K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuun jäljessä ja paljon, mutta olisko niin et K ainakin yrittää kääntää huomion hymy lehden jutusta bojaniin..ei ne muuten noin paljoa tuuttaisi bojerea🙈
Musta nää on aina aika kaukaa haettuja. Ne jotka on Hymystä puhuakseen, eivät hetkahda tippaakaan jostain bojere-stooreista. Ihan sama juttu bojaninkin kohdalla. Sitä paitsi en jaksa uskoa että ne niin tarkkaan yrittäisivät suunnitella jotain harhautuksia, joiden tehosta ei ole mitään takeita. Yksinkertaisinta olisi olla vaan ihan hiljaa, parin päivän päästä on jo uudet jutut kuitenkin.

vierailija
En kyllä ymmärrä, että mitä järkeä siinä on. Sitä samaa juttua puidaan ympäri somea ja se vauvan Loverpool ketju on vain pienen pieni tekijä tässä kaikessa. Eilenkin vauvalla oli joku tehnyt K:sta ketjun, jossa puhuttiin NM:stä.
Eipä löytynyt mitään tälläistä ketjua vauvalta ainakaan enää, kun kävin etsimässä. Jaa mitäkö järkeä, vauvan ketju on shippiketju ja ne viestit rikkoo ketjussa yhteisesti sovittuja sääntöjä ja tietenkin kuuluu poistaa myös K ja B koskevat väärät paritukset, heitä saa parittaa siellä vain toisilleen. Minulla on ainakin tosi vahva Otp niin en siedä yhtään mitään tuollaisia, se pipolätkäsekoilukin oli niin turhaa paskaa kuin olla voi.

vierailija
Eipä löytynyt mitään tälläistä ketjua vauvalta ainakaan enää, kun kävin etsimässä. Jaa mitäkö järkeä, vauvan ketju on shippiketju ja ne viestit rikkoo ketjussa yhteisesti sovittuja sääntöjä ja tietenkin kuuluu poistaa myös K ja B koskevat väärät paritukset, heitä saa parittaa siellä vain toisilleen. Minulla on ainakin tosi vahva Otp niin en siedä yhtään mitään tuollaisia, se pipolätkäsekoilukin oli niin turhaa paskaa kuin olla voi.
Silti oot kuitenkin täällä lukemassa muita parituksia. 🤣

vierailija
Jos sääntöjen noudattaminen on sinulle kerran niin tärkeätä, niin miksi et itse noudeta ollenkaan tämän ketjun yhdessä sovittuja sääntöjä? Koska olet tekopyhä sekopää?

vierailija
Kyllähän tuhannet teinitytöt ja vähän vanhemmatkin mammat murtuisi täysin, jos selviäisi että B seurustelee. Parempi siis pitää salassa ja yllä illuusiota siitä, että on "saatavilla".
Tämä on ajattelutapa jota en ymmärrä koskaan. Joo, ei tarvii antaa yhteishaastatteluja tms. Pelkkä maininta riittää.

Ja miten tyhminä teinityttöjä pidetään!

Ja artistikaan ei tunnu luottavan, että hänen musiikkinsa riittää vaan tarvitaan muutakin. Jos sun musa ei riitä ilman, että fanin pitää voida kuvitella artisti sänkyynsä, niin sit teet liian huonoa musaa.

vierailija
Jos sääntöjen noudattaminen on sinulle kerran niin tärkeätä, niin miksi et itse noudeta ollenkaan tämän ketjun yhdessä sovittuja sääntöjä? Koska olet tekopyhä sekopää?
Noudatanpas, täällä on kaikki shipit sallittuja, ei ole K ja B kielletty aloitusviestissä, vaan jos minulla on pettymys esim. jossakin asiassa heidän suhteensa kehitykseen, voin sen kirjoittaa tänne. Lisäksi tänne voi kirjoittaa sellaisia töksäyksiä mitä muualle ei voi sekä kritisoida asioita.

vierailija
Noudatanpas, täällä on kaikki shipit sallittuja, ei ole K ja B kielletty aloitusviestissä, vaan jos minulla on pettymys esim. jossakin asiassa heidän suhteensa kehitykseen, voin sen kirjoittaa tänne. Lisäksi tänne voi kirjoittaa sellaisia töksäyksiä mitä muualle ei voi sekä kritisoida asioita.
Silti suollat töksäytyksiä ja paskaa myös vauvalle? Susta ei pidetä missään näistä ketjusta, voisit jo painua jonnekin muualle.

vierailija
KB-shippi ei kuulu tänne ja se on sanottu sulle kymmeniä kertoja. Sekin YKSI joka oli erehtynyt sanomaan sulle sen olevan ok, perui puheensa. Sun kognitiivisissa kyvyissä on kyllä todella oikeasti jotakin pahasti pielessä.

Yhteistyössä