Mies sanoi suutuspäissään ja kännissä/krapulassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MIUKUMAUKU"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MIUKUMAUKU"

Vieras
Että tekis mieli pettää mua ja et naapurinkaan ellin kanssa ei tarttis näin tapella, jota on siis joku vuos takaperin muutaman kerran nähnyt, pitäis varmaan vaihtaa siihen.

Yrittänyt keskustella esim siitä, et miks kokee et pitäis olla eksän kans tekemisis? Eksällä ollut viel tunteita tätä mun nyk. kohtaan ja kieltäytynyt tapaamasta mua. Mies sanoi aiemmin ettei ole tekemisissä, mutta sitten olikin, mistä meni herneet nenään ja sitten tivasin et haluuko olla tekemisis sen kans. Ettei tartteis pettää lupausta mulle uudelleen, jos kokee asian niin tärkeeks. No tästä äityi sitten kunnon riita, missä mies sanoi mulle ed. mainitut asiat.

Joutunut vähän riitelee aiemminkin, kun säilytellyt eksänsä tavaroita kämpillänsä, erosta jo kolme vuotta. Ja mun piti yrittää mahduttaa alusvaatteeni samaan kaappiin eksän alkkareitten kanssa. Ja hän on vakavissaan mun kanssa, ei ole tuntunut, kun eksä on mennyt omasta mielestäni edelle.

Mutta siis noi sanotut asiat yllättäin jääneet vaivaamaan mieltä. Ja mieheen johon luotin 99,9%, en luota enää. Nyt ruvennut joka ikinen puhelun näpräily ja reissu ahdistamaan.

Ja oli siis krapuloissaan jollekin muijalle viel tekstaillut. Joskus kuulemma baarissa tavannut, mutta ei kuulemma mitään ole tapahtunut.

Heitti mut yöllä vielä kämpistä pihallekin. Ja olen huora ja tyhmä. Tuli muutama läpsäsy/lyöntikin, tosin myönnän läpsässeeni ekana, koska sanoi menevänsä panemaan mun ystävääni. (Oli eka kerta kun naista löi, enkä usko että toiste tulee, ellei itse lyö ensin) Jolla kostaa sitä että, mulla oli seksisuhde yhteen sen tuttuun, silloin kun oltiin viel kavereita, mutta hän oli muhun ihastunut.

Nyt tuntuu etten uskalla enää mitään hälle sanoakaan miltä musta tuntuu, kun pelkään et suuttuu ja heittää ulos.

Tulikohan tässä kaikki.

Pääseekö näistä yli? Onko joku päässyt?

Oletko tosissasi? Eksän pikkarit samassa kaapissa? :D toivon todella, että tämä on provo. Jos ei ole, niin nainen, opettele rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi.

Ei ole yhtään lasta. Hieman kärjistin tota pikkari hommaa, eksän pikkarit vieresessä kaapissa muovipussissa. Auton peräkärryllinen sitä tavaraa lähti, kun kaikki sai sitten lopulta pois.

[QUOTE="MIUKUMAUKU";28924097]Ei ole yhtään lasta. Hieman kärjistin tota pikkari hommaa, eksän pikkarit vieresessä kaapissa muovipussissa. Auton peräkärryllinen sitä tavaraa lähti, kun kaikki sai sitten lopulta pois.[/QUOTE]

Silti sama ohje, opettele rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi.

Niin.. Muuten on ollut hyvä mies, eihän täällä kukaan täydellinen ole. Itsessäkin huimasti kehittymisen varaa. Eiks se ole aika helposti luovuttamista, jos yhden tuollaisen riidan jälkeen löis hanskat tiskiin, eikö muulla ole merkitystä.

[QUOTE="MIUKUMAUKU";28924154]Niin.. Muuten on ollut hyvä mies, eihän täällä kukaan täydellinen ole. Itsessäkin huimasti kehittymisen varaa. Eiks se ole aika helposti luovuttamista, jos yhden tuollaisen riidan jälkeen löis hanskat tiskiin, eikö muulla ole merkitystä.[/QUOTE]

Voi sinua, puolustelet miestäsi, joka kutsuu sinua huoraksi.

Ei se sua arvosta ja kunnioita mitenkään. Etkös sä ollut monen lapsen yh vai sekoitanko johonkin toiseen? jos olet yh niin taidat aina löytää ne luuserimiehet ja siirtyä luuserista toiseen.

[QUOTE="MIUKUMAUKU";28924177]Että sillä ei ole merkitystä, että sanoi moiset suutus- ja kännipäissään?

En ole yh.[/QUOTE]

No ei sitten minkäänlaista merkitystä. Toisen nimittely on todella inhottavaa ja kertoo juuri siitä kunnioituksen puutteesta. Ihan sama mikä on mielentila tai onko alkoholilla vaikutusta asiaan. Mielestäni aikuinen ihminen ei voi tekemisiään laittaa muutenkaan alkoholin piikkiin. Jos tekee kännissä asioita, joita joutuu katumaan, on silloin parempi käsittää olla juomatta. En jäisi tuommoiseen suhteeseen.

Täytyy miettiä sitten oikein kunnolla. Olen yhdessä todella huonossa suhteessa ollut eikä tämä ole mitään siihen verrattuna. Siksi koen tai ainakin koin olevani onnekas.

[QUOTE="MIUKUMAUKU";28924222]Täytyy miettiä sitten oikein kunnolla. Olen yhdessä todella huonossa suhteessa ollut eikä tämä ole mitään siihen verrattuna. Siksi koen tai ainakin koin olevani onnekas.[/QUOTE]

Sä et tiedä onnesta sitten yhtään mitään et todellakaan ole onnekas.

[QUOTE="MIUKUMAUKU";28924222]Täytyy miettiä sitten oikein kunnolla. Olen yhdessä todella huonossa suhteessa ollut eikä tämä ole mitään siihen verrattuna. Siksi koen tai ainakin koin olevani onnekas.[/QUOTE]

Hyviäkin miehiä on olemassa ja jos ei satu koskaan hyvää kohdalle, on parempi olla ilman.

Kännissä ja suutuksissa tullee usiasti lauottua sellaisa asioita jotka mielessä pyörinyt, mutta ei normaaliarjessa puhuta. Elikkänä mielessä on pyöriny toiset naiset ja hakukin vähän päällä. Elikkänä lopun alkua näkisin tämän olevan. Kun ei ole edes lapsia vielä joita pitäisi miettiä ni lähe jo menneen tästä suhteesta ja etsi itselles kuunnon mies niitäkin vielä löytyy jopa vappaana