataa sairaasti vettä!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:*liittyy seuraan*Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Tuonko teillekkin jotain :attn:
Laitettu listalle!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Jos pari litraa jädee.. menis rattoisasti loppu ehtooSe on kohta lähdettävä kauppaan,vaikka tuolla sataa sairaasti vettä!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:*liittyy seuraan*Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Tuonko teillekkin jotain :attn:
olin tehnyt ennen kaikki hänen eteen,olin suuper kiltti,mutta kun kerran sairastui masennukseen pettyin hänen,kun hän on potkinut mua silloin päähään vielä enemmän vaikka mun olisi pitänyt vaan saada tukea,mitä mäkin olen antanut hänelle 5vuotta,mutta nyt mäkin olen jo toinen vuos hänelle samalainen,niin kun hänkin joskus ja jopa pahempiAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:Moni täällä jo kysynyt, muttet ole vastannut. Mitä sinä itse teet oman miehesi hyväksi, jotta hän olisi onnellinen?? Mitä teet parisuhteenne eteen muuta kuin odotat, että miehesi muuttuu sellaiseksi kuin sinä haluat? Vai meneekö tämä samalla tavalla kuin rahajutut teidän perheessä, että miehen tehtävä on loputtomasti vain antaa, antaa ja antaa ja sä vaan otat? Tää on jäänyt todella epäselväksi.
Pitäisiköhän sun Savanna ihan vakavasti ottaen katsoa sinne peiliin pitkään ja hartaasti miettien mikä on mennyt pieleen. Josko olisi sellainenkin mahdollisuus olemassa, että myös sulla olisi osuutta asiaan? Ettei kaikki olisikaan pelkästään sun miehesi vikaa?
Peesailen! Mies on joutunut kestämään ihan turhan paljon kaikkea noitten sun sekoilujen takia... Eiköhän siihen mieheen satu ihan samanlailla tälläiset pettämisjutut kuin meihin naisiinkin sattuis!Alkuperäinen kirjoittaja v:Jätä miehes. Ihan vaan sen takia, että HÄN pääsee SINUSTA eroon.
Hän ei ole ansainnut kaltaistasi vaan, ansaitsee paremman.
Toinen vaihtoehto on, lopetat strippaamisen ja olet kunnon vaimo miehelles, sekä hyvinä että pahoina päivinä.
Kostohan se kannattaa! :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:olin tehnyt ennen kaikki hänen eteen,olin suuper kiltti,mutta kun kerran sairastui masennukseen pettyin hänen,kun hän on potkinut mua silloin päähään vielä enemmän vaikka mun olisi pitänyt vaan saada tukea,mitä mäkin olen antanut hänelle 5vuotta,mutta nyt mäkin olen jo toinen vuos hänelle samalainen,niin kun hänkin joskus ja jopa pahempiAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:Moni täällä jo kysynyt, muttet ole vastannut. Mitä sinä itse teet oman miehesi hyväksi, jotta hän olisi onnellinen?? Mitä teet parisuhteenne eteen muuta kuin odotat, että miehesi muuttuu sellaiseksi kuin sinä haluat? Vai meneekö tämä samalla tavalla kuin rahajutut teidän perheessä, että miehen tehtävä on loputtomasti vain antaa, antaa ja antaa ja sä vaan otat? Tää on jäänyt todella epäselväksi.
Pitäisiköhän sun Savanna ihan vakavasti ottaen katsoa sinne peiliin pitkään ja hartaasti miettien mikä on mennyt pieleen. Josko olisi sellainenkin mahdollisuus olemassa, että myös sulla olisi osuutta asiaan? Ettei kaikki olisikaan pelkästään sun miehesi vikaa?
Ja nyt kun olet kokeillut ettei kosto ja samallamitalla takaisin antaminen tehoa, niin jospa kokeilet sitä meidän muiden ehdottamaa perheenäiti-versiota vaikka vuoden? Ei se ainakaan tilannetta pahenna, vai mitä meinaat?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:olin tehnyt ennen kaikki hänen eteen,olin suuper kiltti,mutta kun kerran sairastui masennukseen pettyin hänen,kun hän on potkinut mua silloin päähään vielä enemmän vaikka mun olisi pitänyt vaan saada tukea,mitä mäkin olen antanut hänelle 5vuotta,mutta nyt mäkin olen jo toinen vuos hänelle samalainen,niin kun hänkin joskus ja jopa pahempiAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:Moni täällä jo kysynyt, muttet ole vastannut. Mitä sinä itse teet oman miehesi hyväksi, jotta hän olisi onnellinen?? Mitä teet parisuhteenne eteen muuta kuin odotat, että miehesi muuttuu sellaiseksi kuin sinä haluat? Vai meneekö tämä samalla tavalla kuin rahajutut teidän perheessä, että miehen tehtävä on loputtomasti vain antaa, antaa ja antaa ja sä vaan otat? Tää on jäänyt todella epäselväksi.
Vaihtamallako saat parempaa tukea...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:olin tehnyt ennen kaikki hänen eteen,olin suuper kiltti,mutta kun kerran sairastui masennukseen pettyin hänen,kun hän on potkinut mua silloin päähään vielä enemmän vaikka mun olisi pitänyt vaan saada tukea,mitä mäkin olen antanut hänelle 5vuotta,mutta nyt mäkin olen jo toinen vuos hänelle samalainen,niin kun hänkin joskus ja jopa pahempiAlkuperäinen kirjoittaja Savannalle:Moni täällä jo kysynyt, muttet ole vastannut. Mitä sinä itse teet oman miehesi hyväksi, jotta hän olisi onnellinen?? Mitä teet parisuhteenne eteen muuta kuin odotat, että miehesi muuttuu sellaiseksi kuin sinä haluat? Vai meneekö tämä samalla tavalla kuin rahajutut teidän perheessä, että miehen tehtävä on loputtomasti vain antaa, antaa ja antaa ja sä vaan otat? Tää on jäänyt todella epäselväksi.