mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
SAVANNA. ne lapset. mieti sun lapsiasi!!
no mä heitä mietinkin kokoajan,paitsi onko minustakin hyötyä lapsille,jos en ole nykyisen kans kovin onnellinen?
no onko lapsille hyötyä jos hyppäät ventovieraan matkaan? jos sä et halua teidän liiton eteen mitään tehdä eikä rakkautta ole niin eroa, mutta älä hyppää heti seuraavaan suhteeseen ihmisen kanssa jota et edes tunne. hae apua, hoida ongelmasi ja ala parisuhteeseen vasta sitten kun olet itse kunnossa.. muuten kaikki ongelmat ja asiat siirtyy vaan suhteesta toiseen. lapset tarvitsee tasapainoisen vanhemman joka ajattelee heidän etuaan. mieti miltä lapsistasi tuntuisi jos he joutuisivat heti muuttamaan jonkun heille vieraan luo.
jos mä kuinka hoitan itseä niin taas kaikki menee näin jos mies ei suostu terapiaan mun kaa
eikun eron jälkeen hoidat itsesi kuntoon.. ilman mitään miehiä. oletko mieheltäs kysynyt lähteekö hän sun kanssa terapiaan?

SAVANNA. ne lapset. mieti sun lapsiasi!!
no mä heitä mietinkin kokoajan,paitsi onko minustakin hyötyä lapsille,jos en ole nykyisen kans kovin onnellinen?
no onko lapsille hyötyä jos hyppäät ventovieraan matkaan? jos sä et halua teidän liiton eteen mitään tehdä eikä rakkautta ole niin eroa, mutta älä hyppää heti seuraavaan suhteeseen ihmisen kanssa jota et edes tunne. hae apua, hoida ongelmasi ja ala parisuhteeseen vasta sitten kun olet itse kunnossa.. muuten kaikki ongelmat ja asiat siirtyy vaan suhteesta toiseen. lapset tarvitsee tasapainoisen vanhemman joka ajattelee heidän etuaan. mieti miltä lapsistasi tuntuisi jos he joutuisivat heti muuttamaan jonkun heille vieraan luo.
jos mä kuinka hoitan itseä niin taas kaikki menee näin jos mies ei suostu terapiaan mun kaa
eikun eron jälkeen hoidat itsesi kuntoon.. ilman mitään miehiä. oletko mieheltäs kysynyt lähteekö hän sun kanssa terapiaan?
kerran oli,mutta ei enää kuulema tulee,turhaa se on ,kun hänelle on tärkeämpi tehä töitä ja hoita lapsia
:headwall:

Savanna, tutustu ensin tähän uuteen mieheen paremmin. Ei kannata heittää kaikkea peliin, kun on niin paljon menetettävää. Kunhan alkuhuuma laantuu, saatat nähdä ihastuksesi aivan uudessa valossa, tai jopa rakastua omaan mieheesi uudelleen.
Ja yritäthän pitää lapset autuaan tietämättöminä ihmissuhdesotkuistasi, ennen kuin olet tehnyt lopullisen päätöksen tulevaisuutenne suhteen. Lapsille tämä koko touhu voi olla vielä rankempaa, kuin sinulle itsellesi.
Toivon koko sydämestäni, että valitset oikein ja olette onnellisia. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Savanna, tutustu ensin tähän uuteen mieheen paremmin. Ei kannata heittää kaikkea peliin, kun on niin paljon menetettävää. Kunhan alkuhuuma laantuu, saatat nähdä ihastuksesi aivan uudessa valossa, tai jopa rakastua omaan mieheesi uudelleen.
Ja yritäthän pitää lapset autuaan tietämättöminä ihmissuhdesotkuistasi, ennen kuin olet tehnyt lopullisen päätöksen tulevaisuutenne suhteen. Lapsille tämä koko touhu voi olla vielä rankempaa, kuin sinulle itsellesi.
kiitos :hug:

muistathan savanna että onnellisuus lähtee itsestäsi jos sinä et ole onnellinen etkä sinut kaikkien masennusten ja muiden päässä pyörivien asioiden kanssa ei voi olla myöskään onnellinen muiden kanssa. kukaan ei voi tehdä elämästäsi onnellista jos et osaa olla onnellinen itse. minusta tuntuu että haluat kääntää kaikki pahat asiat miehesi syyksi etkä nää mitään vikaa omassa toiminnassa tai valinnoissasi.

elmo

hali hali ja pusi pusi, siis voi helvata et täällä on kummaa porukkaa :eek:

onko se nyt vaan savannan päätös kumman miehen päättää ottaa, luulen et sen oma mies ei sitä enää huoli ja jos huolii niin taitaa molemmilla olla jotain ongelmia

Alkuperäinen kirjoittaja elmo:

hali hali ja pusi pusi, siis voi helvata et täällä on kummaa porukkaa :eek:

onko se nyt vaan savannan päätös kumman miehen päättää ottaa, luulen et sen oma mies ei sitä enää huoli ja jos huolii niin taitaa molemmilla olla jotain ongelmia
Rakkaudessa kaikki ei ole ihan niin yksiselitteistä.
Parisuhdeongelmiakin voidaan ratkaista, ei se ero aina ole ainoa vaihtoehto.
Itse kokemuksestakin tiedän, että joskus tunteet vaan ottavat vallan, eikä pysty ajattelemaan selkeästi, vaikka haluaisikin. Siihen tarvitsee aikaa, hätiköimällä tuskin saa parasta aikaan.

oon kyllä savannan miehen puolella; jos muija sekoaa heti ku käy vähän töissä, ois parempi joko viahtaa duunia tai jäädä suosiolla kotiin. opiskella vaikka. sisältöä elämään.

mut jos sä erota meinaat, savanna, niin älä ainakaan suoraan ala uuden miehen kans. kokeile miten pärjäät ihan itse.

M
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
oon kyllä savannan miehen puolella; jos muija sekoaa heti ku käy vähän töissä, ois parempi joko viahtaa duunia tai jäädä suosiolla kotiin. opiskella vaikka. sisältöä elämään.

mut jos sä erota meinaat, savanna, niin älä ainakaan suoraan ala uuden miehen kans. kokeile miten pärjäät ihan itse.
Tästä tuli mieleen nainen joka meni kotiäitinä autokouluuna ja tuli raskaaksi toiselle miehelle.. että kyllä ne tylsistyneet kotiäidit osaa =)

vieras
Savanna, sinulla vissi on paha masennus. Ei kuitenkaan tarvitse rangaista lapsia siitä. Yritä keskustella miehes kanssa. Koko ajan jankutat MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ... Entäs lapset? Joko olet unohtanut heitä vai oletko todella näin paska ämmä...

..
mieti sekin että tykkääkö tää uus mies sun lapsista sen ihanan alku huuman jälkeen..sun oma mies tuntuu oikeasti välittävän teidän lapsista,älä vie siltä lapsia..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja alan kohta uskoa:
ootko sinä oikeesti töissä kaksplussalla ja keksit meille näitä tarinoita?vai ootko nettituottajan assistentti?
Sinähän sen sanoit... Miehen nimi täytyy siis olla Petteri! :eek: ;) :D
Halutaan suomeenki kato kehitellä sellasta päiväsaippuasysteemiä ku jenkeis on ja ne on kattonu tän plussan otolliseksi maaperäksi. :LOL:
Katotaan vaan, niin joulukuun alussa Savanna-jutut on maksullisia. Vain 5,99 euroa ja saat tietää, mitä tapahtui Savannallle tänään :whistle:

Sori, Savanna, mutta kyllähän nää sun jutut alkaa olla just sellasta Kauniita ja rohkeita. Ja jos 13 sivun ketjusi lakkaa illan aikana kiinnostamasta, teet aiheesta uuden avauksen. Ja juhlat senkun jatkuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Savannalle:
No voisitko sä vielä kuvitella löytäväsi omasta miehestäsi sen puolen, johon aikoinaan hänessä rakastuit?
en usko
siinähän se vastaus tuli sun alkuperäiseen kysymykseen...
sä kysyt mitä sun pitääs tehä mut sit ku palstalaiset ehdottelee vaihtoehtoja niin mikään ei sulle käy.
huomion haku,sanon mä!!!!

:(
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Eipä mee taas niin ristiin että :LOL: Nyt väität ettei miehes halunnut pariterapiaan, aikasemmin sanoit ettet itse halunnut enää kun "terapeutti jauho paskaa" sinusta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Onneks mulla on suklaata :p
Älä siinä leuhki suklaines, mulla ei oo mitään herkkuja kerpele :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä