mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja elmo:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ai nykyään tulee jo kaksi jaksoa päivässä?
tää on paras :LOL:
Pitääköhän ottaa miehen läppäri töihin mukaan?
Mulla menee kaikki ohi kun joutuu olemaan töissäkin :(
Mutta jos aina välillä pitäisi kaffeepaussin ja kurkkaisi koneelta. Ja vessataukoja siinä välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Eipä mee taas niin ristiin että :LOL: Nyt väität ettei miehes halunnut pariterapiaan, aikasemmin sanoit ettet itse halunnut enää kun "terapeutti jauho paskaa" sinusta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Onneks mulla on suklaata :p
Älä siinä leuhki suklaines, mulla ei oo mitään herkkuja kerpele :(
Mä voin jakaa :D On tää sen arvosta :xmas:

vieras
Millainen mies tahtoo heti luoda "perheen" stripparin kanssa? Vielä sellainen, joka seurustelee ja silti käy katsomassa tuollaista showta :D Minä en huolisi tuollaista miestä.
Lisäksi tuntuu, että tälläinen mies vain tahtoo pelastaa pretty womanin maailmastaan :D Mut hei oikeesti, millainen mies tahtoo stripparin ja heti hänen tarjoavan hienoa maailmaa? Ja te olette tunteneet kauan?Viikon? Se onkin iso aika jo muuttaa yhteen. Avioliitto/parisuhde ei aina SAVANNA ole helppoa ja aina ei voi saada tarpeeksi huomiota. Sinä itse olet soppasi keittänyt ja jos tahdot hyvää kohtelua, niin käyttäydy itsekin sen mukaan. Ei mikään tule itsestään!!! Sun oma mies tuskin silittelee aina sun päätä, mutta hei, se on parisuhdettta... mennään alas ja välillä ylös. Vaadit niin paljon mieheltäsi, ei hän voi sinulle kaikkea heti antaa. Ensin vaadit uusi sänkyjä,sitten uusia rattaita, hiuksia ja miehesi soittelee sun puolesta kaikki paikat. Miehesi tekee sun mieleisen kodin ja sä teet mitä?? Valitat!!!! Ei kenelläkään ole helppoa, niin miksi sun miehen pitäisi tehdä tämä kaikki ja sä et tarjoa hänelle mitään!! Antaisit edes rakkautta. Antaisit edes kiitosta hänen työstään ja siitä, että yrittää sun eteen.

Sä olet kyllä pikkaisen hidas tyyppi ja ei kyllä hissi ihan ylös asti mene. Mutta kaikkien näiden ketjujen jälkeen minusta se on totuus, että sinä kaipaat apua ja miksi kummassa et sitä hae?

heikoilla hangilla
eihän tosijulkutkaan ihailijoista sekaisin mene.tekevät työtään.
herää tyttö jo tähän päivään.huomenta ja petraa perheeseesi joka sinulla viellä on.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä